menstruatie wanneer kom je nou??

Hoi Allemaal,

Weer een berichtje van mij.
Welkom Suph, ja lastig he dat bepalen van je overtijddatum. Maar het zou best kunnen dat je nog te vroeg bent. Als je rekent vanaf 15 juli zou vandaag pas je eerste NOD (niet ongesteldzijn dag) zijn. Maar dan ga je wel uit van een cyclus van netjes 28 dagen. Ik denk dat er niets anders op zit dan voorlopig even af te wachten totdat je weer ongesteld wordt. Als het echt heel lang duurt kan je er natuurlijk altijd nog even een test tegenaan gooien. Heel veel succes!

Patje en Laura, nou spannend hoor die clomid. Ik hoop zo dat het voor jullie gaat werken. Patje, hoe zit dat trouwens met die samenlevingstest, hoe werkt dat precies? Zou je eventueel al zwanger mogen worden als de clomid werkt of moet je daar dan nog mee wachten? Ik duim in ieder geval voor jullie allebei!

Hier nog weinig nieuws, hoewel, ik had vanmiddag opeens heel erg buikkramp. Ik hoop dat dat mijn eisprong eindelijk was. Zit inmiddels al op dag 74, dus de rd's mogen wel weer een komen of niet . Het is wel heel jammer dat de verkorting van mijn cyclus niet heeft doorgezet. Het is wel duidelijk dat ik als het deze ronde niet raak is, helaas weer terug zal moeten naar de huisarts/gynecoloog. Ik had zo gehoopt dat het niet nodig zou zijn. Maar we houden goede moed.
Nou meiden, het is toch nog een behoorlijk lang verhaal geworden. Veel succes allemaal maar weer en ik hoor wel hoe het verder gaat.

Groetjes Mariska

Bedankt voor jullie reacties. Ik wacht gewoon nog even rustig af (is moeilijk voor me want ik ben een ongeduldig type )
Heel veel succes iedereen. Ik blijf jullie verhalen volgen.

Hoi allemaal!

-Maris: Wel gelijk het bed in gedoken toen je je eisprong voelde ??? Ha, ha! Duimen dat er raak geschoten is!
-Laura: heb je nog bijwerkingen gehad van de Clomid? Duimen dat dat net het zetje geeft voor je eisprong.
-Patries: Wat goed dat jullie het een aantal mensen verteld hebbben dat jullie bezig zijn. Kan me voorstellen dat dat een opluchting is! En vandaag al weer je laatste Clomid. Ben je al zenuwachtig voor volgende week?
-Suph: welkom! Heel herkenbaar voor ons allemaal denk ik! Na de pilbloeding duurde het bij mij 75 dagen voordat ik ongesteld werd, maar voelde wel van alles aan/in mijn lichaam. Ook meerdere testen gedaan. Uiteindelijk deed ik nog 1x per week een test. 2e ronde was bij mij gelijk raak. Dus blijf hoop houden! En geduld...helaas heb je dat nodig. Houd je ons op de hoogte?
-MKO: bij jou nog nieuws?
-Esther: jij weer in het wachtbankje?
-Ristridina en Ella: hoe is het met jullie? Kunnen jullie een beetje genieten van de zwangerschap?

Hier verder alles best goed. Veel minder pijn aan mijn bekken. Alleen de kleine is al ingedaald en dat is niet echt een fijn gevoel! Merk dat nu echt de laatste loodjes komen, mijn buik is groot! En dan gaat toe nog een stuk groter worden als het goed is want ik moet nog 8 weken...

Veel liefs, Irene

Hallo meiden,

Hier was ik weer!

Suph:
Welkom!!
Ik denk dat je aan het ontpillen bent, maar je kunt er natuurlijk nog een testje tegenaan gooien binnen nu en een week.
Maar dan moet je wel een regelmatige cyclus hebben. Altijd even afwachten.
En ja, geduld is wel nodig en ik weet uit ervaring dat het heeel erg moeilijk is.

Laura:
Gelukkig heb jij niet echt last van bijwerkingen. Maar dat autorijden is wel vreemd.
Misschien dat je reactievermogen wat vertraagd is.
Het zou super zijn he, als de clomid bij ons allebei gaat werken.
Het zou wel lekker zijn als ik die tabletten om de menstruatie op te wekken niet meer hoef te slikken, want daar heb ik wel wat bijwerkingen van. Moe, chagerijnig etc.

Mariska:
Ik hoop dat jij je eisprong hebt gevoeld. Heb je wel geklust!! HaHa!!
Balen he, dat je cyclus zo lang duurt. Dus als het deze ronde niet raak is, dan ga je terug naar de gynaecoloog.
Wel spannend allemaal.
Ik ga dinsdagochtend een samenlevingstest doen: dat houd in: avond ervoor vrijen, dan kijken ze dinsdagochtend met een eendenbekspeculum of zoiets in de vagina, naar de baarmoeder en dan nemen ze een kweekje af om te kijken of de zaadcellen leven in mijn baarmoederslijm, ze kijken naar de zuurtegraad etc.
Waarschijnlijk krijg ik ook weer een echo en kunnen ze zien of de eisprong eraan komt en wanneer we moeten vrijen.
Ik mag trouwens gewoon zwanger worden met de clomid, want die moet ik blijven slikken elke keer als mijn menstruatie komt,  cyclusdag 3 tot en met 7.
Net zolang tot ik zwanger ben.
Jij ook succes en wanneer moet jij weer naar de gynaecoloog?

Irene:
Fijn zeg dat het zo goed met je gaat! Meer rust doet wonderen of niet.
Nog 8 weken, wat gaat dat snel zeg!!!
Leuk om weer eens wat van je te horen.
Ik heb inderdaad een aantal belangrijke mensen voor ons vertelt wat er gaande is. Ik moet zeggen dat het wel opluchting geeft.
Geniet van je verlof!!

Groetjes Patries.

Dag allemaal!

Dan eindelijk weer een berichtje van mij. Ben heerlijk op vakantie geweest, dus vandaar dat ik even niets meer van me heb laten horen! Over ruim een maand moet ik voor het eerst naar het ziekenhuis...spannend...
Ik heb net snel even jullie laatste berichten gelezen dus hoop dat ik alles goed heb onthouden...

Patries: Ook weer spannend voor jou, nu je de samenlevingstest moet doen en gaat kijken of je eisprong met Clomid goed doorzet...
Suph: Als ik jou was zou ik nog een tijdje afwachten en als je vragen blijft houden en het wachten je te lang duurt: gewoon een afspraak maken bij de huisarts...kun je in ieder geval je vragen kwijt.
Irene: Super om je verhalen te lezen, hopelijk blijf je ook na de geboorte van jouw wonder ons bezoeken!
Mariska: Bah! Dat wachten is echt enorm vervelend. Ken het precies!

Voor de rest, moet denk ik nog even teruglezen...Ben er zo weer hahah!

Groetjes,
Jana

Laura:
Hoe ver ben jij nu met Clomid? Moet je eigenlijk vaak bloedprikken en moet je daarvoor naar het ziekenhuis???
Ella en Ristridina: Hoe is het met jullie zwangerschap???
Esther en MKO: Hoe gaat het met jullie?

Groetjes,
Jana

Hoi Allemaal,

Weer een berichtje van mij.
Jana, heb je een leuke vakantie gehad? Even lekker bijgekomen van alles? Inderdaad wel super spannend naar het ziekenhuis gaan. Hoop dat ze snel iets voor je kunnen doen.
Irene, wat gaat de tijd toch snel! Nog maar 8 weken en dan is de kleine er al! Veel succes met de laatste loodjes!
Hier niet echt nieuws, maar meer een vraag. Ik had volgens mij afgelopen dinsdag mijn eisprong (natuurlijk gelijk geklust ). Maar vanmorgen had ik echt super ongikrampen. Het kan best zijn dat de rd's eraan komen. Maar ik heb ook nog super gevoelige borsten. En de andere keren was dat wel zo goed als verdwenen.  Hebben jullie enig idee? Ik weet ook wel dat er niets anders op zit dan af te wachten, maar ik vind het wel vreemd.  Ik hou jullie in ieder geval op de hoogte.

Groetjes Mariska  

Mariska:
Wat spannend! Even afwachten maar! Of een test doen zodra het kan.... Ik zal voor je duimen.... Wat voelde je dan bij je eisprong?? Welke dag zat je ook al weer???

Groetjes,
Jana

Terug
Bovenaan