menstruatie wanneer kom je nou??

Hoi Patries,
Wat een goed nieuws!!! Gaan ze die samenlevingstest nog een keer herhalen of laten ze dat nu even zo? Duimen dat die eieren van je goed groeien en er maandag een hele mooie grote klaar staat om te springen!
Kan me voorstellen dat deze eerste testen wel een opluchting zijn, al is het natuurlijk nog geen garantie dat je snel zwanger bent. Maar er wordt aan gewerkt! Je vriend zeker ook wel opgelucht dat zijn zaad goed is?!
Hopelijk snel goed nieuws van jouw kant!
Liefs, Irene

Dag Patries!

Wat fijn dat je bloedonderzoek en het sperma-onderzoek goed was! Hoef je je daar iig niet druk om te maken.... 0.9 cm zei je?.. zijn die eitjes echt zo groot? Moet je dus over een aantal dagen weer naar het ziekenhuis..er gebeurt dus heel veel in korte tijd..ook heel fijn, na een tijd van wachten...Ik hoop dat je eitjes goed groeien, springen en dat je gauw zwanger bent! O ja, ik heb ergens gelezen (waarschijnlijk google) dat als je een negatieve samenlevingstest hebt, dit kan liggen aan het cervixslijm dat nog niet zo slijmerig (sorry) is of dat het kan liggen aan de zuurtegraad van het slijm over het algemeen (hier kon je dan een spoeling voor krijgen ofzo).

Aan de ene kant die ik erg op tegen het eerste gesprek in het ziekenhuis, maar aan de andere kant, als ik jouw verhaal zo lees weet je dan wel waar je aan toe bent en word je iig geholpen. Die gynaecologen willen natuurlijk ook dat je zo snel mogelijk zwanger bent! Ik heb je al eens gevraagd of je het mensen verteld had in je omgeving..ik heb eigenlijk niet zo'n zin om het al aan mensen te gaan vertellen..misschien m'n zus en moeder wel, maar verder heb ik daar geen behoefte aan. Ik denk dat ik nog even wacht met mensen vertellen, maar denk dat het wel lastig gaat worden als je regelmatig naar het ziekenhuis moet.O ja, had vandaag volgens mij een ieniemieniebeetje donker bloed...dat is ook  iets wat ik gelijk aan de gynaecoloog ga vragen..

Groetjes, Jana

Sherrie,

Omdat je pas net gestopt bent met de pil denk ik dat je nog een aantal maanden moet aanzien. Je lichaam moet eerst ontpillen ... Mocht het wachten je te lang duren, maak gewoon een afspraak bij de huisarts...  al zal deze je waarschijnlijk ook zeggen eerst een aantal maanden af te wachten... Zo onregelmatig klinkt het bij jou trouwens niet hoor! Lees onze verhalen maar terug..70 dagen, 65 dagen...

Groetjes,
Jana

Hoi Allemaal,

Patries, goed om te horen dat er schot in de zaak zit. Ik hoop dat je eitje lekker gaat groeien en dat je een enorme eisprong krijgt, zodat je snel zwanger bent!
Jana, spannend hoor je afspraak bij de gynecoloog. Ik hoop dat je snel aan de slag kan.

Hier nog niets, ik voel ook eigenlijk niets meer. Dus ik ben bang dat het ook deze keer niet gelukt is. Mijn temperatuur is nog steeds hoog, dus ik verwacht de rd's nog niet. Maar ik ga toch niet eerder testen dan volgende week dinsdag/woensdag als ik het zo lang kan volhouden. En als de rd;s komen ga ik eens bellen met de ha wat ik nu moet doen. Of ik eerst weer langs moet bij haar of dat ik gewoon weer een afspraak mag gaan maken met de gynecoloog. Maar zo ver is het nog niet.

De rest, hoe is het met jullie? Nog nieuws?

Groetjes Mariska

Hallo allemaal,

Mariska: spannend, echt afwachten weer he! Hoop zo voor je dat je snel meer duidelijkheid hebt, want die lange cyclussen dat is echt niet meer leuk.

Sherrie: Welkom!
Ik denk dat jij nog in de ontpil fase bent, want na 12 jaar de pil geslikt te hebben kun je niet ineens een regelmatige cyclus hebben.
Ik denk dat je nog even geduld moet hebben en wachten tot de pil uit je lichaam is. Duurt soms enige tijd. En je cyclus klinkt idem nog aardig regelmatig vergeleken bij iedereen.

Irene: Bedankt voor je berichtje, hoe gaat het met jou?
Inderdaad waren we allebei erg opgelucht dat we positiefs nieuws kregen,mijn vriend was ook echt blij! Want ja, wat als zijn sperma niet goed was he.
Maandag weer een inwendige echo en samenlevingstest, dus weer spannend.
Het is nu afwachten of de clomid aanslaat.
Ik ben nu ook druk met de bruiloft van mijn   zusje die over twee weken is en zaterdag vrijgezellenfeest, dus gezellie!
Mijn zusje is nu 27 weken zwanger, dus met 29 zwanger trouwen, ze heeft een mooie jurk!! Dus iets leuks om naar uit te kijken en afleiding!

Jana: Naar de gynaecoloog gaan is spannend, maar inderdaad je krijgt snel meer duidelijkheid en dat vond ik ook super fijn!
Ik heb mijn ouders, schoonouders, zusje, schoonzusje en een paar vriendinnen vertelt dat ik in de medische molen zit. Wel fijn, want nu kan ik delen waarmee ik zit.
Ja, het is een keus. Maar op het werk weet mijn teamleider het niet, maar meestal ben ik vrij, tot nu toe wel, ik werk onregelmatig vandaar, dat is super fijn.
Jij veel succes he!

Mariska: Nog niet veel duidelijkheid he! Hoop dat je snel meer weet en wie weet!!

Liefs van Patries.

Hoi Meiden,

Ben ik weer even, even de zenuwen van me af schrijven. Ik ben zo zenuwachtig. Ik heb namelijk op dit moment best pijnlijke tepels (klinkt een beetje vreemd om het zo op te schrijven ). Vanmorgen had ik ook weer ongikrampen, dus ik dacht, oke ik wordt gewoon weer ongesteld. Maar ik voelde toen ook mijn (.)(.) heel zwaar. Nu heeft mijn man gezegd dat ik er morgenochtend wel een testje tegenaan kan gooien, maar ja dan heb je wel meer zekerheid. Maar ik vind het zo verschrikkelijk eng. Ik ben zo bang dat mijn lijf me weer volledig voor de gek zit te houden. Dat heeft het de afgelopen maanden al vaker gedaan. Ik denk wel dat het het beste is om gewoon maar te doen, morgen even testen. Misschien kan ik het dan verder van me af zetten. Dus ik ga zometeen proberen lekker te slapen en dan zien we morgen wel weer verder!

Sorry dat ik even niet op jullie verhalen heb gereageerd, maar dit had ik even nodig! Tot snel!

Groetjes Mariska

Dag allemaal,

Oh Mariska, wat spannend! Hoop het zo voor je!!!!!! Ik hou het forum goed in de gaten de komende dagen.

Patries, wat spannend allemaal. Op welke dag van de cyclus zit jij nu?
Ik zit ondertussen op dag 19 en nog steeds geen temperatuursverhoging gehad, dus geen eisprong neem ik aan. Ben erg bang dat de clomid niet voldoende aanslaat.
Wat dat betreft is het wel prettig als je tussendoor terug moet komen, zodat ze kunnen kijken hoe ver een en ander is.
Zit dus nogal in de stress, want van de week had ik 3 dagen steekjes rond mijn eierstokken en dus flink geklust, maar helaas dus voor de fun en niet voor het nuttige.
Ik hoop dat het een deze dagen alsnog komt.

Mijn vriendin, die zwanger is, gaat trouwens hartstikke goed. Heeft een heel schattig klein buikje. Vind het nu wel hartstikke leuk hoor. In het begin van de shock had ik zoiets van: waarom zij wel ongewenst en wij niet (zeer gewenst). Zelfmedelijden sloeg een beetje toe, voelde me een beetje een mislukkeling.
Maar ondertussen vindt ze het zelf ook wel leuk geloof ik en het is wel heel leuk om mee te leven en te horen hoe dat allemaal gaat.

groetjes
Laura

Hoi Allemaal,

Nou hier helaas een negatieve test. Jammer, maar ik ben minder teleurgesteld dan ik had verwacht. Nu is het gewoon wachten dat de rd's komen. En als dat nog erg lang gaat duren kan ik er natuurlijk altijd een testje tegenaan gooien.

Laura, spannend hoor zo met die clomid. Ik hoop dat het wel aanslaat, maar gewoon even iets langer duurt voordat je een eisprong hebt. Wanneer moet je weer terug naar de gynecoloog? Ik duim voor je!

Voor de anderen, hoe is het nu met jullie? Allemaal aan het afwachten? In ieder geval weer veel succes!

Groetjes Mariska

Terug
Bovenaan