menstruatie wanneer kom je nou??

Hoi,

Jana: welkom terug! Hoop dat je het leuk hebt gehad.
Ik hoef naast de clomid en dagelijks temperaturen verder niets van de gyn. Als ik ongesteld ben of had moeten worden dan moet ik weer een afspraak maken.
Zit nu te wachten op de eisprong.

Mariska: oeh, wat spannend, je gaat toch denken met die verschijnselen!

groetjes
Laura

Hallo allemaal!!!

Als ik het allemaal goed lees is iedereen nog steeds druk bezig met klussen en afwachtingen van de gynacoloog! Ik hoop toch zo dat we binnenkort met ons allen bij het zwanger forum zitten, ik vind nu wel dat het een x "onze" tijd is of niet!!!!
Het lijkt echt wel of iedereen zomaar even zwanger wordt om mij heen, echt de ooievaar springt hier in de buurt de tuin uit niet normaal. Maar goed, moet nog effe geduld hebben. Ik had afgelopen donderdag mijn nod dag maar nog geen spoor te bekennen. Morgen ga ik dus testen, want ik weet 98 procent zeker dat mijn eipsrong nu ruim 2 weken geleden is geweest omdat ik weer getempratuurd heb. Die ovualtietesten vertrouw ik niet meer want die bleven vorige maand maar postitief.

Nou duimen jullie voor me morgen, ik zal ook voor jullie allen duimen..

Liefs Esther

Hoi Esther

En??al een test gedaan??
Ik hoop het zo voor je!!
Als je zeker weet dat je een eisprong hebt gehad, dat is al een fijn gevoel of niet!!
Ik hoop op positief nieuws van jou!

Ik moet morgenvroeg om: 9.30 uur weer voor de tweede keer naar het ziekenhuis om te kijken of ik een eisprong ga krijgen of heb gehad en uitslag bloed en misschien sperma van mijn vriend.
Oja, en vandaag geplande sex he!!haha!!morgen samenlevingstest.
Wel weer spannend allemaal, maar we zien wel, gelukkig mag ik in de ochtend dan hoef ik niet zo te stressen.
Ik voel wel wat in me buik, misschien dat me eisprong eraan komt, zou wel fijn zijn!, dan weet ik ook of de clomid heeft gewerkt.

Sinds eergister heel erg verkouden en klein beetje grieperig, hoop me snel goed te voelen, want aankomende zaterdag vrijgezellenfeest van mijn zusje!!

Hoe is het verder met iedereen? Allemaal in afwachting en spanning??

Succes, groetjes van Patries.

Dag allemaal,

Hier weer een berichtje van mij.
Deze week moet mijn eisprong ongeveer zijn. Heb vandaag wel een beetje steekjes af en toe.
Van dat temperaturen word ik niet wijzer. Schommelt tussen de 36,5 en de 36,8 graden. Niet echt duidelijk een stijgende lijn.
Hoe hoog moet het stijgen? En volgens mij stijgt de temperatuur pas na de eisprong of niet?

We doen het maar verplicht om de dag zoals geadviseerd wordt. Niet echt romantisch.

Hoe zit het bij jullie thuis? Zorgt het bij jullie ook voor wat spanningen?
We hebben er geen grote ruzies om, maar ik voel me af en toe toch gewoon best wel 'mislukt' en lullig tegenover mijn man dat het nog niet lukt. En ik vat dan bepaalde vragen als kritiek op. Ik weet dat hij het niet zo bedoelt, maar af en toe kan ik dat er gewoon niet bij hebben.

Nou meiden:
Patries: succes vanavond en morgen! Zet hem op.
Esther: het is weer spannend! Jij zorgt er ook voor dat de zwangerschapstestenindustrie floreert.

doei
Laura in een dip

Hoi Meiden,

Laura en Patries, spannend hoor. Ik hoop dat jullie snel een goede eisprong hebben! En dat jullie dan maar snel zwanger mogen worden. Ik vind dat het echt wel tijd wordt voor meer zwangeren op ons forum .

Hier ben ik al behoorlijk zenuwachtig aan het worden. Ik heb regelmatig ongi krampen. Ook is mijn temp. nog steeds hoog. Maar ik ben zo bang voor een teleurstelling, dus ik probeer het allemaal wel wat te temperen. Ik vind het wel heel moeilijk. Met een beetje geluk is deze week zo voorbij en weten we dit weekend meer (rd's of een test).
Dit is het weer voor nu.

Groetjes Mariska

Dag allemaal!

Wat een spannende tijd voor iedereen!!

Patries: Hoe is het in het ziekenhuis gegaan??? Ben benieuwd naar je verhaal!

Groetjes,
Jana

Hoi Hoi,

Gistermorgen naar het ziekenhuis geweest samen met mijn vriend.
We kregen de uitslag van mijn bloedonderzoek en deze was goed!!
Mijn vriend zijn uitslag van het sperma was ook binnen, deze was ook goed!! moest minimaal 25 zijn en de uitslag was 306, dus gelukkig heel goed.
Daarna heb ik een samenlevingstest gehad, ging de gynaecoloog met een eendenbek naar binnen om wat baarmoederslijmvlies weg te halen. Avond ervoor verplicht nummertje gemaakt, haha! en ging ze kijken of de sperma kan leven in het baarmoederslijm, maar dat deed het niet. Ze zei, ik denk dat we te vroeg zijn met testen want vaak bewegen ze wel als er een eisprong aankomt of is geweest.
Daarna inwendige echo gehad en ze ging mijn eitjes opmeten. er zat er 1 die iets grote was dan de rest, 0,9 cm en deze moet bijna 2 cm zijn. Ze zei, "we wachten nog een aantal dagen tot en met maandag". Dus maandag kijken of er iets is gebeurd met het eitje, want als die groeit dan springt ie, anders heeft de medicijnen nog niet geholpen.
Ik denk als het eitje niet springt de clomid verhoogt gaat worden van 50 mg naar 100 mg. Maar goed maandag weer afwachten.
Wel spannend al die uitslagen, maar die waren allemaal goed, nu moet de clomid nog aanslaan!!!

Hoop dat jullie allemaal ook gauw meer duidelijkheid krijgen of snel zwanger zijn.
Het schiet al op, over twee of drie maanden alweer één jaar op dit forum, wat vliegt de tijd he!

Succes iedereen, groetjes van Patries.

Hallo! ik ben nieuw hier,en ik snap mijn eigen lichaam echt niet meer!
Zoals zovelen lees ik. Ik heb 12 jaar de pil geslikt en 25 juni 2008 ben ik ermee gestopt omdat we een gezinnetje willen stichten.Na het stoppen met de pil ben ik 6 dagen later 3 dagen ongesteld geweest.De tweede keer met een 21 dagen cyclus 5 dagen ongesteld geweest.Zit nu op de 26 ste dag van mijn cyclus maar er komt maar niks?Ik heb al 2 thuistesten gedaan maar beide negetief misschien te snel?Ik heb ontzettend veel buikpijn onderin  en ben misselijk, gister naar de dokter geweest en pijnstillers gekregen maar het slaat niet aan.Kan ik dan misschien toch zwanger zijn?Zouden jullie alsjeblieft willen reageren als dit bij julie bekend in de oren klinkt?
Alvast bedankt,sherrie

Terug
Bovenaan