Hoi Hoi,
Gistermorgen naar het ziekenhuis geweest samen met mijn vriend.
We kregen de uitslag van mijn bloedonderzoek en deze was goed!!
Mijn vriend zijn uitslag van het sperma was ook binnen, deze was ook goed!! moest minimaal 25 zijn en de uitslag was 306, dus gelukkig heel goed.
Daarna heb ik een samenlevingstest gehad, ging de gynaecoloog met een eendenbek naar binnen om wat baarmoederslijmvlies weg te halen. Avond ervoor verplicht nummertje gemaakt, haha! en ging ze kijken of de sperma kan leven in het baarmoederslijm, maar dat deed het niet. Ze zei, ik denk dat we te vroeg zijn met testen want vaak bewegen ze wel als er een eisprong aankomt of is geweest.
Daarna inwendige echo gehad en ze ging mijn eitjes opmeten. er zat er 1 die iets grote was dan de rest, 0,9 cm en deze moet bijna 2 cm zijn. Ze zei, "we wachten nog een aantal dagen tot en met maandag". Dus maandag kijken of er iets is gebeurd met het eitje, want als die groeit dan springt ie, anders heeft de medicijnen nog niet geholpen.
Ik denk als het eitje niet springt de clomid verhoogt gaat worden van 50 mg naar 100 mg. Maar goed maandag weer afwachten.
Wel spannend al die uitslagen, maar die waren allemaal goed, nu moet de clomid nog aanslaan!!!
Hoop dat jullie allemaal ook gauw meer duidelijkheid krijgen of snel zwanger zijn.
Het schiet al op, over twee of drie maanden alweer één jaar op dit forum, wat vliegt de tijd he!
Succes iedereen, groetjes van Patries.