menstruatie wanneer kom je nou??

hallo mariska,
wat jammer voor je zeg!!!
het zou toch zo leuk zijn...

en patries, wat lijkt me dat spannend zo'n onderzoek, goed dat je dat in ieder geval gedaan heb, heb je meer zekerheid en ben je teminste echt actief ergens mee bezig. ik gun het jullie zo !!!!

ik heb zelf a
l een tijdje niet geschreven want ik ben nog 2 weken op vakantie geweest , nog even met een vriendin van de zon genoten, en stappen tot 4 uur s'nachts, nu kan het nog hahaha....
ik ben nu 14 weken zwanger en een paar dagen, en voel me nog steeds heel goed, ik heb gelukkig helemaal geen kwaaltjes oid. wel gaat nu mijn buikje een beetje groeien, zoooo leuk !!
volgende week mag ik weer naar de verloskundige en dan kan ik hopelijk voor het eerst het hartje horen..

succes meiden.
-xxx-

Hoi Hoi,

Laura: Jij zit op cyclus dag 19 ik nu op dag 17 en ben erg benieuwd of mijn eitjes gegroeid zijn, nog twee dagen wachten en dan weet ik meer.
Morgen weer een verplicht nummertje.
Ik ben er wel een beetje bang voor dat de clomid nog niks heeft gedaan, maar misschien verhoging van de mg naar 100 mg en dan wie weet.
Positief proberen te blijven, is erg moeilijk he!

Mariska: Wat balen zeg, een negatieve test. Goed dat je er op een positieve manier mee omgaat, knap hoor!
Ik hoop echt voor jou dat je misschien te vroeg bent met testen, of dat je dan maar heel snel je menstruatie krijgt en naar een volgende poging kan!!

Ella: Wat gaan de weken snel, alweer 14 weken, super zeg en bijna het hartje luisteren, dat is altijd mooi!!!
Fijn dat het zo goed met je gaat!!

Liefs van Patries.
ps: Maandag laat ik meer weten, nadat ik bij de gynaecoloog ben geweest!

Dag allemaal!

Patries: Succes met klussen morgen, maak er iets leuks van! hihi. Ben wederom zeer benieuwd naar je verhaal maandag... Wel handig dat jij me voor gaat in de mm...

Mariska: Wat ontzettend balen!!! Misschien dat je nu nog niet voldoende zwangerschapshormoon hebt aangemaakt. Je had wel alle kwaaltjes, en anders idd een nieuwe ronde met nieuwe kansen in.. Leef iig ontzettend met je mee...

Laura: Ben ook benieuwd hoe het gaat met jouw  cyclus en clomid...En ja  dat zelfmedelijden herken ik wel..denk dat het ook normaal is als je iets heel graag wilt!

Ella: super om je verhaal te horen...hoop dat we allemaal gauw hetzelfde mee mogen maken!!

Fijn weekend allemaal!

Groetjes,
Jana

Hallo meiden,

Hier was ik weer.
Ben vanochtend om: 9.15 uur naar de gynaecoloog geweest en werd pas om: 10.15 uur geholpen, door een assistente alleen.
Ze heeft een samenlevingstest gedaan, maar geen goed resultaat. Ze zei " het is waarschijnlijk nog niet het goede moment". Het kan dus zijn dat mijn eisprong nog komt of niet meer. Hoop het wel natuurlijk, maar ik zit al op cyclusdag 19.
Mijn baarmoederslijm was wel dik en zag er goed uit zei ze.
De eitjes waren allemaal bijna even groot. Die ene die iets groter was kon ik niet meer vinden, wist ook niet meer welke eileider, links of rechts.
Nu krijg ik 2 september 's avonds weer een afspraak om terug te komen bij een gynaecoloog en om te kijken hoe nu verder?
De gynaecoloog waar ik eigenlijk naar terug moest die kon pas weer eind oktober, gezegd dat ik een ander wil en daar niet op ga wachten.
Veel te lang toch!!
Ben wel benieuwd of ik nog een eisprong ga krijgen of dat de clomid verhoogt ga worden. Spannend weer! Ben wel blij dat mijn vriend elke keer mee gaat!!!
Ik heb trouwens nu last van mijn buik, of van de eisprong of van de echo, want die ging echt lomp!
Maar goed, voor een goed doel he!

Hoe is het verder met iedereen, nog aan het afwachten op de nod ´s etc.

Groetjes van Patries.

Hoi allemaal,

Ella, wat lekker zeg dat je geen vervelende kwaaltjes hebt!! Geniet er lekker van!!!Sprak een keer iemand die zo veel en lang moest overgeven dat ze was opgenomen in het ziekenhuis.

Mariska, knap hoor, hoe jij ermee om gaat. Ondertussen al 'oma op bezoek'?

Patries, jammer dat je (nog) geen eisprong hebt gehad. Goed dat je op je strepen staat om snel weer bij een gyn te komen.

Als ik mijn temperatuur bekijk, dan heb ik afgelopen zondag/maandag mijn eisprong gehad.
Zat de laatste tijd op 36,5, hij zonk toen naar 36,2 op zondag en maandag 36,4 en dinsdag was het inene 36,8 en nu 37,0 . We hebben zaterdagmiddag nog flink geklust, dus hoop dat dat nog op tijd was.
Moet wel bekennen: ik was 1 week voor ik naar de gyn ging met monnikspeper begonnen. Ik werd toen ook een soort van ongesteld een paar dagen later.
De gyn vond de monnikspeper onzin, dus was er weer mee gestopt. Aangezien de eisprong maar uitbleef en ik wel de hele tijd een zeurderig gevoel had rond mijn eistokken, ben ik eind vorige week toch weer begonnen met 1 monnikspeper per dag. Had wel 2 dagen later ofzo de eisprong (waarschijnlijk).
Ben niet echt een zweverig type, maar hoor wel positieve dingen erover.

Nu afwachten of ik over anderhalve week ongesteld wordt.
Zit al te zoeken naar aanwijzigingen voor een zwangerschap. Veel te vroeg natuurlijk, maar ben gewoon miss ongeduld.
Word er alleen maar zenuwachtig van, want ik lees op forums dat de een last van de buik had in de 1e week na de bevruchting en de ander heeft altijd last rond de eierstokken na de eisprong, maar niet toen ze zwanger was.
Ik heb af en toe nog steeds zeurderig gevoel in mijn zij.

Zucht...

Laura

Hey meiden,

Even ons naar boven verhuizen!!
Hoe gaat het nu met iedereen?
Ik zit te wachten totdat ik dinsdagavond naar de gynaecoloog mag, de dagen mogen voor mij nu even snel gaan.
Lekker van het weekend wordt het mooi weer, dus genieten!
Ik hoop dat het volgende week ook droog blijft en het zonnetje, want mijn zusje gaat donderdag 4 september trouwen, met een dikke buik, ze is dan 29 weken zwanger.
Vanavond nog voor de laatste keer mee met haar jurk passen, wel spannend want ze mocht niet teveel groeien, haha!!
Daarna lekker, 7 september tot en met 21 september naar Griekenland, even tijd voor ons tweetjes om te relaxen!!

Groetjes van Patries.

Hoi Allemaal,

Laura, ik hoop dat je optijd was met klussen. Nu weer afwachten, duurt allemaal best wel lang, vind je niet?

Patries, zo te horen heb je allemaal leuke dingen in het vooruitzicht. En dan straks ook nog op vakantie, heerlijk. Ik hoop dat je dan alles van je af kan zetten. Misschien is de rust precies wat je nodig hebt!

Afgelopen zondag zijn de rd's weer op bezoek gekomen. Dat betekend dat ik dus weer een cyclus had van 85!?! dagen. Ik ga volgende week eens de huisarts bellen wat ik moet doen. Of ik direct weer terug mag naar de gynecoloog, of dat ik eerst weer een nieuwe verwijzing nodig heb. Ik vind het wel een beetje dubbel. Aan de ene kant ben ik bang dat er iets mis is en wil ik het eigenlijk niet weten. Maar aan de andere kant wil ik het wel weten. Zeker als blijkt dat er wel wat aan te doen valt. Maar ik ga niet op de zaken vooruit lopen, eerst maar even de ha bellen.
Ik hou jullie op de hoogte.

Groetjes Mariska

Hallo dames!

Hier even een berichtje van mij.... Heb net even mijn boekje (houd ik bloedverlies en temp. in bij) bekeken en gezien dat ik de laatste tijd toch elke maand bloedverlies heb...Zou ik dan weer regelmatig gaan worden?? Nog ruim twee weken en dan naar het ziekenhuis..ik ben benieuwd.

Patje: Ik zou ook zeker niet op die ene dokter gaan wachten. Duurt veel te lang. Wel fijn dat je snel terug kan komen.

Mariska: 85 dagen...pfff

Net naar een doop geweest...veel kindjes gezien en net een aantal berichten gehoord van mensen die zwanger zijn...Wat willen wij met z'n allen toch ook graag een kindje krijgen!!!

Verder iedereen weer veel succes met wachten en klussen en wachten en klussen.

Groetjes,
Jana

Terug
Bovenaan