menstruatie wanneer kom je nou??

Hoi Allemaal,

Even een update van mij. Ik heb vanmorgen de huisarts gebeld en de assistente gaf aan dat je binnen het jaar gewoon direct terug mag naar de gynecoloog. Dus ik heb ook maar gelijk gebeld met het ziekenhuis voor een afspraak. Helaas duurt het nog even, 7 oktober kan ik pas terecht. Maar dan ga ik voorlopig even rustig aan doen en ik hoop dat ik het tot die tijd even allemaal van me af kan zetten. Ik ben toch ook nog druk met andere dingen rondom mijn werk. Ik hoop dat dat voldoende afleiding geeft. Nu kan ik ook wel zeggen dat ik wat minder op het forum langs kom, maar ik ben veel te nieuwsgierig hoe het met jullie gaat. Dus ik lees af en toe nog wel even hoe het hier gaat. Veel succes allemaal maar weer!

Groetjes Mariska

Ons weer even omhoog halen.

Maris, goed dat je weer een afspraak hebt gemaakt. Dit kan zo toch niet doorgaan?!

Jana, ben erg benieuwd hoe het bij jou gaat.

Hier in afwachting. Geen zwangerschapsverschijnselen. Alleen gisteravond beetje gevoelige 'nippels' . Maar dat kan ook psychisch zijn...

groetjes
Laura

Hallo meiden,

Gisteravond naar de gynaecoloog geweest. Eerst weer een soort van kennismaking, nieuwe gynaecoloog.
Daarna inwendige echo.
Afgelopen maand geen eisprong gehad, dus nu heb ik provera voorgeschreven gekregen om de menstruatie weer op te wekken en verhoging van clomid.
Van 50 mg naar 100 mg en dan hopen dat twee tabletten wel aanslaan!!!
Dus vanmiddag even naar de apotheek.
Wel spannend weer, allemaal. Deze gynaecoloog zei " het is belangrijk dat we eerst zorgen dat je een eisprong hebt en dan pas gaan we kijken voor de samenlevingstest".
Het heeft namelijk geen zin om steeds een samenlevingstest te doen als je geen eisprong hebt gehad of krijgt.
Morgen gaat mijn zusje trouwen, dus genoeg leuke dingen om het wat van me af te zetten en zaterdagnacht lekker op vakantie naar de zon.
Even kijken of ik in de vakantie met provera begin, anders ben ik misschien zo chagerijnig. Maar ja, het is ook weer voor een goed doel he!

Groetjes van Patries.

Hallo meiden,

Hoe gaat het met jullie?
Ik ga morgennacht op vakantie, ik spreek jullie over twee weken weer.
Ga in de tweede week van de vakantie beginnen met provera. Verder geen bijzonderheden!

Tot gauw!

Groetjes Patricia.

Patries, een hele fijne vakantie!!! En wie weet wat er spontaan gebeurt!!!

Ik heb wsl. a.s. zondag of maandag mijn NOD. Deze week wel wat gekke verschijnselen gehad, maar ben nog steeds bang dat het psychisch is.
Paar dagen geleden ineens een soort klein spierpijntje net boven de navel een paar uur. Paar dagen af en aan wat gevoelige tepels. Ontzettend aan het boenen geslagen enzo.
Slapeloos/ onrustig.
En gisteren ineens vreselijk moe, hoofdpijn, grieperig gevoel en is mijn buik opgezet onderaan.
Vanmorgen nog steeds en met vlagen beetje misselijk. Nu gaat het weer goed.

Weet niet wat ik ervan moet denken. Wil mezelf niet blij maken.  Kan niet wachten tot zondag

groetjes
Laura

Zo, even ons omhoog halen. En ik ben gewoon ook heel erg benieuwd of er iemand al nieuws heeft.
Jij misschien Laura? Je had het weekend je NOD. Ik hoop zo voor je dat je voorgevoelens klopte!
Mariska: 7 oktober naar de gyn, dat moet ik kunnen onthouden die datum, is mijn uitgerekende datum. Wel spannend. Ik hoop dat je duidelijkheid krijgt!
Jana: jij over ruim een weekje naar de gyn? Wat een spannende tijden voor jullie allemaal!
Patries zit gewoon lekker van een welverdiende vakantie te genieten met haar mannetje!!! Heerlijk. Ben jaloers! Hoe was trouwens de bruiloft van je zus???
Verder nog nieuws van iemand? Esther, Suph, MKO? Of misschien nieuws van de zwangeren: Ristridina? Ella?

Hier vandaag precies 36 weken! De laatste loodjes, en ja, ze zijn best zwaar! Gelukkig maakt de baby het prima, maar ik ben het ondertussen wel echt beu. Alle klachten, bah. Maar het idee dat we over een aantal weekjes een kleine knul of meid hebben is wel echt fantastisch!
Morgen mag ik nog een keertje voor een echo om te controleren of de baby wel echt met het koppie naar beneden ligt. De verloskundige en ik denken van wel, maar als je er bij een thuisbevalling achter komt dat eerst de billen eruit komen dan heb je toch een probleem. Ik vind het wel echt fantastisch om nog een keertje naar binnen te mogen gluren naar ons kleintje. Ik zal morgen laten weten hoe het geweest is.

Tot snel!
Groetjes, Irene

Dag Irene, wat leuk om van jou weer wat te horen!
Laatste loodjes dus. Hoop dat je bevalling makkelijk gaat na al die klachten tijdens de zwangerschap!

Hier zit ik te wachten op mijn menstruatie. Mijn temperatuur zat na mijn ei op 37,1 / 37,2   , gisteren was ie 36,9 en vanochtend 36,8 . Het voelt ook sinds vandaag alsof ik ongesteld ga worden. Hoop maar dat het nu snel komt, zodat ik weer naar de gyn kan voor een nieuwe dosis clomid.

Heb me wel voorgenomen de volgende ronde te proberen me er minder mee bezig te houden. Zat nu elke keer op internet te zoeken bij elk klachtje.

Iemand anders nog nieuws?

groetjes
Laura

Wat balen Laura dat je temperatuur weet gezakt is!

De echo bij ons was prima, koppie beneden! Hij/zij is ook gelijk opgemeten en alles zat netjes binnen de curves. De kleine weeg nu ongeveer 2650 gram. Echt heel leuk om weer even in mijn buik te mogen gluren!!!

Groetjes, Irene

Terug
Bovenaan