muizeke/espritxx

Heej Elise,

Ja we zijn weer bijgekomen, t was druk geweest maar wel gezellig! Balen van je studiemiddag, het is nu wel anders dan dat je even snel naar je werk gaat he? Je moet meteen oppas regelen enzo.

Volgens mij hebben wij dezelfde moeder hahaha, die van mij vindt het cb ook overdrijven. Ik laat Daantje ook echt niet elke keer zo'n knoeiboel van haar stoel (en vooral de omgeving) maken... we hebben inderdaad zo'n krom difrax bestekje voor haar, maar sommige hapjes lanceert ze gewoon door de kamer! Ik had toch echt de hele dag een rotgevoel over het jengelen van Daantje na het cb bezoek, terwijl ik me nog wel had voorgenomen me niet op de kast te laten jagen. Wat blijkt nu: ze heeft er ineens 2 tandjes bij, ze jengelt dus wel met een reden. En nu ze kan tijgeren is ze veel meer aan het spelen zelf. Wat mijn moeder ook raar vond, Daantje mag nu ineens alles met de pot mee eten, dus van de ene op de andere dag mag ze ineens wel zout eten, vind ik ook wel vreemd. Ik probeer het wel een beetje te beperken hoor, anders wordt ze 's nachts wakker van de dorst denk ik.

Leuk dat je man 30 wordt, Ronald werd dat vorig jaar toen ik hooooooog zwanger was, we hebben er toen ook niet zoveel aan gedaan. Wat trouwens ontzettend leuk was, gisteren vroeg mn moeder of ze even langs mocht komen, want ze wilde wat vragen over Ronald zn verjaardagscadeau, dus ik denk die wil tips hebben. Komt ze binnen met een boek, of ik wil kiezen. Dus ik zeg wat moet ik dan kiezen... blijkt dat ze vorige week op haar oppasdag met Daantje naar een fotostudio geweest is (en Daantje had me dat niet verteld ) en een fotoshoot heeft laten maken! En nu wilde ze de mooiste foto uitzoeken, maar ze kwam er niet uit.Ik heb zoooo gelachen, Daantje zit op die foto's in haar verjaardagskleren (ja die had ik al) en ze ligt ook en er zitten portretfoto's bij, wel 80 stuks, nou probeer er dan maar eens eentje uit te kiezen. Ik vond het zoooo leuk van ons mam, Daantje zat er gisteren zo bij van 'ja dat wist ik al hahahaha' echt heel grappig. Nu gaan we vrijdag even doorgeven daar welke het moet worden en die laat mn moeder dan inlijsten 30x40 cm. Ik weet zeker dat Ronald superblij is, er zaten echt heel veel leuke tussen, denk dat ik er voor mezelf nog een paar kleintjes laat afdrukken.

Dat fijnknijpen van het eten kan Daantje ook goed, grappig he dat ze dat zo leuk vinden die dametjes?

Daantje krijgt nog gewoon een fles 's avonds, zo'n klein pakje met pyjamapapje, ken je die? Die heb je in bananensmaak of biscuit of peer, die vindt ze erg lekker. Van ons cb mocht het nog gewoon, en we mogen dadelijk met gewone melk gaan beginnen, we hebben nog anderhalf pak opvolgmelk staan dus die maken we eerst op. En evt 's morgens pap ipv een fles, eet Anne-sophie al pap? Ik heb het bij Daantje een hele tijd terug eens geprobeert maar ze vond er niks aan. En als ze geen pap wil dan een boterham. Ik moet eerlijk bekennen dat ik dat flesje wel erg fijn vind nog... het gaat zo lekker snel op en ik geniet ervan om haar nog even als een klein babytje vast te houden.

Ik heb deze maand 2x getest, 2x niet zwanger, ik dacht nog misschien had ik wel te vroeg getest, eigenlijk hoefde ik niet te testen, ik voelde het wel dat het niet raak was deze maand. Ik test wel elke maand, vind ik gewoon zooo spannend om te doen. Maar bij Daantje wist ik gewoon dat het raak was. Nog maar 5 dagen de pil, fijn he? Mijn beste vriendin (is mijn nichtje) vertelde dinsdag dat ze zwanger is, ik vind het zo leuk voor haar, ze was ook in de 4de ronde zwanger geworden. En nog een ander nichtje is ook zwanger, ik wil ooooook!

Muziekinstrumentjes zijn ook leuk he? Daantje heeft een xylofoon en een miniaccordeon (mijn vader speelt dat en het was meer een grapje, ze kan daar de komende 3 jaar nog niks mee doen denk ik) en sambaballen (waarvan ze het handvat te ver in haar mond stopt dus die ligt op een veilig plekje). De schoentjes zijn leuk he? Ze komen deze week aan dus ik ben benieuwd. Little people lijkt me ook leuk, heb je daar ook kleine verpakkingen van (heb me er nog niet zo in verdiept)? Dan kan ik dat vragen als mensen niet weten wat ze kunnen geven, maar als het superduur is vind ik dat ook weer lullig. Van mijn schoonouders krijgt daantje een wishbonebike, ken je die? een 3 wieler van hout die je kan ombouwen tot tweewieler, ze krijgt een speciale geschilderde limited edition, met slakjes beschildert, heel leuk. Van mijn ouders weet ik nog niet wat ze krijgt, die houden het nog geheim.

Wat lief dat ze mama's vriendinnetje is...ze zijn om op te vreten he? Als Daantje gaat dansen moeten wij ook zo lachen, dan schudt ze met dat ieniemienie kontje en ze draait echt met haar heupjes, keigrappig. Fijn dat ze nu ook papa zegt, Ronald vond dat ook zo gaaf dat Daantje dat kon, dan glimt ie van trots.

Hebben jullie al plannen voor de verjaardag van Anne-sophie, ik zit nl te twijfelen, we hebben best een grote vriendengroep, maar we nodigen alleen onze beste vrienden uit voor onze verjaardagen, nu twijfel ik wat ik moet doen bij Daantje, als we gewoon doen dan komen we op ruim 20 mensen, dat is met onze eigen gezinnen erbij geteld. Lijkt me eigenlijk wel druk genoeg voor haar eerste verjaardag. Anders halen we de 35 wel, maar ik weet niet waar ik die moet laten.

Lang leve de nr melder inderdaad, ik negeer mn schoonvader ook wel eens hoor, die belt meestal, mijn schoonmoeder niet, die is daar te verlegen voor. Je hebt groot gelijk dat je Anne-Sophie niet uit haar bedje wilt halen, dat is toch helemaal niet in het belang van dat hummeltje? Ik heb dan meestal wel dat ik er last van heb dattie gebeld heeft al weet ik niet eens waarover. Tegenwoordig is ons contact wel verbeterd, vroeger zag ik ze ook weinig, maar omdat mn schoonmoeder ook een dag oppast zie ik ze nu elke week, ze zijn wel heel lief voor Daantje gelukkig. Ik heb ook veel aanvaringen gehad met mn schoonvader in t verleden, ik ben heel positief ingesteld en hij is een echte zwartkijker, als ie een tv koopt denk ie dat de winkel hem op wil lichten, zo'n type is het, pfff kan ik moeilijk tegen hoor.

Ben trouwens benieuwd naar de foto van Anne-Sophie, Daantje heeft nog geen speldjes in, denk dat ze die meteen eruit haalt, als we na het wandelen thuis komen trekt ze ook altijd meteen haar gebreide mutsje van dr hoofd, zo van 'die hoef ik binnen toch niet op'.

Nou wat toevallig, ik sta vanmorgen hier bij ons secretariaat te vertellen tegen mijn collega's dat ik vind dat ik nog een buikje heb van de zwangerschap, waar dan zeggen ze (het zijn wel lieve collega's hihi) maar ik zie het zelf wel. Ik denk dat ik nu wel weer rond de 57/58 weeg, het was even 56 maar ik ben de discipline weer kwijtgeraakt, komt eigenlijk omdat we nu naar een zwangerschap toe werken, toen dacht ik ik ga wel heel fanatiek doen na die zwangerschap. Mijn borsten zijn ook anders, ik had eigenlijk geen beha nodig, want ze hingen altijd netjes naar voren, maar ik heb het gevoel dat de zwaartekracht er nu meer grip op begint te krijgen...

Wat fijn dat ze zo goed luistert als iets niet mag, Daantje is ook zwaar onder de indruk van het woordje nee, dan schudt ze haar hoofdje en houdt meteen op met wat ze deed. Ze komt nog niet echt overal aan, ze werkt zo hard om vooruit te komen dat ze daar geen tijd voor heeft hihi. Als ze geen dorst heeft en ik kom met haar flesje aan dan begint ze ook te schudden, ze weet dus wel al wat het betekent.
Ik hou ook niet van slaan trouwens, we hebben afgesproken dat we alles met woorden op gaan lossen. Ik wil niet dat ze bang van ons wordt, het is niet mijn manier van opvoeden denk ik.

Poeh tis weer lekker grauw buiten zeg, laat die lente maar komen. Alvast fijn weekend en heel veel plezier met de verjaardag van Gerco.

X Femke

Hee Femke,

Zie net dat het al weer veel te lang geleden is dat ik een berichtje heb geschreven..Het is nu rustig in huis (Anne-Sophie in dromenland en manlief een avondje weg) dus ik heb tijd genoeg!

Anne-Sophie heeft vorige week vrijdag een ongelukje gehad bij mijn zusje. Ze is heel hard van het bed  op haar hoofdje gevallen. Eerst leek het nog wel mee te vallen (ze huilde meteen en krabbelde gelijk weer overeind) Maar toen ik haar thuis in bed wilde leggen begon ze vreselijk te gillen en aan haar hoofdje te grijpen. Ik dacht eerst nog dat ze niet wilde slapen maar ze bleef maar huilen en wilde haar hoofdje ook niet omdraaien naar links. Toen heb ik (een beetje in paniek) de huisarts gebeld en de assistente zou overleggen en dan terugbellen (we hoefden niet eens langs te komen) De arts vertelde dat ze een lichte hersenschudding had en dat we haar om de twee uur wakker moesten maken om te kijken of ze nog alert was. Pfff ik heb de hele nacht niet geslapen. Het ging gelukkig allemaal goed, maar maandagavond kreeg ze aan de zijkant van haar hoofdje een hele dikke bult. Als je er op drukte voelde het zacht aan   (net alsof er vocht in zat) Ik ben de volgende dag gelijk naar de huisarts gegaan (nu mochten we gelukkig wel komen) En nu blijkt dat ze een hele grote onderhuidse bloeduitstorting heeft (van 15 bij 15 cm) en dat haar schoudertje gekneusd is. De schouder geneest vanzelf en ook de bult moet na 3 weken weg zijn (anders moeten we gelijk weer terugkomen) Pfff ik kon wel huilen zeg...voelde me spontaan een slechte moeder...mn zusje voelde zich ook helemaal schuldig terwijl ze er echt niets aan kon doen. Anne-Sophie heeft sinds twee weken door hoe ze alleen moet staan. En dat gaat niet altijd goed. Na een tijdje wordt ze moe en kan ze zich niet altijd aan iets vastgrijpen...De arts zei dat ze gewoon naar terecht gekomen was en dat ze nog wel vaker zal vallen (toen Daantje bij jullie van de bank viel had ze toch niets??)   We zijn echt erg geschrokken..

Gaat Daantje ook steeds meer brabbelen? Anne-Sophie roept naar alles DIE!   Ik ben de hele dag aan het vertellen hoe alles heet. De ramen zitten vol met kleine handjes (niets voor mij...eerder was ons huis altijd brandschoon) Hoe gaat het met het tijgeren?? Zit ze al overal aan? Gelukkig vindt Anne-Sophie het heerlijk om in de box te spelen (ze kan er zo een uur inzitten)

Zondagavond heb ik mn laatste pil geslikt (en daarna gelijk begonnen met het foliumzuur) Nu zit ik dus in mn stopweek (hopelijk voor de laatste keer ongesteld haha) en dan gaan we beginnen aan ronde 1! Spannend weer hoor. We waren toevallig gisteravond bij de prenatal (we waren een avondje samen shoppen in Apeldoorn...mn man was uit zn pak gescheurd..dus we moesten een nieuw pak zoeken) en daar hadden ze van die hele kleine rompertjes...zoo schattig! Ik had er bijna eentje meegenomen haha! Jullie zijn inmiddels bij ronde twee toch??

Heb je al een leuke fiets op het oog? Hier bij de fietsenmaker staan ook van die leuke mamafietsen. Wij hadden net nieuwe fietsen gekocht voordat ik zwanger raakte..ik pas nog wel tussen het zitje en het zadel maar moet altijd wel even uitkijken met op en af stappen. Zo'n mamafiets lijkt me ideaal!

Hoe gaat het met het zelf eten van Daantje? Anne-Sophie maakt er echt een smeerboel van...Ze moet er zelf erg om lachen (hoe viezer hoe leuker ze het vindt) Ze vindt het vooral leuk om haar handjes vol met eten te stoppen (en dan maakt ze met haar handjes van die vieze sopgeluidjes) Ik had een klein vorkje en lepeltje gekocht (van die kromme) Maar onze dame is volgens mij helemaal links (net als haar mama) dus daar kan ze niet mee eten. Nu heb ik vandaag maar weer andere meegenomen...en hier eet ze wel mee (nou ja...ze smeert meer) Maar goed...we oefenen vrolijk door! Ik heb trouwens ook een beker gekocht met zo'n rietje er in..ken je die? Als je de dop erop doet gaat het rietje dubbel. Ben benieuwd of ze daar goed uit kan drinken..ik zag het deze week bij een vriendin en het zag er wel handig uit...
Geef jij Daantje ook nog wel eens een potje of krijgt ze altijd vers? Bij ons is zaterdag altijd patatavond. Ik wil haar eigelijk nog geen patat geven (een paar stukjes maar niet meer) dus dan geef ik haar iets uit de vriezer of een potje

Zo weer een heel verhaal!

Fijn weekend!

Liefs Elise

Grappig trouwens van die accordeaon. Mijn moeder en mijn zusje spelen dat ook (ik kan het een klein beetje) Ik ben beter op de gitaar en dwarsfluit...mijn volgende uitdaging wordt pianospelen (als Anne-Sophie dit later nou ook leuk vindt heb ik gelijk een goed excuus om een piano te kopen haha)

Ha Elise,

Jeetje wat een verhaal van Anne-Sophie! Hoe gaat het inmiddels? Heeft ze er niks aan overgehouden? Een ongeluk zit inderdaad in een klein hoekje, daardoor ben je echt nog geen slechte moeder hoor, ze zijn ineens zo snel, Daantje kroop laatst bij ons de overloop op, dus ik als een haas erachteraan, we hebben daar nl nog geen traphekje, je moet er anders niet aan denken zeg. Is de bloeduitstorting al wat minder dik geworden? En heeft ze last van haar schoudertje? Daantje had toen niks, een heel klein plekje midden op dr buik, van het vallen was het een beetje rood, maar ze was zeg maar plat op haar buikje terecht gekomen dus niet met dr hoofdje. Ik heb me nog nooit zo rot gevoeld als toen, ze rolde toen ineens door wat ze nog nooit eerder gedaan had. Je schrikt je helemaal rot. En voor je zusje is het natuurlijk ook supervervelend. Ik hoop maar dat het weer wat beter gaat met Anne-Sophie.

Wat fijn dat ze zo goed speelt in de box, dat wil Daantje dus absoluut niet... soms wel vermoeiend, maar ze heeft nu al een hele tijd ook last van dr tandjes. Hopelijk gaat ze de box nog wel leuk vinden. Ze tijgert inmiddels wel heel snel, als ik in de keuken bezig ben hangt ze in no time aan mijn schoenen te plukken, heel soms trekt ze ook al haar knietjes onder haar lijfje, maar ze weet nog niet hoe ze dan vooruit moet komen. Ze wijst ook de hele dag alles aan en dan wil ze dat wij zeggen wat het is, ze weet nu ook waar de klok hangt, dus gisteren wees ze ernaar, maar ik was even druk. hahaha nou maakt ze me toch een partij herrie tot ik keek, toen ik zei ja dat is de klok, was ze helemaal tevreden. Let Anne-Sophie ook zo op je mond als je praat? Net alsof ze het wil nadoen. Tegenwoordig is haar pop helemaal favoriet, als ze die ziet roept ze heel hard ooooo, ze roept trouwens oooo bij alles wat ze spannend vindt en dan zet ze hele grote ogen op. Ook als er een vogeltje in de tuin zit, ooooooo!!!

Hier is het trouwens nog steeds ronde 1, dag 41 inmiddels, maar ja dat had ik de vorige keer ook, wel een ronde gehad van 47. Als je dan toch niet zwanger bent mag die ongi ook wel komen, helaas weet ik geen huismiddeltjes om de boel aan de gang te krijgen. Spannend jullie 1e ronde, wie weet is het meteen raak! Vrijdag ga ik shoppen met mn beste vriendin (mn nichtje) die is net zwanger van de eerste, het is net alsof ik nu alles zelf weer beleef, echo's, dingetjes die je niet mag eten enzo, superleuk.

Daantjes kast is eindelijk bijna klaar, ik durfde een tijdje niks te doen met de lakverf toen ik evt zwanger was, maar aangezien in dat toch niet ben ben ik weer aan de slag gegaan. Ik schilder ook schilderijen en mijn man werkt in een zaak voor woninginrichting, die hebben laatst enorm uitgebreid en nu vroeg zijn baas of ik dingen in de zaak wilde hangen, dus ik heb veel doeken gekocht en die ga ik in de avonduurtjes ook nog maken. En we zijn aan het fotoboek van Daantjes 1e jaar begonnen op de site van het kruidvat, aangezien ze toch zeker wel 4000 foto's heeft wordt het nog een hele klus.... dus bezigheden genoeg weer hier.

De uitnodigingen voor dr 1e verjaardag zijn de deur uit (jip&janneke kaartjes van de Hema) en we hebben besloten het klein te houden, ongeveer 20 mensen 's middags leek me eigenlijk ook wel druk genoeg voor haar.

Daantje vindt zelf eten ook leuk, maar ik doe dat niet elke avond, daar heb ik gewoon iet altijd tijd voor, maar kliederen kan ze goed, op een gegeven moment gaat ze dan met haar vork zitten zwaaien als ik hem net in haar prakje heb gestoken..... gelukkig eet ze nog steeds goed en met smaak, ze vindt het echt lekker wat ik maak. Gelukkig maar :) Ik geef bijna altijd vers, behalve als ik echt supermoe ben of als we moeten haasten. Ik denk dat ze een of twee keer per week nog wel een potje krijgt. Is ook niks mis mee hoor lijkt me. Echt met de pot mee eten gaat bij ons niet, mijn man werkt nl tot 18.00 uur en is pas om 18.15 uur thuis, das een beetje laat voor Daantje, ik ga wel proberen haar tijden wat op te schuiven zodat ze op een gegeven moment ook later kan eten. Eten jullie wel met zn 3tjes tegelijk?

Oow ik had Daantjes jas verknald in de was... ze sabbelt altijd op de stukjes vlak bij dr nekje en ik had ie met een handwasje nat gemaakt en lekker gesopt, was een beetje hard en dr zat een speekselluchtje aan, daarna de jas in de droogtrommel gedaan omdat ze hem de volgende dag weer aan moest, dat mocht eigenlijk niet, maar ik dacht alleen de puntjes zijn nat de rest van de jas was droog. Had ie ineens allemaal zwarte vlekjes gekregen....dus nu heeft Daantje ook de Oilily jas van kleertjes.com! Ze heeft hem nog niet aangehad omdat het te koud was om naar buiten te gaan, bevalt de jas goed bij Anne-Sophie?

Nou ik ga nog wat doen hier, hopelijk gaat alles goed met jullie meisje, laat maar snel wat weten!

X Femke

Hoi Femke,

Is het bij jullie ook zo'n heerlijk weer? Het is hier koud maar de zon schijnt volop! Als Anne-Sophie straks wakker is van haar middagslaapje gaan we lekker fietsen..
Heb je Daantje ook al op de fiets?

Nog eventjes en dan zijn onze dametjes al weer een jaar!!! Wat is de tijd omgevlogen vind je ook niet? Vorige week heb ik de video gekeken van net na de bevalling enzo! Pfff dan is ze nu al zooo groot!

Anne-Sophie heeft geen last meer van haar hoofdje (gelukkig) Het is allemaal netjes weggetrokken en ze heeft weer een mooi rond bolletje! We zijn blij dat alles goed   is afgelopen...

En tijgert Daantje al op topsnelheid door de kamer?? Anne-Sophie kruipt haar knietjes helemaal blauw. Ze haalt de sleutels uit ons dressoir (we hebben een uur gezocht naar sleutel nummer 3 haha) Ze staat nu ook steeds vaker een poosje los (doodeng) en doet heel soms een stapje naar voren...

Heb jij de uitnodigingen ook al verstuurd voor het feest? Ik had roze kaartjes gemaakt met een nijntje en slingers en dan een strikje aan de zijkant (zat het kaartje gelijk mooi dicht) S morgens komen er een aantal vriendinnen met hun kinderen (allemaal in de leeftijd van Anne-Sophie ) en s middags komt de familie van Gerco.
Mijn ouders hebben een dagje vrij genomen dus die zijn er vast de hele dag haha!
Wij hebben ook besloten dat we niet iedereen uitnodigen...al die indrukken voor zo'n kleintje! Maar goed...je zit zo op twintig mensen..als het er inmiddels al niet meer zijn!

Nou wij zijn begonnen aan ronde 1...we doen nog een beetje rustig aan (stel dat de zwemmers in 1 keer goed zwemmen...dan zit je met november en december....dat zijn van die drukke maanden...of is dat gek?) Spannend weer allemaal hoor!!! Hoe gaat het bij jullie?

Zo...ik ga even strijken en dan lekker genieten van het mooie weer....

Liefs Elise

Ha Elise

Wat fijn zeg dat de bult genezen is, fijn dat ze er geen last meer van heeft. Het is hier ook heerlijk fietsweer, Daantje heeft net voor het eerst bij mij voor op de mamafiets gezeten,  Ronald is nu naar de uitwedstrijd van psv in Volendam. Voor het eerst sinds Daantje er is geloof ik, hij was al heeeel lang niet meer geweest en het zonnetje scheen dus ik vroeg of ie het niet erg vond als ik met Daantje ging fietsen, want dan zou ie de eerste keer missen. Ronald vond het gelukkig niet erg, dus we zijn net even op en neer naar mijn ouders gefietst, Daantje zag een paar honden onderweg, ze vond het fantastisch, allemaal wijzen en piepen hihihi.

Ze tijgert nu heel snel ja, ze tijgert me overal achterna, maar nog liever heeft ze dat ik haar onder dr okseltjes vasthoud en dan loopt ze supersnel (op haar teentjes), volgens mij is ze dolgelukkig als ze zelf kan lopen, ze vindt het in elk geval leuker als tijgeren.

Creatief hoor die kaartjes, klinkt erg leuk, die van Daantje zijn een weekje geleden al verstuurd, volgens mij gaat ze ontzettend verwend worden, wij maakten vroeger ook altijd een foto van mij en mijn broertjes als we jarig geweest waren met alle kadootjes erop, leuk voor later. Gaan we zaterdag bij Daantje ook doen. Ik heb er al helemaal zin in! En haar kast is af, ik zal binnenkort wel een fotootje plaatsen, maar ik ben erg trots op het resultaat.

OJa en ik ben ein-de-lijk ongesteld geworden, had er inmiddels al 3 testen tegenaan gesmeten.... maar ik wist wel dat het niet raak was, dus nu gaat ronde 2 van start, november vind ik nog niet zo'n erge maand, maar december lijkt me beter van niet, dus we klussen alleen 2 weken na mijn ongi en dan maar even een tijdje niet, als het goed is zou je dan mocht het raak zijn uitkomen rond 6 november. Maar ik vind het helemaal niet gek hoor dat je december ook liever niet wilt als bevalmaand. Er is dan toch al zoveel te doen he?

Zou wel erg gaaf zijn als we weer tegelijk zijn, ik zie het helemaal zitten om weer zwanger te worden!

X Femke

Ps: wat geven jullie Anne-Sophie voor haar verjaardag?

Hoi Femke,

Hoera! We zijn de 100 berichtjes weer gepasseerd! Op naar de volgende 100! We hebben hier al een hele hoop berichtjes neergezet...

De eerste verjaardag van Daantje komt nu wel dichtbij zeg! Ik vind het eerste jaar zo snel voorbij gegaan. Jij ook? Vorig jaar zaten we nog vol spanning te wachten op onze hummeltjes (en maar denken dat het jongens zouden worden)

Hier nog even wat fotootjes van Anne-Sophie (had eindelijk tijd om ze op hyves te zetten)

Anne-Sophie als zwarte pietje (en nu met haar haha)

We wilden graag een leuke foto bij de kerstboom, maar onze dame wilde niet echt poseren voor de foto! Krijg je Daantje wel makkelijk op de foto? Anne-Sophie trekt steeds een raar gezicht als ik het toestel te voorschijn haal.

Sinds ze overal langs kan stappen haalt ze (als ik even niet kijk) de keukenkastjes
leeg En ze is ook helemaal gek van de prullenbak. Wij hebben een touchbin van Brabantia. Ze heeft nu door hoe ze die open moet maken...ik vind het zo vies dat ze er met haar handjes steeds in probeert te graaien...

en natuurlijk wil ze het liefste zelf eten....

Wij geven haar trouwens een driewieler voor haar verjaardag. We konden maar niets bedenken..en toen zagen we bij de fietsenmaker een hele leuke roze driewieler staan. Er zit een tuigje aan het zitje zodat ze er echt stevig in kan zitten. Op de pedalen kan een voetenplankje zodat ze niet hoeft te trappen. Achteraan zit een stang (die er ook af kan) Dan kunnen we haar zelf duwen. En een bakje achterop voor de knuffels en de beker...

Grappig dat Ronald zo'n voetballiefhebber is...Gerco heeft echt niets met voetbal (maar goed..wij wonen ook niet dicht bij een stadion)
Gaan jullie dit jaar trouwens ook nog carnaval vieren? Ik vind het jammer dat dat hier helemaal niet is..het ziet er altijd zo gezellig uit op de tv. echte brabantse gezelligheid!!

Ben benieuwd naar je kast!!! Creabea hoor...ik laat Gerco altijd het verfwerk doen haha!

Pffff...spannend he dat wachten op die ongi...Ik heb nog helemaal geen test in huis...Wel een verzameling foliumzuur (dat meisje bij de kassa keek echt zo van...nu al weer???? Ze vond Anne-Sophie denk ik nog klein ofzo) Wij zijn begonnen in ronde 1! Heb met mezelf afgesproken dat ik me nu niet meer zo bezig ga houden met de vruchtbare dagen enzo. de vorige keer keek ik steeds op de computer wanneer dat was (via predictor.nl) Geen idee of ik dat vol ga houden, want ik vind het nu al weer spannend!   Superleuk als we weer tegelijk zwanger worden (dat zou wel heel bijzonder zijn)

Liefs Elise

Terug
Bovenaan