Ha Elise,
Wat een gave foto's zeg! Die zwarte piet is leuk haha! Daantje is dol op het fototoestel, ze probeert hem altijd te pakken te krijgen. Anne-sophie is ook zo'n echt meisje om te zien. En ze staat al helemaal los, knap hoor, wat zal ik blij zijn als Daantje dat ook kan, dat scheelt haar een hoop frustraties denk ik! En wat een leuk knipje hihi, ik heb Daantje gisteren ook zoiets in gedaan, ik had er nog eentje gevonden van mij van vroeger, een knalroze met een poedel erop hihi ze leek ineens wel een stuk ouder.
En alweer 100 berichtjes ... jeetje, ja we zijn inmiddels al vanaf juli 2007 aan het schrijven volgens mij... ook alweer een hele tijd!
En vorig jaar inderdaad nog vol verwachting over onze knulletjes hahaha, hoezo goed voorgevoel! Ik vind zo'n klein meisje toch wel stiekem echt heel erg leuk... als Daantje een van mijn sjaals te pakken krijgt doet ze hem ook om en als ik dan zeg 'ooo wat een mooi meisje is Daantje' dan zit ze toch te glunderen, dat belooft nog wat!
Een driewieler is ook een leuk kado, zoiets krijgt ze van mn schoonouders, een wishbonebike, dat is een houten versie en ze krijgt een limited edition die helemaal vol slakjes staat, zag er leuk uit, ben benieuwd wat ze ervan vindt. We hebben van de week tegen elkaar gezegd dat we nu echt op moesten houden met kadootjes kopen, telkens weer iets erbij, ze krijgt nu al die superleuke duitse knuffel, een setje van little people, een tamboerijn, een papieren trekharmonica (ze had al een grote plastice maar die kan ze voorlopig nog niet bespelen), een klein rieten boodschappentasje met rood wit stof aan de binnenkant en een leuke bloem op de zijkant (zoiets had ik vroeger ook), een grote blikken speeldoos, waar een kabouter uitspringt en natuurlijk nieuwe kleertjes voor de grote dag. En waarschijnlijk ben ik nog wel iets vergeten ook.....
We hebben bij de hema een grote taart besteld met een leuke foto erop van Daantje. We hebben iedereen uitgenodigd van 2 tot 6 uur en nu is van de week een oom van mijn vader overleden, was nog even misschien de begrafenis op daantjes verjaardag, maar gelukkig is het toch maandag, anders was de helft van de gasten pas rond 4 uur gekomen en dan begint Daantje meestal net weer een beetje moe te worden. Ja die man kan er natuurlijk ook niks aan doen, maar ik had wel even gebaald als het zaterdag geweest was.
Ik zal binnenkort ook mn hyves weer eens bijwerken, zet ik er ook meteen een foto van de kast bij, hij is goed gelukt!
Ik vind het wel heel spannend nu weer hoor, hoop dat we snel zwanger zijn (met datum in november of januari...). Daantje is dol op andere kindjes, als ze die bijvoorbeeld met zwemmen ziet dan doet ze de hele tijd oeeeeeeeeeeeeoeoeoeoe, zo van wat zie ik daar nou?
Denk dat ik vanavond het bandje van 5 min. na de bevalling nog eens opzet een lekker een potje emotioneel ga zitten doen op de bank, ben ook bang dat ik zaterdag nog wel een traantje zal laten van de emoties hihi. We zijn ook gewoon zo blij met haar, ons leven is veel drukker maar ik zou voor geen goud meer terugwillen.
X Femke