Ha Elise
Nou internet doet het weer hier gelukkig, ze zijn voor in onze straat aan t graven en ik denk dat ze onze kabel geraakt hadden want de tv deed ook raar, maar goed we zijn weer in de lucht, wat knap zeg dat ze al alleen kan staan! Zo te zien staat ze ook stevig zeg, wat een mooie taart trouwens, leuk hoor. Die ark van noach ziet er ook gaaf uit, ik vind little people echt superleuk voor die kleintjes. En prachtige pyjama van gerco hihi, ik geloof best dat dat fijn zit. Zo te zien is ze ook echt blij met haar fietsje! Hoe gaat het met je darmen? Weer een beetje hersteld? Wat zullen jullie geschrokken zijn zeg, al dat wachten bij de EHBO brrrr. Wel jammer trouwens dat je niet zwanger bent, dus voor jullie is ook ronde 2 aangebroken? Wij gaan zondag testen, dan is het dag 31, maar ik voel helemaal niks, heb allemaal het idee dat het deze keer ook zeker wel 4 rondes gaat duren. Volgende keer doen we er denk ik even niks aan, want dan zou het onderhand midden in december vallen.
Oja trouwens nog een paar nieuwtjes😀aantje wilde eerst nog steeds niet uit zichzelf gaan zitten en maandag zat ze ineens, dus ik roep ronald, ik zeg heb jij haar zo neergezet, nee zegt ie dat deed ze zelf, wauw! En dinsdag, dus 1 dag later, leg ik haar 's morgens altijd even op haar buik in haar bedje terwijl ik haar kleertjes uitzoek om aan te doen. Ik dacht weet je wat, dus ik ging gehurkt bij het bedje zitten, Daantje kom je even bij mama staan??? En wat denk je.... ze pakt met een handje een spijl beet, nog een, ander handje bovenop de rand van het bedje (ondertussen maakte ze een geluid alsof ze een hele vrachtwagen aan het verplaatsen was, zo schattig) nog een handje op de rand en jawel, na een diepe zucht stond mevrouw ineens! Ze keek zoooo trots, mama in tranen, groot feest! Vanmorgen kon ze het zelfs terwijl ze ook nog stond te springen in haar bed, ze heeft ineens een hoop zelfvertrouwen erbij gekregen, ze trekt zich nu alleen aan alles op wat ze tegenkomt. Ook aan mijn broek als ik in de keuken aan het koken ben, heel handig...... je handen vol smurrie met een ukkie die achter je hangt aan je broek en niet weet hoe ze terug moet.....
We zijn trouwens aan het zoeken naar een vakantiehuisje in Nederland, liefst aan zee, ben jij ooit in Egmond aan zee geweest? Ik heb daar een heel schattig boshuisje gevonden, maar heb geen idee of dat een leuke plaats is om naartoe te gaan. Mn voorkeur ging eigenlijk uit naar Zeeland, maar daar zit al heel veel vol of je betaald veel te veel voor een midweekje. Nou ik ga snel even wat poetsen enzo hier, de was is gelukkig helemaal weg, mn broertje komt morgen logeren, dat doen we af en toe, en dan gaan we zondagmiddag naar een schaapskooi, waar je zelf de lammetjes de fles mag geven. Ben benieuwd wat Daantje ervan vindt, ze is over het algemeen dol op diertjes, gilt Anne-Sophie ook als ze een vogel of een hond ziet? Daantje wel, hahaha voor op de fiets vooral, want dan ziet ze ze heel goed aankomen.
Oja even een praktisch vraagje, hebben jullie ook nog een extra buggy, zo'n licht ding voor in de auto? het leek ons wel handig ipv elke keer de bugaboo in 2 delen mee te nemen, dan zit de auto proppievol. Er zijn er alleen weer zoveel dat ik het weer eens niet weet .
Fijn weekend in elk geval en tot snel!
Groetjes Femke