Ha Elise
Wat knap dat Anne-sophie al kan lopen!!! Wauw wat lijkt me dat een leuk gezicht zeg! Daantje hijst zich werkelijk op aan alles, we hebben nu al een traphekje beneden en boven op de overloop, naar de zolder toe zit een deur dus daar hebben we niks, we meoten alleen boven op zolder nog een hekje. Beneden bij onze trap konden we ook geen standaard hekje kwijt omdat dat niet uitkwam, dus waren we meteen weer 120 euro kwijt voor een aangepast hekje. Maar goed het is wel veilig en daar gaat het om. we zijn hier alledrie ziek geweest, ik begon, toen Ronald en daarna kreeg Daantje zaterdag ineens koorts. Gelukkig was ze zondag weer opgeknapt en had ze geen koorts meer. Ik zit nu nog met een dikke koortslip en dat terwijl we zaterdag voor het eerst in een half jaar tijd weer een keertje op stap gaan met een hele vriendengroep. Grrrr, ik hoop dattie zaterdag weg is, heb er altijd zoooon hekel aan, dat gejeuk op mn bovenlip. We gaan naar de Ierse pub, daar komt een hele goeie ierse zanger, die heeft alleen een gitaar bij zich, maar hij zet de hele tent op z'n kop, supergezellig! Mn broertje komt dan logeren dus Daantje is ook goed ondergebracht.
Wij hebben ronde 2 net achter de rug en niet zwanger, had ik ook niet verwacht, ik denk dat ik nu wel weet hoe het voelt als het raak is en het gaat inderdaad veel te hard met die kleintjes, Als ik gewoon hele zinnen praat tegen Daantje weet ze wat ik bedoel... zo grappig! Ik weet niet of we deze ronde erg hard gaan proberen, dan zou ik nl midden in dec. uitgerekend zijn, maar aan de andere kant vind ik dat ook wel weer moeilijk, niet proberen als je heeeeel graag wilt. JIj niet?
Wat heeft Anne-sophie ook veel gekregen zeg! Hier was ik idd ook minder blij met het spul met batterijen, de interactieve nijntje is al aan zn derde lading nieuwe batterijen toe. De volgende keer krijgt ie geen nieuwe meer hoor, wat een ellende al die dingen met geluidjes enzo brrrr.
Balen dat je buikpijn nog niet over is zeg, ik heb ook nog bij de huisarts gezeten had een bult in mijn nek. Maak me dan altijd meteen druk dat het iets engs is, was gewoon een geirriteerde spier dus weer naar de fysio, heb eigenlijk constant spierpijn in mijn nek en schouders sinds daantje er is, komt van het tillen enzo, heb jij dat ook met Anne-Sophie?
HOe gaat het inmiddels met je schoonouders? Wat een nare mensen zeg, laat je je daar maar niet door van de wijs brengen, wie vindt zichzelf nu belangrijker dan zijn kleindochter??? Ik hoop voor je en voor Gerco dat ze zich bedenken en normaal gaan doen, maar zo te lezen zijn ze gewoon zo raar.
Peuterspeelzaal twijfel ik nog over, we gaan sowieso kijken als ze anderhalf is, dan kan je haar hier pas inschrijven. Als het goed voelt wil ik het wel proberen, lijkt me wel een grote stap hoor, vanaf welke leeftijd mogen ze er bij jullie naartoe? Hier 2,5 jaar.
Oja ik ga deze week even naar babydump voor een buggy, ik wil de lichtste die ze hebben, want dat gezeul is niet meer zo handig. Als ik een goeie heb gevonden laat ik het meteen weten!
Ik ga nog even wat doen hier op kantoor, pfff de dag duurt lang vandaag
X Femke