muizeke/espritxx

Hoi Femke,

Hoe was het zaterdag in de Ierse pub? Was je weer helemaal koortslipvrij?? Ik heb ook altijd zo'n hekel aan van die plekjes in mn gezicht. Als ik bijna ongesteld moet worden duikt er altijd wel een pukkeltje op...gelukkig verdwijnen ze ook weer na een week.
Ronde twee zit er hier ook op...ben heel benieuwd. Vandaag dag 26 (vorige maand werd ik na 26 dagen ongesteld) Ik heb trouwens nog geen test gedaan...kan me tot nu toe nog steeds beheersen...ik ga netjes wachten tot er 28 dagen voorbij zijn.

Anne-Sophie ligt heel hard te huilen in bed...is Daantje ook zo'n luchtalarm? Onze dame heeft echt geen zin om te slapen (ze gaat dan heel dramatisch doen..in de hoop dat ik haar eruit haal) Gelukkig ben ik nu aan het typen anders was ik al lang in de verleiding gekomen denk ik. Vind jij het ook zo moeilijk om ze te laten liggen als ze zo verdrietig aan het huilen zijn?

Ik heb trouwens ook gebeld naar die winlijn van ouders van nu! Je raadt nooit wat ik gewonnen heb....Zo'n meerijstoeltje voor achter de kinderwagen!!!! ik win echt nooit iets...dus ik heb wel eventjes een rondje door de kamer gedanst haha!!  Hebben we toch mooi weer 119 euro bespaard (en nu maar hopen dat ie achter de kinderwagen past)

Anne-Sophie kan trouwens nog niet helemaal zelf lopen hoor. Ze kan nu steeds beter aan 1 hand lopen en loopt al aardig stevig achter haar Nijntje loopauto! Ze kan nu ongeveer 10 stappen los lopen...
Zaterdag heeft mn zusje even op haar gepast...toen ik terugkwam vertelde ze dat Anne-Sophie trap kan lopen...ze klimt zo naar boven..Whaaaah! Gelukkig hebben we een deur tussen de trap en de kamer...maar het wordt nu toch echt tijd voor traphekjes...

Heb je inmiddels al een buggy gevonden????

Liefs Elise

Ha Elise,

De Ierse pub was echt heel erg gezellig geweest, leuk om even weer met zijn tweetjes op pad te gaan, de koortslip zat er helaas nog, maar dat mocht de pret niet drukken.
En....? Ben je al ongi of nog niet? Spannend hoor, Ronald en ik hebben afgesproken er deze maand niks aan te doen, want dan komen we midden in december uit. Mocht het nou per ongeluk toch zo zijn, dan zijn we natuurlijk wel heel erg blij, maar we proberen ons in te houden :)

Daantje huilt eigenlijk nooit in bed, ze kan soms wel jengelen als ze aan het spelen is, dan wil ze het liefste dan ik haar de hele tijd aan haar handjes vasthoud zodat ze door de kamer kan rennen. Ze wil zooo graag zelf lopen, maar ze is nog niet helemaal stabiel, je moet er echt bijblijven, anders smakt ze zo op de grond. De laatste paar dagen gaat het alweer een stuk beter, kan ze zichzelf beter vermaken, t zal misschien weer te maken hebben gehad met een groeisprongetje ofzoiets. Heeft Anne-sophie al kiezen? Daantje heeft nu al een hele tijd 8 tanden, 4 boven en 4 onder, maar verder nog niks. Ben benieuwd wanneer de rest gaat komen.

Gaaf dat je ook gewonnen hebt zeg, ik had dat karretje trouwens helemaal niet zien staan? Scheelt je wel veel geld zeg, fijn!!!

Ik heb vorige week een buggy gekocht, een knalroze van ehm ben het merk even kwijt, maar hij was maar 70 euro bij babydump, handig voor achter in de auto hoor, ben er erg blij mee. Zit nu op mn werk, maar als ik thuis ben zal ik t merk nog wel even opzoeken.

We hebben trouwens behang besteld voor Daantjes nieuwe kamer, ik ga zelf een behangboom maken. We hebben echt oud bruin behang voor de stam, met hele lieve bloemetjes erop, en dan voor de blaadjes 3 verschillende soorten van pip studio. Eerst die wand nog roze maken en dan de boom tekenen, uitknippen en ertegenaan plakken. Wel samen met mijn moeder, die kan zoooo netjes behangen, dat kan ik echt niet.

Ik ben trouwens al een maandje bezig met een fotoboek van Daantjes eerste jaar, nu is het bijna af, op de site van het kruidvat, een hele grote met het max. aantal pagina's, want het is moeilijk kiezen uit 4000 foto's.... Moet nu nog wat tekstjes erbij zetten enzo en dan ga ik hem bestellen. Ronald heeft zich er helemaal niet mee bemoeid, die vond het leuk als verrassing, dattie nog niet weet hoe t eruit komt te zien. Het is wel lastig kiezen welke foto wel en welke niet hoor, zeker als je er zoveel hebt. maar ik heb wel vertrouwen in het eindresultaat.

Nou ik ga nog wat doen hier, nog 1 dagje en dan is het lekker weekend. Zondag wordt mijn oma 87, die heeft een zaal gehuurd, omdat de hele familie er anders niet in past. Op het moment zijn 2 nichtjes van mij zwanger, dat worden dan achterkleinkindje 13 en 14, ik hoop dat wij voor de 15de gaan zorgen .

Liefs Femke

Hoi Femke,

Nou..ik ben na 28 dagen keurig ongesteld geworden. Omdat het de vorige keer al na 26 dagen gebeurde had ik even de hoop dat ik zwanger was...ik voelde me spontaan heel erg moe enzo haha! Maar helaas...wij gaan ons ook beheersen deze ronde (mocht het namelijk in deze ronde raak zijn dan ben ik op 29 december uitgerekend...en omdat Anne-Sophie ook twee dagen te laat kwam...) Vanaf de volgende ronde gaan we er weer helemaal ons best voor doen!

Die nieuwe kamer van Daantje klinkt echt helemaal super zeg! Lekker crea bea!! Wij waren gisteren bij de Ikea in Amersfoort om te kijken naar traphekjes. Ze hadden daar alleen van die licht grenen hekjes en die passen toch echt niet bij de rest van mn spullen (erg he?? ik wil graag een donkerbruine) Gelukkig kan Anne-Sophie niet rechtstreeks bij de trap komen...dus we hebben nog even de tijd om verder te kijken. Hebben jullie al hekjes?? Ik vind het van die lelijke dingen, maar goed...veilligheid boven alles! We hebben trouwens wel een heel gaaf bed gezien voor Anne-Sophie. Een echt grote meisjes bed. Het is meer een soort bedbank met drie lades aan de onderkant. Daar komt dan een mooie roze klamboe overheen...De muur achter het bed wordt lichtroze en de muur aan de andere kant donkerroze. En dan komen er in rode piepschuimletters Anne-Sophie op te staan. We hebben nog niets gekocht hoor...maar in mn hoofd heb ik het al helemaal ingericht! Gerco is uitvoerder dus hij kan heel veel gratis materiaal regelen...das altijd handig! Als je bij ons BAM (das het bedrijf waar hij werkt) roept, stort ons hele huis in elkaar...haha!

Wij hebben besloten om op Goede Vrijdag naar een buggy te gaan kijken. Gerco is dan lekker vrij dus hebben we de hele dag om er 1tje op te zoeken. En we gaan gelijk even shoppen want onze dame groeit overal uit! Ik heb al een leuk spijkerjasje gekocht (nu nog een bodywarmer erbij en laat de lente maar beginnen) Ik moet nog wel op zoek naar een zomerjas...heb jij die al? Maar voorlopig kan ze haar winterjas nog aan (vind jij het ook zo'n makkelijke jas? die van Oilily? Anne-Sophie heeft er ook zo'n bijpassende sjaal bij...nou ja eigenlijk is ie van mama...ik heb een hele collectie van die sjaals)

Gaaf zo'n fotoboek. Ik ben nog steeds bezig om het fotoboek bij te werken...het schiet op maar ik moet nog wel een heleboel foto's uitzoeken. Geen 4000 maar wel een hele hoop.

Oh ja...Gerco vraagt zich af of jullie ook met een zachte G praten...en houdoe (geen idee hoe je dat schrijft) zeggen..haha!!

Nou..nog een paar uurtjes weekend en dan morgen weer aan de arbeid!!

Liefs Elise

Ha Elise,

Wauw, ze loopt!!! Wat gaaaaaaf, das een hele mijlpaal denk ik! Keek ze ook zo lekker trots erbij? Ik kan niet wachten tot ons dametje het ook zelf kan, ze trekt zich nu op aan alles en dan gaan wij er als een haas achteraan, want ze rent dus gewoon weg, alleen valt ze dan eigenlijk, maar omdat wij er telkens bij zijn weet ze dat we haar opvangen.
En jullie ook in een "werkeloze" ronde 3 aangekomen? Ik geloof dat ik rond het midden van de maand zou zitten ongeveer, wat fijn trouwens dat jij zo regelmatig bent met je rondes, ik echt niet, de laatste keer was het 35 dagen, de keer ervoor iets van 40... schiet niet echt op. Na deze maand ga ik gewoon van die eisprongtestjes gebruiken, want er valt weer geen pijl op te trekken bij mij (de vorige keer kreeg ik geen ei gevonden en toen was ik toch zwanger geworden...ook apart he?)

Ik hou ook absoluut niet van licht grenen, ik ben net zo erg hoor, toen we gingen trouwen hadden onze broertjes een box gekocht voor ons, je voelt hem al aankomen,..... in het grenen, en ik wilde een witte. Dus die hebben ze toen nog heel lief omgeruild voor ons. Ik geloof niet dat ik zo makkelijk ben als het op kadootjes krijgen aankomt, ik krijg dan ook liever iets wat ik echt mooi vind.

Nou Ronald werkt in een woninginrichtingszaak en ons huis staat er ook vol mee hoor hahaha, alles met flinke korting of zo gekregen/geleend hihi. Ik wilde trouwens ook letters van piepschuim op de muur, wat grappig! Eerst maar eens schilderen en de behangboom erop en dan kijken hoeveel ruimte er overblijft. Ik zie het ook helemaal zitten hoor, echt leuk om weer zo'n project te hebben. We hebben trouwens al een traphekje in de kamer en op de overloop, in de kamer is een extra speciale, die bestaat uit losse stukken, omdat wij een onhandige trap hebben voor een hekje, loopt er nu een hekje omheen in een L-vorm, gelukkig valt ie niet zo op en is ie ook handig in t gebruik.

Daantje heeft trouwens een nieuwe hobby, ik weet niet of ik het hier al geschreven had, maar als ze op onze bank zit dan klimt ze omhoog tot ze staat, kijkt even achter zich of papa of mama er echt zit en laat zich dan vervolgens met een rotgang achterover vallen, ondertussen luid lachend, het lijkt wel een klein stuntmannetje! Of ja vrouwtje dan he hhahaha, de grootste lol heeft ze dan. Zondag was mijn oma jarig, was echt heel druk met familie daar en toen we daarna thuiskwamen kwam Daantje weer helemaal los (ze was nogal verlegen met zoveel mensen), allemaal rollen en springen op de bank, lekker uitkuren denk ik, ze was blij dat we weer thuis waren volgens mij.

Oow je gaat lekker shoppen? Heerlijk, onze buggy is trouwens van Topmark, en hij bevalt goed. Leuk is dat om voor je kleine meisje te winkelen, zoveel is leuk, ik koop nu meestal maat 86, dan zit het niet meteen zo strak bij dr. De Oilily jas bevalt hier ook goed, hij is lekker soepel, al moet ik nog wel de mouwen een keer omslaan. Ik heb trouwens laatst een badpakje voor Daantje gekocht, je raad echt nooit waar... bij Zeeman voor 3 euro! Ik kon in ons dorp niks gevonden krijgen, of saai, of teveel frutsels eraan of veel te duur (van Oilily was er 1tje die was 60 euro!!! dat vind ik echt te veel voor zo'n klein stukje stof hoor) en toen liep ik dus bij Zeeman binnen, en daar hadden ze een hele simpele knalroze met witte stipjes! Ik was er keiblij mee!

Zeg maar tegen Gerco dat wij heel vaak houdoe roepen hier hahahaha, jawel en bijna bij alles zeggen we er "kei" voor, dus keimoe, keileuk, etc. Ik probeer hier altijd een beetje op te letten wat ik schrijf, want niet alles uit ons dialect is denk ik voor iedereen te volgen hihi. De zachte G hebben we ook wel, maar niet zo erg als een Limburger. Ik vond zelf dat het nog wel meeviel, maar toen ik op mn 16de met 2 vriendinnetjes voor het eerst ging kamperen in Zeeland vonden die jongeren daar die uit het westen van het land kwamen, dat onze G heel zacht was. Oja ons mam en ons pap zijn hier ook gevleugelde uitspraken!
Hoe klinkt trouwens een Harderwijks accent? Maken jullie van de a een e, beetje achterhoeks of niet? Ronald vraagt trouwens ook regelmatig als Daantje iets kan of iets nog niet kan hoever Anne-Sophie er al mee is, wel leuk dat ze zo dicht bij elkaar zitten qua leeftijd, Anne-Sophie is wel echt een stuk sneller dan Daantje hoor met lopen en kruipen enzo.

Nou ik ga nog wat doen hier!

Liefs Femke

Hoi Femke,

Grappig dat Daantje zich zo achterover laat vallen! Die kleintjes vertrouwen er blindelings op dat iemand ze opvangt. Anne-Sophie doet het wel in bed...dan roept ze oeeehhhh en dan laat ze zich zo achterover vallen. Meestal komt ze goed terecht, maar ze is ook wel eens met haar hoofdje op het bed geklapt.

Het lopen gaat steeds beter. Ze lijkt af en toe nog een beetje dronken. Het nadeel is wel dat ze nu nog beter overal bij kan komen. Er is geen keukenkastje meer veilig. Ze haalt ze allemaal leeg! Het scheelt dat ze zelf al nee nee roept als ze iets doet wat niet mag!

Hier in Harderwijk hebben we niet echt een dialect. Harderwijk is een visserstad (lang leve de paling en de botters) De oude vissers praten wel in dialect... de ij wordt dan een ie en de "en" moet je een beetje inslikken...zodat er alleen een n uitkomt.
Maar we hebben geen zachte g en zeggen ook niet overal kei voor haha! saai he?
Hier thuis praten we netjes ABN (moet ook wel met een juf in huis)
Ik heb wel last van een kakkers r....dat gaat denk ik nooit meer over!

Ohh ik moet Gerco even uitzwaaien...hij heeft gisteren een racefiets gekocht en gaat er een testritje op rijden. Hij had al een mountainbike. Hij is helemaal wild van fietsen en zit bijna elke week op de fiets (samen met mijn vader) En nu wilde hij heel graag nog een racefiets omdat je met een mountainbike meer door het bos en de blubber gaat. Met de racefiets kan je gewoon over de weg...Hij heeft ook tig van die outfits (voor elke fietsgelegenheid 1 )
Ik was niet echt blij dat ie zomaar een fiets gekocht had...met een kleintje erbij is het toch wat meer opletten op het budget. Vroeger kocht ik gewoon wat ik leuk vond en keek ik niet echt naar de prijs. Maar nu moet dat toch wel een beetje. Dus ik was wel heel verbaasd dat meneer zomaar een fiets gekocht had (gelukkig hadden we een enorme meevaller van de belasting maar toch) Dus toen Gerco met die fiets thuiskwam ben ik gelijk naar de Esprit gegaan en heb me eens even flink laten gaan (gelijk maar een nieuwe lentevoorraad ingeslagen)

Die Oilillyspullen zijn inderdaad flink prijzig. Ik koop ze ook alleen in de uitverkoop. Anne-Sophie heeft ook veel plezier van haar jas. De mouwen zijn ook twee keer omgeslagen (ik hoop dat ze m volgend jaar nog een keertje aankan)
Heb jij al een zomerjas gevonden??? Ik had geprobeerd of ze haar jas van vorig jaar nog aankon maar die mouwen waren nu driekwart geworden. Dus dat wordt echt shoppen voor een nieuwe. En geen roze dit keer...Ze heeft zoveel roze dat ik nu ga proberen of ik een ander leuk kleurtje kan vinden. Ken je die manteljasjes van de Zara?? Die donkerblauwe? Die vond ik zo leuk maar die hebben ze niet in zomeruitvoering...van die blauwe schoentjes eronder met zo'n bandje...Gerco vindt dat verschrikkelijk  Maar goed...mijn mannetje heeft ook niet zo heel veel verstand van klerencombinaties...Als hij Anne-Sophie heeft aangekleed ziet ze er altijd zeer wonderlijk uit...

Groeit het haar van Daantje al?? Ik kan niet wachten totdat van Anne-Sophie gaat groeien. Achter in haar nek groeit het wel (volgens mij) maar bovenop gaat het nog niet zo hard. Het knipje blijft maar net zitten...Twee van die staartjes lijkt me zo leuk!

Wij zitten ook in onze tussenmaand. Eind december vinden wij niet echt handig...dat klinkt een beetje raar om dat zo te schrijven...er zijn natuurlijk ook mensen die zouden willen dat ze zwanger werden. Volgend jaar lijkt me ideaal. Dan is Anne-Sophie twee....Zie je het al voor je met twee van die hummeltjes? Anne-Sophie is een heerlijk meisje...gezellig en lief...nou ja...en ook wel een beetje ondeugend maar dat hoort erbij toch?? Heb je trouwens dat topic gelezen over die nekplooimeting?? wat vind jij daarvan??

Gaat Daantje ook steeds meer begrijpen? Vanmorgen zei ik tegen haar: geef de tuttel (speen) maar aan papa...en toen deed ze m bij gerco in zn mond...zooo schattig!
Ze heeft die geluidenboerderij van little people en ze kan inmiddels alle geluidjes nazeggen...

Maken jullie ook een speelparadijs in de tuin voor Daantje??? haha! Wij gaan op Goede Vrijdag een zandbak halen bij de Intertoys (dan zijn ze 15 euro) En zo'n glijbaan lijkt me ook leuk! Het liefst had ik een speelhuis in de tuin, maar dan passen we er zelf niet meer in...Hier in de straat zit een leuke speeltuin, dus daar kan ze straks mooi in spelen.

Ik heb Anne-Sophie   ook opgegeven voor de PSZ. Er is een wachtlijst van 1 jaar dus het is maar de vraag of ze gelijk kan komen als ze twee is. Gaat Daantje ook?

Heb je ook al geshopt bij de Hema? Ze hadden hier van die leuke zomerkleertjes. Ik heb gelijk een tas vol gehaald. Leuke shirtjes en broekjes....Alle winterkleertjes worden toch echt een beetje te klein. Het kan nog net zeg maar...

Fijn weekend nog...Gaan jullie nog iets leuks doen met de Pasen??

Liefs Elise

Heeft Daantje trouwens ook last gehad van het verzetten van de klok?
Anne-Sophie wordt s morgens pas om half 9 wakker (maar wil s avonds dan ook niet meer slapen om 7 uur) We zijn weer druk aan het sleutelen met het ritme. Nu maken we haar s morgens wat eerder wakker zodat ze s avonds ook weer op tijd haar bedje in kan...

Ha Elise,

Soow eindelijk even tijd voor mezelf, ben echt heel erg druk geweest deze week, Daantje heeft maandag weer prikjes gekregen op   het cb en daar heeft ze gisteren en vandaag best last van gehad, ze was jengelig en snel moe. Verder was bij het bureau alles in orde, ze weegt nu 8800 gram en is 76 cm. Ze was nu in 3 maanden tijd maar 400 gram aangekomen, t gaat   nu niet meer zo hard als in het begin.

Kan me voorstellen dat je niet zo happy bent als er ineens een nieuwe dure fiets in je schuur staat, zou ik ook niet echt kunnen waarderen als Ronald ineens met zoiets duurs thuis kwam zonder te overleggen met mij, ons budget is ook krapper nu maar gelukkig krijgen we ook een smak geld terug van de belasting. Maar aan de andere kant moet de afrekening van Essent van het gas en de stroom nog komen en dit jaar is er hier voor het eerst elke dat iemand thuis geweest, dus heeft de verwarming ook akelig veel gebrand..... ik hou mn hart vast.... zal wel geen kleine rekening zijn. Maar goed dat zien we dan wel weer. Wel goed dat je jezelf ook in de watten hebt gelegd, het moet natuurlijk wel gelijk op gaan! Ik ga de 18de met mijn nichtje die zwanger is, een dagje shoppen, lekker tussen de baby en  peuterspulletjes neuzen, ze heeft laatst 20 weken echo gehad, ze wist vooraf niet of ze het geslacht wilde weten, maar  maandag belde ze om te vertellen dat het een jongetje is, ze konden zich niet beheersen toen ze  bij de echo waren hahaha.  Ik  vroeg hoe dat nu voelt als je het al weet, ze zegt dat ze het super vindt, want nu kunnen ze allemaal kleine jongensspulletjes kopen.  

Een zomerjasje zijn we druk aan het zoeken, ik word eerlijk gezegd al dat roze af en toe een beetje beu, dr hele kast hangt ermee vol, dus wij wilden ook iets anders, lekker groen of rood  ofzoiets haha, in het begin was ik helemaal wild van roze kleertjes, maar nu vind ik het ook super als ze een keertje iets anders aan heeft, heb jij dat ook? De hema is helemaal geweldig he? Laatst hebben we daar nog een groen blousje gekocht en haar felle verjaardagsoutfitje kwam er ook vandaan, echt keileuk, ik ga zeker ook even kijken wat ze er nu hebben. Kan me voorstellen dat je een  hele tas vol hebt daar, het kost ook allemaal bijna niks he? Bedoel je trouwens met manteljasjes die klassieke van de Zara, met zo'n rond kraagje bij de hals?  Een beetje kak? Die vind ik zooooo gaaf,  ik  wou die eigenlijk ook als  winterjas, maar daarvoor vond ik de mouwen niet dicht genoeg en de  nek te bloot, maar als zomerjas is zoiets supergaaf. Schoentjes met een bandje zijn ook helemaal goed, ik  kam Daantjes haartjes ook in een zijscheiding met een speldje erin, staat misschien ook een beetje kak maar ik hou er gewoon van. Dr haartjes groeien wel hard, ze heeft nu een pony die al over haar ogen valt, vandaar ook het speldje. Ik wil die lieve babyhaartjes er nog niet af laten knippen, wat een muts he? Over wonderlijke combi's gesproken, als mijn schoonmoeder op dinsdag oppast en ik kom thuis denk ik soms ook oooh wat erg hahaha die heeft er ook niet zoveel kijk op zullen we maar zeggen....

Daantje wordt ook met de dag wijzer, laatst zei ik waar is de puntje puntje puntje (ik weet nl niet meer precies wat ik vroeg), maar dat was dus iets wat ik nog nooit aan dr gevraagd had en ze wees het gewoon aan. Ze kan ook veel dierengeluidjes en als we op de fiets een hondje zien begint ze al te blaffen. En als ik zeg doe je vingertjes maar tellen, dan wijst ze ze bijna allemaal heel plechtig (ze kan dan zo serieus kijken hahaha) een voor een aan. En vandaag heeft ze zelf gegeten, er bleef warempel ook echt wat eten op haar lepel liggen wat ze gewoon op at. De helft lag wel op de grond, maar de vorige keer kreeg ze nog niks op de lepel. Dus het gaat hier ook met sprongen vooruit.

En toeval bestaat niet zeggen ze, maar je raadt nooit wat wij maandag gekocht hebben... juist een knalrode met blauwe glijbaan! Bij Bart Smit was ie afgeprijsd voor 35 euro. We waren nl zondag naar de Efteling geweest met Daantje en ze was helemaal weg van alle glijbanen daar, ook van de wip en de schommel en het sprookjesbos. Toen we er heen gingen dacht ik nou, wie weet houdt ze het een halve dag vol, maar we zijn gewoon van 10 uur tot 17.30 uur gebleven, ze lag gewoon tussen de middag lekker te slapen in haar kinderwagen, het viel ons zo ontzettend mee. Was voor ons ook een echt dagje uit. Ze is ook meegeweest in het carnalval festival en de droomvlucht. Er staat hier nu zo'n actiefoto op de kast, van haar allereerste keer carnaval festival, echt heel leuk.
Met moederdag gaan we trouwens met mijn familie naar de dierentuin in Amersfoort, ik hoop dat ze het dan ook de hele dag kan volhouden, we hadden nl zegeltjes van de super de boer gespaard, scheelt toch veel geld.

Wij gaan hier naar de psz kijken als Daantje 1,5 is, die zit in de basisschool waar we ze heel graag op willen doen. Alleen is dat een klein schooltje dus is er een kans dat ze er net niet bij kan, ze hebben nl maar 1 klas van alle jaren dus ook maar 1 kleuterklas en die vullen ze met kindjes die vanaf sept. geboren zijn, ze zeiden al dat kindjes van februari er het ene jaar wel bij kunnen en het ander jaar net niet... dus ik hoop dat we mazzel hebben. We mogen ze daarvoor pas opgeven op haar 2de verjaardag, eerder doen ze niet. Ik had nl al gebeld toen ze 6 weken was hahaha ze zullen daar ook wel gedacht hebben... ja wij dachten toen we weten toch al wanneer ze 4 wordt (knap van ons he?) dus waarom niet meteen aanmelden, helaas werkt het zo niet.

Met pasen gaan we niks doen, wel lekker gourmetten met zijn tweetjes, maar pas als ukkie slaapt, want anders blijf je toch aan het oprapen enzo!

Wij hebben bij Daantje ook een nekplooimeting laten doen, maar die was gewoon dik in orde, ik weet eerlijk gezegd niet wat wij met een slechte uitslag gedaan hadden, lijkt me heel erg moeilijk. Ik zou zoiets ook nooit als topic neerzetten, zoiets ligt supergevoelig, en ik vind het ook behoorlijk prive, maar dat zal wel aan mij liggen. Ik hou trouwens alleen ons topic nog echt bij, of het moet zijn dat ik een praktisch vraagje heb, dan zet ik dat er af en toe nog wel op. Je ziet toch dat er veel dezelfde heel fanatiek posten, dan denk ik soms waar halen ze de tijd vandaan??? ik ben bijna elke vrije minuut aan het poetsen of boodschappen aan het doen en anders wel met Daantje bezig, heb jij dat ook? Of ik moet op mijn werk zitten, dan wil ik ook nog wel eens illegaal op internet zitten hihi.

Nou een heel verhaal weer zie ik, oja wanneer krijgt Anne-Sophie weer prikjes? van de ene prik hebben ze ong. 2 dagen last en van de andere krijgen ze schijnbaar pas na een dag of 10 last, dus dat zit er nog aan te komen.
ik hoop trouwens dat ik snel ongesteld word, dan gaan we er echt werk van maken volgende maand!

Tot snel,
Liefs Femke

Terug
Bovenaan