Hey ladies!!
Wat een hoop verhalen weer, ben er even goed voor gaan zitten.. Idd KOUD he???????
Moest gisteren en eergisteren krabben natuurlijk en daar heb ik een enorme hekel aan!
@ mamaron, joh, spannend hoor.. jullie blijven wel heen en weer karren naar het ziekenhuis met die samenlevingstesten zeg.. Ik hoop dat jullie snel een betere uitslag krijgen. Kan me voorstellen dat je er een beetje van baalde..
@Joepie, ook al een ritje ziekenhuis gehad met de zaadjes. Nog even geduld dus.
En jij hebt aankomend weekend je NOD? Raar he? Ik heb ook al het idee, omdat we nu naar de gyn zijn geweest we nergens vanuit hoeven te gaan. Vind het niet eens spannend (ik moet dan ook nog wel een weekje wachten), word toch ongie.
Natuurlijk hopen dat de uitslag van het zaad, niet afgewacht hoeft te worden en wonderen schijnen toch te bestaan.. (Nee hier in het midden van het land zijn ze ook zeldzaam)
@ Mama23, zit jij ook in de rustige periode? Dus jij gisteren ook nog een wijntje op?
Knap hoor dat je zo bent gestopt met roken! Ik denk dat ik er bij goed nieuws wel vanaf kan blijven. Van de wijntjes al helemaal, maar in het weekend vind ik dat gewoon wel eens lekker en gezellig.
Ik heb die contrastfoto op z'n vroegst volgende maand en misschien wel pas in december. En jij al een afspraak daarvoor dan?
Verder hier alles rustig, lekker druk op het werk geweest. Gisteren was wel erg. Van kwart over 8 tot kwart voor 8 alleen maar werken werken werken.. Toen was ik het gisteravond wel heel erg zat. Man en vader waren op zolder weer flink aan het klussen.. Het begint wel ergens op te lijken, heerlijk.
Ik heb eigenlijk heel erg weinig te melden. O wel..
Mijn zwangere collega (ergens op de helpf zit ze) begint te pas en te onpas over haar zwangerschap. Dag in dag uit... Aan de telefoon vertelt ze het aan klanten, het gaat over bandenpijn, schopjes, Echo's, wiegjes, ziekenhuis........en mijn andere collega is net vader geworden en die kwam vandaag met foto's. Rare is dat ik het voor hem en zijn vrouw (zijn ook leuke mensen) enorm leuk vind en ik het van mijn andere colega onderhand niet meer kan horen.. Hoe is het mogelijk???
Nou ja, heb het hier even lekker neergekladderd,morgen is ze vrij en ik maandag, dus kan er wel weer even tegen.
Zo toch weer een heel verhaal. Het weekend is weer in aantocht! Jullie nog plannen?
Allemaal een lekker warme avond gewenst!!
Liefs Mutti!