Naar de huisarts en verder de MM in! Wie ook?

Moon, ik was nog met mijn berichtje bezig...Wat ontzettend rot!!! Je hebt dus helemaal geen eisprong gehad als ik het goed begrijp!? Dus anders zou je een hele lange cyclus hebben! Wat ontzettend kl*ten voor je!!!
Goed dat je jezelf wel in bescherming hebt genomen, maar het blijft balen. Je hebt toch zulke goede hoop.
Maar je had toch zo'n spuit gehad? Dat je eisprong opwekt? Dat is dus blijkbaar niet altijd betrouwbaar!

Ik hoop Moon, dat de volgende keer alles goed loopt en dat er snel een klein wondertje in je buik mag groeien. Het is zo oneerlijk dat het bij sommige meiden maar niet wil lukken!
Ooit komt er voor ons ook vast heel goed nieuws!

Liefs Joepie

Moon, kl*te zeg..
Ik hoop ook dat je in de volgende ronde heel veel meer succes hebt en niet meer  zo onzeker hoeft te zijn...

Hey meiden,

Mamaron, hoe was het vanmorgen?! Had je een goede uitslag? Ik hoop het voor je!

Mijn vriendje heeft vanmorgen zijn zaad ingeleverd...over een week kunnen we bellen voor een afspraak met de ha, die weet dan de uitslag.
Vind het wel spannend, maar het is ook een momentopname natuurlijk. We zien het allemaal wel.
Dit weekend mijn NOD, maar ik ga helemaal nergens vanuit. Zou zelfs helemaal in shock zijn als het raak zou zijn, want ben er al zo mee bezig dat ik ongesteld word.
Voel wel allemaal steekjes onderin mijn buik en mijn linkertepel is heel droog, haha...maar ik weet het allemaal niet. Laat me niet meer leiden door de kwaaltjes, moet eerst een positieve test zien. Maar nu we in de MM zitten, ga ik daar helemaal niet meer vanuit.

Meiden, ik ga genieten van mijn weekend!!

Fijne avond!

Liefs Joepie

Hey meiden,

Hier weer eens een berichtje van mij. Voordat ik weer een ego berichtje ga typen ga ik eerst eens op jullie allemaal reageren.

@ joepie:

Jeetje op jou heb ik wat te reageren zeg. pfff heb allang niet meer gereageerd op wat je allemaal typte. Euhm ff denken waar te beginnen..........

Jah de onderzoeken....Ik vind ook dat het allemaal snel gaat hoor. Daar had ik het nog met de Gyn. over. Ik vond dat alles in 1x zo snel ging, maar dat kwam ook omdat ik vrij flexibel beschikbaar was voor alle onderzoeken en omdat alles positief uitzag.
Als jij er eenmaal in zit zal het bij jou ook snel gaan, maar ik hoop dat je het helemaal niet nodig hebt en dat je dit weekend gewoon zwanger bent!!!!!!!!!
Wat betreft de pijn  van dat HSG of HCG (of hoe dat ook heet) onderzoek zal hopelijk idd meevallen. Ik hoorde al van collega'tje dat het echt een vervelende pijn is. Menstruatie pijn. De Gyn. had me idd al verteld dat ik pijnstillers mee kreeg en dat je een dag voor het onderzoek al hiermee moet beginnen. Ook zou ik nog wat anders mee krijgen, maar weet niet meer wat dat is. Moet ik nog eens nakijken.
Jij vroeg volgens mij ook waarom ik dan met 6 weken een vervroegde echo zou krijgen....jah dat weet ik niet. Ik   vroeg gewoon wat ik moest doen als ik niet ongi werd en toen zei de Gyn. dat ik dan met 6 weken terug moest komen en dan zouden we een vervroegde echo krijgen. Misschien houden ze het gewoon extra in de gaten omdat het al wat langer duurde en ze dan bang zijn voor complicaties ofzo.

Je had zelf gelukkig ook weer een onderzoek gehad, maar je zei dat je last had van die eendenbek. Nou bij de Gyn. zul je hem straks ook wat vaker krijgen. Gelukkig was het al minderpijnlijk dan   de vorige keer.
Wel raar dat je van een luchtweginfectie dezelfde test uitslagen kunt krijgen als dat je chlamydia hebt. Heb je de uitslagen trouwens al binnen of niet?

Ik ga heel ff met mijn hondje uit, want die houdt het echt niet meer vol. Ik kom zo terug.

Groetjes mama 23

Zooo daar ben ik weer. Brrr wat is 't koud buiten. ff de verwarming wat hoger zetten...ofnee ik maak lekker de openhaard aan.

ff denken waar was ik gebleven.

Ik had trouwens nog ergens gelezen over een wijntje terwijl we nog niet zwanger zijn, maar ik drink nog gewoon hoor. De Gyn zei trouwens dat het niet zo'n probleem zou zijn hoor. Ik had opgegeven dat wij 5 a 10 glaasjes per week drinken en het enige wat zei hierop zei was dat het beter zou zijn om dit over de hele week te verdelen dan op een avond.

@moon:

Wat klote voor je. Weet gewoon ff niet wat ik moet zeggen. Ik hoop dat je de volgende ronde beter nieuws voor ons hebt, maar hoe zit het nou eigenlijk? Heb je nu geen ei gehad of gemist? Hoelang was je cyclus nu? Ben je ondertussen al ongi geworden?

@mutti:

Ik hoop idd dat wij dat onderzoek niet meer nodig hebben. Wanneer moet jij voor het onderzoek gaan??? Ach domme vraag je moet eerst ongi zijn geworden dan ja. hahaha
Ahh jij was dat met die alcohol vraag. Ik heb toevallig gister nog 3 glaasjes gedronken, maar als ik idd in het weekend van mijn ongi zit dan drink ik meestal ook niet.
Roken tijdens de zwangerschap is niet mijn favoriet, maar ik heb wel vaker gehoord dat het niet goed is om meteen accuut te stoppen. Ik vind het wel goed dat je al aan het mindere bent en hopelijk kunt stoppen. Mijn vriendje zei 4 jaar geleden dat ik nu (toen dus) moest stoppen met roken als ik later met hem kindjes wil. Ik ben toen dus meteen zonder problemen gestopt met roken en daar ben ik tot op de dag van vandaag blij mee.

@ mamaron:

Ik zag dat jij een eitje van 16mm had, maar dat is toch eigenlijk veel te klein nog voor een samenlevingstest. Tegen mij zeiden ze toen dat het pas interessant zou worden bij een 20mm of groter. Ze worden nl. tot 24mm.
Ik had toen ook eentje van 20mm en heb toen de samenlevingtest moeten doen en door het slijm zei de Gyn ook al dat het kon gaan gebeuren want dat was echt al toegenomen.
Heb je ondertussen je ei gehad??? En de samenlevingstest?
Ik zei dat idd dat van die vroege echo's. Ik heb zowel het  eitje gezien dat zou gaan springen en is gesprongen en ik heb een zaadje zien zwemmen. Dus onze uk kennen wij dan vanaf  dag 1 als ie tenminste zin heeft om bij ons te komen.  

pfff meiden...ik heb weer wat getypt.  Heb helemaal last van mijn rug. Hier verder geen nieuws buiten dat mijn tepels vrij gevoelig zijn, maar dat zou  wel erg vroeg  zijn om als signaal te ervaren  denk ik.  

Meiden misschien tot vanavond!!!

Kus mama23

Hoi, hoi,

Gisteren samenlevingstest gehad en inderdaad veel te vroeg of misschien zowiezo overbodig want mijn eiblaasje van 16mm. was nu 13 geworden! Ik had ook geen positieve ovulatietest en geen vruchtbaar slijm. Dus wat er precies gebeurd is kon ze me niet vertellen maar ik hoop echt dat ik deze week nog een eisprong krijg. Was er wel een beetje down van hoor, ik ga natuurlijk niet voor niets naar de gyn en eigenlijk hoop je dat ze snel iets vinden om het op te kunnen lossen, maar het valt toch best tegen als je te horen krijgt dat  je lichaam anders werkt  dan het zou moeten.
Dus een eiblaasje moet nog doorgroeien tot zo'n 22mm? Dan kan ik hem  misschien nog  rond zondag verwachten?Ik blijf maar geduldig doortesten( en klussen natuurlijk, hihi). Mijn baarmoederslijm was wel al gegroeid gelukkig.

Nou, Moon, zitten we in hetzelfde schuitje....

Joepie, heb je al duidelijkheid over de uitslag van de infectie?

Fijne avond! Liefs Gwen

Hey ladies!!

Wat een hoop verhalen weer, ben er even goed voor gaan zitten.. Idd KOUD he???????
Moest gisteren en eergisteren krabben natuurlijk en daar heb ik een enorme hekel aan!

@ mamaron, joh, spannend hoor.. jullie blijven wel heen en weer karren naar het ziekenhuis met die samenlevingstesten zeg.. Ik hoop dat jullie snel een betere uitslag krijgen. Kan me voorstellen dat je er een beetje van baalde..

@Joepie, ook al een ritje ziekenhuis gehad met de zaadjes. Nog even geduld dus.
En jij hebt aankomend weekend je NOD? Raar he? Ik heb ook al het idee, omdat we nu naar de gyn zijn geweest we nergens vanuit hoeven te gaan. Vind het niet eens spannend (ik moet dan ook nog wel een weekje wachten), word toch ongie.
Natuurlijk hopen dat de uitslag van het zaad, niet afgewacht hoeft te worden en wonderen schijnen toch te bestaan.. (Nee hier in het midden van het land zijn ze ook zeldzaam)

@ Mama23, zit jij ook in de rustige periode? Dus jij gisteren ook nog een wijntje op?
Knap hoor dat je zo bent gestopt met roken! Ik denk dat ik er bij goed nieuws wel vanaf kan blijven. Van de wijntjes al helemaal, maar in het weekend vind ik dat gewoon wel eens lekker en gezellig.
Ik heb die contrastfoto op z'n vroegst volgende maand en misschien wel pas in december. En jij al een afspraak daarvoor dan?

Verder hier alles rustig, lekker druk op het werk geweest. Gisteren was wel erg. Van kwart over 8 tot kwart voor 8 alleen maar werken werken werken.. Toen was ik het gisteravond wel heel erg zat. Man en vader waren op zolder weer flink aan het klussen.. Het  begint wel ergens op te lijken, heerlijk.
Ik heb eigenlijk heel erg weinig te melden. O wel..
Mijn zwangere collega (ergens op de helpf zit ze) begint te pas en te onpas over haar zwangerschap. Dag in dag uit... Aan de telefoon vertelt ze het aan klanten, het gaat over bandenpijn, schopjes, Echo's, wiegjes, ziekenhuis........en mijn andere collega is net vader geworden en die kwam vandaag met foto's. Rare is dat ik het voor hem en zijn vrouw (zijn ook leuke mensen) enorm leuk vind en ik het van mijn andere colega onderhand niet meer kan horen.. Hoe is het mogelijk???
Nou ja, heb het hier even lekker neergekladderd,morgen is ze vrij en ik maandag, dus kan er wel weer even tegen.

Zo toch weer een heel verhaal. Het weekend is weer in aantocht! Jullie nog plannen?
Allemaal een lekker warme avond gewenst!!

Liefs Mutti!

Hey meiden,

@Gwen, wat klote voor je dat je nu niet veel wijzer bent. Is inderdaad wel raar dat je eitje geslonken is ipv gegroeid. Wanneer moet je nu terug.
Mijn contrastfoto staat nog niet vast gepland, maar ik moet zodra ik ongi ben meteen terug komen en dan maken we een afspraak. Het moet iig voor mijn eisprong zijn, maar mag pas na mijn menstruatie. Ik krijg dan ook meteen de pijnstillers mee.
Het gebeurd dus allemaal vrij snel. Doen ze bij jou die foto niet meteen na je menstruatie maken dan???? Ach jah meis, wij hopen gewoon dat we die foto niet nodig hebben he. Wij worden gewoon zwanger.

@mutti, Jeetje heb jij al moeten krabben??? Hier nog niets te zien. Het is wel al kouder, maar er valt nog niets te krabben hahaha.
Ik zit nu idd ook in de rustige periode. Maandag moet ik nog ff bloedprikken om te kijken of ik een goede eisprong heb gehad en dan kan ik alleen nog maar afwachten of ik ongi wordt ja of nee.
Van dat wachten krijg je toch wel echt genoeg, niet??? Alles ging zo vlot de afgelopen weken. Als je nagaat dat ik op 6-10 mijn eerste afspraak bij de Gyn. had en eigenlijk nu alweer alle onderzoeken heb gehad. Ofjah natuurlijk niet alle, maar alles wat nu nog komt had ik natuurlijk liever niet.

@joepie, hoe is ie met jou meis??? Voel je al iets???

Willen jullie trouwens hier ook zo'n nod lijstje hebben??? Met alle afspraken e.d.???
Ik zal alvast een begin maken en als jullie dit ook willen doen dan knippen en plakken jullie het gewoon. Willen jullie het niet dan hoef je er natuurlijk niet op  te reageren.

Kus mama23

Terug
Bovenaan