Naar de huisarts en verder de MM in! Wie ook?

Nod lijstje MM Meiden!!!!

Mamma22, 23 jaar     9e ronde - 1ste kindje            07-11-08 (25dgn)
Mamma22, 23 jaar     9e ronde -  1ste kindje            10-11-08 (28dgn)

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Helaas zit er nog niemand op het wachtbankje....

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Helaas is er nog niemand overtijd.....

Gyn afspraken ~Heelllll veellll Geluk~

Mama23
3 nov. bloedprikken ivm bekijken eisprong.
Afwachten op ongi  en anders  binnen de eerste 3  cyclusdagen terug.

Ha meiden,

eerst een klein verhaaltje...

Gwen, wat kl*ten zeg dat het eitje minder groot was!!! Dat verwacht je toch ook niet!!! GGRRR...balen hoor! Ben een beetje wazig, sorry daarvoor maar weet nu al niet meer wat er nu gaat gebeuren. Hoop dat je niet heel laat je ei krijgt! Dan duurt het helemaaaaaal zo lang...en dat duurt het al!!

Mama23, leuk zo'n lijstje, zet me er zo even in! Balen he, dat wachten, je wordt er soms zo moedeloos van! Maar je hebt wel geluk dat het toch vrij snel gaat bij je. Je hebt niet te maken met hele lange wachtlijsten dus en je bent flexibel, dat scheelt natuurlijk ook!

Mutti, ik heb ook al moeten krabben hoor!!! BBRRR...heb een hekel aan kou, vooral 's ochtends vroeg! Vind alleen de kou lekker als je lekker aan het wandelen bent met de hond en je met een kouwe neus en frisse wangen loopt! Dat geeft zo'n gezond gevoel!! hihi! Je collega zwanger, typte je dat nou (ben weer wazig) leuk voor haar, maar toch wel confronterend he?!!?!

Hoe het hier gaat...tja...Toen ik 17 oktober naar Marco Borsato ging had ik de hele avond buikpijn, snapte het niet goed...toen ging ik naar het toilet en had ik heel veel rekbaar slijm...ik tellen...dag 13 's avonds...heb ik al 4 cyclussen gehad dat ik op die dag mijn eisprong heb...dus ging er ook maar vanuit...Dat is dus vanavond (check m'n bannertje!) De vorige keer werd ik zondagavond ongesteld en had ik vrijdagavond al roze slijm bij het afvegen...Nu nog niks...ben met vlagen misselijk (gister vooral) een vreemd gevoel in mijn buik, honger, maar toch ook niet, steken onderin mijn buik, pijnlijke borsten, oprispingen, veel plassen, heel emotioneel, en een temp van 37.0 om 7.00 's ochtends... o ja en een vrij dunne ontlasting en heel vreemd van kleur, beetje groenig ofzo (sorry meiden!) Heb ook een tampontest gedaan (een tampon erin, 5 minuten mee rond gebanjerd (gelopen) en toen weer uitgehaald) ook niks te zien, ja een beetje afscheiding, maar gewoon nog wit!!

Alle tekenen van een zwangerschap, maar het zal toch wel weer niet! Heb dat vaker gehad en geloof er niet in dat je het 8x probeert dat het niet lukt en je besluit de 9e x naar de dokter te gaan en dan lukt het ineens spontaan!!!   Zou teveel een droomscenario zijn en dat zal wel niet weggelegd zijn voor ons!Ik wacht het maar gewoon weer af en juich niet te vroeg mocht het vanavond niet doorzetten...

Ik ga maar weer wat doen, moet de tijd toch een beetje verdrijven zo!

Een fijne dag!

Liefs Joepie

Joepie                25 jaar      9e ronde - 1ste kindje           31-10-08 (27dgn)

Mama23

Joepie

5 november uitslagen kweekje en spermaonderzoek
18 december eerste bezoek gyn.

Oh Mutti,

wazige muts dat ik ben...Wat irritant he, dat vrouwen dat kunnen doen!!?? Kan me voorstellen dat je er helemaal zat van bent!! Dat gezeur altijd! En sommige hebben ook echt niet door he, dat ze anderen daar heel erg mee kunnen kwetsen! Ik ben er echt al stukken voorzichtiger mee geworden en ook al zou ik zwanger zijn, dan zou ik vooral nu ik weet hoe moeilijk het is om zwanger te worden en hoeveel pijn het kan doen, heel voorzichtig zijn tegen wie ik wat zeg!
Je leert er wel van...

Maar ooit...ooit...kunnen wij die verhalen vertellen...

Liefs Joepie

Heb erg veel ongi-buikpijn nu, dus het zal binnenkort wel losbarsten!!

Liefs Joepie

quote: Joepie1982 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('31-10-2008 12:44:00'));

Ha meiden,

eerst een klein verhaaltje...

Gwen, wat kl*ten zeg dat het eitje minder groot was!!! Dat verwacht je toch ook niet!!! GGRRR...balen hoor! Ben een beetje wazig, sorry daarvoor maar weet nu al niet meer wat er nu gaat gebeuren. Hoop dat je niet heel laat je ei krijgt! Dan duurt het helemaaaaaal zo lang...en dat duurt het al!!

Mama23, leuk zo'n lijstje, zet me er zo even in! Balen he, dat wachten, je wordt er soms zo moedeloos van! Maar je hebt wel geluk dat het toch vrij snel gaat bij je. Je hebt niet te maken met hele lange wachtlijsten dus en je bent flexibel, dat scheelt natuurlijk ook!

Mutti, ik heb ook al moeten krabben hoor!!! BBRRR...heb een hekel aan kou, vooral 's ochtends vroeg! Vind alleen de kou lekker als je lekker aan het wandelen bent met de hond en je met een kouwe neus en frisse wangen loopt! Dat geeft zo'n gezond gevoel!! hihi! Je collega zwanger, typte je dat nou (ben weer wazig) leuk voor haar, maar toch wel confronterend he?!!?!

Hoe het hier gaat...tja...Toen ik 17 oktober naar Marco Borsato ging had ik de hele avond buikpijn, snapte het niet goed...toen ging ik naar het toilet en had ik heel veel rekbaar slijm...ik tellen...dag 13 's avonds...heb ik al 4 cyclussen gehad dat ik op die dag mijn eisprong heb...dus ging er ook maar vanuit...Dat is dus vanavond (check m'n bannertje!) De vorige keer werd ik zondagavond ongesteld en had ik vrijdagavond al roze slijm bij het afvegen...Nu nog niks...ben met vlagen misselijk (gister vooral) een vreemd gevoel in mijn buik, honger, maar toch ook niet, steken onderin mijn buik, pijnlijke borsten, oprispingen, veel plassen, heel emotioneel, en een temp van 37.0 om 7.00 's ochtends... o ja en een vrij dunne ontlasting en heel vreemd van kleur, beetje groenig ofzo (sorry meiden!) Heb ook een tampontest gedaan (een tampon erin, 5 minuten mee rond gebanjerd (gelopen) en toen weer uitgehaald) ook niks te zien, ja een beetje afscheiding, maar gewoon nog wit!!

Alle tekenen van een zwangerschap, maar het zal toch wel weer niet! Heb dat vaker gehad en geloof er niet in dat je het 8x probeert dat het niet lukt en je besluit de 9e x naar de dokter te gaan en dan lukt het ineens spontaan!!!   Zou teveel een droomscenario zijn en dat zal wel niet weggelegd zijn voor ons!Ik wacht het maar gewoon weer af en juich niet te vroeg mocht het vanavond niet doorzetten...

Ik ga maar weer wat doen, moet de tijd toch een beetje verdrijven zo!

Een fijne dag!

Liefs Joepie

Joepie                25 jaar      9e ronde - 1ste kindje           31-10-08 (27dgn)
Esther                    24 jaar       17e ronde      2e kindje                         05-11-08

Mama23

Joepie
5 november uitslagen kweekje en spermaonderzoek

Hallo meiden,

Ik zit op het wachtbankje, Heb mijzelf ook maar effe toegevoegd aan jullie nod lijstje.
joepie, zal nog steeds voor je duimen, ongie gevoel kan ook teken van zwangerschap zijn he!!!! Ik zelf heb dit ook al de hele week, Heb vorige week ook heel goed mijn ei gevoeld, had donderdag ochtend heel ongie gevoel in mijn buik. Nu nog effe afwachten. Heb wel allerlei klachtjes maar daar trek ik me niks van aan want mijn lichaam heeft me al zo vaak voor de gek gehouden.

Succes allemaal he!!

Liefs Esther

Gwen,                   38 jaar      +/-18e ronde-2e kindje                     12-11-08(28 dgn)

Helaas zit er nog niemand op het wachtbankje....

Mama23
Gwen: 18-11 de eerste afspraak met gyn. om alle uitslagen te bespreken en evt.  behandeling op te stellen

Gwen                  38 jaar      +/-18e ronde-2e kindje          12-11-08(28 dgn)

Joepie                25 jaar        9e ronde - 1e kindje                31-10-08 (27dgn)

Mama23

Joepie
5 november uitslag kweekje en spermaonderzoek

Gwen
18-11 de eerste afspraak met gyn. om alle uitslagen te bespreken en evt.  behandeling op te stellen

Terug
Bovenaan