Ha meiden,
Had net al een heel verhaal getypt, en drukte hem toen weg....
Joepie ik duim nog voor je, je weet maar nooit! Ik had ook krampjes toen ik zwanger was, pas een paar dagen overtijd wist ik het ineens zeker, daarna pas een test gedaan.Sterkte met wachten!
Moet nog eventjes inkomen hoe jullie verhalen in elkaar zitten, reageert nog wat moeilijker zo uit mijn hoofd. Zal eens een poging wagen...
Mama22, wel fijn toch die snelle onderzoeken? Ik vind het ook niet erg om vaak naar het ziekenhuis te rijden, wil nu wel eens snel wat zekerheid. Ik heb voor het snelle traject gekozen, dan doen ze eerst een aantal tests en daarna heb je een afspraak om de resultaten te bespreken. Dan kunnen ze direct als het nodig is een behandeling starten. Wij hebben die grens nog niet helemaal vastgelegd, maar omdat mijn leeftijd begint te tellen gaan we niet nog jaren door. Iui zal zo'n beetje de grens voor ons zijn. Natuurlijk ook omdat we al een hele lieve gezonde zoon hebben.
Moon, hoe ben je er achter gekomen dat je niet iedere maand een eisprong hebt terwijl je wel een regelmatige cyclus hebt? Door de progesteron-bloedtest? Ik hoef van de assistent pas weer te bellen als ik ongesteld ben geworden, maar ik wil volgende week eigenlijk nog even bloed prikken om vast te stellen of ik toch nog een late eisprong heb gehad. Doe nu thuis ovulatietesten, maar die geven nog niets aan. Kan ook bijna nog niet als mijn eitje woensdag nog maar 13mm. was. Wel een beetje raar dat ze alleen naar de linker eierstok heeft gekeken he?
Ik moet zeggen dat de onderzoeken tot nu toe helemaal pijnloos waren, zelfs toen ze mijn baarmoedermond niet kon vinden en met een langere eendenbek moest zoeken.Dus misschien als iemand van jullie nog moet, dat dat weer hoop geeft.
Liefs Gwen