Naar de huisarts en verder de MM in! Wie ook?

Nod lijstje MM Meiden!!!!

Mamma22, 23 jaar     9e ronde - 1ste kindje            07-11-08 (25dgn)
Mamma22, 23 jaar     9e ronde -  1ste kindje            10-11-08 (28dgn)
Gwen                  38 jaar      +/-18e ronde-2e kindje          12-11-08(28 dgn)
Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Joepie                25 jaar        9e ronde - 1e kindje                31-10-08 (27dgn)
Ester                      24 jaar        17e ronde - 1e kindje             05-11-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Helaas is er nog niemand overtijd.....

Gyn afspraken ~Heelllll veellll Geluk~

Mama23
3 nov. bloedprikken ivm bekijken eisprong.
Afwachten op ongi  en anders  binnen de eerste 3  cyclusdagen terug.

Joepie
5 november uitslag kweekje en spermaonderzoek
18 december eerste bezoek gyn.

Gwen
18-11 de eerste afspraak met gyn. om alle uitslagen te bespreken en evt.  behandeling op te stellen

Ik weet ester dat het ook een kwaaltje kan zijn, maar daar durf ik gewoon niet vanuit te gaan vandaar, heb ook hoofdpijn, heb dat 1x gehad en toen werd ik ongesteld, voor de rest geen last van gehad...Het wordt dus ook spannend voor jou?! Ik duim voor je meis!

Liefs Joepie

ppff...had esther zonder 'h'...ggrr...nu voor de laatste keer!

Gwen                  38 jaar      +/-18e ronde-2e kindje          12-11-08(28 dgn)
Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Joepie                25 jaar        9e ronde - 1e kindje                31-10-08 (27dgn)
Esther                  24 jaar      17e ronde - 1e kindje             05-11-08

Mama23

Joepie

Gwen
18-11 de eerste afspraak met gyn. om alle uitslagen te bespreken en evt.  behandeling op te stellen

Ha meiden,

Had net al een heel verhaal getypt, en drukte hem toen weg....

Joepie ik duim nog voor je, je weet maar nooit! Ik had ook krampjes toen ik zwanger was, pas een paar dagen overtijd wist ik het ineens zeker, daarna pas een test gedaan.Sterkte met wachten!

Moet nog eventjes inkomen hoe jullie verhalen in elkaar zitten, reageert nog wat moeilijker zo uit mijn hoofd. Zal eens een poging wagen...

Mama22, wel fijn toch die snelle onderzoeken? Ik vind het ook niet erg om vaak naar het ziekenhuis te rijden, wil nu wel eens snel wat zekerheid. Ik heb voor het snelle traject gekozen, dan doen ze eerst een aantal tests en daarna heb je een afspraak om de resultaten te bespreken. Dan kunnen ze direct als het nodig is een behandeling starten. Wij hebben die grens nog niet helemaal vastgelegd, maar omdat mijn leeftijd begint te tellen gaan we niet nog jaren door. Iui zal zo'n beetje de grens voor ons zijn. Natuurlijk ook omdat we al een hele lieve gezonde zoon hebben.

Moon, hoe ben je er achter gekomen dat je niet iedere maand een eisprong hebt terwijl je wel een  regelmatige cyclus hebt? Door de progesteron-bloedtest? Ik hoef van de assistent pas weer te bellen als ik ongesteld ben geworden, maar ik wil volgende week eigenlijk nog even bloed prikken om vast te stellen of ik toch nog een late eisprong heb gehad. Doe nu thuis ovulatietesten, maar die geven nog niets aan. Kan ook bijna nog niet als mijn eitje woensdag nog maar 13mm. was. Wel een beetje raar dat ze alleen  naar de linker eierstok heeft gekeken he?

Ik moet zeggen dat de onderzoeken tot nu toe helemaal pijnloos waren, zelfs toen ze mijn baarmoedermond niet kon vinden en met een langere eendenbek moest zoeken.Dus misschien als iemand van  jullie nog moet, dat dat weer hoop geeft.
Liefs Gwen

Hi girlzzzz,

Weekend!!

Joepie, het word dus toch alweer spannend, laten we toch hopen dat je droomscenario uitkomt.. Keep on dreaming, misschien komt ie uit!! Ik duim voor je!!

En Joepie, geeft niks hoor af en toe een beetje wazig!!
En ik vind het voor iedereen heel erg leuk als ze zwanger zijn hoor! Maar als ze de hele dag steunen, kreunen en zelfs aan alles wat ze verkeerd doen de zwangerschap de schuld geeft, tsja.. dan wordt je er wel eens een beetje moe van..

Mamaron, als ik wil reageren en even de tijd heb, dan open ik twee schermpjes en kan ik tijdens het rageren teruglezen..

Hoe is t verder met jullie allemaal? Nog leuke plannen het weekend?
Ik ben vanmiddag nog wezen bloedprikken om te zien of ik een eisprong heb gehad..
Nu komt er voorlopig niets..
Zal zo eens kijken of het lukt om het NOD lijstje aan te vullen..
Verder weing nieuws.. Ga de aardappelen zo maar opzetten.. (Op vrijdag?! tsja was druk, dus al veel te slecht gegeten van de week, vandaag maar eens lekker gezond!!! mmmmmm)

Lekker weekend allemaal!!

Mutti                      27 jaar         13 e ronde - 1e kindje        08-11-2008(28 dgn)
meiden we  voor jullie!

Esther                  24 jaar      17e ronde - 1e kindje             05-11-08

Mama23

Joepie

Gwen

Mutti
31-10 bloed geprikt ivm bekijken eisprong
Half nov. 2e poging samenlevingstest
24-11 afspraak gyn voor alle uitslagen

Ja gelukt!

Ha meiden,

ga niet heel uitgebreid reageren, maar kwam even zeggen dat mijn ongi er aan komt. Had vanavond een tampon in gedaan en toen ik die er net uit haalde zat er heel iets roze afscheiding aan...daar begint het bij mij altijd mee...dus we weten hoe laat het is.
Ga dus door naar ronde 10!!! Grrr...

Ben wel teleurgesteld, maar had eigenlijk niet anders verwacht.

Fijne avond meiden...

Liefs Joepie

Ha meiden,

ga niet heel uitgebreid reageren, maar kwam even zeggen dat mijn ongi er aan komt. Had vanavond een tampon in gedaan en toen ik die er net uit haalde zat er heel iets roze afscheiding aan...daar begint het bij mij altijd mee...dus we weten hoe laat het is.
Ga dus door naar ronde 10!!! Grrr...

Ben wel teleurgesteld, maar had eigenlijk niet anders verwacht.

Fijne avond meiden...

Liefs Joepie

Terug
Bovenaan