Naar de huisarts en verder de MM in! Wie ook?

O ja, a.s maandag mag ik terugkomen, en dan kijken ze naar de bloeduitslag, en doen ze de samenlevingstest en moet ik het goedje van manlief meenemen. Wordt dus hard werken het weekend;-)  Wel een beetje raar, want het sperma dat je brengt mag hoogstens een uur oud zijn en het liefst na drie dagen onthouding, maar we moeten de dag er voor wel klussen voor de samenlevingstest. Hoop dat hij dan ook superzaad heeft net als mama23, haha!!!!

Joepie, als de kwaliteit van het sperma minder is, kunnen ze kiezen voor iui, dan bewerken ze de zaadjes(of selecteren ze de goeie, weet ik niet precies) en dan brengen ze die direct in je baarmoeder  voor/tijdens je eisprong(met of zonder hormonen om een goede eisprong op te wekken). Hopelijk hoeft het zo ver niet te komen, denk ik wel weer emotioneel wat zwaarder. Maar wel fijn dat het allemaal mogelijk is he.

Ik vind het wel heel fijn om ervaringen van anderen te lezen op het forum, zo ben je goed voorbereid bij de gyn.
Nou, weer een heel verhaal geworden zeg.

Hey meiden,

Na alle negatieve verhaaltjes hier bij ons topic, nu een wat positiever berichtje.

Vandaag mijn 3e inwendige echo gehad en mijn eitjes waren goed gegroeid!!!!!!!!! Ze waren bijna 20mm!!!!!!!!!!!!! Wij hebben dus het advies meegekregen om vannacht (na 24:00uur) of voor morgenochtend 10:00 uur samenleving te hebben en morgen om 12:00 uur terug te komen en kijken hoe de test gaat.

ohhh meiden dit wordt wel heel spannend. Alles komt nu eindelijk  wat dichterbij. Helaas gaat het de laatste 2 daagjes al niet zo lekker tussen ons 2. Mijn vriend is deze week geopereerd. Hij heeft er gelukkig niet zo heel veel last van, maar hij kan niet goed tegen binnen zitten. Dit wrijft dus een beetje tussen ons 2. Nu maar hopen tot dat geen invloed heeft op vannacht.    

Sorry meiden voor dit ego berichtje....ik ga snel ff kijken wat ik nog moet reageren op jullie....

Kus mama23

@Mutti:

Meis wat fijn dat je goed hebt kunnen zien dat je een ei had!!!!! Stomme vraag misschien, maar kweet het niet (meer), maar had jij dan geen ei ofzo???

Jammer dat je mannetje het niet klaar kreeg, maar wel zo ontzettend begrijpelijk. Toen wij een paar weken terug voor het eerst naar de Gyn. gingen en mijn vriend te horen kreeg dat hij het in een potje moest klaren zat hij ook enorm onder druk. Gelukkig was het na veel wikken en wegen (of hoe zeg je dat) toch gelukt, maar hij had er niet echt een prettig gevoel bij.
Hopelijk lukt het de volgende keer wel. Of zeg het niet de volgende keer,  als dat beter voor hem is.

@Joepie:

Lieverd van me......wat ik eerst met nathalie (onze super forummer)  had, begin ik langzaam toch ook met jou te krijgen meis. Steeds heb ik sterk het gevoel dat wij echt veel op elkaar lijken (kwa zwanger willen worden dan). Ik herken mijn situatie zo erg in die van jou. Ik ben wel blij dat je al wat geruster bent over je uitslag van gister. Vind je het zelf nou ook niet prettiger dat je moeder het weet???? Ik hoop dat je echt zo snel mogelijk weer terecht kunt bij je HA.

@mamaron:

Meis: wij vinden het helemaal niet erg als je niet altijd meeschrijft. Het forum is er toch om je verhaal kwijt te kunnen op het moment dat je er behoefte aan hebt. Ik vind het wel fijn dat ik dit niet iedere dag HOEF te doen. Ik doe het wel, maar dat is weer wat anders hihi. En zo goed kennen wij elkaar ook nog niet zo hoor. Toevallig dat ik joepie weer ken van andere topic's.
Spannend he, die eerste echo's en al dat bloedprikken enzo. Ik weet nog goed dat ik voor mijn eerste gesprek kwam (was vorige week ofzo) en ondertussen is het bij mij al de normaalste zaak van de wereld geworden. Ben deze week 3x geweest voor een echo. Ik vind het helemaal niet erg, ik vind het juist wel een beetje leuk. Wij hebben straks ons kleintje vanaf het begin kunnen zien!!!!
Ik hoop voor je dat bij jou ook alle uitslagen goed zijn, net zoals bij ons.
hahahaha ik zie net dat jullie dit weekend ook klusweekend hebben...Spannend he meis!!!!!!!!!! Veel succes!!!!

Oh jah meiden ik vergeet helemaal te vertellen dat ik die andere 2 bloeduitslagen ook binnen heb. Alles was gelukkig goed. De rode hond injectie heeft vroeger goed zijn best gedaan en die vreselijke chlamydia test was ook goed. Ik ga er toch nog maar eens over nadenken om een algehele soa test te doen, want ook ik was vroeger niet zo oplettend bij mijn vriendjes. Hmmm begin me net eigenlijk te beseffen dat het best wel egoistisch is.....wel aan kindjes denken en eraan beginnen, maar niet zeker weten of je misschien wel een soa hebt.

Meiden ik wens jullie een fijn weekend.....Ik ga nog ff snel naar Hunkemöller voor een leuk setje!!!!!!!!!

Kus mama23

Ha meiden,

Ben er even heel snel, want mijn nichtje van bijna 2 is er, we moeten oppassen...maar...

Mamaron, natuurlijk mag je hier mee kletsen!! Ik heb je naam ook weleens eerder gelezen! Heb dit forum geopend om lekker met elkaar te kunnen kletsen en de verhalen kwijt te kunnen...je hoort toch zo vaak om je heen en hier op het forum lees je het zoveel dat meiden zo snel zwanger raken...ben heel blij voor ze, maar dan is het extra pijnlijk dat het bij jou niet lukt...

En mama23, wat lief dat je dat zegt!!!! Ik voel het ook hoor, vond het ook erg jammer dat je bij de new mommies weg ging...kan het wel begrijpen omdat er veel geschreven wordt, maar vind je zo'n gezellige meid!!!
Wat fijn dat alles goed is, ik ga heel hard voor je duimen dat het deze keer gewoon raak is!!

Ik blijf vooral rustig, haha...

Ben net naar de kapper geweest...vraagt die vrouw of ik wat wil lezen...zegt ze...heb je al kinderen?!?! (SNIK...nee, maar wil ze wel heel graag) heb dat niet gezegd hoor, heb lachend gezegd, nee, ik heb geen kinderen, dat kan nog wel... (snik)

Tot snel lieve meiden!

Liefs Joepie

hoi meiden,
ik las dat er hier over me geroddeld werd, haha
Nee, lief hoor dat jullie aan me denken (joepie vooral)
Op dit moment nogsteeds geen rd'tjes te bekennen, wel allerlei klachten, maar ja ook ik weet na zoveel tijd dat m 'n lichaam me aardig voor de gek kan houden. Nog even afwachten dus.
Vannacht slaap ik op m 'n werk (woongroep verstandelijk gehandicapten) dus morgenochtend ben ik niet thuis om te testen. Dit wordt ws. zondagochtend, of als ik het geduld niet meer kan opbrengen (die kans zit er in, haha) dan test ik morgenavond,
Hou jullie op de hoogte,
En jullie natuurlijk ook allemaal succes,
Groet, MOON

MOON, ik zocht dit topic al op de 2e blz., maar je had net op hetzelfde moment wat getypt, dus hij was weer omhoog gesprongen!
Had al ingelogd omdat ik in wilde breken op het topic met Saar!!
Vind het zoooooooo spannend voor je! (en sorry voor m'n geroddel, haha!)

Die ochtend dat je ging testen, heb vakantie, heb elk half uur gekeken of je al iets had getypt! Ben zo toe aan positieve verhaaltjes! Balen dat ie negatief was, nog langer in onzekerheid!

Spannend voor je meis! Goed dat je nog niet weer getest hebt...Maar je eisprong is toch al zeker geweest, dus het is toch niet zo dat je die veel later hebt gehad dus dat je daarom langer moet wachten!? Of heb je een langere fase na je eisprong?!?!

Ik duim heel hard voor je en laat je weten hoe het afloopt!!!?? (IK HOOP GOED!!)

Zet hem op!

Liefs Joepie

Oh, Mutti...nog wat leuks bedacht om het allemaal wat minder druk te geven?!
Misschien inderdaad wel een idee om de afspraak niet aan hem te vertellen!

Euh, heb ik nog leuke ideetjes...ga ik eens heel goed over nadenken...stripteaseje misschien, hihi!
Ik denk dat je hem vooral moet laten merken dat het niet alleen 'moet' maar dat je er ook van geniet...(ik geloof wel dat je dat al doet hoor...maar dat merk ik bij mijn vriendje altijd)...
En misschien is een lingeriesetje wel een idee...weet niet hoe jouw mannetje daar op reageert, maar die van mij wordt daar wel erg blij van! Of het nou is om te zorgen dat hij meer zin krijgt, of omdat het spontaan gaat, dat maakt hem dan niet zoveel uit...hihi!
Laatst kwam iemand met het idee om een erotische film op te zetten ofzo...tja, daar moet je natuurlijk van 'houden' en daar moet je tegen kunnen...(ik bedoel dat je niet jaloers wordt, omdat je vriendje wel opgewonden raakt van een film) Ik heb daar zelf niet zoveel moeite mee, als ik er maar bij ben, haha...Maar daar is iedereen weer verschillend in! (wow, ben zelfs tegen vriendinnen niet zo open!!!vertel hier gewoon alles!!)

Ik hoop dat je eruit komt en dat het de volgende keer lukt!

Nog wat leuks gekocht?! Mijn haar is weer een stukje korter (heb het op mijn schouders) en weer mooi rood/aubergine! Een keer wat anders! Ben er erg blij mee!

Fijne avond!

Liefs Joepie

Hey meiden,

Hier gister weer voor een echo geweest. Na heel "lachwekkend" gewacht te hebben tot het eindelijk middernacht was om toen te gaan klussen, was geweldig....ahum.

Gistermorgen dus met "spoed" naar het ziekenhuis (ik was te laat) om daar te kijken of mijn ei was gesprongen. Ik had vrijdag wel avond wel een beetje een krampje, maar dat was maar heel ff en ook anders dus ik had al het gevoel dat het nog niet gesprongen was. En idd het was nog niet gesprongen. Wel hebben ze een monstertje afgenomen om te kijken of mijn zuurtegraad hoog genoeg was, maar dat was kantje boord. Ze konden er nog niet echt iets van zeggen  de score  was nl. 6,5 en dat was dan net op het randje. Wat dat nou weer precies inhoud weet ik niet, maar we hebben iig wel met eigen ogen kunnen zien dat de zaadjes het hebben overleefd!!!!!!!!!!!!!!
Dat was zo vreemd om te zien.
Ze had een monstertje afgenomen en onder de microscoop gelegt om te kijken of er nog zaadjes rond zwemmen en toen liet ze ons ook mee kijken. Dat was echt lachwekkend.

Aangezien het ei nog niet gesprongen was en het wel al gegroeid was moeten we ff doorgaan met klussen en dan om de dag....dus vanavond is het weer zover!!!!!!!!!!!!! Morgen moet ik dan weer terug om te kijken of ie gesprongen is. Als het goed is, volgens de berekeningen van predictor, zal die morgen springen. Ik ben benieuwd!!!!!!! Morgen weten we meer!!!!

Meiden ik ga ff langs mijn ouders. Allemaal nog een hele fijne zondag!!!!

Kus mama23

Terug
Bovenaan