A
Anoniem
Guest
O ja, a.s maandag mag ik terugkomen, en dan kijken ze naar de bloeduitslag, en doen ze de samenlevingstest en moet ik het goedje van manlief meenemen. Wordt dus hard werken het weekend;-) Wel een beetje raar, want het sperma dat je brengt mag hoogstens een uur oud zijn en het liefst na drie dagen onthouding, maar we moeten de dag er voor wel klussen voor de samenlevingstest. Hoop dat hij dan ook superzaad heeft net als mama23, haha!!!!
Joepie, als de kwaliteit van het sperma minder is, kunnen ze kiezen voor iui, dan bewerken ze de zaadjes(of selecteren ze de goeie, weet ik niet precies) en dan brengen ze die direct in je baarmoeder voor/tijdens je eisprong(met of zonder hormonen om een goede eisprong op te wekken). Hopelijk hoeft het zo ver niet te komen, denk ik wel weer emotioneel wat zwaarder. Maar wel fijn dat het allemaal mogelijk is he.
Ik vind het wel heel fijn om ervaringen van anderen te lezen op het forum, zo ben je goed voorbereid bij de gyn.
Nou, weer een heel verhaal geworden zeg.
Joepie, als de kwaliteit van het sperma minder is, kunnen ze kiezen voor iui, dan bewerken ze de zaadjes(of selecteren ze de goeie, weet ik niet precies) en dan brengen ze die direct in je baarmoeder voor/tijdens je eisprong(met of zonder hormonen om een goede eisprong op te wekken). Hopelijk hoeft het zo ver niet te komen, denk ik wel weer emotioneel wat zwaarder. Maar wel fijn dat het allemaal mogelijk is he.
Ik vind het wel heel fijn om ervaringen van anderen te lezen op het forum, zo ben je goed voorbereid bij de gyn.
Nou, weer een heel verhaal geworden zeg.