Hey meisjes...
toch nog ff een update...op dit moment nog helemaal niks aan de hand...geen druppeltje bloed ofzo! De vorige cyclus had ik op dag 14 mijn eisprong en had ik op dag 26 bij het afvegen roze afscheiding, dag 27 en 28 ook en werd ik dag 28 's avonds ongesteld...Nu heb ik dag 13 mijn eisprong gehad en op dag 28 alleen wat roze afscheiding aan mijn tampon, maar nog niks met afvegen...Moet ook om het kwartier naar de wc, kleine beetjes plassen, heb nog steeds steekjes onderin mijn buik, gevoelige borsten, last van oprispingen en heb vanmorgen een eitje gehad met wat rookvlees en tegen 15.00 een droog beschuitje en verder nog niks...heb ook totaal geen honger en dat terwijl we vanavond ook nog gaan gourmetten, haha!
Ben nog steeds er sarcastisch...geloof gewoon niet dat het nu wel ineens zo zou zijn! Heb wel net bij de drogist een test en een pakje tampons gehaald, haha, ik zag die vrouw kijken...maar kon het toch niet over m'n hart verkrijgen dat mocht ik niet ongesteld worden, ik geen test in huis had, want dan wil ik misschien morgen of maandagochtend wel testen!
Heb heel sterk het gevoel dat het vanavond door gaat zetten!
We zien het wel, in mijn hoofd heb ik de teleurstelling al gehad, ook al zou ik het wel balen vinden, maar het zou geen schok voor me zijn!
Ik hou jullie op de hoogte!
Mama23, we blijven nuchter, maar ik duim heel hard voor je!!!
Heel veel liefs Joepie!
ps, heb deze ronde een boedhabeeldje van m'n moeder gekregen, als hart onder de riem en je moet ze krijgen, anders brengen ze geen geluk! Zou wel heel grappig zijn als het geholpen zou hebben!