Naar de huisarts en verder de MM in! Wie ook?

Ben ongesteld geworden na 3 dagen overtijd te zijn geweest...Wat heeft mijn lichaam me voor de gek gehouden zeg...Ben zooooooo teleurgesteld.
Ik wist dat ik niet teveel hoop moest hebben, maar ben NOOIT overtijd...Dan kriebelt het toch wel even..maar nee hoor, het mocht niet zo zijn, vannacht hebben ze in alle hevigheid doorgezet.
Ben er toch best even kapot van. Vanochtend de ha gebeld of ze al wat meer weten, maar je raadt het al! OP MAANDAG 3 NOVEMBER ZIJN WIJ GESLOTEN!!!!!!!!!!!!!!
Ik word er gek van en als ik morgen bel dan ga ik ze ook vragen waarom ze zo vaak dicht zijn...
Heb ook nog een ander ziekenhuis in de buurt gebeld om te vragen of we daar eerder terecht kunnen dan 18 december...ja, kon, 3 dagen...ppfff. dus dat maakt ook niks uit!

Hoop dat jullie binnenkort goed nieuws brengen!!

Liefs Joepie

Ha meiden...

Joepie, wat een ellende toch.. Balen he. Kan me voorstellen dat je wat hoop kreeg. Dat krijgen we allemaal wel weer een beetje tegen de tijd dat we ongesteld moeten worden denk ik.
En dan ben je ook nog overtijd.. Uithuilen en opnieuw beginnen.. Ik hoop dat de ruzie met je vriendje wel weer is bijgelegd.. De mijne vind het trouwens ook niet leuk, als ik test als hij er niet van weet. Misschien vergeten we soms een klein beetje, dat zij ook de zenuwen krijgen tegen de tijd dat we wat zouden moeten weten, ook al laten ze dat misschien niet merken.
Moest je werken vandaag en kon je het een beetje van je af zetten? Op naar de volgende ronde weer, het goede nieuws komt echt!!! Keep on smiling! (ook al is het soms lastig)

Esther, hoe gaat het met jou? Nog meer testen geprobeerd en ????

En de rest van de meiden, hoe gaat het met jullie?

Hier weinig nieuws.. Ga deze week ook richting de nod en begin er toch weer een beetje aan te denken.. Beetje hetzelfde als Joepie, stel dat nu we aan de MM zijn begonnen het toch raak is...
Maar ja, geen rare symptomen. Na de eisprong heb ik bijna altijd ongeveer anderhalve week last van cup meloen..verder druk druk druk.. Best lekker, weinig tijd voor illusies.

Fijne avond maar weer allemaal!!

Hey meiden,

cup meloen, hihi, moest wel lachen! Ik hoop ook zo Mutti dat de MM je bespaard blijft! Ik ga heel hard voor je duimen! Had je je NOD al in de lijst gezet?!?!
Misschien vergeet ik hem dan ook wel een beetje, maar wilde hem zo graag verrassen...hij schrok zelf ook van z'n reactie, maar hij was ook teleurgesteld...kon ik me ook wel weer voorstellen! Heb al gezegd dat hij de volgende mag testen voor me (laat wel een bekertje achter) want ik heb genoeg van al die negatieve testen!

Esther, jaaaaa, hoe is het!?! Bij jou wel een positieve test nu? Ik hoop het zo voor je!

Hier ook nog wat nieuws...de huisarts heeft ons gebeld...de chlamydiatest was bij beide negatief...HOERA...had wel een schimmelinfectie, maar daar kon ik een antibiotica voor slikken en dat was niet ernstigs! Had ook geen invloed...
Vriendjes zaad was iets vermindert vruchtbaar...Er waren iets minder zaadcellen dan normaal. Maar iets minder is toch helemaal niet erg?? Als er maar genoeg zijn! Dus we waren wel heel erg opgelucht. Ook waren de zaadjes goed beweeglijk! Mijn zus zei al, je hebt er maar één nodig...en dat is ook zo! Wij waren zo bang dat het echt heel slecht zou zijn, dat we nu weer helemaal met goede moed er tegenaan gaan! We hebben nu nog zoveel kansen! (Ga er een beetje vanuit dat er bij mij niet heel veel mis is)

Meiden een fijne avond en vind het erg fijn om met jullie te kletsen!

Liefs Joepie

Hey meiden,

Joepie wat jammer meis. Kvind 't echt klote voor je. Pfff nou zakt bij mij ook wel een beetje de moed in.

Ik ben wel blij dat jullie uitslagen goed waren. En dat je vriendje wat minder zaadjes heeft dan gemiddeld is idd helemaal niet erg. Je hebt er idd maar eentje nodig. hahaha

Mutti wanneer was jouw nod??? Kzal zo eens in het lijstje kijken.

Ik heb a.s. zondag mijn nod. Ik wist helemaal niet dat je precies 2 weken  na je ei je ongi zou krijgen. Weer wat nieuws geleerd.  

Ik hou mezelf ook steeds   voor dat wij niet zwanger zullen zijn deze ronde, want waarom zou het anders zijn dan ronde 8. pfff nog een paar daagjes en dan hebben we het wachten weer achter de rug.

Ik zag tot nu toe altijd tegen het onderzoek, wat komen gaat, op, maar ben eigenlijk wel blij  als we het krijgen, want dan  is de kans op  een zwangerschap ontzettend veel toegenomen omdat je eierstokken dan goed doorspoeld zijn.  

pfff meiden zullen we allemaal samen ff een reep chocolade erbij pakken????????? pfff oh nee  dat kan ook niet, want ik ben aan de lijn. hmmm dan  maar wat worteltjes.  

Meiden fijne avond.

Kus mama23  

GEFELICITEERD!!!! Geen chlamidia en levende zaadjes!!!
Het eerste goede nieuws sinds een tijdje!
Joepie, zo te zien hadden jullie de ruzie weer bijgelegd.. Lekkerrrrrrrr
Het is ook overal een beetje hetzelfde!

Mama23, mijn NOD verwacht ik rond zaterdag as.. (de 8e), maar ik weet het soms niet meer.. De ene keer wat eerder en soms wat later, maar ga uit van zaterdag..

Nou een stukje choco gaat er wel in hoor.. (heel groot stukje ook wel, eigenlijk)..
Is gewoon chocolade in huis... o jawel, in de cruesli...  Daar heb ik ook niets aan.. Kan natuurlijk ok gewoon een schaaltje yoghurt met cruesli nemen...
Mama ik ga op choco strooktocht.. (dit neigt naar nod gauw...)

Bye!!!!!!!!!!

Nod lijstje MM Meiden!!!!

Mamma22, 23 jaar     9e ronde - 1ste kindje            07-11-08 (25dgn)
Mamma22, 23 jaar     9e ronde -  1ste kindje            10-11-08 (28dgn)
Gwen                  38 jaar      +/-18e ronde-2e kindje          12-11-08(28 dgn)
Mutti                      27 jaar         13 e ronde - 1e kindje        08-11-2008(28 dgn)
meiden we  voor jullie!

Joepie                25 jaar        9e ronde - 1e kindje                31-10-08 (27dgn)
Esther                  24 jaar      17e ronde - 1e kindje             05-11-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Helaas is er nog niemand overtijd.....

Gyn afspraken ~Heelllll veellll Geluk~

Mama23
3 nov. bloedprikken ivm bekijken eisprong.
Afwachten op ongi  en anders  binnen de eerste 3  cyclusdagen terug.

Joepie
5 november uitslag kweekje en spermaonderzoek
18 december eerste bezoek gyn.

Gwen
18-11 de eerste afspraak met gyn. om alle uitslagen te bespreken en evt.  behandeling op te stellen

Mutti
31-10 bloed geprikt ivm bekijken eisprong
Half nov. 2e poging samenlevingstest
24-11 afspraak gyn voor alle uitslagen

Nod lijstje MM Meiden!!!!

Mamma22, 23 jaar     9e ronde - 1ste kindje            09-11-08 (27 dgn)

Mutti                      27 jaar      13e ronde - 1e kindje               08-11-08 (28 dgn)
Gwen                  38 jaar      +/-18e ronde-2e kindje           12-11-08 (28 dgn)

Joepie                25 jaar        10e ronde - 1e kindje              ??-11-08 (       dgn)

meiden we  voor jullie!

Esther                  24 jaar      17e ronde - 1e kindje             05-11-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Helaas is er nog niemand overtijd.....

Gyn afspraken ~Heelllll veellll Geluk~

Mama23
Afwachten op ongi  en anders  binnen de eerste 3  cyclusdagen terug.

Joepie
18 december eerste bezoek gyn.

Gwen
18-11 de eerste afspraak met gyn. om alle uitslagen te bespreken en evt.  behandeling op te stellen

Mutti
Half nov. 2e poging samenlevingstest
24-11 afspraak gyn voor alle uitslagen

Hey mutti,

jah die chocolade.......heb net ff warme chocolademelk gemaakt, want wij hadden hier geen chocolade. Je zei dat je niet precies weet wanneer je nod is, maar weet je wel wanneer je ei is gesprongen???

Ik had nl. vorige week zondag de 13e, mijn eisprong en nu vertelde de gyn dat je precies 2 weken na je ei je nod hebt.

Dus als je weet wanneer je ei was dan weet je ook wanneer je nod is.

Hoe was je bloedprikken trouwens gegaan????? Die troela wat mijn bloed moest prikken had volgens mij net een jaar vakantie gehad...poeh wat deed dat zeer. Normaal voel ik er helemaal niets van en nu heb ik een grote blouwe plek. Ach jah ik heb het ervoor over.

Ik ga nu ff gooische vrouwen kijken en misschien tot strakjes...

Kussies mama22

Terug
Bovenaan