Naar de huisarts en verder de MM in! Wie ook?

Meiden,

Ik ben ZWANGER, na 17 rondes mocht het eindelijk weer raak zijn.!!!
Heb maar een digitale gedaan want ik wordt zo onzeker van die strepen. En duidelijk zwanger. ben helemaal door het dolle heen!!! Hoop zo dat alles wel goed gaat! maar heb er dit x wel een positef gevoel over, voel me ook echt zwanger.

Ik hoop dat jullie ook gauw een positieve test in de handen mogen hebben!!!

Liefs Esther en natuurlijk blijf ik jullie volgen.

Esther, wouw gefeliciteerd meis!!!!!!!!!!!!!! Ohhh het is je echt gegund!!!!!!!!!!! Jeetje 17 rondes....oh meis ben zo blij voor je. Ik voelde net al dat ik echt weer ff moest kijken op jg en ja hoor ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ohh meis kheb gewoon ff geen woorden nu. Strooi je ook wat glitters voor ons???????

Wanneer is je uitgerekende datum tot nu toe?????? Ben je nu 4 weken of al wat langer??? Wanneer zijn je eerste afspraken????????

Meis ik hoop dat je een hele voorspoedige zwangerschap mag beleven.

Hele dikke kus mama23

Nod lijstje MM Meiden!!!!

Mamma22, 23 jaar     9e ronde - 1ste kindje            09-11-08 (27 dgn)

Mutti                      27 jaar      13e ronde - 1e kindje               08-11-08 (28 dgn)
Gwen                  38 jaar      +/-18e ronde-2e kindje           12-11-08 (28 dgn)

Joepie                25 jaar        10e ronde - 1e kindje              ??-11-08 (       dgn)

meiden we  voor jullie!

Er zit nog ff niemand op het wachtbankje.......

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Helaas is er nog niemand overtijd.....

Onze zwangere meiden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Esther                  24 jaar      17e ronde - 1e kindje             00-07-2009 (denk ik)

Gyn afspraken ~Heelllll veellll Geluk~

Mama23
Afwachten op ongi  en anders  binnen de eerste 3  cyclusdagen terug.

Joepie
18 december eerste bezoek gyn.

Gwen
18-11 de eerste afspraak met gyn. om alle uitslagen te bespreken en evt.  behandeling op te stellen

Mutti
Half nov. 2e poging samenlevingstest
24-11 afspraak gyn voor alle uitslagen

Meiden mag ik nog met jullie meeschrijven heb in het begin even meegeschreven
maar toen wisten we nog niks
Vandaag hadden we de 1e afspraak bij de gyn en we gaan gelijk met de vruchtbaarheidsonderzoeken beginnen
Volgende week maandag moeten we bloedprikken om te kijken of ik een eisprong heb gehad
mijn man moet zijn sperma in gaan leveren
Zit nu op cd 18
Mijn volgende cyclus moet ik op cd 3 terrug komen en dan weer bloedprikken en echo
Dan gelijk vervolgafspraak maken met de gyn voor de uitslagen
Wij zijn inmiddels 13 maanden bezig voor een 2e

Zou het leuk vinden om mee te kletsen

Esther gefeliciteerd met je zwangerschap jij bent het goede voorbeeld dat we hoop moeten houden

Tamara

Hey Tamara,

Tuurlijk mag je met ons meekletsen. Als je wilt mag je je gegevens in het lijstje erbij zetten. Gewoon ff knippen en plakken.

Spannend he meis, de eerste onderzoeken. Ik weet nog heel goed onze eerste afspraak en nu zijn wel nog maar een paar weekjes verder en zijn we al met echte stappen ondernemen bezig. Ik hoop a.s. zondag niet ongi te worden en volgende week positief te testen, maar ben eerlijk gezegt nogal nuchter en denk dat ik gewoon ongi wordt. Heb vandaag in de avonduren al wat last van menstruatie achtige buikpijn. Het zou wat vroeg zijn, maar het zou me niets verbazen.

Je hebt helemaal gelijk dat Esther ons voorbeeld is. Ik hoop natuurlijk niet dat iedereen hier tot ronde 17 moet wachten, maar ze laat wel zien dat alles goed komt en dat we hoop moeten blijven houden.

Meiden slaap lekker en tot morgen.

Kus mama23

Hee Esther, gefeliciteerd!!!!!

Goed gedaan, geeft weer hoop na zo veel maandjes geduld he!
Nu lekker van gaan genieten met z'n tweetjes

Liefs Gwen

Lieve Esther,

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!!! Ik wens jullie enorm veel geluk en een heel voorspoedige zwangerschap.
Hou je ons op de hoogte hoe het met je gaat?

Laat dit inderdaad een mooi voorbeeld zijn,als de moed ons even in schoenen zakt!

Mijn avond is weer goed, door dit nieuws!

Hoi Tamara, dus je mag de komende tijd ook op en af naar het ziekenhuis en klussen op bestelling.. Spannend hoor, hopen dat het snel iets oplevert en jullie ook snel zwanger zijn... Benieuwd hoe jullie het ervaren..

Allemaal een lekker avondje gewenst!

x

Hallo meiden,

Hier weer een beetje hoop. Niet alleen door onze zwangerer meid in ons midden, maar door een gevoelletje....hahaha jah een gevoelletje.

Nee, ik was met onze bekende nathalie bezig, iedereen kent haar denk ik wel van alle topic's, en vertelde haar dat ik dacht ongi te worden want ik had gister nogal wat ongi gevoel in mijn buik. Nu vertelde zij mij dat het ook de innesteling zou kunnen zijn. Die vind namelijk ongeveer een week na je ei plaats.

Ik heb dus nu met haar opnieuw alles berekend en wij zijn tot de conclusie gekomen dat ik a.s zondag mijn nod heb. Kvind het nu wel spannend hoor.

Hoe is het met de andere meiden???

Dikke kus mama23

Terug
Bovenaan