Naar de huisarts en verder de MM in! Wie ook?

Nod lijstje MM Meiden!!!!

Joepie                 25 jaar        10e ronde - 1e kindje                 30-11-08 (28 dgn)
Mutti                        27 jaar        14e ronde - 1 kindje      +/-03-12-2008 (28 dgn)

Mamma22,  23 jaar       10e ronde -  1ste kindje          07-12-08 (28 dgn)
Tamara              29 jaar         14e ronde - 2e kindje                 10-12-08 (28 dgn)

Het wachtbankje: meiden we  voor jullie!

Gwen                     38 jaar       +/-18e ronde-2e kindje           12-11-08 (28 dgn)

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Helaas is er nog niemand overtijd.....

Zwangere MM-meiden!! ~Van harte gefeliciteerd ~

Esther        24 jaar      17e ronde - 1e kindje        uitgerekend op: juli '09

Gyn afspraken ~Heelllll veellll Geluk~

Mama23

Maandag of dinsdag naar afd. Gyn. om een afspraak te maken voor het HSG onderzoek.

Joepie
18-11 eerste bezoek gyn.

Gwen
18-11 de eerste afspraak met gyn. om alle uitslagen te bespreken en evt.  behandeling op te stellen

Mutti
Half nov. 2e poging samenlevingstest
24-11 afspraak gyn voor alle uitslagen

Tamara
cd 3 bloedprikken en inwendige echo
Zaad inleveren

ow tamara wat erg dat je weer ongi ben geworden je had zo een goede hoop.
das balen kan me voorstellen dat je heel erg emo bent vandaag
die rot ongi ook bah

ik hoop ook voor je dat je niet zo ver hoeft te gaan in de mmm veel succes bij de gyn

liefs suus

oh en ik wil wel graag in de lijstjes moet alleen ff kijken hoe of wat ik zit nu op dag 5 van mijn cyclus.

Joepie                 25 jaar        10e ronde - 1e kindje                 30-11-08 (28 dgn)
Mutti                        27 jaar        14e ronde - 1 kindje      +/-03-12-2008 (28 dgn)

Tamara              29 jaar         14e ronde - 2e kindje                 10-12-08 (28 dgn)

Gwen                     38 jaar       +/-18e ronde-2e kindje           12-11-08 (28 dgn)

Esther        24 jaar      17e ronde - 1e kindje        uitgerekend op: juli '09

Mama23

Maandag of dinsdag naar afd. Gyn. om een afspraak te maken voor het HSG onderzoek.

Joepie
18-11 eerste bezoek gyn.

Gwen
18-11 de eerste afspraak met gyn. om alle uitslagen te bespreken en evt.  behandeling op te stellen

Mutti

Tamara
14-11 echo 3e cd +bloedprikken
17-11 Zaad inleveren

Hey lieve meiden,

daar was ik weer! M'n laptoppie is net terug gekomen!!!!! Ben weer helemaal blij!
Van de ene kant heb ik hem echt gemist, want als vriendlief voetbal keek zat ik er nog wel eens achter en van de andere kant is de tijd voorbij gevlogen, dus da's ook wel weer positief!

Als eerste, Suus, van harte welkom hier! Natuurlijk mag je mee kletsen, gezellig juist! Ik hoop dat je eerste IUI de laatste zal zijn en dat je goed nieuws komt brengen, daar zijn we aan toe!

Tamara...snik...wat balen weer zeg!!! Kan me voorstellen dat je er helemaal emotioneel van was! Het is elke keer weer zo'n teleurstelling! maar we moeten toch echt door! Hopelijk wordt de volgende ronde voor jou!

Mama23, ben alweer helemaal kwijt hoe het met jou zat! Weet dat je ongesteld bent geworden...moet je nu weer terug naar de gyn en van voor af aan beginnen met die metingen? Moedeloos zou je er soms van worden he!?

Mutti, jullie hebben over  4 dagen de samenlevingstest he?! Ik duim heel hard voor je dat het er nu goed uitziet!!! Spannend hoor!

Gwen meis, hoe is het met jou? Heb je al nieuws?!?!

Hier staat het eigenlijk een beetje stil...we hebben pas 18 dec de eerste afspraak, dus er is rust in de tent! Dit weekend mijn eisprong als het goed is, dus er wordt wel goed geklust hoor! Hopen dat het voor 18 dec raak mag zijn, dan hoef ik dat hele traject niet in! Maar ik ben er bang voor!

Meiden, ik was lekker boven aan het opruimen, heb al mijn zomerkleren uit de kast gedonderd en alles uitgezocht, hij is weer helemaal netjes! Geeft een goed gevoel! Weet zeker dat vriendje er ook blij mee is, die ergerde zich dood aan mijn kast, gelukkig hebben we allebei een eigen kast, anders werd het niks, haha!

Een fijne dag en een fijn weekend allemaal!

Liefs Joepie

Mama23

Joepie
18-12 eerste bezoek gyn.

Gwen

Mutti

Tamara
14-11 echo 3e cd +bloedprikken
17-11 Zaad inleveren

Mijn eerste bezoek aan gyn stond op 18-11...was het maar waar, moet dus 18-12 zijn!

Joepie wat fijn dat je je laptop weer teruh hebt
ik zou echt niet zonder me laptop kunnen haha
En wat moet je lang wachten zeg voordat je bij de gyn terrecht kan zeg
helaas hoor je dat wel vaker ik had wat dat betreft echt geluk dat ik binnen 3 weken terrecht kon

Ik heb dus vanmorgen mijn inwendige echo gehad
Ik had me er niet zo druk om hoeven te maken ik vond het allemaal heel erg meevallen
Ik zag er een beetje tegenop omdat ik vandaag wel heel erg vloei

Op de echo was niks afwijkends te vinden geen cystes oid baarmoederslijmvlies was mooi van dikte 3.9 alleen me rechter eierstok had zich wat verstopt
Had gelijk de uitslag van het prikken van maandag gerkregen van me progesteron om te kijken of ik een eisprong heb en die was ook goed heb deze cyclus een eisprong gehad
alleen de waarde was niet heel erg hoog maar heb ook laat geprikt op cd 25 omdat de gyn van een wat langere cyclus was uitgegaan maar die is de laatste maanden keurig 28 dagen
8 december weer terrug naar de gyn om alle uitslagen te bespreken

Dus het word weer wachten wachten wachten..........

Gwenn hoe is het bij jou hopelijk goed nieuws

Fijn weekend allemaal

Tamara

Tamara              29 jaar         14e ronde - 2e kindje                 11-12-08 (28 dgn)

Mama23

Joepie
18-12 eerste bezoek gyn.

Gwen

Mutti

Tamara
17-11 Zaad inleveren
08-12 afspraak gyn voor alle uitslagen

Hoi allemaal,

Duurt inderdaad lang Joepie, voordat je bezoek bij de gyn gepland staat. Kunnen ze niet alvast de eerste testen met je doen? Daar kon ik voor kiezen, om eerst bloedtest en samenlevingstest te doen en n.a. daar van een gesprek met de gyn. Mijn gesprek heb ik a.s maandag, en ik ben nog niet ongesteld of roze verlies.....  Maar nu mijn eisprong zes dagen later is geweest, heb ik mijn nieuwe nod a.s. zondag dus kan nog alle kanten op. Blijft dus nog even spannend he. Maarre...ik houd jullie op de hoogte. Iedereen succes met klussen, wachten enz.
Liefs Gwen

Terug
Bovenaan