Naar de huisarts en verder de MM in! Wie ook?

Hey meiden,

Hier weer een teken van leven van mij. Wij zijn druk aan het klussen in huis. Het was de bedoeling dat de kamer waar we nu aan bezig zijn, de toekomstige babykamer zou worden, maar we hebben besloten dat het onze kamer gaat worden. Onze huidige slaapkamer ligt aan de achterkant en heeft rolluiken, dus das beter voor de kleine. Maar jah...dan moet er ook een kleine komen he.

Ik ga morgen weer ff met de gyn. bellen om te vragen of ik niet ff langs mag komen voor een echo. Ik wil toch wel eens weten of ik deze maand ook een eisprong heb en of de eitjes groot genoeg worden enzo. Kheb de laatste paar dagen wat raar gevoel in mijn buik. Net alsof ik mijn ei al heb. Zou wel vroeg zijn he. Is vandaag pas cd8.

Gister ons eerste "babyfeestje" gehad in onze vriendenkring. Was ontzettend gezellig. We hebben echt als kleine kinderen zitten te smullen van een chocolade fontein. Hmmm wat was dat heerlijk zeg, maar wel calorierijk. hahahaha.

Hey Gwen............enne meis....vertel vertel!!!!!!!!!!!!!!!! Spannend zeg. Heel veel succes morgen op je eerste gesprek, maar hopelijk kun je het morgen afbellen!!!!! Succes!!!!!

Joepie: Fijn dat je er weer bent meis, ik mag de 11e dec. voor het hsg onderzoek gaan, maar zoals hierboven geschreven wil ik morgen ff bellen.

Ik ga weer gezellig met mijn mannetje klussen. Meiden fijn weekend!!!!!!!!

Kus mama23

Nod lijstje MM Meiden!!!!

Joepie                 25 jaar      10e ronde - 1e kindje                 30-11-08 (28 dgn)
Mutti                        27 jaar      14e ronde - 1e kindje       +/- 03-12-08 (28 dgn)

Mamma22,  23 jaar       10e ronde -  1e kindje                07-12-08 (28 dgn)
Tamara              29 jaar        14e ronde - 2e kindje                 11-12-08 (28 dgn)

Het wachtbankje: meiden we  voor jullie!

Helaas niemand op het wachtbankje.........

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Gwen                     38 jaar       +/-18e ronde-2e kindje           12-11-08 (28 dgn)

Zwangere MM-meiden!! ~Van harte gefeliciteerd ~

Esther        24 jaar      17e ronde - 1e kindje        uitgerekend op: juli '09

Gyn afspraken ~Heelllll veellll Geluk~

Mama23

11-12 HSG Onderzoek. Deze week inwendige echo ivm eisprong.

Joepie
18-12 eerste bezoek gyn.

Gwen
18-11 de eerste afspraak met gyn. om alle uitslagen te bespreken en evt.  behandeling op te stellen

Mutti
Half nov. 2e poging samenlevingstest
24-11 afspraak gyn voor alle uitslagen

Tamara
17-11 Zaad inleveren
08-12 afspraak gyn voor alle uitslagen

hai mama,

veel succes met klussen en geef de moed niet op he.
fijn dat je nog kunt genieten met vrienden.

liefs suus

Hallo allemaal,

Op de valreep van het weekend...
Gwen wat onwijs spannend weer! Ga jij ons deze maand goed nieuws brengen?????

Joepie, welcome back!!

Mama23, ook nog lekker aan t klussen thuis..

Hoe gaat het met de rest van de meiden? Ben het even kwijt, maar bij een van jullie moet er morgen zaad ingeleverd worden. ook weer spannend natuurlijk.

Zo te lezen is het bij iedereen even een beetje rustiger, stilte voor de stormen?

Ook hier een alles rustig.. Dinsdag moet ik idd bij het zkh op het matje komen voor de samenlevingstest.. Moet helaas alleen, omdat manlief echt op zijn werk moet verschijnen.. Een week later hebben we een afspraak voor alle uitslagen, dus die week kan er ook nog wel bij zonder iets te weten.. Denken jullie dat er gebeld word als er iets bijzonders is? Ik verwacht stilletjes dat er uit de uitslagen weinig schokkends komt, maar ja je weet maar nooit..

Verder weinig te melden, allebei grieperig geweest, maar daar ook weer wel overheen. De zolder schiet aardig op en nu het volgende probleem... lekkage... Dus we gaan na de zolder maar direct door voor een nieuwe badkamer. Komt zo'n huis nou nooit af!!!
Geld vliegt eruit hier! Kennen jullie dat? Dat altijd alles tegelijk komt?

Meiden ik ga mijn slapende mannetje zoeken en me voorbereiden op DE avond van morgen..Ik hoop dat we deze keer wat minder stress hebben en het wel voor elkaar krijgen..

Sweet dreams everybody!

Hoi, hoi,

Nou, gister bij de gyn geweest met Ralph voor de uitslagen van alle tests. Mijn hormoongehalte (FSH) was niet goed, te laag geloof ik. Dat moet het eitje stimuleren met groeien. ik moet de derde dag weer opnieuw bloed prikken, dan kijken ze er weer naar. Ergens hoop ik dat dat het is, want volgens mij is daar wel een middeltje voor(clomid of zo). Het ligt misschien ook aan die rare cyclus van afgelopen maand die wel 11 dagen duurde! Zou daarom op de derde dag het hormoon nog niet genoeg zijn geweest. Leuk he dat je altijd met meer vragen naar huis gaat......

Heb vandaag mijn nieuwe nod-datum maar er is niks meer te zien, zondagochtend een golfje bloed en gisteren nog een beetje   en nu niets meer. Verwacht ook absoluut geen zwangerschap hoor, maar vreemd is het wel een beetje.

Mutti, wij moeten deze maand ook weer voor de samenlevingstest, die is wel spannend. Gelukkig ook helemaal niet pijnlijk, ben wel benieuwd of er deze keer een zaadcelletje blijft leven!
Al met al blijft het toch nog spannend en baal ik er ook een beetje van, had nooit verwacht dat we er nog eens minimaal 20 kansen voor nodig hebben!
Allemaal liefs, succes met wachten enzo. xxx Gwen

Goedenavond!!

Gwen, jullie hebben dus een uitslag.. En het hormoon was niet ok.. Inderdaad wel fijn om te weten, dat het iets is waar ze wat aan kunnn doen.. Aan de andere kan ook wel balen, dat het niet is zoals het hoort..Dus nu om de paar dagen echo en als het niet beter word, mag je dan gelijk aan de clomid of hoor je dat pas later?
Was alles verder in orde?
Nou dat je minimaal 20 pogingen nodig hebt, verwacht je natuurlijk ook niet. Waren jullie snel zwanger van de 1e?
En ik loop hier al te klagen dat het zo lang duurt na de mk.. Misschien omdat het de 1e keer erg snel raak was, en nu is er ineens bijna een jaar voorbij zonder enig resultaat.

Vandaag had ik de samenlevingstest, moest helaas alleen gaan, want man kon echt niet mee.. Kwam binnen bij een schat van een vrouwelijke gyn en een co-assistent.. Echt een jochie nog maar ok, hij moet er ook wat van opsteken, dus vond het goed dat hij meekeek.  De test was idd een eitje. Ondanks dat ik alleen was, kreeg ik wel de uitslag mee.. GOED!! Ook nog een echo gehad of ik op de juiste tijd was gekomen. Er ligt een eitje klaar van 2.2 bij 2.0 geloof ik en dat was ook prima.. Als klap op de vuurpijl verklapte ze ook de uitslag van het eerdere zaadonderzoek.. Het waren er ruim voldoende.. 180 miljoen ong.  Als dat euro's waren geweest..Als zaadjes zijnde was dit ook prima.. Mocht zelf bij de test ook nog door de microscoop kijken en daar zag ik de slome duikelaars, want de snelle zaadjes zwemmen zo het beeld weer uit zei ze.. Maar het is een heel mooi en bizar gezicht ook wel.. Ik vond het in ieder geval prachtig en manlief had dat ook wel willen zien..
Uiteindelijk ging ik met een fijn gevoel naar mijn werk.. Nog even flink aan de bak vanavond, het eitje was vanmorgen tenslotte nog niet gesprongen en heb m ook nog niet gevoeld..
Meiden sorry, weer een lang verhaal maar ik wil even kwijt dat ik echt enorm blij ben en dat kan nou eenmaal alleen maar hier.. Maandag as weer naar de andere gyn voor de officiele en de resterende uitslagen..
Zwangerschap deze keer natuurlijk ook niet gegarandeerd, maar ik ben voor m'n gevoel weer 10 kilo lichter (waarom weet ik niet). Laat die kilo's er nu maar bij komen!

Voor jullie allemaal een dikke X!

SUPER Mutti! Dat is erg goed nieuws, dan heb je weer ff een paar dagen zin om door te gaan he, hihi. De eerste keer was ik binnen drie maanden na de laatste pil zwanger, maar toen was ik 31, nu ben ik intussen al weer bijna (help!) 39! Dat scheelt natuurlijk ook he, maar je mag ook best klagen dat het lang duurt hoor, ik weet nog wel dat ik vooral voor de eerste zwangerschap iedere maand wachten vreselijk vond. Nu is de kinderwens een heel stuk kleiner (ik weet dat het raar klinkt, maar zo is het nu eenmaal met al een  lieve mooie zoon).   Mijn mannetje gaat ook niet telkens mee hoor, wel bij het bezoek aan de gyn, maar niet bij al die echo's e.d. Als het een pijnlijk onderzoek is, moet ( en wil) hij wel mee, maar anders ga ik wel alleen. Vind ik niet zo erg. Nou, fijne avond en doe je best! Liefs Gwen

Gaan we doen!!!
je slaat de spijker op z'n kop, kunnen er weer even tegen.. Als maandag as. het nieuws ook zo goed is, hoop ik dat we de baarmoederfoto over kunnen slaan, proberen we het zo nog wel een tijdje..
thanks!

Terug
Bovenaan