Ha lieve meiden,
Sorry sorry sorry dat ik zo weinig van me laat horen, maar dat heeft enkele redenen!
Komt zo wel...
allereerst, Suusjuh wat een fijn nieuws zeg!!!! Ik hoop dat de inseminatie goed verloopt en dat je gauw heel blij nieuws kan vertellen!!
Ellenan, welkom hier en natuurlijk mag je mee kletsen! Je naam heb ik al vaker gelezen, je bent ook al een poosje bezig he?! We zijn nu wel een keer toe aan goed nieuws met z'n allen!
Mama23, wat goed zeg dat je cyclus in de gaten gehouden wordt! En ook positief nieuws he?! Konden we wel gebruiken hier!
Het blijft niet allemaal hangen hiero, vandaar dat ik niet op iedereen kan reageren!
Ik ga dit weekend even bijkomen en dan hoop ik alles rustig bij te lezen en dan uitgebreid te reageren!
De reden dat ik niet zo vaak aanwezig meer ben is dat ik straks fulltime ga werken. Ik werk nu de ma-di-woe in groep 1, maar er gaat iemand met zwangerschapsverlof (zij wel) 1 december en zij heeft fulltime groep 4 en dat ga ik overnemen!
Ik ben dus nu heel druk met allerlei dingen inlezen en voorbereiden enz, vandaar dat ik weinig online ben!
En er is nog een reden, maar die is echt geweldig!
WE HEBBEN NAMELIJK EEN NIEUWE PUP!!! We hadden al en golden retriever, maar omdat die weleens alleen zat, zochten we een vriendje voor hem, Yari is in augustus een jaar geworden en dat is een mooie leeftijd, dus hebben we maandag een golden retriever pup opgehaald!!! Hij wordt morgen 9 wk en hij is zoooooooo schattig! Maar echt een klein baby'tje nog he, dus jankt veel, plast en poept veel enz, dus ben er maar druk mee! Hij heet Remi (omdat Yari remi (alleen op de wereld, hihi) was!)
We hebben een aantal nachten ontzettend slecht geslapen, want hij jankt de hele boel nog bij elkaar als hij in de bench moet! Voor nood hebben hem maar 2 nachtjes op bed gehad en toen ging hij lekker tegen ons aanliggen bovenop het dekbed!
Nu hebben we een grote doos en zet ik die naast m'n bed, kijken of ie dan wat rustiger wordt. We oefenen nu ook steeds vaker overdag als we er bij zijn en dan in de bench, als hij jankt negeren we hem en als hij stil is dan kletsen we tegen hem! Positief gedrag belonen he?!
Iemand nog tips, haha!
We krijgen zo de buren op visite, bah, niks geen zin in, die man weet altijd alles beter! Gister kwam ik thuis en stond hij voor zijn voordeur, had hij een bedrijf gehad voor het ontstoppen van het riool, ging hij me helemaal vertellen hoe dat zat en wat er kapot was en hoe dat kwam bla bla bla! Hun hebben vandaag op de honden gepast omdat wij moesten werken, kreeg vriendjelief een smsje dat het niet zo goed ging met Remi en dat ze hem met ferme hand hadden gecorrigeerd!!!!
Vriendje sprak hen later en zei wel dat ze niet moesten vergeten dat het nog een pup was en dat het nog heel normaal was dat niet alles goed ging en dat ze hem wel normaal moesten behandelen! Maar ze hebben hem niet geslaan ofzo, maar dat ze streng waren geweest...Maar ze moeten niet denken dat zij het hondje opvoeden!
Nou een heel verhaal!
Over het zwanger zijn, ik vergeet het gewoon soms, hihi, da's wel prettig he? Dat komt natuurlijk ook omdat ik veel andere dingen aan m'n hoofd heb! Volgend weekend m'n NOD, we zien het wel, ik reken nergens op!
Meiden, een fijne avond en ik hoop tot in het weekend!
Liefs Joepie