Naar de huisarts en verder de MM in! Wie ook?

Hey Suus wat een geweldig nieuws zeg
Hopelijk vanavond een positieve   ovutest zodat morgen de inseminatie kan doorgaan
en dan hopen op een zwangerschap

Mama hopelijk zie je morgen op de echo dat je eitje goed gegroeit is

Fijne dag nog verder

Tamara

ja ik ben er echt duperblijmee het zaad van mn mannetje wordt in mijn baarmoeder ingebracht via een slangetje zo dicht mogelijk bij de eileider zodat ze snel bij het eitje kunnen zijn
ik hoop ook dat ik jullie eindelijk goed nieuws kan brengen meiden zou wel een opkikker zijn voor jullie he zodat jullie weten dat er hoop is

vanvaond de ovu test en dan morgenvroeg naar t ziekenhuis als die oke is
liefsss

Ha lieve meiden,

Sorry sorry sorry dat ik zo weinig van me laat horen, maar dat heeft enkele redenen!
Komt zo wel...

allereerst, Suusjuh wat een fijn nieuws zeg!!!! Ik hoop dat de inseminatie goed verloopt en dat je gauw heel blij nieuws kan vertellen!!

Ellenan, welkom hier en natuurlijk mag je mee kletsen! Je naam heb ik al vaker gelezen, je bent ook al een poosje bezig he?! We zijn nu wel een keer toe aan goed nieuws met z'n allen!

Mama23, wat goed zeg dat je cyclus in de gaten gehouden wordt! En ook positief nieuws he?! Konden we wel gebruiken hier!

Het blijft niet allemaal hangen hiero, vandaar dat ik niet op iedereen kan reageren!
Ik ga dit weekend even bijkomen en dan hoop ik alles rustig bij te lezen en dan uitgebreid te reageren!

De reden dat ik niet zo vaak aanwezig meer ben is dat ik straks fulltime ga werken. Ik werk nu de ma-di-woe in groep 1, maar er gaat iemand met zwangerschapsverlof (zij wel) 1 december en zij heeft fulltime groep 4 en dat ga ik overnemen!
Ik ben dus nu heel druk met allerlei dingen inlezen en voorbereiden enz, vandaar dat ik weinig online ben!

En er is nog een reden, maar die is echt geweldig!
WE HEBBEN NAMELIJK EEN NIEUWE PUP!!! We hadden al en golden retriever, maar omdat die weleens alleen zat, zochten we een vriendje voor hem, Yari is in augustus een jaar geworden en dat is een mooie leeftijd, dus hebben we maandag een golden retriever pup opgehaald!!! Hij wordt morgen 9 wk en hij is zoooooooo schattig! Maar echt een klein baby'tje nog he, dus jankt veel, plast en poept veel enz, dus ben er maar druk mee! Hij heet Remi (omdat Yari remi (alleen op de wereld, hihi) was!)
We hebben een aantal nachten ontzettend slecht geslapen, want hij jankt de hele boel nog bij elkaar als hij in de bench moet! Voor nood hebben hem maar 2 nachtjes op bed gehad en toen ging hij lekker tegen ons aanliggen bovenop het dekbed!
Nu hebben we een grote doos en zet ik die naast m'n bed, kijken of ie dan wat rustiger wordt. We oefenen nu ook steeds vaker overdag als we er bij zijn en dan in de bench, als hij jankt negeren we hem en als hij stil is dan kletsen we tegen hem! Positief gedrag belonen he?!
Iemand nog tips, haha!

We krijgen zo de buren op visite, bah, niks geen zin in, die man weet altijd alles beter! Gister kwam ik thuis en stond hij voor zijn voordeur, had hij een bedrijf gehad voor het ontstoppen van het riool, ging hij me helemaal vertellen hoe dat zat en wat er kapot was en hoe dat kwam bla bla bla! Hun hebben vandaag op de honden gepast omdat wij moesten werken, kreeg vriendjelief een smsje dat het niet zo goed ging met Remi en dat ze hem met ferme hand hadden gecorrigeerd!!!!
Vriendje sprak hen later en zei wel dat ze niet moesten vergeten dat het nog een pup was en dat het nog heel normaal was dat niet alles goed ging en dat ze hem wel normaal moesten behandelen! Maar ze hebben hem niet geslaan ofzo, maar dat ze streng waren geweest...Maar ze moeten niet denken dat zij het hondje opvoeden!

Nou een heel verhaal!

Over het zwanger zijn, ik vergeet het gewoon soms, hihi, da's wel prettig he? Dat komt natuurlijk ook omdat ik veel andere dingen aan m'n hoofd heb! Volgend weekend m'n NOD, we zien het wel, ik reken nergens op!

Meiden, een fijne avond en ik hoop tot in het weekend!

Liefs Joepie

Meiden!!!!!!!

ovu test was positief!!!!!!!!!
morgen om 8 uur naar het ziekenhuis voor de inseminatie

ben erg blij en nu hopen dat het aanslaat

liefs suus

He meiden,

Bedankt dat ik met jullie mee mag kletsen. Het is altijd fijn om te "praten"met "lotgenoten"die je begrijpen hoe je je voelt en wat je meemaakt enzo.
Het zal wel even duren voordat ik jullie namen en verhalen ken, dus als ik iets dubbel vraag bij deze alvast mijn excuses!

Nou, gisteren heb ik dus de uitslag van het bloedonderzoek gehad. Het progesteron was heel laag, dat betekend dat ik nog geen eisprong heb gehad. De andere waarde was ook heel laag, dat betekend dat er ook geen eisprong aan zit te komen. Deze cyclus heb ik dus helemaal geen eigroei gehad, heel raar. We hebben nu besloten om deze cyclus af te gaan breken. Ik krijg medicijnen om mijn menstruatie op te wekken. We kunnen wel afwachten tot ik zelf ongesteld wordt, maar geen idee hoe lang dat nog kan gaan duren. De volgende cyclus moet ik weer gewoon de ovutesten gaan gebruiken, maar krijg ik daarnaast ook vanaf dag 14 om de paar dagen een echo om te kijken of er dan wel een folikel aan het groeien is. Is dat weer niet het geval (wat we natuurlijk niet hopen!!) dan zal ik toch aan de hormonen moeten. Maar dat zien we dan wel weer. We gaan er vooralsnog vanuit dat het éénmalig is. Ben wel heel erg opgelucht. Was echt bang dat er iets mis was of dat de gyn nog gewoon wilde afwachten. Maar hij was heel resoluut in zijn standpunt: afwachten hebben we niets aan. Ik had ook aangegeven dat ik van dit hele gebeuren erg onzeker was geworden en dat een negatieve invloed had op mijn gemoedstoestand. Dat kon hij helemaal begrijpen. Nou, ik ben nog nooit zo blij geweest dat ik ongesteld ga worden ahahahaaha! We kunnen onze pijlen gelukkig weer naar voren richten en ben al weer aan het aftellen voor de volgende poging.

Tamara: Bedankt voor je hartelijke welkom! Ja, het was niet niks, al die negatieve berichten. We zeiden al tegen elkaar: het lijkt wel Murphy's Law: het is al erg genoeg dat we op deze manier zwanger moeten worden, en dan gaan die behandelingen ook nog niet goed. Maar, we zien alles weer positief in. Het is idd wel erg fijn dat je dan hier je verhaal kwijt kan. Als je in het zelfde schuitje zit begrijp je gewoon veel beter hoe een ander zich voelt.
Mamma22: Jij ook bedankt voor je hartelijke welkom! Fijn dat jullie zo hartelijk zijn en dat ik met jullie mee mag kletsen! Ik zal dadelijk mijn gegevens op het lijstje erbij zetten, al weet ik niet wanneer mijn volgende nod en zo zal zijn.....
en jij hebt vandaag weer een echo voor de folikelmeting als ik het goed begrijp? Spannend meid! Ik duim voor je!
Suusjuh: oooh meid, wat spannend! Begrijp ik het goed dat je vandaag je eerste IUI poging hebt? Ik duim voor je dat het raak mag zijn! De behandeling zelf stelt weinig voor, doet geen pijn of zo, maar het is toch wel even een heel speciaal moment. Ik weet nog dat ik toen het ziekenhuis uitliep en mijn man zijn arm om me heen sloeg en zei: mmmm, zou je nu zwanger zijn?? hahahaha, alsof dat al zo snel kan! Een tip: doe het lekker rustig aan vandaag en morgen,  gewoon lekker relaxen, dat is er altijd goed voor. En dan beginnen de twee ergste weken van je leven hahahaha! Ik ben benieuwd naar je verhaal over hoe het bij jou ging.
Joepie: Ja, ik ben idd al vaker actief geweest op het forum. Ik heb jou naam ook al verschillende keren gezien. Grappig! je schrijft dat jullie nu aan het afwachten zijn voordat je naar de gyn kan. Ben je nog in afwachting van de eerste afspraak of ben je op uitslagen aan het wachten?
He en wat leuk, een pub! Oooh, ik weet dat het heel veel werk is waar je ook heel veel geduld mee moet hebben maar het is zo leuk. Wij hebben ook 2 hondjes, cavaliertjes. Erg leuk. De oudste was ook een jaar en 3 maanden en toen kwam de jongste erbij. De eerste 2 dagen moest de oudste niets van die pub weten ahahaha! Wat hebben we gelachen. Maar uiteindelijk kwam ze toch maar eens kijken en nu zijn ze niet meer te scheiden. Ze doen echt alles samen, erg leuk! En tips, tja dat is natuurlikj moeilijk. Ik weet al niet meer hoe wij dat in het begin hebben gedaan 's nachts. maar belangrijk is dat je doet wat je gevoel je ingeeft!

Zo meiden, ik ben geloof ook weer een beetje bijgekletst, het is weer een heel verhaal geworden. Jullie moeten wel denken: pfff wat voor kletstante hebben we nu weer binnen gehaald!

Liefs Ellen!

Suus hoe is het gegaan gisteren met de iui?
mama en waren de eitjes gegroeit???

Ik was even nieuwsgierig hoe het met jullie was gegaan
Hier geen nieuws
Sinterklaas komt hier zo aan daar gaan we naar toe als het weer een beetje meewerkt

Fijn weekend allemaal

Tamara

Hey meiden,

Suus hoe is het gegaan idd??? Voel je je goed of ben je wat moe. Ohh wat spannend he meis. Hoop echt voor je dat het goed is gegaan en dat je over een paar weekjes positief mag testen.

Hier waren de eitjes goed gegroeid. Ik kan ieder moment mijn eisprong verwachten. Komt dit weekend ff niet goed uit. Mannetje heeft nachtdienst en de stukadoor is de hele dag hier dus overdag klussen gaat ook niet echt. Misschien vanavond als die man weg is. hahahaha.

Boeffieh wat leuk een pup!!!! ohhh ik weet nog dat onze kleine grote hond een puppie was. Hij wordt over 3 daagjes alweer 2!!!! Hij heeft in het begin ook in een bench gezeten, totdat wij op een gegeven moment thuis kwamen en hij was uitgebroken. hahahah. Hij had alle kussens van de bank gepakt en kapot gemaakt. Vanaf toen heeft hij een buitenverblijf met bench gekregen. Zo kan hij toch zijn beentjes strekken. Wij waren altijd vrij streng en structureel voor hem, maar hij luisterd nu dan ook perfect. Naar mij iets minder, maar ik ben dan ook wat minder streng voor hem hahaha. Ik wens je heel veel succes met je kleine pup.

Trouwens bedenk me net dat toen wij hem kregen dat ik toen beschuit met muisjes heb uitgedeeld aan de fam. hahahaha.

Ik weet ff verder niet meer wat ik wilde typen, maar zal strakkies dan nog wel op de rest reageren.

Fijn weekend allemaal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ha meiden

De IUI gisteren ja wat moet ik ervan zeggen

er waren maar 1 mljoen geode zaadjes die zijn teruggeplaatst en heb nu nog krampen
vreder ben ik heel erg moe nu

de gene die de inseminatie deed heeft een kwartier moeten wroeten met de eendenbek voor mn baarmoedermond te zien was.

iedere keer in en uit

pfffffff
nu blijkt dus dat mijn baarmoeder heel diep ligt en daardoor mijn baarmoedermond heel hoog

5 december mag ik testen hoop dat ik het zo lang vol hou.

verder ben ik erg goed aan het opletten of er misschien een innestelingsbloeding komt maar kan denk ik wel ff duren of hij komt helemaal niet.

ik weet het niet

laat het maar snel 5 december zijn

wil het al zo lang maar ik hou me voor dat de eerste keer niet raak zal zijn hoor.
dan kan het allemaal alleen maar meevallen iedere keer teleurstelling is ook niet te doen natuurlijk

we w88 af

vanavond naar een concert van Within Temptation misschien dat dit mijn gedachtes en mijn twijfels een beetje naar de achtergrond kan dringen
liefs suus

Terug
Bovenaan