Naar de huisarts en verder de MM in! Wie ook?

Heej meis,

pfff wat vervelend dat die eendebek er zo vaak in en uit moest. Het is al geen prettig gevoel en dan ook nog een paar keer..........pff maar jah we weten waar we het voor doen he meiden.

Ik hoop echt voor je dat alles goed gaat en dat het zich snel gaat innestellen. Je zei "er waren maar 1milj. zaadjes terug geplaatst" maar is dat niet veel dan???? Kheb geen idee wat "normaal" is, maar ik zou zeggen er hoeft maar 1 goede tussen te zitten.

Meis we kletsen je er wel doorheen en voordat je het weet is het 5 dec. Zou wel een leuke pakjesavond zijn dan he.

Wat je zei over die baarmoedermond....mijn moeder heeft dat ook. Bij haar ligt hij wat naar achter gekanteld waardoor de zaadjes meer moeite moeten doen om daar te komen. Dit kan ook de kansen wat verkleinen omdat  een aantal zaadjes niet sterk genoeg zijn om te zwemmen tot daar.  Maar de HA heeft hem toen zelf weer terug gekanteld.  Hebben ze dit bij jou niet gedaan dan????

Meis ik ga een kaarsje voor je branden en  zal voor je duimen.  

Kus mama23  

thnx mama,

nee ze heeft hem neit terug gekanteld omdat mn baarmoeder erg diep ligt.
ik hoop dat jullie me er inderdaad doorheen kunnen kletsen en fijn dat je een kaarsje voor me brandt.
het zou toch mooi zijn als mijn pakjesavond een succes is.
ze insemineren pas vanaf 1 miljoen, maar ze zei dat het de moeite waard was om te proberen.
ook omdat mn ei zo groot was.
we w88 af
het concert gisteren was overigens heel erg mooi de avond vloog voorbij.
nog vaker volle drukke dagen dan is het zo 5 december denk dat ik mn dagen maar es ga volplannen.

groetjes suus

Mama22: He, wat fijn dat je eitjes goed gegroeid zijn! Elk moment de eisprong kunnen krijgen, mmmmmm..... kan wel raden at jullie dit weekend aan het doen zijn hahahaha!
Moet je nu na het weekend nog een keertje langskomen voor een echo?

Suusjuh: he meid, wat fijn dat je de eerste IUI-poging achter de rug hebt! Wel rot dat het zo vervelend ging. Bij mij was dat gelukkig niet zo, ik voelde er niets van en vondt de handeling zelf weinig voorstellen. Waarschijnlijk heb je die krampen en zo nog doordat ze toch even aan je baarmoeder hebben moeten trekken. Ik weet niet of je een HSG hebt gehad? Toen ik die had, moesten ze bij mij ook flink aan de baarmoeder trekken omdat die bij mij ook wat naar achter gekanteld ligt. De dagen daarna had ik hetzelfde gevoel als wat jij nu beschrijft. Meid, doe het maar even rustig aan. Het is psychisch ook niet niks allemaal! En 1 miljoen is idd genoeg hoor! Ze doen een inseminatie idd pas als er 1 miljoen goede en sterke zaadcellen zijn. Bij onze 1e poging had mijn man er 48 miljoen, dat is volgens de gyn echt heel veel. Maar dat zegt niets, want ondanks dat is onze 1e poging niet gelukt! Er hoeft er maar 1 het eitje te vinden. Meid, ik weet dat komende twee weken voor je gevoel erg lang zullen duren, zeker de laatste week. Ga idd lekker leuke dingen doen en praat je gevoel hier van je af, daar zijn we voor!!!

NOg een fijne zondag allemaal!

Liefs Ellen.

hai ellenan,

ik heb idd ok een hsg gehad maar daar zeiden ze niets over mn baarmoedermond die hadden ze zo gevonden en het slangetje zat er zo in, van die eendebek heb ik toen ook geen last gehad.
alleen het slangetje inbrengen en het openspuiten van mn linkereileider was zeer pijnlijk heb toen idd anderhalve dag krampen gehad.

bij de IUI hadden ze schijnbaar moeite met vinden alleen de eendebek heb ik gevoeld het slangetje inbrengen niet.

ben vanmorgen misselijk geweest maar mn lichaam zal me wel goed voor de gek houden.

we blijven afw88 nog maar 12 dagen voor ik moet testen.

als ik vaker misselijk ga wordne ga ik denk ik eerder testen
maar we proberen het vol te houden tot de 5e.

ik blijf duimen.

liefs suus

hey suusjuh,
Ik lees hier geregeld mee. Heb zelf komende dinsdag m'n tweede IUI... spannend!!
Ik lees net dat je misschien eerder wilt gaan testen als je vaker misselijk bent... Heb jij voor je IUI geen hormonen geslikt of gespoten??? Ik wel, en mij werd verteld dat ik zeker niet eerder mag testen, het liefst zelfs een paar dagen langer wachten, omdat de gebruikte hormonen de uitslag van de test kunnen beinvloeden. Zou toch verschrikkelijk zijn als je positief test, en het uiteindelijk door die hormonen zou komen, toch?!?!
Nou, succes en ik hoop dat je uiteindelijk een goeie positieve test in je handen mag hebben,
Groet, MOON

Hey meiden,

pfff nou je raad verkeerd Ellenan......wij hebben het hele weekend nog niets gedaan! Ja stom he!!!!! Vrijdag hebben wij ons kwa werk e.d. gewoon misgelopen.....zaterdag; mannetje had nachtdienst waardoor hij 's middags nog slaapt. Toen hij eenmaal wakker was had ik nog geen kans, want wij hadden een stuckadoor tot 's avonds 7 in huis rondlopen. Daarna hebben wij een ruzie gehad om niets en toen is manlief weer gaan werken. Heb hem dus vanmiddag pas om 4 uur weer gezien en tsjah....toen was het eerst uitpraten e.d. De rest van de avond hebben wij het wel gezellig gemaakt. Lekker samen een appelgebak gebakken en in de sneeuw liggen te rotzooien. Lekker romantisch zoals in een film. Ik denk wel dat het nog gaat gebeuren, maar vraag me af of het nu niet te laat is. Ik heb hem namelijk toenstraks gevoelt, dus neem aan dat ie gesprongen is. Is het dan te laat of niet????

Suus ik hoop zo voor je dat je kotsmisselijk bent van een kleintje en niet van de medicatie of zo. Ohhh 12 dagen......zou gek worden. Ik ben ook blij als die dagen voorbij zijn, want dan komt mijn ongi en kan ik tenminste aan het hsg onderzoek beginnen.

Meiden ik ga kijken naar paultje de leeuw en spreek jullie morgen weer als ik terug ben van het ziekenhuis.

Een fijne avond nog en slaap lekker alvast!!!!

Kus mama23

ja moon heb wel provera en clomid gehad voor de behandeling.
maar kan dat egt de test beinvloeden????
ik wil t zo graag eerder testen maar moet w88 tot de 5e weet niet hoe lang ik dat vol ga houden.
morgen maar ff de gyn bellen of ik m egt pas de 5e mag doen want ik voel me wel anders dan normaal maar kan ook mijn lichaam zijn die me voor de gek houdt.

meiden ik weet het gewoon ff niet meer.
liefs suus

Goedemorgen!

Wat een verhalen... Ik ga ze eens op m'n gemak lezen..

Mama: Ik las dat je eitjes goed gegroeid zijn, maar dat jullie niet aan klussnen toe waren gekomen.. Krijg je in je achterhoofd dan ook zo'n stemmetje, met opschieten opschieten?? Maar volgens mij leeft een eitje wel een paar uren, dus als ie gesprongen is, kan het nog wel eventjes.. Dus na je ongi heb je je HSG? Zie je daar erg tegen op?

Gwen: Hoe gaat het bij jou? Heb je al wat meer nieuws gekregen over het tekort van het hormoon? En hoe ze dat gaan proberen op te lossen?

Tamara: Jullie ook weer flink aan de klus, zit je nu tegen de eisprong aan of al gehad?

Suusjuh: Hoe gaat het, wat zullen jou dagen lang duren nu.. Ik duim natuurlijk mee voor het mooiste sintkado van de wereld voor jou.

EllenAn: Fijn dat je hier een plekje hebt gevonden om ook eens lekker je verhaal te doen.. Wat een verhaal zeg. Ben je al ongesteld geworden, of gaan daar nog een paar dagen overheen? Ik hoop dat je eitjes het aankomende periode niet laten afweten..

Joepie: Van harte gefeliciteerd met je "nieuwe" baan en jullie puppie! Alweer een beetje bij kunnen slapen? Fijn dat er ook nog andere leuke dingen zijn, he?
Nog wel kunnen klussen? Ook maar weer afwachten tot het weekend, good luck!

Ik hoop dat ik niemand ben vergeten en zo weer aardig op de hoogte ben!
Hier waren we druk druk druk de afgelopen dagen.
Gisteren een lekker thuisdagje gehad en hebben we gewoon een beetje in huis gerommeld, heb in de keuken staan prutsen, wat lekkere dingetjes gemaakt en daarna bankhangen maar! Was best een beetje nerveus gisterne, want vanmorgen stond er weer een bezoek aan de gyn op de planning.. En alle uitslagen waren prima.
Er zijn 20 mln zaadjes nodig voor een spontane bevruchting, mannetje had er 180 mln..Ook vorm en beweeglijkheid was goed. Dan zou er toch weer eens eentje tussen moeten zitten, zou ik zeggen. Mijn kweekjes waren ook ok. Geen chlamydia gehad en bloed was ook prima.. Nu staat de hsg op de agenda. Als ik ongesteld ben moet ik bellen voor een afspraak en voor die tijd mogen we niet zwanger worden. Heb gevraagd of ik hiermee mocht wachten tot jan/feb.. Krijg een raar gevoel, en denk dat we dit jaar gewoon maar eens af moeten wachten. Man heeft hetzelfde gevoel. Raar he? En mocht het niet kloppen, dan maken die 2 mnd ook niet meer uit.

Ik ga nu lekker van m'n vrije dag genieten (nou ja, opruimen, strijken en leren) allemaal weer veel succes gewenst en ik hoop, dat we snel weer heeeeeeeeel goed nieuws lezen..

Groetjes mutti

Terug
Bovenaan