Naar de huisarts en verder de MM in! Wie ook?

mutti thnx idd hopen wij ook op het mooiste sinterklaaskado ter wereld maar dur fniet te hopen op positief resultaat.

die weken gaan inderdaad supertraag voorbij helaas

nog ff dsoorbijten en dan komt het wel goed.

liefs suus

hoi suusjuh,
Ik heb vandaag m 'n IUI gehad, en de fertiliteitsmedewerkster zei me dat ik echt drie dagen overtijd moet zijn voordat ik mag gaan testen. Ik heb ook pregnyl gespoten, misschien is het alleen zo als je dat hebt gebruikt en niet als je alleen clomid hebt gebruikt?? Ben benieuwd wat jou gyn ervan gezegd heeft?
Groet, MOON

ik moest na 14 dagen zowiezo testen zei ze ongesteld of niet en ik heb geen pregnyl hoeven spuiten dus inderdaad misschien dat ik daarom met 14 dagen al mag :)
mijn ei is vanzelf gesprongen omdat ie zo groot was.
:)
ben zo benieuwd he
ik hoop dat voor jou ook een positief resultaat mag zijn
succes meis ik duim voor je

Hey meiden,

Ik jullie even laten weten dat ik de komende periode minder aanwezig zal zijn op het forum. Aangezien ik het de laatste weken van dit jaar zeer druk ga krijgen met werk e.d. zal ik geen tijd meer hebben om hier uitgebreid mee te kletsen. Daarnaast lijkt het me ook verstandig dat ik een stapje terug doe.

Ik merk dat het emotioneel gezien veel te zwaar voor mij wordt. Ik kreeg de vraag van mutti  of ik tegen het hsg onderzoek op zag, maar moet zeggen dat ik daar nog niet echt problemen mee heb, maar wel met wat daarnaa gaat gebeuren.....tsjah wat dat dan is  weet ik dus nog niet, maar dan zal het echte medische gebeuren plaats gaan vinden en daar ben ik helemaal nog niet klaar voor. Ik hoop dat het hsg onderzoek mij net dat ene kleine beetje steun geeft wat ik nodig heb en niet verder de mm in hoef.

Ik wens jullie allemaal heel veel succes met zwanger worden/zwanger zijn en zal jullie evt. via nathalie wel op de hoogte houden.

Kzal jullie missen, maar is wel ff beter voor mezelf. Vind het altijd jammer als andere deze keuze maken, maar nu begrijp ik pas waarom.

Meiden een hele dikke kus en knuf van mama23.

Ha lieve meiden,

Mama22, wat jammer dat je ons gaat verlaten. Maar ik begrijp het wel heel goed hoor. Als je er teveel mee bezig bent, dan is het soms beter om even afstand te nemen! Maar je was altijd zo'n lekkere kletskous! Ik heb je ook in de hyves staan, dus zal daar weleens een berichtje sturen (wel privé hoor!)
Ik hoop voor je dat je snel terug mag komen met erg goed nieuws! Zet hem op meid!

Moon, wat spannend dat je weer IUI hebt gehad. Ik duim heel hard voor je dat het goed is gegaan! Balen dat je wat langer moet wachten met testen, maar wel begrijpelijk natuurlijk, want het zou ook wat zijn als je positief test en het blijkt door dat hormoon te komen. Maar de tijd zal wel erg langzaam gaan....

Suusjuh, het is al bijna december! Nog een weekje wachten! Spannend hoor, voelen jullie je al iets anders?! Dat hoeft natuurlijk niks te betekenen hoor, maar misschien heb je een voorgevoel ofzo! Ik duim ook heel erg voor jou!

Nou, overmorgen is mijn NOD, dan ga ik uit van 28 dagen. De vorige keer was dag 29. Dus het kan ook nog maandag zijn...Ik heb vandaag ontzettend veel last gehad van steken onderin mijn buik, dus ik ben bang dat ik gewoon weer ongesteld ga worden. Alhoewel ik ook niets anders verwacht. Ben zo rustig deze maand...wel een lekker gevoel, hoop dat ik ook niet zo teleurgesteld zal zijn, mocht ik ongesteld worden, maar ik denk ook echt dat ik gewoon ongesteld wordt, dus misschien scheelt dat wel.

Hoe is het met de andere meiden, zijn er al weer vooruitgangen of zijn we nu allemaal een beetje aan het wachten?!

Misschien is een NOD-lijst handig?!

Naam:                                  

Kindje:                    
Ronde:                      
NOD:                        

Joepie
1e
10e
30-11

Als je niet weet hoe je erin komt, dan geef het door, dan zet ik je erin!

Meiden, een fijn weekend!

Liefs Joepie

Hey meiden,

I'M BACK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik zag dat ik de laatste was die wat had getypt en dat we al op pagina 2 stonden, dus wilde ff wat typen maar zag dat joepie me al voor was.

Ik wilde idd wat afstandhouden, maar ik kan er niet van wegblijven....erg he!!!!!

Er komt ook weer zo'n  spannende tijd aan voor bijna iedereen geloof ik he. Ik ben zo benieuwd of onze 2 dames die al een stapje verder zijn dan ons of zij eindelijk met glitters mogen gaan strooien.

Joepie ik hoop ook voor jou dat je voorgevoel onjuist is, maar zoals ik ook iedere maand weer denk...........waarom zou het nu anders zijn.

Hier toch wel weer wat positiever. Ik heb gister en vandaag 2x gependeld. Of jah laten doen dan he. Dit was niet de eerste keer dat ik dat dee, maar de vorige 2 keren kwam er niets uit en bleef ie stil, maar nu kwam er tot 2x toe (bij 2 verschillende personen) uit dat ik zwanger zou worden van een jongetje, DIT JAAR NOG!!!!!!

Ik weet niet of jullie in zo'n spirituele dingen geloven, maar ik geloof er best wel in. Nu ben ik in pendelen wat optimistischer, maar het geeft je toch weer wat hoop. Ik moet nog een weekje wachten net zoals jullie hahaha.

Oh jah trouwens joepie; wij hadden toch al zo'n lijstje of is dit weer wat anders? Alleen de nieuwe dames staan er nog niet bij, maar dat zouden ze nog doen. Ze wisten niet precies wanneer hun nod was.

Ik zal het lijstje er weer bijhalen en dan kijk maar of dat hetzelfde is en anders is mijn nod op 7 dec.

Kus mama23

Nod lijstje MM Meiden!!!!

Mutti                        27 jaar      14e ronde - 1e kindje       +/- 03-12-08 (28 dgn)

Mamma22,  23 jaar       10e ronde -  1e kindje                07-12-08 (28 dgn)
Tamara              29 jaar        14e ronde - 2e kindje                 11-12-08 (28 dgn)

Het wachtbankje: meiden we  voor jullie!

Joepie                 25 jaar      10e ronde - 1e kindje                 30-11-08 (28 dgn)

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Gwen                     38 jaar       +/-18e ronde-2e kindje           12-11-08 (28 dgn)

Zwangere MM-meiden!! ~Van harte gefeliciteerd ~

Esther        24 jaar      17e ronde - 1e kindje        uitgerekend op: juli '09

Gyn afspraken ~Heelllll veellll Geluk~

Mama23

11-12 HSG Onderzoek.

Joepie
18-12 eerste bezoek gyn.

Gwen
18-11 de eerste afspraak met gyn. om alle uitslagen te bespreken en evt.  behandeling op te stellen

Mutti
Half nov. 2e poging samenlevingstest
24-11 afspraak gyn voor alle uitslagen

Tamara
17-11 Zaad inleveren
08-12 afspraak gyn voor alle uitslagen

ik geloof er wel in mama23

heb een vriendin gevraagd te pendelen voor me maar de pendel wist niets.
kun je mij ook op t wachtbankje zetten ivm de eerste IUI en volgende week vrijdag testen natuurlijk.
ik vind het jammer dat ik verder niemand weet die voor me kan pendelen.
een week gehad maar zonder de RD tjes verder regelmatig misselijk en heb tot nu steeds lichte krampjes gehad.
kan goed of slecht teken zijn.
nog een weekje!!!!!!
liefs suus

Terug
Bovenaan