Ha lieve meiden,
Mama22, wat jammer dat je ons gaat verlaten. Maar ik begrijp het wel heel goed hoor. Als je er teveel mee bezig bent, dan is het soms beter om even afstand te nemen! Maar je was altijd zo'n lekkere kletskous! Ik heb je ook in de hyves staan, dus zal daar weleens een berichtje sturen (wel privé hoor!)
Ik hoop voor je dat je snel terug mag komen met erg goed nieuws! Zet hem op meid!
Moon, wat spannend dat je weer IUI hebt gehad. Ik duim heel hard voor je dat het goed is gegaan! Balen dat je wat langer moet wachten met testen, maar wel begrijpelijk natuurlijk, want het zou ook wat zijn als je positief test en het blijkt door dat hormoon te komen. Maar de tijd zal wel erg langzaam gaan....
Suusjuh, het is al bijna december! Nog een weekje wachten! Spannend hoor, voelen jullie je al iets anders?! Dat hoeft natuurlijk niks te betekenen hoor, maar misschien heb je een voorgevoel ofzo! Ik duim ook heel erg voor jou!
Nou, overmorgen is mijn NOD, dan ga ik uit van 28 dagen. De vorige keer was dag 29. Dus het kan ook nog maandag zijn...Ik heb vandaag ontzettend veel last gehad van steken onderin mijn buik, dus ik ben bang dat ik gewoon weer ongesteld ga worden. Alhoewel ik ook niets anders verwacht. Ben zo rustig deze maand...wel een lekker gevoel, hoop dat ik ook niet zo teleurgesteld zal zijn, mocht ik ongesteld worden, maar ik denk ook echt dat ik gewoon ongesteld wordt, dus misschien scheelt dat wel.
Hoe is het met de andere meiden, zijn er al weer vooruitgangen of zijn we nu allemaal een beetje aan het wachten?!
Misschien is een NOD-lijst handig?!
Naam:
Kindje:
Ronde:
NOD:
Joepie
1e
10e
30-11
Als je niet weet hoe je erin komt, dan geef het door, dan zet ik je erin!
Meiden, een fijn weekend!
Liefs Joepie