Naar de huisarts en verder de MM in! Wie ook?

Nod lijstje MM Meiden!!!!

Mutti                        27 jaar      14e ronde - 1e kindje       +/- 03-12-08 (28 dgn)

Mamma22,  23 jaar       10e ronde -  1e kindje                07-12-08 (28 dgn)
Tamara              29 jaar        14e ronde - 2e kindje                 11-12-08 (28 dgn)

Het wachtbankje: meiden we  voor jullie!

Joepie                 25 jaar      10e ronde - 1e kindje                 30-11-08 (28 dgn)

Suusjuh           25 jaar       5 Jaar  - 1e kindje                              05-12-08 TEST DAG!!!!!

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Gwen                     38 jaar       +/-18e ronde-2e kindje           12-11-08 (28 dgn)

Zwangere MM-meiden!! ~Van harte gefeliciteerd ~

Esther        24 jaar      17e ronde - 1e kindje        uitgerekend op: juli '09

Gyn afspraken ~Heelllll veellll Geluk~

Mama23

11-12 HSG Onderzoek.

Joepie
18-12 eerste bezoek gyn.

Gwen
18-11 de eerste afspraak met gyn. om alle uitslagen te bespreken en evt.  behandeling op te stellen

Mutti
Half nov. 2e poging samenlevingstest
24-11 afspraak gyn voor alle uitslagen

Tamara
17-11 Zaad inleveren
08-12 afspraak gyn voor alle uitslagen

Suusjuh1983
11-11 Eerste keer chlomid
21-11 Eerste iui achter de rug.

Hey meiden,

mama22, wat fijn dat je toch bij ons blijft! Lekker van je afpraten kan ook weleens goed zijn. Heb me deze ronde ook aardig rustig gehouden en moet zeggen, dat was ook wel even lekker. Ik weet niet of ik in pendelen moet geloven...ik zeg niet dat het onzin is, maar er is 2x voor me gependeld, 1x dat ik in oktober zwanger zou raken van een meisje (niet gelukt dus) en 1x dat ik binnen 3 maand zwanger zou zijn, en dit is dus m'n laatste kans, dit is de 3e maand...

Suusjuh, het klinkt allemaal erg spannend hoor, ik duim heel hard voor je!

Hier is de spanning alweer zo goed als weg. Had vanmiddag een tampon in gedaan voor de zekerheid en toen ik die later uithaalde zat er alweer roze afscheiding aan, nou dan weten we het wel...Ik weet ook dat het iets anders kan zijn, maar daar geloof ik niet meer in, want bij mij begint het altijd zo.
Ronde 11 is dus een feit...pppfff..wat klinkt dat lang! Nu maar wachten op het bezoek aan de gyn! 18 december is de dag! Ben benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren!

Ik hou jullie op de hoogte, maar ga maar nergens vanuit, want dat doe ik ook niet!!

Fijn weekend!

Liefs Joepie

Hey meis,

Wat klote voor je.......zullen we dan toch samen naar ronde 11 gaan???

Ik ga er namelijk van uit dat ik ook naar ronde 11 ga. Al had ik me vandaag een flesje wijn gekocht, maar op de een of andere manier zegt mijn gevoel dat ik dat niet moet nemen. Heb af en toe ook wat steekjes onderin, maar dat zou nog wat vroeg zijn.

Ik hoop voor je dat als je ongi moet worden, dat je dat dan ook meteen wordt en niet hoeft te wachten hierop.

Dat 18 dec. dan maar snel mag komen he meis.

Meiden wat zijn jullie allemaal stil............

Kus mama23

Hey,

daar was ik nog even weer!!!

Mama23, wat een goed voorgevoel zeg! Ik hoop dat het echt een voorgevoel is en dat je de fles wijn mooi 9 maand moet laten staan!
Dan ga ik wel zonder jou ronde 11 in!
Je hebt je NOD trouwens op mijn verjaardag!!! Morgen over een weekje, word ik 26! Ga al richting de 30, whahaha!
Vriendjelief vroeg vandaag wat ik wilde hebben...ik weet echt niks...ja, een kindje, maar zo'n feest zal het wel niet zijn!

Gwen, ik las even terug, maar hoe is het met jou? Je staat nog steeds op het wachtbankje en ik heb toch maar even terug gespiekt, maar kon nog niet vinden of je al ongesteld was geworden! Het was toch heel spannend je laatste berichtje! Laat je even weten hoe het met je gaat? Ben zo benieuwd!

Leepat, het is ook alweer lang geleden dat we jou hebben gezien! Hoe is het met jou? Heb je al wat nieuws? (het liefst goed?)

En er zijn nog meer meiden we al een poosje niet gezien hebben! Kan alleen de namen soms zo slecht onthouden!

Meiden, de decembermaand is toch een feestmaand? laten we dan allemaal met goed nieuws komen en het jaar zwanger uitgaan! (dat is mijn liefste wens nu!)

Een fijne avond en geniet van je zondag!

Liefs Joepie

meiden,

ik heb sinds de IUI ook af en toe steekjes en ik drink inderdaad ook geen alcohol, mijn gevoel zegt ook afblijven.
verder doe ik dus ook al handschoenen aan als ik de bakken van mn diertjes verschoon.
dit op advies van de fertiliteitsdeskundige die de IUI heeft gedaan bij me.
ook heb ik erg veel last van lage rugpijn maar mag van de arts dus niets anders innemen dan 2 keer paracetamol.

hopen dat dit goede tekenen zijn vrijdag weet ik het.
ik ga er van uit dan ik voor de 2e IUI moet gaan dan kan het alleen maar meevallen als de test vrijdag negatief is :)

liefs en hopelijk snel goed nieuws van iemand.

groetjes suus

Hey meisjes,

Suus, spannend hoor! Je hebt groot gelijk dat je wat voorzorgsmaatregelen neemt, beter wel doen, dat het voor niks is, dan niet doen en het had eigenlijk gemoeten!
Ik duim voor je!

Hier is het waarschijnlijk alweer gedaan hoor. Had gistermiddag even een tampon in gedaan en daar zat wat roze afscheiding aan. Vanmorgen weer een tampon in, maar daar zat maar heel iets lichtbruine afscheiding aan. Weet dat dit nog niks zegt hoor, maar als je dit 9x hebt gehad, dan weet je eigenlijk wel dat het nu weer niet raak is.
Had nog wel een hoge temp vanmorgen, om 5.30 was hij 36.7 en om 7.30 36.8...dat is voor mijn doen nog wel hoog. Maar het zal morgen wel weer zakken!
Heb best veel last van krampjes onderin mijn buik...dus ik heb niet zoveel hoop meer.

Ik hou jullie op de hoogte!

Liefs Joepie

joepie balen meis,

ik hoop dat er niets doorbreekt en dat je toch mag gaan testen.
zo niet heel veel succes met deze nieuwe teleurstelling en nu maar hopen dan de 18e wel goed is bij de gyn.

succes meid.

Terug
Bovenaan