Naar de huisarts en verder de MM in! Wie ook?

Ha meiden,

Mijn ongi komt eraan hoor, had net al wat meer roze/rood slijm aan mijn tampon. Het zal vannacht wel doorzetten...
Mijn nieuwe NOD is 29 december, nog één kans om in 2008 zwanger te raken. Het is wel balen dat ik de 18e naar de gyn moet, want dan heb ik mijn eisprong al gehad, dus dan kunnen ze waarschijnlijk niks meer zien...maar goed, misschien vinden ze wel iets anders.

Ronde 11, het is even slikken hoor...Maar het zal ons toch ook wel een keer gegund zijn, zo'n klein wondertje?!?!

Sorry voor mijn egoberichtje...

Liefs Joepie

Ha meiden!

Hoe gaat het met iedereen? Mama, ik zag dat je weg ging, maar gelukkig toch weer bent teruggekomen..En je hebt een goed gevoel? spannend he? Ik hoop dat je gevoel klopt! Gwen, nog goed nieuws??
En Joepie, balen weer zeg.. Nog 1 kans in 2008, laat het dan op de valreep raak zijn..
Ik merk het ook aan mezelf, je ziet het jaar op z'n eind lopen en beseft dat je (bijna) een jaar verder bent, zonder dat de grote wens is uitgekomen.. Als 2009 begint ligt er weer zo'n lang jaar voor je.. pfffff..   Mijn NOD nadert ook weer, en was er stilletjes bijna zeker van dat het deze keer raak is.. Ook de alcohol maar gemeden.. Het is een raar gevoel, maar nu mijn NOD nadert ga ik weer twijfelen.. Was woensdag maar om.. En als er vrijdag dan nog niets is, ga ik testen op de 5e, net als suusjuh! wie weet.. en het andere stemmetje roept: dream dream dream dream dream dream on... f*ck..
Suusjuh, ik hoop voor jou toch ook  echt na die 5 jaar, dat de sint jou een mooi kado bezorgt., gaan de dagen bij jou ook nog zo langzaam?
Eind vorig jaar was ik wel zwanger, en ik zie best op tegen de feestdagen.. Zal ik het kunnen verdragen of toch nog verdrietig zijn als ik terugdenk aan de blijdschap van vorig jaar..vorig jaar 31 dec om 0.00 uur huilde ik van geluk, dit jaar ff niet denk ik..
Laten we er toch maar weer een feestje van maken zonder tranen of van geluk, dat mag dan wel weer..

Groetjes mutti

Hey mutti,

Kan me voorstellen dat je deze maand toch altijd moeilijk voor je is! En helemaal omdat je na je miskraam weer door moet en nu een heel jaar verder bent en je nog niks verder bent. En hoe weet je bijna zo zeker dat je zwanger bent? Wat voel je allemaal? Ik hoop het heeeeeeeeeeel erg voor je!
En natuurlijk ook voor Suus, ik duim heel erg voor jullie...

Tja...en dan nog wat anders....ben nog niet ongesteld...er zit zelfs geen druppeltje van wat dan ook aan mijn tampon. Normaal word ik dag 27/28 ongesteld. Vorige ronde was het dag 28 's nachts en dat is ook één  van de langste die ik heb gehad. (op één keer dag 31 na, maar toen had ik mijn eisprong later) Nu is het dus dag 29.
Had vanmorgen een temp van 36.7 en dat is voor mij nog hoog...net toen ik thuis kwam was hij 37.2!
Ik voel me vreemd, beetje misselijk, een zeurderig, branderig gevoel heel diep onderin mijn buik, af en toe steken in mijn borsten. Soms denk ik...zou het dan nu echt???
Maar dan ben ik weer bang dat ik mijn eisprong ook later heb gehad. Terwijl ik wel dat weekend last van mijn buik had en rekbaar slijm.

Ik heb zooooooooooooooooooooo slecht geslapen vannacht en aankomende nacht zal er ook wel niet veel van komen. Ik wil nog even wachten met testen, want ik durf nog niet. Ik zie het zo gebeuren dat morgenvroeg al mijn hoop de grond in is geboord als ik dan mijn temp opneem. of als ik naar de wc ga en ik blijk ongesteld te zijn geworden.

Meiden, ik hou jullie op de hoogte! Ik duim voor jullie en natuurlijk ook voor mezelf!

Fijne avond!

liefs Joepie

even inbreken hoor...

@ joepie...
hoe gaat ie? en spannende tijd weer zeg!
ik duim in ieder geval voor goed nieuws!!!
ik begrijp dat de eerste afspraak met de gyn staat.. laten we hopen dat die afspraak niet meer nodig is, of omgezet kan worden in een eerste echo??

ik denk aan je!
liefs Carina

Hey meiden,

Ohhh jeetje wat spannend wordt het hier.....Ohhh meiden ik hoop het zo voor jullie!!!!!

Hoe is het met de andere meiden....Gwen???? Je laat ons wel in spanning he.

Hier verder niet veel nieuws. Mijn voorgevoel is weer weg. Ik heb geen last van kwaaltjes en ga er van uit dat ik gewoon ongi wordt. Ik kreeg gister opeens zo'n gevoel.

Ach jah, dan maar het hsg onderzoek de 11e. Helaas heeft mijn vriend geen vrij en gaat mijn moeder mee. Das wel balen maar jah. Had dit echt graag met hem gedaan.

Ik ga maar weer eens verder. Ik spreek jullie morgen weer. (ben beetje down, sorry voor dit  korte en beetje ego  berichtje)

Dikke kus mama23

Hey Carina,

bedankt voor je berichtje...ben echt een emotionele muts, maar de tranen biggelen me weer over de wangen! Heb idd 18 december mijn eerste afspraak. Hoop zooooooo dat het niet door hoeft te gaan, maar ik ben er bang voor!

Heb na het eten nog even een tampon in gedaan, maar er zit gewoon niets meer aan. En dat heb ik nog nooit gehad. Wel een paar dagen voor mijn NOD bruin/roze verlies en dan zet het door, maar het is nog nooit zo geweest dat ik eerst bruin/roze verlies had en dat het na mijn NOD-dag gewoon weer ophoudt! Dus het blijft toch wel spannend...

En hoe is het met jou?! Jij bent ook een tijdje op weg he?!

Weet je wat zo gek is. Toen ik hier net kwam, toen las ik ook met topics mee en met meiden die er al wat langer over deden en dan brak ik soms in (weet je nog carina, bij jou en mickey) en nu merk ik steeds vaker dat meiden mij een hart onder de riem komen steken en dat doet me zoveel goed. Echt bedankt daarvoor...(hup, daar valt weer een traantje, hihi!)

Ik hou jullie op de hoogte!

Liefs Joepie

Oh lieve mama23, tegelijk gepost.

Wat rot voor je dat je goede gevoel weg is...ik duim nog steeds voor je hoor!

En idd balen dat je vriendje niet mee kan! Goed dat je moeder mee gaat, fijn dat je iig niet alleen hoeft!

Zet hem op meid, we zijn er voor je!

Liefs Joepie

ha meiden dus met beetje geluk gaan er nog meer meiden testen vrijdag,
zouden we dan ineens meerdere goede berichten hebben???
zou wel mooi zijn he.
ik ben vandaag de hele dag misselijk geweest en nu maar hopen dat mn lichaam me niet voor de gek houdt.
ik heb vandaag ook de testen gekocht hoop dat ik ze kan laten liggen tot vrijdag.
meiden sorry dat het ff kort is maar voel me egt misselijk heb net een broodje op en ben weer misselijk.

zou het dan toch..........

liefs suus

Terug
Bovenaan