Ha meiden!
Hoe gaat het met iedereen? Mama, ik zag dat je weg ging, maar gelukkig toch weer bent teruggekomen..En je hebt een goed gevoel? spannend he? Ik hoop dat je gevoel klopt! Gwen, nog goed nieuws??
En Joepie, balen weer zeg.. Nog 1 kans in 2008, laat het dan op de valreep raak zijn..
Ik merk het ook aan mezelf, je ziet het jaar op z'n eind lopen en beseft dat je (bijna) een jaar verder bent, zonder dat de grote wens is uitgekomen.. Als 2009 begint ligt er weer zo'n lang jaar voor je.. pfffff.. Mijn NOD nadert ook weer, en was er stilletjes bijna zeker van dat het deze keer raak is.. Ook de alcohol maar gemeden.. Het is een raar gevoel, maar nu mijn NOD nadert ga ik weer twijfelen.. Was woensdag maar om.. En als er vrijdag dan nog niets is, ga ik testen op de 5e, net als suusjuh! wie weet.. en het andere stemmetje roept: dream dream dream dream dream dream on... f*ck..
Suusjuh, ik hoop voor jou toch ook echt na die 5 jaar, dat de sint jou een mooi kado bezorgt., gaan de dagen bij jou ook nog zo langzaam?
Eind vorig jaar was ik wel zwanger, en ik zie best op tegen de feestdagen.. Zal ik het kunnen verdragen of toch nog verdrietig zijn als ik terugdenk aan de blijdschap van vorig jaar..vorig jaar 31 dec om 0.00 uur huilde ik van geluk, dit jaar ff niet denk ik..
Laten we er toch maar weer een feestje van maken zonder tranen of van geluk, dat mag dan wel weer..
Groetjes mutti