Naar de huisarts en verder de MM in! Wie ook?

tja joepie.. ik kan toch niet anders dan je een beetje in de gaten houden!
en dat emotionele kan een heel goed teken zijn he!
ik weet nog dat mijn vriend de laatste keer zei: dfoe jij maar een test, want jij bent weer zwanger. en dat was alleen gebaseerd op dat emotionele.

met mij gaat het goed. alweer 28+3 weken op weg!
het gaat nu erg hard en mijn buik begint soms behoorlijk in de weg te zitten.
maar wat is het heerlijk eindelijk eentje die wil blijven zitten!

nou meid.. ik duim voor je hoor!
en positievf blijven denken... de mooie dingen gebeuren vaak op de momenten dat je ze niet meer verwacht.

Goedemorgen meiden,

Het is hier KUT KUT KUT....(sorry voor mijn taalgebruik!)

Ben vanmorgen alsnog ongesteld geworden! Echt, wat baal ik hier van!!!!
Waarom word ik dan niet gewoon zaterdag/zondag ongesteld, dan zit ik ook niet zo in spanning! Ben dan nog liever iets eerder ongesteld, zodat ik zeker weet waar ik aan toe ben, dan een paar dagen later!

Mijn lichaam heeft me compleet voor de gek gehad!
één klein voordeel is dat als ik 18 dec. naar de gyn moet, ik op dag 16 van mijn cyclus zit, dus misschien kan hij dan nog zien of mijn eitje nog moet springen of niet...

Ik ben blij dat ik een drukke week heb en dat de kids mij afleiding geven. En dat ik lekker een weekendje weg ga vrijdag!

Dankje voor al die lieve berichtjes en de meiden die 5 december kunnen testen, ik duim voor jullie!

Liefs Joepie

Tjee... Joepie... wat is je lijf toch een raar iets he? Ik baal met je mee..
Je vroeg hoe ik zo zeker wist dat het raak is deze keer... Geen idee.
Normaal heb ik zo'n 1,5 week voor mijn NOD last van cup meloen, dit is nu heel anders. Wel cup meloen, maar minder pijnlijk en strak dan anders.. (zou eiegnlijk erger noeten zijn geloof ik maar ja)
Ik ruik alles en ben een beetje emo.. Verder kan ik het niet goed uitleggen, ik denk het stiekum nog steeds.. Maar je weet zelf ook hoe je lichaam je voor de gek kan houden, dus daar houd ik ook nog rekening mee.. Het is gewoon een gevoel.
IK WEET HET NIET MEER!!!!

Vandaag en gisteren vreselijke hoofdpijn, waar ik misselijk van word. Komt denk ik door het zware weekend. Heb een nachtje overgeslagen zaterdag. Heeft niets met een zw.schap te maken denk ik..

Maar wat kijk ik uit naar morgen en de dagen erna...

Ook weer lekker ego hier, maar alle meiden GOOD LUCK in de rest van 2008!!!!

ha meiden hier loopt de spanning ook alleen maar meer op was het maar vast vrijdag
kunnen we de klok niet gewoon paar dagen vooruit zetten.
ik heb de testen inmiddels in huis en heb ze tot nu nog in de kast kunnen laten liggen.
helaas moet ik vrijdag alleen de test doen want manlief kan onverwacht toch geen vrij krijgen ivm zieken.

pfffffffffffffffffffffffffffff

liefs suus

Hey meiden,

Jeetje wat wordt het spannend hier!!!!!!!!!! Meiden ik duim echt mega hard voor jullie.

Joepie wat ontzettend klote voor je......ik denk dat ik met je meega.

Ik voel me niet anders dan anders en kijk al uit naar mijn hsg onderzoek volgende week. Joepie, meis ik hoop voor je dat ze je bij de gyn. kunnen helpen....is niks als je bij de gyn. loopt en ze weten niet waar het aan ligt. Ik vind dat namelijk echt klote, maar jah van de andere kant dan is de kans op een natuurlijke zwangerschap nog altijd wel aanwezig.

Lijkt me zo mooi als we straks aan het einde van 2008 allemaal zwanger zijn....oke jah hooguit nog een klein beetje in jan. want mijn volgende nod zou dan op 4 jan. zijn.

pfff weet eigenlijk niet wat ik nog wilde zeggen....verveel me een beetje zo alleen op de bank.

Kus mama23

Hey allemaal,

Sorry, ben hier een tijdje niet meer geweest, er wordt ook zo veel geschreven. Ik heb het niet allemaal bijgehouden. Mijn tweede ronde onder controle zit er bijna op. Heb deze maand een klein beetje beter  nieuws aangezien mijn fsh hormoon van 24 naar 15 gezakt is. Nog veel te hoog dus, maar misschien komen we een keertje onder de  tien, hopelijk wel. Mijn oestrogeengehalte is te laag om dat hormoon te verlagen om een eitje goed te laten groeien, en dat schijn je niet te kunnen aanvullen. Wat ik dus ergens wel een beetje raar vind, aangezien hormonern volgens mij behoorlijk beinvloed kunnen worden,maar ik lees op internet ook overal hetzelfde, dus het zal dan wel zo zijn. Typisch gevalletje van naderende overgang, iieekkss!!!!! Maar als je nog iedere maand regelmatig ongesteld wordt en volgens de inwendige echo's  het eitje goed groeit (zoals bij mij ws.)is er nog wel gewoon kans gelukkig. Maar ik hou er wel ernstig rekening mee dat het nog minimaal een half jaar gaat duren als het al gaat lukken. Ben er wel weer wat nuchterder onder dan vorige maand, toen zag ik het even niet meer zo zitten hoor, het is niet leuk om met ouder worden geconfronteerd te worden als je je nog veel jonger voelt.

Joepie voor jou ook weer een enorme tegenvaller zeg. Rot he, als je je er zo op verheugt en het is toch weer mis. Misschien ben je toch eventjes zwanger geweest, knuffel vanuit hier!

Mamma22, hopelijk heeft de hsg resultaat en ben je daarna weer goed doorgeolied! Zo zeggen ze dat toch, dat het een soort van grote beurt voor je eileiders is en je daarna een half jaar extra vruchtbaar bent? Jammer dat je man niet met je meekan, maar gelukkig ben je niet alleen. Sterkte alvast.

Verder heb ik eigenlijk niet teruggelezen, dus wil ik iedereen veel plezier met klussen en veel sterkte met wachten wensen, dat er maar iemand zwanger mag raken voor het einde van het jaar he.
Liefs Gwen

Ooh, Suus en Mutti, ik zie net dat jullie erg in spanning zitten en van alles voelen, ik duim voor jullie!!! xx

Lieve meiden,

Ik kon het niet laten om er een testje tegenaan te gooien vanmiddag..
En wat ik nog niet verwachtte gebeurde, 2 streepjes..
Mijn gevoel heeft me dus niet in de steek gelaten. Ben ook al een aantal dagen misselijk, maar had ook enorme hoofdpijn en dacht eigenlijk dat het daarvan kwam.
Nu weet ik dus waar het van komt. Heb het mijn man toen ie de deur inkwam gelijk naar zijn hoofd gesmeten en zijn allebei superblij.. Maar ik blijf toch wel een beetje bang.
Ga toch maar van het positieve uit, dus hierbij: Ik ben zwanger!!

****************************** voor jullie

Terug
Bovenaan