Naar de huisarts en verder de MM in! Wie ook?

Goedenavond!!

mama23, wat geweldig dat jullie gelijk de uitslag van de zaadjes hebben!! Dat is vast een hele opluchting!
Hier zijn de zaadjes ook gisteren naar het zkh gebracht, maar ze hebben niets verteld over een vroege uitslag.. Neem aan dat ze idd gelijk testen, want anders zijn de zaadjes dood.Denk dat wij gewoon moeten wachten tot eind november, tot we alles achter de rug hebben.. Misschien waag ik er ook maar een telefoontje aan. Manlief is namelijk erg benieuwd. (ik maak me niet erg zorgen, omdat ik al eventjes zwanger ben geweest). Je verhaal over je man komt me bekend voor, hier kwam ie ook beneden en zei met een sarcastisch toontje: "nou,dat was lekker".. Ik moest eigenlijk wel een beetje lachen..   Ik mocht de rit naar het zkh maken, dat vond ik wel erg hoor.. Stel je voor, file of iets anders onverwachts.. Maar alles op tijd gelukkig.
Verder hier nu ook tijd geworden voor andere zaken, gisteren zaten de onderzoeken de zaadjestest nog aardig dwars en zat ik niet echt lekker op het werk.
Vandaag weer lekker aan de gang gegaan..
Mama23, zijn jullie nu ook weer klaar voor een dikke week, en krijgen jullie dan ook een samenlevingstest? En daarna weer bloed prikken om na te gaan of je een eisprong hebt gehad?

Allemaal weer een fijne avond gewenst! Misschien wel goeie klusavond voor sommigen, buiten donker, koud en regenachtig.. Kan je maar beter samen in een warm bedje kruipen.

Ik ga nog even sporten, geen zin meer om de deur uit te gaan eigenlijk, maar ach, voor de goede zaak moet het maar weer.

Groetjes!

Hey mutti en de rest,

hahahah ik moet wel lachen om je verhaaltje hoor mutti. hahaha Volgens mij zitten wij echt in hetzelfde schuitje.

Gister heb ik mijn mannetje helaas niet gezien, want toen hij thuis kwam was ik net vertrokken om te gaan werken. En toen ik weer thuiskwam sliep meneertje al. En toen ik vanochtend wakker werd, was hij alweer weg!!!!! Jeetje, soms vraag ik me echt af hoe we het voor elkaar krijgen om nog een kindje te maken hahahaha.

Wij hebben nu idd ook eindelijk de rd'tjes achter de rug. Tenminste gister was er bijna niets meer. Weer lekker aan de slag dus. Ik denk trouwens wel dat ik weet waarom het misschien al langer duurt. Ik dacht daar gister aan. Als ik mijn rd'tjes heb gehad dan klus ik die hele week niet, maar al vrij snel na die week is je ei.....dus als je het tijdens je ei pas weer voor de eerste keer doet, dan is dat nog "oud" sperma. Net zoals bij het zaad inleveren.....je mag 3 dagen vantevoren geen samenleving hebben, maar het mag ook geen week geleden zijn. Ik heb zo'n gevoel dat wij een aantal keren zo de fout in zijn gegaan. hmmm. Toch maar eens op letten.

Ik moet a.s. woensdag weer terug naar het  ziekenhuis en krijg dan een inwendige echo om te kijken hoe de eitjes groeien, maar wat er daarna gaat gebeuren daar heb ik nog geen idee van. Kan zijn dat de Gyn. het wel heeft verteld, maar dat het wat te veel info in een keer was voor mijn blonde koppie.

Ik vind het wel echt spannend worden nu. Heb jij het trouwens al tegen iemand verteld dat je in de mm zit of dat jullie bezig zijn voor een kindje in het algemeen???

Ik wel en volgens mij al tegen best veel mensen. Mijn ouders, broer/broertje en zusje en schoonzus en op het werk volgens mij tegen zo'n beetje iedereen. Ik moet daar namelijk over kunnen vertellen en op het werk heb ik dat zo'n beetje bewust gedaan, want ik was daar de laatste tijd nogal kribbig als ik weer eens ongi was geworden. En ik vond dat mijn bazin het moest weten voor als ik eens een keer een uurtje later moest beginnen ivm een echo ofzo. Gelukkig had zij er begrip voor, want ze heeft het zelf ook meegemaakt.

Jeetje het is weer een heel verhaal geworden he. hahaahha

Meiden een fijne donderdag!!!!!!!!!

Dikke kus mama23!

Hallo lieve meiden!!

Mama23, wat geweldig dat de uitslag van het zaad goed was! Dat is toch al een hele opluchting he?! Dan hoef je je daar niet meer druk over te maken. Wat lief (lees:menselijk) dat die vrouw het extra voor je had opgezocht! Dan zit je toch niet zolang in spanning!
Nu kun je lekker verder klussen en misschien doordat je minder stress hebt gaat het allemaal helemaal goed!!!

Mutti, dus jouw mannetje/vriendje heeft ook zijn zaad ingeleverd?! Kan me voorstellen dat ze niet zoiets hadden van, nou dat was lekker! Ik zou als ik jou was gewoon een keer bellen hoor, kan je echt zolang wachten tot dat je er naar toe moet?!?! Zou het knap vinden!!!

Hoe is het met de rest allemaal?
Er schrijven er best wat mee, dus vind het soms moeilijk om alles uit elkaar te houden! Zijn er nog spannende dingen gebeurt bij sommige meiden!
Ik heb zaterdagavond/zondag mijn eisprong, dus we zijn druk aan de klus!!
Vanavond lekker naar Marco Borsato, heb er zin in!

Heb vanmorgen de huisarts gebeld en mijn bloed was goed!!! De uitslag van chlamydia was nog niet binnen, maar omdat ik in het begin van onze relatie een soa-test heb gedaan kon ik er vanuit gaan dat dat ook wel goed was, omdat er toen ook niks uitkwam!
29 oktober moet vriendje...heb nog een ander ziekenhuis gebeld, maar daar kon het pas 4 november, dus da's nog later...dan laten we dit maar staan!

Essel, die hier ook eens mee heeft geschreven is ZWANGER!!...Vind het zo geweldig voor haar! Het kan dus allemaal meiden!

Zet hem op! Fijn weekend alvast, ik heb vakantie!!!!

Liefs Joepie

Hey meiden,

Joepie wat fijn dat je bloeduitslagen goed waren. Ik hou het ook allemaal niet meer uit elkaar hoor wat iedereen schrijft. Gister had ik een briefje klaarliggen met allemaal steekwoorden, maar toen dat telefoontje kwam, was ik helemaal van de kaart en is er niks meer van dat briefje gekomen. hahahahha

Wat leuk dat esseltje zwanger is!!!!!!!!!!!!!!! Geef haar maar een dikke kus en wens haar maar Proficiat!!!!!!!!

hmmm nou wilde ik nog wat zeggen, maar weet niet meer wat. hahahha ze hebben het wel altijd over zwangerschapdementie, maar volgens mij heb ik er nu al last van hahahaha.

Meiden fijn weekend alvast en misschien nog tot straks.

Oh jah dat was het; VEEL PLEZIER BIJ MARCO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kus mama23

Ik ben er ook nog zal wat actiever hier worden
Gisteren is de ongi weer in alle hevigheid losgebroken
Had nog een beetje hoop dat we de mmm niet in hoefde maar ja ......
Nu op naar 3 november naar de afspraak bij de gyn en dan op naar de vruchtbaarheidsonderzoeken
Vind het allemaal wel heel spannend worden zo

mama22 fijn dat de zaadjes van jou man goed waren is toch wel een opluchting
En de jaloezie ken ik ook wel hoor overal om me heen is iedereen zwanger of net bevallen en sommige gun ik het ook ontzetten maar andere..............

Tot snel

Tamara

Hallo!!

Volgens mij is het bij iedereen weer rustig aan het front!
Heerlijk weekend!!! Jullie allemaal nog leuke plannen? Wij hebben heerlijk even niets.. Beetje aanrommelen en ons niet zo druk maken vandaag! Lekker!

@mama23: Om ons heen weten steeds meer mensen van onze bezoekjes aan de gyn.
Eerst alleen heel goede vrienden. Maar toevallig was ik net bloed wezen prikken en kwam ik later mijn moeder tegen, hen dus ook maar op de hoogte gesteld, wilde ze niet ongerust maken eigenlijk. Nu hebben we zoiets, het is geen groot geheim dus ach als het ter sprake komt, kunnen we het wel zeggen. Mijn baas weet van niets, werk er net officieel (eerst op detacheringsbasis) en ik laat het op het werk maar even op z'n beloop.
Hij vroeg maanden terug eens of wij kinderen hadden, toen wel eerlijk gezegd dat er een op komst was, maar dat dat niet helemaal goed was gegaan. Als ie zelf 1 en 1 bij elkaar op kan tellen, dan zal ie wel weten dat wij er nog mee bezig zijn.

@Joepie:Ik denk ook dat we maar netjes wachten op alle uitslagen tot 24 nov. Denk dat  dat wel gaat lukken. Ook de chlamydiatest zal dan komen, maar daar maak ik me ook niet al teveel zorgen over. Dan hoef ik nergens over na te denken tot de 24e en krijgen we gewoon alles tegelijk te horen. Tot die tijd probeer ik net als hij gewoon ons leventje te leven zoals altijd.

Nu ook in de rustige periode aanbeland... Kunnen we ook weer aan de klus, zonder babydruk..
Hadden jullie er ook last van, dat de lol er soms ook een beetje af ging? Ik had vorige maand wat klussen betreft echt een dipje.
Gelukkig is dat  na het bezoek aan de gyn wel weer over gegaan, misschien waren het gewoon  de zenuwen.
Volgende week vrijdag de samenlevingstest.. Ik heb ze nog niet gehoord over echo's om te zien hoe de eitjes groeien. Ze pakken het dus overal weer anders aan. Wacht maar even af en dan zien we wel weer hoe het gaat.

Ik wens jullie allemaal een goed weekend toe,
liefs mutti

Ha meiden!

Marco was geweldig...vond het minder indrukwekkend dat zijn vorige concert, maar heb genoten!!!

Mutti, zag laatst je vraag over het tempen...ik doe het rectaal...Maar volgens mij is zo'n oorthermometer ook goed!
En ik ken dat helemaal hoor, met je dipje over het klussen. Je krijgt echt zo'n beetje het gevoel van...het moet!! En dan voel je je ook nog rot als je niet geklust hebt, omdat je echt geen zin had! Ik zit ook middenin mijn klusperiode...we hebben het vrijdagnacht na het concert nog gedaan (vriendje sliep, heb hem wakker gemaakt, voelde mijn eisprong 's avonds en wilde weten wat hij ervan vond, we konden het toch niet laten...)
We hebben het vanmorgen ook nog gedaan, zodat we het ons niet kwalijk kunnen nemen dat we ons best niet hebben gedaan! (erg eigenlijk he?)
Ik kan wel tegen je zeggen dat je vooral moet genieten, maar ik ben zelf net zo, dus dat ga ik ook niet doen!
Spannend voor je vrijdag! Ze doen het echt overal anders ja...maar we hopen in ieder geval dat alles er goed uitziet!! Zet hem op meid!

Tamara, wat balen zeg dat je ook alweer ongi bent geworden...je zou er toch moedeloos van worden! Dus jullie gaan 3 november ook de MM in...toch weer een stap dichterbij allemaal he? Ik had echt nooit verwacht toen ik begon dat het zo lang zou duren...was er altijd al een beetje bang voor, maar dat het toch echt zo zou zijn...
Maar dat herken je misschien wel een beetje!
Toen we begonnen had mijn vriendin het over het concert van Marco, toen zei ik dat ik mee ging, maar later dacht ik...oh, dan ben ik vast wel zwanger, mag dat wel als je zwanger bent...later bleek dat het wel mocht...dus ik maakte me niet meer druk...Maar toen ik er stond, bij dat concert, dacht ik echt, wie had dat gedacht, dat ik dan nog steeds bezig zou zijn!  Werd er wel een beetje verdrietig van!

Meiden, we moeten maar moed blijven houden! Bij Essel is het uiteindelijk ook gelukt! En je hoort het veel meer!

Ik ga genieten van mijn zondag en het idee dat ik een weekje vrij ben samen met mijn vriendje! Fijne dag allemaal!

Liefs Joepie

Meiden,
ik pluk ons maar even van de 2e blz, want we waren alweer een eindje gezakt!

Hoe is het met jullie allemaal!??

Moon heeft hier weleens mee geschreven en las dat zij een dag overtijd was!!!! Het zou toch geweldig zijn als ze zwanger zou zijn!
Moon als je dit leest, mijn duimen draaien overuren hier!

Voor de rest is het misschien op dit moment niet zo spannend?! Daarom wat minder op dit forum! Ik heb van het weekend mijn eisprong gehad, heel goed geklust (donderdagavond, vrijdagnacht, zondagochtend en maandagavond) dus we kunnen hem niet gemist hebben! (wil niet zeggen dat ik ook zwanger ben nu! dat weet ik nu na 8 rondes!)
Morgen over een week mag mijn vriendje zijn zaad inleveren...gaat toch sneller dan ik dacht! Hopen dat alles goed is!
Mijn droomscenario zou zijn dat ik volgend weekend positief test en dat mijn vriendje dan de uitslag krijgt, meneer uw zaad is goed! Ja, dat weten we, want mijn vriendin is zwanger!!  Maar goed, ik droom nog even verder!

Ik ben benieuwd naar jullie verhaaltjes!

Fijne avond!

Liefs Joepie

Terug
Bovenaan