Naar de huisarts en verder de MM in! Wie ook?

hahaha joepie wat een snelle reactie... dacht dat iedereen al sliep.

Ohhh kijk zie je weer wat geleerd. Nou dan hoop ik echt voor je meis dat het een innesteling is.

Meis ga lekker slapen en tot morgen.

Kusje

Ben helemaal van slag...en dubieuze chlamydiatest-uitslag....WAT MOET IK DAAR NU MEE!!!??? Ze kon niet echt zeggen wat er precies  zat en hoe, maar schoon was het ook niet helemaal!!! Heb ik GVD 2,5 jaar geleden een soa-test gedaan, omdat ik niet wilde dat ik onvruchtbaar zou KUNNEN raken door een soa...alles goed en dan hoor je hier dat er toch wat zit...maar wat het nou precies is kunnen ze niet zeggen...
Nu had ik vergeten te vragen of ik dan niet aan de antibiotica moest, want het schijnt wel dat je het kunt behandelen en nu wilde ik net weer bellen, staat dat kl*tenantwoordapparaat aan dat het vanmiddag door iemand anders waargenomen wordt...

Moest dan toch maar de gyn bellen, want moest sowieso een afspraak maken, wat de uitslag van vriendjes zaad ook was...kunnen we pas 18 december terecht!!!!
Zit er echt even helemaal doorheen...zie het niet meer zo zitten nu...

Wat een kl*tendag...sorry voor mijn ego-berichtje!

Liefs Joepie

Hey meis,

Jeetje, schrik echt een beetje van je berichtje. Het geen waar ik ontzettend bang voor ben gebeurd nu bij jou?!?!?!?!?! En idd wat moet je ermee. Jah mevrouw u heeft waarschijnlijk een positieve uitslag, maar hoe en wat dat weten we nog niet. Jah hallo!!!!!! Weten ze daar niet hoe je iemand heer mee kunt raken en in het ongewissen te laten?!?!?!?! Ohhh wat kan ik me hier kwaad om maken zeg.

Oh meiske toch........ik vind het allemaal zo klote voor je. En dan ook nog pas 18 dec. terecht kunnen. Dat is helemaal klote. Kun je nergens anders heen??? Ook al is het wat verder weg ofzo????

hmmm had ik niet al een baal dag dan heb ik hem nu wel.

Meis ik denk aan je.

Hey meiden,

Hier even een update:

Morgen ga ik om 8.00 bellen, wil dan direct langs komen  om weer een briefje mee te krijgen om bloed te prikken. (dat kan van 8.00 tot 8.30)...verder wil ik voor  morgen ook een afspraak maken, omdat ik echt wat zekerheid wil.
Vanmiddag na het slechte nieuws mijn moeder gebeld, die was ook helemaal onder de indruk...nu vind ik het toch wel fijn dat ze het weten hoor, moet er gewoon met iemand over praten (naast  vriendje dan) zij zei dat ik de assistente van hun huisarts eens moest bellen (daar zat ik ook toen ik nog  bij mijn ouders  woonde) want daar was de SOA-test gedaan. Ik bellen, zij kon ook niet heel veel zeggen, omdat ze niet wist wat de uitslagen waren, maar ze zei wel dat ze het raar vond dat mij niet gezegd was dat ik opnieuw bloed moest prikken. Een dubieuze uitslag kon vaker voorkomen omdat het een momentopname was en meestal werd het dan opnieuw gedaan. (vandaar dat ik morgen meteen opnieuw bloed wil prikken!) Dan kon er zo uitkomen dat het wel negatief was...Dubieus betekende dus dat als je bij b.v. chlamydia een bloedwaarde  moet hebben  tussen de 10 en 15, mijn uitslag rond de 9 was ofzo...dus niet dat er zeker wat zat, maar ook niet zeker dat het er niet zat...
Mijn moeder vertelde later dat zij bij een uitstrijkje ook een dubieuze uitslag had gehad, (een paar x zelfs) en dat ze het opnieuw deden en dat er dan niks aan de hand was. Dus dat stelt me wel een beetje gerust.

Ook zei mijn eigen assistente (van mijn huisarts dan) dat het kon zijn dat er een virusje sluimerde, maar niet dat de infectie er ook echt zat...en als je echt chlamydia hebt, wil het ook nog niet direct zeggen dat je onvruchtbaar raakt, dus dan zal het wel echt een doemscenario zijn als ik van een virusje al onvruchtbaar zou zijn...
Mocht er de volgende keer wel uitkomen dat er wat kan zitten, dan ga ik ook echt niet tot 18 december wachten voordat ik een echo krijg...straks ben ik dan te laat...omdat er al teveel schade is aangericht. Dan moet de ha maar bellen dat ik eerder MOET!!!

Wat ik verder heel vreemd vind is dat ze bij mijn SOA-test wel op chlamydia hebben getest, want dat is de meest voorkomende SOA...ook is er met een uitstrijkje getest en dan moet er wat uitkomen als het mis is...vriendje en ik hebben in het begin met condoom gevreeën totdat mijn uitslag er was...vriendje kon het niet hebben, want hij heeft met één vrouw zonder condoom gevreeën, maar ze waren voor elkaar de eerste...hij heeft nog 3 andere vrouwen gehad, maar toen heeft hij altijd een condoom gebruikt...En ik ben weleens naief geweest, maar goed, deed niet voor niks een SOA-test...en daar kwam dus uit dat er niks aan de hand was!
Dus het kan eigenlijk helemaal niet, daarom snap ik het niet...Je denkt natuurlijk aan vreemd gaan, maar ik geloof  mijn vriend  op zijn woord dat hij dat niet gedaan heeft (zou hij het wel gedaan hebben, dan was hij nog zo verstandig om een condoom te gebruiken, haha!) hij is er ook helemaal geen type voor, veel te verlegen!

Maar goed...om een lang verhaal kort te maken...ik wacht het wel af...kan me wel allerlei scenario's in mijn hoofd gaan halen, maar dat heeft geen zin!
Als ik morgen wat meer weet, dan horen jullie het!!

Fijne avond!

Liefs Joepie

Joepie........
Ik start vanmorgen de pc en ik lees dit vreemde nieuws.
Wat ontzettend raar en vreemd, wat moet jij je rot voelen.
Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt en de uitslag snel duidelijk is.
Als ik het zo lees, zou ik me niet al te veel zorgen maken.. Het is bijna niet mogelijk!!!
Lieverd veel succes met het wachten weer en hopen dat je snel terecht kunt.

Hier ook al niet al te vrolijk.. Hadden nu eiegenlijk in het zkh moeten zijn voor de samenlevingstest. Gisteren had ik een etentje, dus redelijk laat thuis, maar wel rekening gehouden met de klus die ons nog te doen stond.. Ik meende dat we dit klusje wel gingen klaren,maar blijkbaar was de druk voor manlief te hoog. Het is dus gewoon niet gelukt, na heel veel proberen de moed toch maar opgegeven, want het was vooral voor hem echt niet leuk meer. Vanmorgen maar afgebeld en moet nieuwe afspraak maken als ik weer ongesteld ben. Dan zeg ik maar niet wanneer de volgende afspraak is denk ik..
Goede nieuws is, dat ik waarschijnlijk wel een eisprong heb gehad. Temp was 36.7 ipv tussen de 36.1 en 36.4..En denk het ook gevoeld te hebben.

Meiden waar blijft die reeks van enorm goed nieuws!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Joepie, nogmaals sterkte gewenst met die enorme kl*te onzekerheid en ik hoop dat je toch wat van de dag kunt maken. Laat je weten als je wat meer zekerheid hebt?
Duim voor je!

Liefs Mutti

Hey meiden,

Mutti, wat rot voor jullie zeg...nu moeten jullie weer een hele poos wachten! Maar ik kan me zooooooo goed voorstellen dat er voor een man dan teveel druk achter zit, dat het niet wil lukken! Mijn vriendje had dat ook een keer, dat ik de avond ervoor mijn eisprong had gevoeld en toen nog  wilde ik nog voor hij dat hij naar z'n werk ging klussen 's morgens...het was 5.15!!!! Toen hebben we er ook veel langer over gedaan en wilden we het ook bijna opgeven...op het laatst is het toch wel gelukt, maar vraag me niet hoe!
Hij zal zich al rot genoeg voelen denk ik...dus je kunt hem eigenlijk ook niks kwalijk nemen...Wel goed nieuws dat je je eisprong hebt gehad!!!! Je ziet een goede stijging, dus dat moet goed komen!!
Ik wil ook meer goed nieuws!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hier gaat het wel wat beter...heb gister een beetje zitten snuffelen op internet en daar las ik op het babyboom-forum ook iemand die een dubieuze uitslag had...ze reageerde precies zoals ik, haha! Maar het verschil bij haar was dat de ha toen direct een afspraak heeft gemaakt voor een baarmoederonderzoek om te kijken of alles goed was...(ze zien dubieus voor de zekerheid als positief en nemen die maatregelen) en bij haar was er dus niks aan de hand geweest!
Ik wil dat dus ook en echt niet pas 18 december...Dus ik wilde vanmorgen de ha weer bellen, om dus aan te geven dat ik ook zo snel mogelijk een onderzoek wilde...
je raad het al.....Dit is het antwoordapparaat van de praktijk van dr............op vrijdag 24 oktober zijn wij GESLOTEN!! De letters a t/m k kunnen contact opnemen met......(en toen heb ik opgehangen!)

GGGGRRRRRRRRR....werken die lui nog wel!!??!!??! Kan ik dus weer tot maandag wachten! En dan moet ik in de auto bellen, want ben tegen die tijd net op mijn werk en wil niet binnen bellen, want de kan zo iemand de klas inlopen...

Vanmorgen had ik het er met mijn moeder ook nog over dat ik ook 2x rondes het gevoel gehad heb dat ik echt zwanger was...Had alle kwaaltjes, zo misselijk en slecht had ik me nog nooit gevoeld...helaas wel ongesteld geworden, toen heb ik een topic geopend en daar zeiden ze dat 90% van de bevruchtingen tijdens de menstruatie mis gaat, dus waarschijnlijk is dat bij mij gebeurt...En dat was ook niet gebeurt als ik onvruchtbaar was...
Ik schrok me gister helemaal dood, maar nu ik het wat meer relativeer lijkt het me gewoon heel sterk dat er iets mis is, door die chlamydia iig...

Meiden, ik ga lekker naar de kapper straks...en mijn nichtje komt vanmiddag, daar moeten we op passen!

Fijne dag allemaal en bedankt voor jullie lieve berichtjes!

Liefs Joepie

Hey!
We blijven toch vrouwen he!  De een  gaat naar de kapper,   en ik ga zo maar even shoppen denk ik.
@Joepie: Kilnkt alsof je het allemaal wel weer relativeert! Goed joh! Ga lekker van het goede uit, de kans op negatief nieuws is veel kleiner dan, dan de kans op positief nieuws. En nee, die gasten werken nooit als je ze nodig hebt...

Hier blijf ik er ook maar om lachen.. We blijven wel mensen natuurlijk en zijn geen robots, hij kan het ook niet helpen en ben dan ook echt niet boos. Ik denk dat hij er veel meer mee zit dan ik.. Wil wel iets liefs voor m doen, maar geen idee wat.. Jullie nog suggesties? Leuk setje is nu ook een beetje flauw.
Misschien vanmiddag samen wat leuks doen. Zijn nu toch vrij!
Ik hoop dat hij zich snel beter voelt.

Hoe is t bij de andere ladies? Hebben jullie nog vrolijk nieuws?? Dat kunnen we allemal wel gebruiken!

Maak er een leuke dag van allemaal!!

Hoi meiden,

Heb me hier al eens eerder gemeld, maar heb daarna weer verzuimd, iedereen kent elkaar al en om me er dan zo in te mengen vind ik niet altijd gepast. Maar wil ook eigenlijk wel even mijn ei kwijt dus klets even mee als het mag.  
Heb  net voor het eerst een inwendige echo laten maken op de tiende dag van de cyclus, er was al een eiblaasje te zien, maar ik heb ook nog steeds bloedverlies dus moest direct bloed prikken van de assistent op zwangerschapshormoon. Om te kijken of ik een vroege miskraam heb gehad, dan weten we in ieder geval dat ik nog wel zwanger kan raken, en houden ze er verder deze maand ook rekening mee met de rest van de onderzoeken.  Ik zit nu denk ik in de twintigste ronde of zo, ben maar gestopt met tellen.

Joepie, ik krijg ook nog de uitslag van de bloedtest op chlamydia, wel spannend dus. Ik hoop voor je dat je snel weer een test krijgt en er niets aan de hand is. Het is toch zo dat chlamydia alleen maar een kansverhoging geeft op onvruchtbaarheid? Ik snap wel dat je geschrokken bent en je er onzeker door wordt. Sterkte ermee.

Zijn jullie al snel een stap verder gekomen met alle onderzoeken?
Ik vind het aan de ene kant best snel gaan, maar aan de andere kant duurt het ook wel weer lang allemaal als je er op wacht he.

Groetjes Gwen

Terug
Bovenaan