Naar de huisarts en verder de MM in! Wie ook?

Hey meiden,

Sorry sorry sorry dat ik paar daagjes afwezig was, maar we hebben het nogal druk gehad hiero.

Vandaag weer naar de Gyn. geweest. Uitslagen van mijn bloed waren bijna allemaal binnen. Ik moet alleen nog wachten op de chlamydia (of hoe je dat ook schrijft) en of ik ingeent was tegen de rode hond.

Voor de rest waren alle bloeduitslagen prima. Ik had zelfs een bloedgroep waar ze in het ziekenhuis blij mee waren (AB weet alleen niet meer of het - of + was).

Mijn mannetje blijkt ook prima in orde te zijn. Jah dat wisten we natuurlijk al na dat telefoontje, maar vandaag zij de Gyn. dat het zelfs boven gemiddeld was!!!!!! Nou jah...waar ligt het dan aan?!?!?!?!?!

Vandaag was het CD 10 dus tijd voor een echo. Ik had weer 2 grote eitjes en weer alleen rechts. Eentje was iets van 10mm en de ander iets van 17mm. Dus al lekker groot. Nou moet ik vrijdag terug om te kijken of ze al wat gegroeid zijn en dan maandag weer.

Vandaag was het weer ff zoeken naar mijn linker eierstok en het was best pijnlijk. Dat viel de Gyn. gelukkig op (ze vroeg of het pijn deed) en vertelde dat hij nogal dicht op een ader zat ofzoiets. Verder ging ze er niet echt op in. Waren ook alleen maar kleine eitjes.

Nu maar afwachten hoe het vrijdag uit komt te zien.

Joepie ik hoop dat jij nu eindelijk ook eens positief mag testen!!!!! Ik zal voor je duimen!!!!!!!!

Kus mama23

Ha meiden,

Mama23, je moet je niet verontschuldigen hoor, nergens voor nodig, we hebben het allemaal weleens druk en dan niet zoveel tijd/zin om te typen!!!
Geeft niks!!!
Wat een goed nieuws bracht je trouwens in je berichtje!!! Je vriendje zal wel trots zijn op z'n zaad, haha!! En ja, waar ligt het dan aan...Het hoeft soms nergens aan te liggen he, er moet zoveel goed gaan, voordat je zwanger bent...en voor sommige is dat heel normaal, maar ik begin steeds meer te beseffen dat zwanger worden een heel groot wonder is!!!
Het is in ieder geval fijn dat je nu onder controle gehouden wordt, dan kun je in ieder geval precies timen!! Lekker klussen op commando, haha!
Wanneer is je nieuwe NOD??

Hier had ik vanmorgen toch wat raars!!! Heb waarschijnlijk vrijdagavond of zaterdag mijn eisprong gehad...goed geklust zoals jullie hadden gelezen, zit ik vanmorgen op de bank, crepeer ik toch van de pijn in mijn buik!!! Allemaal hele kleine felle steekjes!!! Heel gemeen, leken wel speldenprikjes! Het hield een minuut of 5 aan, toen was het over...en even later kwam het weer!!! Zoooo zeer!!!
Mijn vriendje dacht gelijk aan innesteling, maar ik geloof daar niet zo meer in!
Maar was/ben wel heel nieuwsgierig, wat er dan op zo'n moment in je buik gebeurt, dat je er zoveel pijn van hebt!
Heel vreemd...nu is het nog wel een beetje gevoelig, maar niet zoals vanmorgen!

Las op een ander topic dat Moon nog steeds niet ongesteld is, maar wel negatief getest heeft vanmorgen...GGRRR...nog langer in onzekerheid, wat ontzettend erg voor haar!!! (Zet hem op Moon, ik volg je op de voet en ik duim nog steeds!)

Had nog wel een vraagje...Ik weet dat je bij de vrouw heel veel kunt helpen als ze een rare cyclus heeft, of zuur baarmoederslijm...maarrrrrr...wat nou als blijkt dat de kwaliteit van het zaad van de man veel minder is...Wat kunnen ze dan allemaal doen?!? Wie weet daar wat vanaf!
Over een week is het namelijk zover en ik maak me soms best zorgen...

Meiden, ik ga weer aan het werk in huis, lekker herfstvakantie, maar vriendje en ik zijn lekker aan het schilderen enz!

Fijne dag!

Liefs Joepie

Hi girls,

Allereerst zal ik meeduimen voor Moon, ze kent me wel niet en andersom ook niet, maar wellicht hlpt het en is dat het eerste goede nieuws en dat er nog veel goed nieuws mag volgen..

@Joepie, heb je vannacht lekker verder gedroomd over je ideale scenario? Ik hoop voor je dat het uitkomt en waarom ook niet? You never know!!
Dus nog een weekje wachten op de zaadjes, krijgen jullie de uitslag dan al snel?
Moeilijke vraag over hoe ze kunnen helpen het zaad op gang te brengen.. ik heb geen idee.. Misschien mogen ze niet meer roken en drinken (als ze dat al doen), dat schijnt ook nog invloed te hebben. Verder zou ik niets kunnen bedenken. Maak je er geen zorgen over hoor! Dan gooi je een week weg, en waarschijnlijk voor niets! Lekker uitgaan van het positieve! Doen wij hier ook maar, aangezien wij de uitslag van het zaad pas 24 november krijgen. (heb dus besloten maar rustig af te wachten en niet te bellen)
En die steekjes????????? Geen idee!!!! Zit hier met hetzelfde probleem, maar ik denk dat m'n ei ontsnapt. Wat zit een mens toch raar in elkaar... Dat worden dus 2 lange weken afwachten, vreselijk die tijd ertussen he? Maar wie weet heeft je vriend wel gelijk.

@mama23: Gefeliciteerd met het superzaad! Dat is goed nieuws!
En ook goede eitjes las ik! Wel mooi om de hele cyclus zo te volgen, maar je moet wel vaak naar het zkh dan, vind je dat niet vervelend? Ga ook hard voor jullie duimen dat ze vrijdag weer een stukje groter zijn!!!

Ook wij moeten vrijdag naar het zkh voor de samenlevingstest.. Dus donderdagavond laat verplicht klussen... Benieuwd of dat gaat.
Helaas zitten we allebei aan de medicijnen die de vruchtbaarheid kunnen remmen, dus beschouw deze maand maar als verloren. Zijn op dit moment een beetje kruk en kruk zeg maar.. ik heb een ontsteking in m'n arm (heel au) en hij heeft last van zijn rug..(ook au) .Allebei aan dezelfde pillen. In voor en tegenspoed...
Ben dus heel benieuwd naar vrijdag, vooral omdat ik denk een eisprong te hebben.. Wat doe ik hier nog??? Snel nog even aan de klus!!
En weten jullie hoe dat werkt met de eisprong? Mama23 had dus grote eitjes rechts en kleine links.. Welke gaat er springen of meerdere of blijft dat maar de vraag? Ik heb dus geen idee...
Hier verder weinig te melden, gaan avondje hangen en toch nog maar even klussen denk ik. Baat het niet dan schaad het niet, misschien is het resultaat wel een kruk junior. (Ik heb de lol in het klussen inmiddels weer terug)

Zo dat was weer een heel verhaal!!!
En allemaal: Always look on the bright side of life!!!! (wel lastig soms, maar doen ons best toch??)

Liefs Mutti!! (raar he, moet altijd opletten dat ik niet mijn eigen naam op schrijf!)

Hallo meiden,

Sorry dat ik niet zoveel reageer maar ik zat te wachten op mijn ei en nog steeds geen bericht gehad voor een afspraak in het ziekenhuis. Maar ik lees bijna elke dag jullie verhalen. Wat herkenbaar allemaal.
Nu heb ik vandaag eindelijk een positieve ovulatietest in de handen gehad dus flink klussen nu. Wel weer erg lange cyclus deze maand dan!
Vandaag ook minder nieuws gehad, mijn vriendin heeft een miskraam gehad,ze is er helemaal kapot van, als het voor dinsdag niet op gang komt wordt ze gecurriteerd, want niet fijn is want daar kan ik over mee praten. VInd het zo erg voor d'r. Nou hoop  op een positieve maand voor ons allemaal.

Liefs Esther

Hey Esther,

Wat verdrietig voor je vriendin... Ik hoop dat ze het snel een plaatsje kan geven en niet gecuretteerd hoeft te worden.

En jij wel een positieve ov test.. Dan krijg je het druk de komende dagen!! Net als de rest van ons. Laten we idd maar hopen op veel goed nieuws de komende tijd...

Welterusten (of klusze)  allemaal!

Hey meiden,

Jeetje, zo wordt er niets geschreven en zo komen er hele verhalen. Ik ga maar ff een 2e schermpje erbij halen, want dan vergeet ik tenminste niets of niemand.

@ Joepie:

Hahaha mijn mannetje is zeker trots op zijn zaad. Hij loopt de hele dag te roepen en opmerkingen te maken dat hij SS heeft (super sperma). Ik ben ook wel blij voor hem, want dat was echt mijn enige grote angst; dat hij slecht zaad had of misschien wel helemaal geen aanmaakte.
En idd zwanger worden is echt een wonder. Ik zeg altijd maar dat het een kado'tje is en kado'tjes moet je krijgen en verdienen.
Jah mijn nieuwe nod.....ik had op internet gekeken en volgens mij was het 7-11, maar ik ga nou maar uit van wat bij de Gyn. verteld wordt.Zij zullen wel zien aan mijn eitjes e.d. of ik ongi ga worden of dat ik misschien zwanger ben. Zou het wel grappig vinden om op de 11e van de 11e positief te testen hahahaha (jah sorry blijf toch een limburger he).

Wat betreft jouw steekjes.......Zelf denk ik dat het te vroeg zou zijn voor een innesteling. Volgens mij duurt dat toch een dikke week voordat dit zou gebeuren, maar jah je weet maar nooit. Misschien duurt je cyclus nu minder lang en is alles wat eerder. We blijven positief denken he meis!!!!!!!!!

Jah....onze mannetjes. Daar was ik dus ook ontzettend bang voor. In het ernstigste senario maakt hij geen zaad aan of niet complete zaadjes (zaadjes zonder staart enz.) Ik DENK dat je dan "pech" hebt en een zaaddonor moet gaan zoeken. Maar dat is in het ernstigste senario. Dat gebeurd echt maar bij heel weinig mannen.
Wat betreft traag zaad of weinig zaad dan is er nog genoeg te doen. Denk dan aan ivf bijv. Ze zullen dan bij jou een aantal eitjes wegnemen en bij hem de goede zaadjes. Die brengen ze dan samen en zodra de zaadjes jouw eitjes bevrucht hebben worden ze bijv. terug geplaatst.
Zelf weet ik ook niet hoeveel en welke mogelijkheden er zijn, maar zolang hij ze maar aanmaakt is er altijd nog een weg.
Ik duim voor je meis!!!!!!!!!!!!!!!!!

@ mutti:

tjah vaak naar het ziekenhuis.....nou moet ik eerlijk zeggen dat ik dat nooit erg heb gevonden. Ik kom toch wel aan een aantal jaartjes in het ziekenhuis. Gelukkig niet voor iets ernstigs. Altijd wel iets waar wat aan te doen was, zoals bijv. allergiën, botbreuken e.d.
Dit was ook een reden waarom ik het aan mijn bazin verteld heb. Ik zal dan toch wel wat vaker diensten moeten ruilen, want op het ziekenhuis bij ons werken ze alleen in de ochtend. Het enige dat ik een probleem vind is dat ik bang ben dat ik bekende tegenkom.
Ik vind het idd wel stoer dat je je hele cyclus kunt volgen. Wij hebben straks al meer echo's gehad dan alle andere zwangere!!!!!!!

Ohhh spannend meis...vrijdag de samenlevingstest...Ik ben benieuwd wanneer wij mogen. Ik hoop dat ik dat vrijdag te horen krijg. Ik denk dat ze daarom ook al zei dat ik voor maandag ook al een afspraak moest maken. Ik heb nl. volgens mijn eigen berekeningen a.s weekend mijn ei.
Wat jammer voor je meis dat jullie aan de medicijnen zitten. Hopelijk heeft die van jou ook SS en knallen die gewoon door!!!!!
Jah wat doet een eisprong met je.....welke springen er....hoeveel springen er....ik heb er ook absoluut geen idee van. Die kleintjes in iedergeval niet. Daar heb je echt 10x niks aan volgens mij. Ik ga me toch wel afvragen (en dat ga ik vrijdag ook vragen) of er toch niet iets zou zijn met die linker eierstok. Afgelopen maand had ik aan die kant ook niets.

Meis ik ben wel heel blij dat je het plezier in klussen weer teruggevonden hebt. Ik ben het klussen gelukkig nog niet zo heel moe, maar zodra dat wel gaat gebeuren ga ik toch echt wel maatregelen nemen. Al moet ik er de gekste dingen voor doen.

Jeetje het is weer een heel bericht geworden he....Is het trouwens niet leuk om van iedereen zijn nod ed. in een lijstje op te schrijven of willen jullie dat bij dit topic liever niet??????
Als iemand zich geroepen voelt..........Ga je gang!!!!!!!!!!!

Meiden slaap lekker en tot morgen.

Hele dikke kus

Mama23

Hello!!

Mama23, haha, moest erg lachen om je verhaaltje!
Ga morgen weer uitgebreid reageren, wilde even zeggen dat ik vrijdag mijn ei heb gehad en dan ben ik toch wel 5 dagen verder...innesteling gebeurt tussen de 4e en 7e dag na je eisprong lees ik vaak!! Het kan dus allemaal, maar ik geloof er zoals ik al zei niet zo meer in!!

Ester, wat sneu voor je vriendin...dat lijkt me echt zo erg! bbrr..kreeg er kippenvel van!

Meiden, ik ga slapen, ben er morgen weer!

Liefs Joepie

Ohhh Esther meis....ik vergeet jou helemaal.

Heh wat vervelend dat je nog steeds niets hebt gehoord van het ziekenhuis. Ik zou echt gek worden. Heb je eindelijk zo'n grote stap durven te zetten....laten zij op zich wachten, maar zoals joepie al zei......je hoeft je hier toch niet iedere dag te laten zien. Als je af en toe maar wat laat horen...en dan het liefst goed nieuws natuurlijk!!!! hihi.
Fijn dat je eindelijk een positieve test hebt meid. Hoelang duurt je cyclus nu???

Wat klote voor je vriendin zeg. Ik heb laatst ook zo'n vreselijk verhaal gehoord, maar dat zet ik liever niet hier op deze site. Was echt verschrikkelijk. Ik kan alleen maar zeggen dat ik pas echt durf te genieten zodra ik mijn meisje of kereltje in handen heb.

Ik hoop idd. ook dat wij deze maand, al is het maar van 1 iemand, positief bericht krijgen!!!!!!!!!!

Meiden nogmaals slaap lekker!!!!

Kussies mama23 (ohhh daar had ik ook idd bijna mijn naam getypt)

Terug
Bovenaan