*******Najaar 2008 Stoppers Deel 2********

Ha Mamaita,

Hopelijk krijg ook jij snel goed nieuws en dus een positieve zwangerschapstest. Ik ga zeker weer voor je duimen.

Ja, we zijn dus weer terug van vakantie. Echt heerlijk. Ja, mijn buik is nu echt goed zichtbaar en zeker omdat ik daar geen dikke winterjas aanhoefde te doen :).

Liefs Suus

lieve dames,

Heel even snel om jullie op de hoogte te stellen. Ik krijg straks mijn ouders op visite dus ik zal morgen wat uitgebreider op jullie verhalen in gaan.

ik heb afgelopen nacht bijna niet geslapen, lag om 3 uur nog wakker. Ik was gisteren niet ongi geworden en was overtuigd dat het zou komen.
Vanmorgen nog niets en toen heb ik een test gedaan want ik kon het niet langer uithouden. Ik HAAT die onzekerheid.

Ik kreeg na 2 minuten een heel vaag streepje en na 3 minuten was hij nog ietsje duidelijker. Mijn handen trilden en ik kon het niet geloven.
Mijn mannetje zag het streepje ook staan, hij stond er dus echt!

Nu is mijn mannetje nog een beetje terughoudend maar ik heb hier vaak genoeg gelezen dat een vaag streepje ook zwanger betekent.
Morgen of vrijdag doen we nog een test en dan zullen we het wel zien. Ik ben ook nog niet ongi dussssss.......heel spannend hier!!

Heb de hele dag buikpijn gehad en krijg allemaal pukkels en rode vlekken in mijn gezicht. Mijn borsten voelen alsof ik een hele workout achter de rug heb......kan bijna niet missen dus.

Oh ik ben heel blij en tegelijk ook wat terughoudend.

morgen meer......

liefs van mij!

Oh MamaJB ... spannend zeg! En je hebt gelijk hoor: een streepje is een streepje! Maar ik reageerde net als jij en heb ook een aantal testen gedaan voordat ik het durfde te geloven. Ookal wijzen alle symptomen erop dat je zwanger bent, het is gewoon 'eng' om te geloven. Ik leef met je mee en hoop dat je morgen een nog betere test hebt, zodat het steeds echter wordt. En ik zeg nu alvast een zachtjes: gefeliciteerd!! Super gaaf!!

Slaap lekker. Tis al veeeelste laat voor mij, dus ik duik in mijn bed.

Liefs Suus

hoi Suus,

Bedankt voor je reactie, rond die tijd is het meestal ook onze bedtijd!

Ik heb gelukkig wat beter geslapen, heb mezelf gedwongen om er niet aan te denken.

Vanmorgen heb ik weer getest en de streep was al iets donkerder, ik ben echt zwanger!!

Ik ben zó blij!
Aan de andere kant gaat er wel van alles door mij heen, zoals, als het maar goed gaat en als er maar niets mis is.
Maarja, ik ga ook proberen te genieten, dat zeg ik hier ook altijd tegen iedereen.

Ik wil hier ook wat sterretjes strooien voor de dames die heel graag zwanger willlen worden***************************************************************************************
***********************************************************************************************

vanmiddag kom ik even weer want ik moet nu werken...

liefs van mij

ow MAMAJB: GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!
Echt super gaaf voor jullie, ik sta helemaal te dansen achter mijn computer van blijschap voor jullie!!!! Ga er lekker van genieten, het gaat vast helemaal goedkomen!!! Echt super.

Ik heb de glitters in ontvangst genomen, en nu maar hopen dat ze werken!!!!

Verder ik heb nog steeds bruinvloei. Snap er niets meer van. VOlgens mijn mannetje is het mijn ongie, maar ik weet wel zeker van niet. Zo weinig.
Net als je normaal wit/gele afscheiding hebt, alleen is het nu bruin..... Hoe kan dat nu weer. Ik heb ook de hele week spierpijn in mijn buik, maar dat zal wel door het sporten komen........ Ik had zo gehoopt, dat mijn menstruatie gewoon na 4,5 week zou komen, omdat we volgende week zaterdag gaan wintersporten........ zul je zien, dat ik dan ongesteld ben @ljsdiflj3j1213@ sjdlkfja sdf............. Maar ja we weten het niet, dus rustig afwachten........
Volgens mij heb ik mijn eisprong ook nog niet gehad, omdat ik echt nog niet gevoelt hebt, en dat had ik de twee rondes voor mijn zwangerschap wel!!!
Nou ja rustig afwachten.

Geniet ervan Connie!!!

Liefs SanPap

hallo,

@mamajb; wauw van harte gefeliciteerd!!! geniet er van!!

@suusmama; dat klinkt echt heerlijk, die vakantie!!! Kan niet wachten op mooi lente / zomer weer. ben die regen wel zo zat. Kan me voorstellen dat je weer helemaal opgeladen bent.

@mamaita; bah wat balen dat je weer ongesteld bent geworden!! ja het leven kan soms anders gaan dan je in eerste instantie verwacht, gehoopt had. Ik wens je heel veel succes, maar ook sterkte en ik hoop dat jij snel een test met twee streepjes in handen hebt.

@sanpap; wat raar dat je nog steeds bruinvloei hebt. Ik weet niet wat het kan zijn, maar ik hoop voor je dat je lichaam snel weer op regel is. zul je zien dat je inderdaad net ongesteld bent als je op wintersport gaat, dat zou mij dan in ieder geval wel over komen.... in ieder geval al vast heel veel plezier volgende week! lekker hoor even een weekje weg

@ikke: wat lijkt me dat gaaf dat je iedere keer je  baby al voelt! ik denk trouwens dat je een meisje krijgt!!

hier gaat alles z'n gangetje, geen bijzonderheden eigenlijk. heb nog helemaal geen "vage" klachten, wat ik de vorige rondes wel had. Zondag gaan we testen, tot die tijd moet ik iedere dag nog werken, dus de tijd gaat dan wel snel

groetjes, leentje

@mamaJB:  super gaaf zeg! hihihi  ik ben hartstikke blij voor je!  geniet er van!  

nou hier gaat verder alles okee!  ik had gelukkig gister eindelijk iets meer energie. ik had wel moeite om op gang te komen. maar ik had gister  de puf om een keer achter die strijk[lank te gaan staan.... hihihi anders moet ik echt een tijd zin krijgen. hihihi    

ik spreek jullie wel weer!

X

ook even een test van mijn kant, ik denk namelijk dat ik weet waarom mijn tekst steeds niet geplaatst wordt....

Terug
Bovenaan