Heeey meiden!
Heb een vol weekend gehad, vandaar dat ik er pas nu weer ben.
@Potjeongeduld, nog gefeliciteerd met je verjaardag!!! Heb je een leuke dag gehad en goed verwend??
@Ik1978, nog even meis en dan gaan jullie ervoor!!! Begint het al te kriebelen?
@Krista, en nog flink geklust op de dag van je ei? Ik zal je in het lijstje bij moeders zetten. Hoe oud is je dochter?
@Brenda, welkom hier! Wat leuk dat jullie ook voor een kleine gaan. Lukt het met jezelf in het schema zetten of wil je dat wij het doen? Geen probleem hoor!
@Suus, nog geen rd'tjes?? Wat spannend! Het kan natuurlijk zijn dat je lichaam nog niet genoeg hcg hormoon heeft aangemaakt. Geen bloed geeft moed meis! Ze zeggen dat dat hormoon zich elke 2 a 3 dagen verdubbelt. Dus misschien morgen met octendurine weer testen?? Ik duim!!
@Sonica, jeetje jij bent ook al even over tijd!! Ook al zo spannend! Wat shit dat je een negatieve test had!! Maar goed, zolang de rd's er nog niet zijn, kan het alle kanten op meis! Hou je ons op de hoogte?
@Leentje, ik kende die hond niet, maar heb em even gegoogeld, wat een schatje!
@Sannie, hoop dat iedereen alles nog steeds heeft kunnen binnen houde bij jullie thuis? Ik zag dat je een vraag had gesteld aan de moderator. Ik ben er nu achter dat je dat soort vragen volgens mij op een speciaal forum voor moderators moet plaatsen. Die kun je vinden onder het overzicht van alle forums onder 'zwanger'. Zoiets hadden ze best wat duidelijker mogen aangeven. Maar volgens mij duurt het daar vaak ook een eeuwigheid voor je een keer antwoord krijgt. Succes!
@Iris, vandaag je NOD!!! Lief dat je collega persoonlijk naar je toe kwam. Ik hoor inderdaad wel vaker dat vrouwen zwanger raken terwijl ze maar een keer geklust hebben. Ik twijfel nu toch of ik m'n ei al gehad heb. Ik temperatuur namelijk af en toe, gewoon een beetje uit nieuwsgierigheid. Maar hij is nog niet gestegen! Nu moet ik zeggen dat ik het ook niet heel consequent op hetzelfde tijdstip elke dag doe hoor. Ach, we wachten het maar weer af. Oehh, als ik je kwaaltjes zo lees!! Weet je al wanneer je gaat testen?? Succes meis, ik duim voor je!
@Binnenvaartschipper, welkom hier! Wat erg zeg dat je even zwanger hebt mogen zijn, maar dat het mis is gegaan. Vreselijk! Hoop dat jullie er weer vol goede moed tegenaan kunnen?
Nou, de hond moet er nodig uit. Doei!!
Liefs, ikke
Zwanger willen worden
Wanneer
Hoeveelste kindje
Toppertje
November
3e
Ik1978
November
2e
OD