Hey meiden!
Ben gisteravond lekker wezen stappen, was gezellig! Lag vanmorgen om 5 uur in bed, pffff... Merk toch wel dat ik geen 16 meer ben (hmm, maar dat klinkt ook of ik alweer 50 ben, haha!). Lekker wijntjes gedronken nu het nog kan. Merk wel een verschil met de eerste maand. Toen zou ik rond m'n vruchtbare dagen echt geen wijntje genomen hebben. Vond dat nu nog een beetje te vroeg. Op het moment dat ik positief test of vermoed dat ik zwanger ben, laat ik het wel staan. Of we moeten al een jaar bezig zijn, dan wil je natuurlijk de kansen ook niet verkleinen...
Ik heb echt geen idee of ik nu m'n ei al gehad heb, of ie nog moet komen. Zo lastig! Als ik uit ga van een cyclus van 30 dagen, net als de vorige twee keer, dan zou ik zondag m'n eisprong moeten hebben. Maar had twee a drie dagen terug wat draderig cervixslijm (sorry) en nu weer helemaal niet. Heb ook gisteren flinke steken in m'n buik rechts onderin gevoeld. Zou dus kunnen dat ie al geweest is! Vraag me af of we dan we genoeg geklust hebben. Namelijk van woensdag op donderdag nacht en net nog. Volgens mij ook afgelopen maandag nog (moet je eens nagaan, ik weet het al niet eens meer). Maar dinsdag en donderdag dus niet. Ach ja, we zullen zien. Denk dat het wel goed is dat ik er wat minder mee bezig ben. Misschien helpt het! Merkte de vorige maand dat elke dag klussen rond de vruchtbare dagen ook pittig was, haha! Nu doen we het sowieso alleen als we ook echt zin hebben hoor, maar dat is zo gemaakt! We wachten het maar weer af, meer kunnen we toch niet doen.
Vind het wel vervelend dat ik de afgelopen twee keer dus al zo'n 5 a 6 dagen voor m'n NOD bruinverlies had. Als dat nu weer zo is, dan weet ik dus al bijna een week te vroeg dat ik ongi ga worden, das ook niet leuk! Laat het dan meteen doorzetten, maar nee hoor... Aan de andere kant... Als dat nu niet gebeurt, ga ik weer meer hoop krijgen. Het betekent dus gewoon dat het voor mij een week voor m'n NOD al spannend is als ik naar de wc ga. Kijken of er met afvegen geen bruin op het papiertje zit. Ik haat die spanning!!!
@Babybeer, je denkt dus dat het raak is!! Hoe voel je je??? Over dat pendelen, ik heb het wel eens voor de grap gedaan, maar er komt elke keer weer wat anders uit. Misschien deed ik het niet goed? Ik denk dat ik er alleen in wil geloven als het mij uitkomt , haha!
@Sannie, gaat het al beter met de ziekenboeg thuis? Wat een lef van je teamleider om het zo op de man af te vragen! Of was het meer onder het mom van een grapje? Ik vind Ise trouwens ook een mooie naam! Elvi wat minder. In onze vriendengroep is een kindje dat Isa heet. Wil toch proberen om niet (bijna) dezelfde namen te kiezen als onze vrienden. Hoewel, als ik een naam echt heeeel erg mooi zou vinden en vrienden van ons ook, dan zou ik het denk ik toch doen. Wie zegt dat die kids later met elkaar te maken krijgen? Als het nou familie is.. Wel lastig want op het moment zijn 4!!! vriendinnen zwanger en ik hoop zo dat ze niet voor Jesper, Lise, Linn of Evi (vind ik ineens ook mooi, haha) gaan!
@Oeps, wat balen meis! Bah bah wat haat ik die rd's! Op zich wel fijn dat je een mooie cyclus hebt, maar toch. Wanneer is je nieuwe NOD?
@Sonica, nog nooit zo over nagedacht over de zomervakantie! Maar ik denk dat ik al dolgelukkig ben als ik eenmaal zwanger ben dat ik dan de rest maar voor lief neem. Veel keus hebben we dan niet! Zou denk ik december wel een beetje een rotmaand vinden. Ben zelf tussen Kerst en oud en nieuw jarig. Zo druk! Maar verder maakt het me niet uit. Lijkt me wel erg leuk om zwanger te zijn in de maanden waarin je lekker buiten kunt lopen zonder jas. Zie mezelf al helemaal met een dikke tuut rond paraderen, hahaaa!!!! Wanneer ga jij testen??
@Suus, heb het lijstje al even aangepast voor je. Spannend he al die klachtjes! Weet je al wanneer je gaat testen als je ongi uitblijft?
@Potjeongeduld, net als ik druk aan de klus. Straks die akelige periode van het wachten weer he... Is je misselijkheid wel wat minder dan de vorige maand?
@Mart, wanneer is je nieuwe NOD? Ik vind Jari en Nila ook leuk zeg! Mijn vriend houdt meer van de wat Hollandsere namen.
@SanPap, zou het niet kunnen dat jij je eisprong gevoeld hebt???? Als ik zo naar je NOD kijk.... Onee, lees nu dat je zaterdag je ei gevoeld denkt te hebben. Wat zijn onze lichamen toch raar he?!
@Iris, vond je het niet spannend om die testen te halen? Ik ben altijd bang dat ik bekenden tegen kom. Daarom bestel ik ze nu gewoon via internet, sensitest.nl. Erg goede testen en heel goedkoop!
@MMWS, wanneer is je nieuwe NOD?
Zouden we nog wat van Toppertje gaan horen?? Ben wel benieuwd hoe het met haar is.
Liefs, ikke
Zwanger willen worden
Wanneer
Hoeveelste kindje
Toppertje
November
3e
Ik1978
November
2e
OD
Leeftijd