*** Najaar 2008 stoppers ***

Hey meiden

Zoals verwacht vandaag een dikke positieve ovu test, dus krijg dan meestal aan het eind van de dag mijn ei !!!
Ben zelf nog niet echt lekker( verkouden ), maar zal proberen om mezelf en mijn man zover te krijgen hahaha
Anders gaat er weer een maand voorbij.

Liefs Mama2006

misssx jazeker kriebelt het maar dat doet het al een paar maand.
heb de foliumtabletten al in huis haha

mama2006 succes vanavond (kost extra moeite dus extra beloond?????????)

groetjes

He meiden,

Daar ben ik al weer.   Nou heb vamiddag toch maar weer een test gedaan en zag een heel lich streepje. Nou weet ik eigenlijk nog niks want het was echt maar een heel licht streepje en later ben ik boodschappen gaan doen en toen ik even later weer thuis was, was het streepje ook al weer weg. Dus ik twijfel nog heel erg. Ik heb voor de zekerheid nog maar weer een nieuwe test gehaald (van predictor deze keer) en als ik woensdagochtend nog steeds niet ongesteld ben geworden doe ik dan weer een test. Pfff spannend zeg. Ik wil zo graag weer zwanger zijn... maar ja dat willen we natuurlijk allemaal.

Ikke.... je temperatuur stijgt 1 a 2 dagen nadat je je eisprong hebt gehad. Ik heb volgens mij op woensdag mijn ei gevoeld en zaterdagochtend was mijn temperatuur 0,3 hoger dan ervoor. Maar ik heb niet rectaal getemperatuurd (wat het beste is) maar via de mond.

Ik1978.... mag ik vragen waarom jullie ervoor gekozen hebben om nog even te wachten? Ben ik wel benieuwd naar. Misschien heb je het al eens eerder vermeld maar dan sorry daarvoor...  Vind het lastig om alles te onthouden als we met zoveel schrijven.

Sonica en Suus... is er bij jullie al meer duidelijkheid???

Nou tot snel maar weer.

Liefs Iris

Hey meiden!

@Mama2006, aan de klus jij!  Ik zou het zelf ook erg vinden als ik een kans zou moeten laten schieten. Maar als je echt niet lekker in orde bent... Het kan ook al raak zijn van een paar dagen terug hoor! (Als je toen tenminste geklust hebt...). Hoop zo voor je dat het raak is!

@Ik1978, goed dat je aan het foliumzuur gaat. Maar ben je ook al begonnen met slikken? Is wel aan te raden hoor om er nu al mee te beginnen!

@Iris, een streep is een streep meis!! Die komt er toch niet zomaar?! Ow, stel je toch voor, wat zou dat mooi zijn!!! Misschien is het nu nog te weinig in je lichaam. Ze zeggen idd om de 2 a 3 dagen testen is beter dan meteen een dag later. Ik duim heeeeel hard voor je. Vind het zelf al spannend, haha!!

Ik ga zo lekker de bank op. Vanavond niks doen!

Liefs, ikke

He Ikke,

Dat is lief van je! Ik hoop dat het voor jou ook heel snel raak mag zijn. Dat hoop ik natuurlijk voor iedereen hier maar jij hebt altijd voor iedereen wel een lief berichtje of bemoedigende woorden klaar. Ik vind het zelf wel eens moeilijk bijhouden maar jij niet hoor. Dat vind ik erg lief van je!!!

Fijne avond nog voor jou en alle andere meiden!!

Liefs Iris

Ha allemaal,

Jippie, ik heb zojuist getest en ik had een heeeeeeel lichte streep. Maar ja, een streep is een streep, toch?? Tjee, zou het echt waar zijn? Wil morgen nog een keertje testen, want die streep mag wel iets donkerder worden wat mij betreft .... Oh, spannend! Het voelt zo vreemd. Ik durf het ook eigenlijk nog niet te geloven. Mijn vriend heeft de streep uiteraard ook gezien en is ook een beetje voorzichtig. Tjee, ben ik eerst zenuwachtig omdat ik bang ben om ongi te worden en nu ben ik zenuwachtig voor wat er nu komen gaat. Durf nog niet blij te zijn, eerst maar eens die eerste 12 weken door ...

Wooh, wat een raar gevoel!!

Liefs Suus

P.S. Hoe is het   met jullie allemaal. Tjee, MissX, want knap dat je alle verhalen van iedereen kan volgen. Ik doe mijn best om alles te lezen en leef écht met jullie allemaal mee hoor, ookal haal ik e.e.a. wel eens door elkaar.

MissX, zou jij mijn gegevens in het lijstje kunnen veranderen?

Jeee Volgens mij hebben we er 2 zwangeren bij!!!!
JOEHOE! dat er nog velen mogen volgen.

sorry dat ik niet veel heb laten horen.
we zijn behoorlijk aan het renoveren beneden en het is dus aardig druk.
Om even te laten weten hoe het hier gaat.. Ik ben nog steeds behoorlijk misselijk. Af en toe zit er een dag tussen dat het meevalt.. maar over het algemeen valt dit me aardig tegen.
Maar goed.. hoort erbij. Het komt goed.. ben woensdag 12 weken en hoop dat het nu dan gauw afneemt.
Volgende week maandag echo.. heb er zin in!

meiden.. kom op.. nog meer zwangeren!

Tot later.
liefs Jazzie

He Suus,

Ik ga je alvast heel voorzichtig feliciteren!!! Jij twijfelt ook nog een beetje dus net als ik. Maar zo te lezen had jij toch echt een streep... die van mij was echt zo licht dat het haast niet noemenswaardig is!! Maar ik ga jou toch alvast een beetje feliciteren... super meid!!!!! Geniet ervan!

Liefs Iris

Terug
Bovenaan