*** Najaar 2008 stoppers ***

Hey Iris,

Spannend hoor. Je kan ook echt zitten staren naar die test hè. Dat had ik wel tenminste. Zit er nou wel of geen streepje. En dan in het licht houden en zo. Maar bij mij was het inderdaad, hoe licht hij ook was, echt een streep. Hopelijk wordt hij bij jou ook dikker. Succes met wachten tot woensdag. Knap als dat je lukt, dat zou mij niet lukken hoor! Ik leef met je mee.

Ha Sonica,

Al meer duidelijkheid bij jou??

Alle anderen, hou moed!!

Liefs Suus

Baby77 wij hebben er voor gekozen omdat onze zoon dan al naar school gaat.
omdat ik bij hem de laatste 2 maanden in het ziekenhuis heb gelegen, mocht dit weer gebeuren dan heeft hij in iedergeval grotendeels onderdak.En tot  ongeveer een jaar geleden was ik er ook nog niet aan toe.

missx ik dacht einde van de maand te beginnen maar ik ind. nu ook al wel beginnen.
bedankt voor de tip!

groetjes

Hi,

Wat leuk om te horen 2 zwangeren erbij! Gefeliciteerd Iris en Suus!
@Jazzie, vervelend dat je nog steeds misselijk bent, hopen dat het snel overgaat. Tja en volgende week weet je ook weer wat beter (nou ja, zie je het beter) waar je het voor doet.
@Iris: "  Vind het lastig om alles te onthouden als we met zoveel schrijven." da's toch geen nieuw zwangerschapskwaaltje he, hihi...
@mama2006: hoop dat je het gisteren 'op hebt kunnen brengen', elke kans is er een, maar krampachtig hoeft het toch ook weer niet te zijn? soms  moeilijk, he, die balans
@binnenvaartschipper: Welkom! Jij hebt ook al een flink verdriet moeten doorstaan, zeg. Wat is het leven toch kwetsbaar. Ik wens je veel succes maar ook moed toe!

Ik weet niet of ik hoop moet houden. Gisteren weer getest, weer negatief. Als  straks toch die rd'tjes komen, ga ik wel ovulatietesten gebruiken. Dan weet ik wat beter waar ik de volgende rondes aan toe ben. En zo niet, dan nog maar een keer testen. Het zou wel vreemd zijn als ik zwanger was, want dat zou betekenen dat ik een cyclus heb van minimaal 32+5=37 dagen, de test kon je 5 dagen voor je NOD doen, hebben jullie daar wel eens van gehoord? Nou ja, ik ga er maar van uit dat er de komende dagen IETS gaat gebeuren, ik houd jullie op de hoogte.

Nou, ga weer aan het werk, groetjes allemaal!

He meiden,

Nou feliciteer mij nog maar even niet hoor. Ik twijfelde gisteren al heel erg en die streep die ik zag was echt  haast niet noemenswaardig  en gisteravond had ik ineens een klein beetje bloedverlies. Dus ik denk toch dat het vals alarm was. Tjonge ik had echt het gevoel dat het raak was. Het was wel na het vrijen  dat ik een klein beetje bloedverlies had en het zet nu ook nog niet echt door maar het zal binnenkort wel gaan doorzetten denk ik. Ik heb alleen nog helemaal geen buikpijn oid. Dat heb ik normaal wel.

Nou ja ik hou jullie op de hoogte. Het was wel flink balen gisteren.

Liefs Iris.

Sonica.... voor jou ook vervelend meid dat je nog niks weet. Niks aan  die onzekerheid.

Baby 77.. ik duim nog voor je hoor! Hoop dat het niet doorzet.

Sonica.. Je hebt wel testen die je zo lang voor je NOD kan doen..maar dat betekend niet altijd dat iedereen een goede streep krijg dan. Sommigen testen sowieso wat later positief. Het hangt er maar net vanaf hoeveel HCG hormoon je aanmaak.
Spannend in ieder geval.

het behang zit er op!! Dus het grote werk is nu gedaan. De eettafel moet nog wel een extra laag.. maar dat komt van de week wel. Ik ga vandaag even kijken dat ik de boel kan schoonmaken.. Ramen zemen, vloer Dweilen. Morgen komt mijn nieuwe bankstel.. Ooo het is zoooo mooi geworden.

Tot later
Liefs Jazzie

Hey meiden!

@SuusMama, GEFELICITEERD!!! Joepie!!!!!!! Wauw zeg! Ik hoop dat mijn derde ronde net zo positief is! Wat super zeg, kun je het al bevatten?? Ik kan trouwens niet alles van iedereen onthouden hoor. Heb altijd een tweede schermpje erbij geopend. Vooral als ik een paar dagen niet geweest ben valt er zoveel terug te lezen!

@Jazzie, wat zijn jullie allemaal aan het doen beneden? Nieuwe vloer/muren? Oh en een nieuwe bank lees ik, leuk! Was het aan vervanging toe of hadden jullie gewoon zin in wat anders? Wat vindt je zoontje van al het geklus in huis? Wel leuk altijd he, vooral als het af is . Wij gaan hier binnenkort ook de houten vloer opnieuw doen, de muren weer mooi bijwerken en overal nieuwe plinten.. Pff als ik er al aan denk...
Morgen ben je alweer 12 weken meis, hoop dat je misselijkheid dan ook eindelijk gaat afnemen.

@Sonica, meis toch, wee negatief, that sucks!! Hoe zagen je vorige cyclussen er ook alweer uit? Hoop zo dat je straks toch nog positief test! Ik duim voor je!

@Iris, ik duim ook heeeeel hard voor jou meis. Dat bloed kan natuurlijk ook gewoon een gesprongen adertje na het klussen zijn. Houd moed!

Ik ga even het lijstje aanpassen...

Liefs, ikke

Zwanger willen worden

Wanneer            

Hoeveelste kindje          

Toppertje
November
3e

Ik1978
November
2e

OD

Leeftijd        

Datum

Ik1978
30
24 november

Toppertje
29
20 oktober

NOD

Leeftijd

Kindje

Ronde

NOD November

Sonica
31
1e
1e
5

Baby77                                          
31
3e
2e
10

Heleen
25
2e
1e
14

SanPap
24
1e
1e
17

Potjeongeduld
24
1e
2e
21

Leentje
22
1e
1e
21

Krista
26
2e
1e
22

Ikke
24
1e
3e
23

Jessica
24
2e
2e
24

Mama2006
28
2e
6e
25

Mart
23
1e
2e
?

MMWS
24
1e
3e
?

Oeps
28
2e
3e
?

Moeders      

Dochter / Zoon                                          

Leeftijd

Jazzie
zoontje
1,5 jaar

Connie
zoontje
2 jaar

Toppertje
2 zoontjes
13 maand en 3 jaar

Mama2006
dochter
2 jaar

Sannie75
dochter en een zoon
4 jaar en 2jaar

Ik1978
zoon
3 jaar

Oeps
zoon
bijna  5 jaar

Baby77
*2 jongetjes*

SuusMama
zoontje
3 jaar

Heleen
dochter
2 jaar en 8 maanden

Krista
dochter

Zwanger      
Leeftijd            
Kindje          
Ronde                          
Uitgerekend op

Jazzie
25
2e
1e
27 mei 2009

MaikeSanne
24
1e
1e na mk
3 juni 2009

Sannie75
33
3e
3e
3 juli 2009

SuusMama
34
2e
3e

Echo's              
Datum                              
Hoeveelste                  
Hoe laat    

Jazzie
 17 november
2de
09.30

MaikeSanne
11 november
2e
14.45
Willen alle moeders kijken of de leeftijden van hun kinderen nog kloppen??

En Suus, wanneer denk je uitgerekend te zijn??

O dus jullie hebben ook nog een hele verbouwing voor de boeg Ikke!
We hebben geen nieuwe vloer. We hebben het grootste deel van de woonkamer opnieuw geverfd. En de andere helft behangen. De piano opnieuw geschilderd en de eettafel opnieuw geschilderd.
Verder krijgen we morgen de nieuwe bank en nog paar accesoires.
Ik moet nog andere gordijnen halen. en een goede salontafel.. (met de lacktafels van de ikea gaat mijn zoontje constant aan de haal)
Dan willen we nog een kleed.. en gaan het weekend nog kijken voor andere eetkamer stoelen. ik wil aan 1 kant een bank en de andere kant 3 stoelen.

Dus al met al.. een hele onderneming.
Het was niet echt lelijk of zo.. maar wilde graag een keer alles op elkaar afgestemd.. de nieuwe bank was wel nodig.

Liefs Jazzie

Terug
Bovenaan