*** Najaar 2008 stoppers ***

heee hallo dames!

Nou de misselijkheid is wel wat minder hevig dan vorige maand, maar heb het af en toe nog wel!
 Zoals vanmiddag kon ik niet meer zitten, ik moest wat doen want die steken in mijn buik gingen echt niet weg, dus ben maar ff andere dingen gaan doen.

ontpillen heb ik ook heel erg veel last van gehad! Heel erg misselijk en ontzettende hoofdpijn elke x, die opgezette buik heb ik ook gehad, en continu naar de wc.

Ik ga nog ff een aantal dingen voorbereiden voor morgen want morgen vier ik mijn verjaardag! hihihih dus in het lijstje mag nu 24 staan! hihihi

x

ben ik weer...
heerlijke dagen gehad met mijn gezinnetje!!
veel aan het knutselen geweest met mijn zoon,en veel de ballenbak gezien haha

ik zie alweer nieuwe meiden WELKOM hier en ik hoop natuurlijk ook voor jullie dat jullie snel zwanger mogen worden.

Ik zag al babynamen voorbij vliegen er zitten genoeg leuken bij maar dan nog een keuze maken hahaha
als ik nog weer zwanger mag raken en het is een meisje weten we de naam al maar een jongen nog niet!! maar we hebben nog tijd zat om daar over na te denken.We moeten eerst nog beginnen haha..... bijna is het zo ver........

nou ik stop er weer mee

groetjes..

hey meiden

zo dat was even een flink eind lezen zeg. 1 dag niet gekeken.
ik heb volgens mij vanmorgen op mijn werk mij ei gevoeld. heb mijn vriend al ingelicht dat we klus hebben vanavond. hoop wel dat ie er rekening mee houd, hij is nu namelijk naar de zaalvoetbal en dan willen ze na afloop nog wel eens een biertje doen. en hij moet straks natuurlijk wel nog een beetje kunnen presteren

@potje ongeduld: van harte gefeliciteerd met je verjaardag meid  geniet ervan

@missX_1983: gelijk heb je, wat dat alcohol drinken betreft. nu mag het nog, straks 9 maanden niet meer.
normaal als we een feestje hebben waar we met de auto heen moeten dan rij ik eigenlijk altijd wel terug, maar ik heb nu ook tegen mijn vriend gezegt dat hij de komende paar keer maar lekker nuchter moet blijven, want ik wil er nog wel even van genieten zo lang het nog kan .
oh ja ben met mijn cyclus inderdaad uitgegaan van 28 dagen, weet niet zeker of dit ook klopt, en mag ik in de lijst ook bij de moeders staan, heb namelijk al een dochtertje?

@sannie: ik vind ise een erg leuke naam en net als meerdere meiden hier vind ik elvi een stuk minder terwijl ik evi dan weer wel heel erg mooi vind.

@sonica: het maakt me echt niet uit als de kleine in de zomervakantie jarig is, daar kan  heb ik  echt geen rekening mee gehouden.
volgens mij blijven er dan zo weinig goede dagen over. zomer vakantie niet maar herfst-, of voorjaarvakantie of decembermaand ook niet. dan moet je wel heel veel  uitzoeken  met het plannen van een kindje en dan moet je ook nog meteen zwanger zijn en het kindje mag niet te vroeg geboren worden.
poeh ik hoop alleen maar dat ik binnenkort zwanger mag worden en wanneer het kindje geboren is zorg ik wel dat het met de verjaardag altijd groot feest is haha dat komt wel goed.

@oeps: wat balen zeg van de rd's hopelijk blijven ze deze maand weg

zo ik ga nog ff leker douchen voordat mij vriend weer thuis is
kuz krista

hoi hoi,

hoe is het hier?
ik zie en lees iets over een topic?
ik ben hier net nieuw , ben eigenlijk wel benieuwd hoe het zit met die schema's.

Ik ben nu 5 maanden gestopt met de pil.
en zit nu in mijn vruchtbare periode.
we gaan voor de 1e.

Groetjes Brenda

Ha ikke (MissX) en Baby77,

Nee, nog niet ongi hier, maar vind het wel vreselijk spannend deze dagen. Mijn NOD is vandaag of morgen en ik kon zojuist niet langer wachten en heb dus een zwangerschapstest van Sensitest gedaan en die was super negatief. Zucht ... Nu staat er op de gebruiksaanwijzing dat je deze test vier dagen voor je NOD al kunt gebruiken. Betekent dit dat het voor mij geen zin heeft om morgen of overmorgen nogmaals te testen, mocht ik niet ongi worden? Wat zijn jullie ervaringen?? Las ergens in een ander topic dat iemand slechte ervaringen met Sensitest had. Jullie??

Maar goed, eerst maar eens afwachten en hopen dat ik niet ongi wordt, anders ga ik natuurlijk automatisch naar een nieuwe ronde. Duimen jullie mee?

Met jullie alles goed??

Liefs Suus

Hi!

Brenda en Krista, gezellig dat jullie erbij zijn!

Potjeongeduld, van harte gefeliciteerd!

Nou Suus, ik duim met je mee, hoor. Wie weet ben je wel onregelmatig, dan zit je misschien nog langer voor je NOD?

Ik denk nog  steeds dat ik zwanger ben, maar we gaan het morgen (samen) zien met de test. Intussen genieten van een verlate NOD en klussen voor de lol haha.  Morgen vieren we eerst de verjaardag van mijn ouders, ik wil daar niet al te ongemakkelijk bij zitten als ik het al weet      

Babybeer, no hard feelings hoop ik? Ik kan me jouw reactie goed voorstellen, die hoor ik vaker. Misschien is het net zoiets als bessen uit de vrije natuur plukken, je weet dat het schadelijk kan zijn, maar het kan ook voedzaam zijn. De keus is natuurlijk voor iedereen zelf te maken. Iris, ik ken inderdaad wel mensen die bezig zijn geweest met pendelen en/of glaasje draaien, geesten oproepen en die konden niet zomaar ermee stoppen. Als een soort verslaving, maar dan van je geest in plaats van je lichaam.

Ik zag pas ook nog een vraag voorbijkomen over werk en hobby, ik 'doe' interne communicatie op mijn werk en loop in vrije tijd graag hard en hou van muziek maken. Sport zal ik niet zo missen (je kunt altijd wel fietsen/wandelen), maar ik zie er wel tegenop om met een grote buik te zingen. Maar ja, je krijgt er ook wat voor terug moet je maar denken.

Nog 1 dagje.... 't is mooi weer dus die kom ik wel door!

x Sonica

Hey Sonica,

Misschien heb je gelijk. Alleen heb ik deze maand ov-testen gebruikt en die gaven aan dat ik zondag de 26e waarschijnlijk mijn eisprong had, vandaar dat ik denk dat vandaag mijn NOD is. Spannend hoor.

Geduld geduld.

Bijj jou is het ook spannend dus. Heb je al getest de afgelopen dagen of wil je echt wachten tot morgen?

Het was inderdaad lekker weer vandaag. Het schijnt minder te worden deze week, dus lekker van genoten!

Liefs Suus

hallo allemaal,

potje ongeduld; nog gefeliciteerd met je verjaardag!!!! leuke dag gehad??

ikke; jij vroeg welke hond we hebben, wij hebben een cairn terrier, erg leuk en lief beestje maar ontzettend druk. kan de hele middag met een touw spelen of een bal, tegen de avond wordt hij wel moe en hebben wij rust :)

sonica; maakt mij ook niet uit als wij een baby zouden krijgen in de zomervakantie, moet zeggen dat ik daar tot ik jouw vraag las, ook niet over na had gedacht. We hopen dat we snel zwanger mogen raken, maar we zitten nog maar in de eerste ronde dus ga er maar niet van uit...

brendjuh; welkom hier!

suusmama; ik duim voor je..!!!! spannend, hoop voor jullie dat het raak is..
ditzelfde geld voor sonica, ik hoop dat het bij jullie ook raak is, wordt toch tijd wat meer zwangeren op dit topic...:)

prettig weekend allemaal!!

groetjes, leentje

Terug
Bovenaan