Goedemorgen!
@Jazzie, dat klinkt leuk allemaal zeg! Echt een hele metamorfose! Wij doen de verbouwing wel in stappen hoor. In principe ziet alles er netjes uit, maar de buren zijn tijdens hun verbouwing door onze muur heen gekomen. In dezelfde muur heeft onze lieve hond gebeten twee jaar terug toen ie klein was en in een andere muur heeft m'n lieve vriend doorheen geboord (van kamer naar hal) bij het ophangen van onze tv, haha! En dat terwijl alles, maar dan ook echt alles van ons huis nieuw is gedaan tijdens een verbouwing van anderhalf jaar lang zo'n 5 jaar geleden. Dus je kunt je voorstellen dat we flink van die gaten balen en het weer netjes willen hebben. Moeten even kijken hoe het met kleurverschil zit als we die stukken gaan sauzen, anders moeten de hele muren opnieuw... Daarnaast balen we toch een beetje van onze plinten, we hebben mooiere gezien, dus dan dat ook maar meteen. En onze houte vloer begint nu echt kale plekken te vertonen, dus die moet ook nodig geschuurd en opnieuw gelakt...
Verder moet de zolder nog geisoleerd worden en afgetimmerd en willen we die kamerklaar maken. Er moeten ook nog twee dakramen in. Nu gebruiken we de zolder alleen om de was op te hangen en het ziet er verder netjes uit hoor. Maar we denken dat als we eenmaal een kind hebben het er niet meer echt van komt. En aangezien ons plan is meer dan een, hebben we de zolder in de toekomst wel nodig als kinderkamer! Verder is alles in huis eigenlijk wel klaar en netjes. Alleen nog een keer een trapleuning erbij, maar das geen noodzaak. Al het schilderwerk aan de buitenkant heeft m'n vriend afgelopen zomer gedaan. Ach ja, zo blijf je bezig he...
En gefeliciteerd met je tante schap!! Is het een jongetje of meisje?? Leuk!!
@Mama2006, we hebben best regelmatig geklust moet ik zeggen! Heb echt geen idee of en wanneer ik m'n ei heb gehad, dus we gaan maar gewoon door he. Moet wel zeggen dat ik er niet een heel goed gevoel over heb. Maar ja, mijn gevoel zegt ook niet alles, dat blijkt wel uit de vorige keren, haha! Fijn dat jllie gisteravond toch nog de kansen hebben kunnen benutten!
@Suus, heb je nog een test gedaan eigenlijk? Wel proberen lekker te genieten hoor! Je moet toch afwachten en dan is het zonde van je tijd om te piekeren!! Ik dacht trouwens ook dat je het beste de vk zo snel mogelijk kunt bellen even als het regelen van kraamhulp!! Oja, en kinderdagverblijven, daar zijn altijd enorme wachtlijsten. Beter te vroeg aanmelden en eventueel weer afmelden als het toch niet nodig blijkt dan dat je te laat bent. Als je tenminste je kind naar een kdv wilt brengen, weet niet wat jullie plannen zijn?
@Debby, welkom hier! tuurlijk mag je meekletsen. Dit is een erg druk, maar gezellig topic. Ik zal je gelijk in ons lijstje zetten. Wat spannend dat je denkt dat het raak kan zijn! Wat voel je allemaal?
@Sannie, grrrr, zo irritant is dat he, I know!!! Maar we weten dat je aan ons denkt hoor.
@Krista, wat vervelend van je computer! Hopelijk is ie snel weer gemaakt. Ik heb het lijstje aangepast.
@Leentje, het zou heel goed van het ontpillen kunnen komen maar natuurlijk ook van wat anders!! Ik duim voor je meis!
Nou, waarom ik nou ineens alles in zo'n klein lettertyp krijg, geeeeen idee. Hier gaat het verder goed. Ben 's ochtends een beetje misselijk en als ik opsta vaak duizelig. Maar ik heb wel vaker van dat soort periodes dus denk niet dat het met zwanger zijn te maken heeft. Zou nu misschien ook nog te vroeg zijn voor dat soort kwaaltjes.
Hoe is het met Sonica en Iris?? Ik gun het jullie zo!! Laat die stomme wegblijven!!!!
Liefs, ikke
Zwanger willen worden
Wanneer
Hoeveelste kindje
Toppertje
November
3e
Ik1978
November
2e
OD
Leeftijd