A
Anoniem
Guest
Hey meiden
Jazzie de boel aan het verbouwen, lekker hoor.
Soms is het gewoon even nodig.
Ikke ook aan het verbouwen, zit het in de lucht hahaha!!!
Hoe zijn jouw klusdagen verlopen ?? heb je een beetje hoop voor deze maand??
Suusmama had je al gefeliciteerd op het november forum, geniet ervan meid.
Baby 77 wat spannend zeg.
Ik heb trouwens na het klussen ook wel eens een druppeltje bloed verloren en dat had niks met een aankomende ongi uit te staan!!
Ik duim voor je!!
Sonica het is niet krampachtig geworden hoor hahaha!!
Soms heeft mijn man geen zin en soms ik niet, maar dan moet je allebei gewoon wat water bij de wijn doen, niet?? ( het is voor een goed doel)
Nou man lief had gisterenavond direct door wat er aan de hand was en we hebben het erg gezellig gehad hihihi....
Normaal voel ik altijd mijn eisprong, alleen had ik gisteren zoveel ibiprofen genomen dat ik heb dus niet heb vernomen.
Weet zeker dat mijn ei gister is geweest want de test vanochtend was weer negatief.
En nu maar weer 2 week wachten, bah.
Ga in ieder geval niet weer testen, pas als ik overtijd ben!!!
Liefs Mama2006
Jazzie de boel aan het verbouwen, lekker hoor.
Soms is het gewoon even nodig.
Ikke ook aan het verbouwen, zit het in de lucht hahaha!!!
Hoe zijn jouw klusdagen verlopen ?? heb je een beetje hoop voor deze maand??
Suusmama had je al gefeliciteerd op het november forum, geniet ervan meid.
Baby 77 wat spannend zeg.
Ik heb trouwens na het klussen ook wel eens een druppeltje bloed verloren en dat had niks met een aankomende ongi uit te staan!!
Ik duim voor je!!
Sonica het is niet krampachtig geworden hoor hahaha!!
Soms heeft mijn man geen zin en soms ik niet, maar dan moet je allebei gewoon wat water bij de wijn doen, niet?? ( het is voor een goed doel)
Nou man lief had gisterenavond direct door wat er aan de hand was en we hebben het erg gezellig gehad hihihi....
Normaal voel ik altijd mijn eisprong, alleen had ik gisteren zoveel ibiprofen genomen dat ik heb dus niet heb vernomen.
Weet zeker dat mijn ei gister is geweest want de test vanochtend was weer negatief.
En nu maar weer 2 week wachten, bah.
Ga in ieder geval niet weer testen, pas als ik overtijd ben!!!
Liefs Mama2006