*** Najaar 2008 stoppers ***

He allemaal,

Nou ben toch echt nog ongesteld geworden. Was wel even een hele teleurstelling moet ik zeggen. Het is natuurlijk iedere keer balen dat je ongesteld wordt maar ik had nu echt goede hoop. Had gisteren ook even weer een flinke baaldag en heb ook veel gehuild. Ik miste mijn lieve mannetjes even weer extra erg. Ik had op dit moment ook nog gewoon zwanger en met een hele dikke buik rond moeten lopen... doet pijn...  Waar zouden mijn lieve mannetjes nu toch zijn?

Gelukkig voel ik me vandaag weer wat beter en we gaan er de komende maand gewoon weer voor. We hebben er hier gelukkig weer een zwangere bij.... Suus nogmaals van harte gefeliciteerd!!!! Dat er maar snel velen van ons mogen volgen. Voelt het al wat echter voor je??

Sonica hoe is het met jou???

Ikke en Jazzie jullie zijn dus ook druk aan het verbouwen. Zijn drukke tijden maar als het dan ook klaar is kun je heerlijk gaan genieten. Wij zijn afgelopen zomer ook nog eens verhuisd naar een nieuwbouwwoning (ja terwijl ik in het ziekenhuis lag. Belandde vanuit het oude huis in het ziekenhuis en vanuit het ziekenhuis kwam ik in ons nieuwe huis. Heb ook niet bij de verhuizing kunnen zijn. Was een hele rare tijd. Gelukkig hebben onze vrienden en familie onze spullen heel goed verhuisd en alles was al ingericht toen wij thuis kwamen. Was echt heel fijn want ik kon zelf natuurlijk helemaal niks op dat moment).
Wij hebben inmiddels al heel veel af maar bij een nieuwe woning is er eerst natuurlijk ook heel veel te doen. We zijn afgelopen weekend met de tuin bezig geweest. Hebben boompjes en plantjes geplant. Het lijkt nu nog helemaal niks. Hopelijk gaat het in het voorjaar allemaal goed groeien. De planten krijgen in ieder geval genoeg water met dit rotweer.... Grrrr......

Ikke voor jou is het wachten ook weer aangebroken he?! Spannend hoor. Ik vind de tijd altijd toch nog wel snel gaan. Nu zit ik natuurlijk weer aan het begin van mijn cyclus en dan lijkt de NOD nog heel ver weg maar dan ineens is het ook weer zover, tenminste zo voelt het voor mij tot nu toe.
wat heb je trouwens een leuke banner (heet dat zo?) onderaan je mail. Ik zie dat ook wel eens bij mensen staan die zwanger zijn. Hoe kom je aan zoiets?? Vind ik ook erg leuk.

Jazzie... nog een paar daagjes en dan heb je je 2e echo al weer. Spannend meid. En tante geworden! Super. Was je al tante?

Mama2006... dus het is nog wel gelukt met klussen? En jullie hebben het erg gezellig gehad lees ik... ha ha ha... mooi hoor... zo hoort het natuurlijk ook.

Sannie..... balen zeg dat je al je tekst kwijt bent. Was wel benieuwd wat je voor me had geschreven..

Leentje.... voor jou is het ook nu ook wachten he tot je NOD. Is jullie eerste ronde toch?? En idd.... in de pil zit best veel troep. Nou ja voorlopig heb je em niet meer nodig?!

Liefs Iris

Zwanger willen worden

Wanneer            

Hoeveelste kindje          

Toppertje
November
3e

Ik1978
November
2e

OD

Leeftijd        

Datum

Ik1978
30
24 november

Toppertje
29
20 oktober

NOD

Leeftijd

Kindje

Ronde

NOD November

Sonica
31
1e
1e
5

Heleen
25
2e
1e
14

SanPap
24
1e
1e
17

Debby
26
1e
1e
17

Potjeongeduld
24
1e
2e
21

Leentje
22
1e
1e
21

Krista
26
2e
1e
22

Ikke
24
1e
3e
23

Jessica
24
2e
2e
24

Mama2006
28
2e
6e
25

Mart
23
1e
2e
?

MMWS
24
1e
3e
?

Oeps
28
2e
3e
?

NOD

Leeftijd

Kindje

Ronde

NOD December

Baby77
31
3
3
12

Moeders      

Dochter / Zoon                                          

Leeftijd

Jazzie
zoontje
1,5 jaar

Connie
zoontje
2 jaar

Toppertje
2 zoontjes
13 maand en 3 jaar

Mama2006
dochter
2 jaar

Sannie75
dochter en een zoon
4 jaar en 2jaar

Ik1978
zoon
3 jaar

Oeps
zoon
bijna  5 jaar

Baby77
*2 jongetjes*

SuusMama
zoontje
3 jaar

Heleen
dochter
2 jaar en 8 maanden

Krista
dochter
2 jaar

Zwanger      
Leeftijd            
Kindje          
Ronde                          
Uitgerekend op

Jazzie
25
2e
1e
27 mei 2009

MaikeSanne
24
1e
1e na mk
3 juni 2009

Sannie75
33
3e
3e
3 juli 2009

SuusMama
34
2e
3e
20 juli 2009

Echo's              
Datum                              
Hoeveelste                  
Hoe laat    

Jazzie
 17 november
2de
09.30

MaikeSanne
11 november
2e
14.45
Zo ik heb het lijstje maar even voor weer aangepast. Heb mijn NOD op 30 dagen gezet. Vorige keer was het 26 dagen nu 30 dus ik hou het maar even op 30.

Liefs

Lieve Iris,

Wat onzettend shit, balen, vervelend en kl#te is dit zeg! Had het zo voor je gehoopt! Ook heel logisch dat het verdriet om je twee knulletjes nu heftiger naar boven komt. Het had allemaal zo anders kunnen zijn nu. Echt knap van je dat je weer vol goede moed naar de volgende ronde gaat hoor! Samen komen we er wel doorheen meid!

Over die banner. Daar zijn verschillende sites voor, even googlen op 'cyclus banner'. Ik maak 'em altijd via Lilypie.com.

Ga naar www.lilypie.com
Klik op het nederlandse vlaggetje voor de taal
Klik dan op 'zwanger willen worden'
Klik op grote afteller
Dan kies je een van de vijf banners en dan op stap 2
Kies een van de markers en klik dan op stap 3
Dan vul je in wanneer je voor het laatst ongi geworden bent en hoe lang je (gemiddelde) cyclus is.
Als de banner gemaakt is ga je er met de muis op staan, rechter muisknop kopieren en dan hier in het tekst vlak plakken.

Succes!!

Liefs, ikke

Lieve Ikke...

Bedankt voor je hele lieve woorden. Doet me echt goed. En ook bedankt voor je duidelijke uitleg over de banner. Ik zal eens even kijken. Zag dat je ook een banner hebt op babybrabbel.

Liefs Iris

Ha meiden,

@ Jazzie: ik heb vanmiddag de vk proberen te bellen, maar ik kan alleen tussen 12.00 en 13.00 uur bellen, dus morgen in de herkansing. Voelt wel vroeg, maar ja, ik hoor vanzelf wel of ik te vroeg bel of niet. Kan tenslotte geen kwaad. Met 8 weken al een echo! Woh, dat is snel!!
Gefeliciteerd met je nichtje!!

@ Debby82: klets gezellig mee J . Spannend hè. Hoop hebben is altijd goed. Ik ben benieuwd hoor.

@ Sannie 75: Dank je wel voor je felicitaties. $%^&$# ja ja die vervelende computers af en toe J .

@ Leentje: Je schreef:

@baby77 een dikke knuffel voor jou  het is niet eerlijk wat jou overkomt

@Suusmama van harte gefeliciteerd met je zwangerschap...

Ik heb hier een klein beetje hoop maar moet nog tot maandag wachten. Ik heb gespannen borsten en ik heb net  eergisteren de  hele dag overgegeven maar  kan ook buikgriep zijn geweest.  

suusmama natuurlijk mag je dat vragen...
Ik had een veel te hoge bloeddruk(onderdruk) en mijn zoon groeiede niet goed en op het laatst helemaal niet meer en is daardoor 3 week eerder gehaald.Ik had echt bedstraf    2 keer een kwartier uit bed.wat een ergenis was dat ik voelde me prima en moest op bed blijven.maar deed het voor een goed doel!!!!!

vind het leuk dat er meerdere zijn die er bewust voor gekozen hebben om met 3,5 jaar voor een 2e kindje te gaan.Ik voelde me nogal dom om dat ik er zo over dacht.iedereen die zegt altijd maar dan is het leeftijdsverschil zo groot......

maikesanne hoe was je echo???
alles goed hoop ik!!

groetjes.....

Hallo hier ben ik nog weer even.

Suusmama blijf lekker meekletsen hoor. Is leuk en als we straks hopelijk allemaal zwanger zijn kunnen we lekker samen genieten/klagen ;)/tips/ideeen uitwisselen etc. etc. Ik heb idd heel wat ergs meegemaakt. Ik heb het hier al eens vermeld. Wil het nog wel een keer kort vertellen hoor en anders  kun je het even op het vorige topic (wie stopt er nog meer in het najaar met de pil) opzoeken. Het is niet dat ik het niet wil vertellen maar ik wil het ook graag over de leuke en positieve dingen hebben. Met name voor de zwangeren onder ons, anders ga je misschien alleen maar piekeren over wat er allemaal wel niet mis kan gaan.

Debby... bedankt voor je knuffel. Jij ook nog welkom hier. Had ik nog helemaal niet gezegd volgens mij.... Zou echt wel te gek zijn als het de eerste ronde gelijk raak is. Wat jij nu opnoemt zouden we zwangerschapskwaaltjes kunnen zijn maar ik wil je ook geen valse hoop geven. Je lichaam kan je ook voor de gek houden omdat je het zo graag wilt. Spreek uit ervaring.

En Maike Sanne hoe is het met jou?? Heb laatst ook al eens naar je gevraagd. Hopelijk is alles nog goed met jullie en hopelijk ook met je zus.

Liefs Iris

Terug
Bovenaan