*** Najaar 2008 stoppers ***

Hey,

Eeven mijn info!!
Mijn NOD is pas in december, dus lekker vers allemaal, de 8e om precies te zijn. Eerste kindje dus en eerste ronde!!

En weet je wat zo lastig is, ik wil en moet (van mezelf en partnerlief) mijn mondje houden over dat we gestopt zijn. Is erg lastig, sowieso omdat ik rookte en nu gestopt ben en dat is voor veel mensen de vraag " en ben je zwanger". Tja vriendje, 29 jaar en ineens niet meer roken...hahah! en dan mijn mond maar houden...

Mijn zus is op dit moment zwanger en zou zooo graag willen zeggen dat ik ook zwanger wil worden, maar goed. Dit is dan de juiste plaats om toch even mijn enthousiasme te delen!!

Kus Tink

En ik vergeet natuurlijk helemaal Sannie onder de zwangeren, vergeef me!!  Haha, hoe is het met jou??

Kuss

Hoi allemaal, ik wil ook wel graag meedoen in deze topic.
W, 28 jaar, eerste kindje, 3e ronde (denk ik; gestopt in september, OD in september en oktober gehad, aankomende NOD is 26 november) is dan toch derde ronde? Vandaag en morgen zijn mijn vruchtbare dagen maar ik heb vanavond nachtdienst!! balen! Zijn er meer die dat hebben? Morgen nog kans.. haha heerlijk he die spontaniteit..

Heb mijzeld er even tussen gezet, hoop dat het zo goed is,

Zwanger willen worden

Wanneer            

Hoeveelste kindje          

Toppertje
November
3e

Ik1978
November
2e

OD

Leeftijd        

Datum

Ik1978
30
24 november

Toppertje
29
20 oktober

NOD

Leeftijd

Kindje

Ronde

NOD November

Zoe
?
?
?
11

Heleen
25
2e
1e
14

SanPap
24
1e
1e
17

Debby
26
1e
1e
17

Potjeongeduld
24
1e
2e
21

Leentje
22
1e
1e
21

Krista
26
2e
1e
22

Ikke
24
1e
3e
23

Jessica
24
2e
2e
24

Mama2006
28
2e
6e
25

W1980
28
1e
3e
26

Binnenvaartschipper
25
?
?
30

Tinkerbell
29
1e
?
?

Mart
23
1e
2e
?

MMWS
24
1e
3e
?

Oeps
28
2e
3e
?

NOD                                              

Leeftijd

Kindje

Ronde

NOD December

Baby77
31
3
3
12

Wachtbankje
Leeftijd
Reden
Kindje
Ronde

Sonica
31
NOD 5 nov, nog  geen  rd's  
1
1

Moeders      

Dochter / Zoon                                          

Leeftijd

Jazzie
zoontje
1,5 jaar

Connie
zoontje
2 jaar

Toppertje
2 zoontjes
13 maand en 3 jaar

Mama2006
dochter
2 jaar

Sannie75
dochter en een zoon
4 jaar en 2jaar

Ik1978
zoon
3 jaar

Oeps
zoon
bijna  5 jaar

Baby77
*2 jongetjes*

SuusMama
zoontje
3 jaar

Heleen
dochter
2 jaar en 8 maanden

Krista
dochter
2 jaar

Zwanger      
Leeftijd            
Kindje          
Ronde                          
Uitgerekend op

Jazzie
25
2e
1e
27 mei 2009

MaikeSanne
24
1e
1e na mk
3 juni 2009

Sannie75
33
3e
3e
3 juli 2009

SuusMama
34
2e
3e
20 juli 2009

Echo's              
Datum                              
Hoeveelste                  
Hoe laat    

Jazzie
 17 november
2de
09.30

MaikeSanne
11 november
2e
14.45

SuusMama
28 november
1e (intake)

heey allemaal,
was idd nog wat info vergeten. ben 24 jaar, en idd 2e ronde, 1e kindje. nog superspannend dus allemaal.
@suus idd  nog erg onwerkelijk allemaal als het wel zo zou zijn. ga idd nog weer een test doen om het echt zeker te weten, weet dat je dan beter even 2 dagen kan wachten, maar hoop dat ik zolang me in kan houden om toch niet even te checken.. zou wel leuk zijn om dan idd tegelijk uitgerekend te zijn, kun je toch alles beetje vergelijken met elkaar. spannend hoor zo'n eerste afspraak bij de vk... dan begint het toch allemaal wat meer te leven lijkt me...

liefs Zoë

Hey meiden!

@Sylvia, ik snap je probleem. Lastig zeg! Wel super dat je eraan mee mag doen! Over die negatieve test: Janneke is hier het bewijs dat het even kan duren voor ie positief wordt he! Ik duim nog steeds voor je.

@Puk, bij jou ook nog niks? Hoop het zo!!

@Sabien, wat vreemd dat het nog niet doorzet! Als het nou de hele tijd bruin is zoals bij mij, dan duurt het vaak even voor het doorzet. Maar bij jou was het al helder rood toch? Je vorige ongi's duurden langer? Dan was dit misschien wel wat ze een innesteling noemen?? Hope so!

@Bion, leuk dat je mee mag doen en presentjes gekregen hebt! Altijd leuk. Komen ze het bij je ophalen of breng je het zelf weg?

@Liss, je krampen worden minder, gelukkig maar! Ik had vanmorgen weer van die steken, op dezelfde plek als gisteravond, zo raar! Wel minder heftig. Balen trouwens dat je mannetje niet vrij kan krijgen voor je 1e echo! Kun je 'em niet verzetten naar eerder? Is natuurlijk wel iets heel speciaals...

@Maaike, ik moet je zeggen dat mijn ongi ook altijd meteen doorzette toen ik aan de pil was. Zelfs de eerste twee maanden na het stoppen! Maar sinds de derde maand na het stoppen met de pil, begint mijn ongi eerst met bijna 5 dagen van tevoren al bruinverlies. Als het mij nu weer gebeurt, weet ik dus dat ik ongi ga worden. Maar dat zegt bij jou natuurlijk nog niks. Ook dit zou een innestelingsbloeding kunnen zijn. Hoop het heel erg voor je! Hou je ons op de hoogte?

@Eva, leuk dat morgen nog meer mensen het te weten komen! En dat je man nog een oma heeft, wat leuk!

Nou, vanavond komt een vriendin op visite, gezellig bijkletsen en So you think you can dance kijken. Zien jullie dat wel eens? Vind het wel leuk om te zien, zo knap!

Nou, fijne avond allemaal!

Liefs, ikke

Hihi, wat stom!!! Dit berichtje was bedoeld voor een ander topic waar ik mee schrijf, haha!

BlonTTT

Nou, dit is wel voor jullie bedoeld hoor! Haha!

@Tinkerbell, oh wat is dat lastig he om het tegen niemand te zeggen! Bij ons weet alleen mijn beste vriendin ervan en mijn broer en zijn vriendin. De laatste twee moesten we het wel vertellen, omdat ze wilden weten of we meegaan op wintersport. Dat wisten we dus nog niet zeker, terwijl we elk jaar gaan. Nu achteraf gaan ze zelf niet, dus hadden we het helemaal niet hoeven zeggen, maar goed das achteraf. Ook wel leuk om het er met een ander over te kunnen hebben. Maar verder houden we het voor onszelf!
Wat leuk dat je zus ook zwanger is! Hoever is ze?

@W1980, welkom hier! Ik had je gisteren al kort gesproken over je vraag over zwanger willen worden en sporten, haha! Je zit nu dus in je vruchtbare dagen. Hebben jullie de afgelopen dagen ook al geklust? Het goedje van je mannetje blijft wel zo'n 72 uur in leven hoor!

@Zoe, je hebt gelijk dat je er beter 1 of 2 dagen tussen kunt laten zitten omdat het hcg hormoon zich geloof ik elke 2 of 3 dagen verdubbelt. Maar, een streep is een streep en komt er maar op een manier! Dus ik ga het toch doen: GEFELICITEERD meis!!! Je bent gewoon zwanger!!

Nou, zoals jullie al hebben kunnen lezen komt vanavond gezellig een vriendin op visite. Even lekker bijkletsen.

Fijne avond jullie!

Liefs, ikke

Zwanger willen worden

Wanneer            

Hoeveelste kindje          

Toppertje
November
3e

Ik1978
November
2e

OD

Leeftijd        

Datum

Ik1978
30
24 november

Toppertje
29
20 oktober

NOD

Leeftijd

Kindje

Ronde

NOD November

Zoe
25
1e
2e
11

Heleen
25
2e
1e
14

SanPap
24
1e
1e
17

Debby
26
1e
1e
17

Potjeongeduld
24
1e
2e
21

Leentje
22
1e
1e
21

Krista
26
2e
1e
22

Ikke
24
1e
3e
23

Jessica
24
2e
2e
24

Mama2006
28
2e
6e
25

W1980
28
1e
3e
26

Binnenvaartschipper
25
?
?
30

Tinkerbell
29
1e
1e
8

Mart
23
1e
2e
?

MMWS
24
1e
3e
?

Oeps
28
2e
3e
?

NOD                                              

Leeftijd

Kindje

Ronde

NOD December

Baby77
31
3
3
12

Wachtbankje
Leeftijd
Reden
Kindje
Ronde

Sonica
31
NOD 5 nov, nog  geen  rd's  
1
1

Moeders      

Dochter / Zoon                                          

Leeftijd

Jazzie
zoontje
1,5 jaar

Connie
zoontje
2 jaar

Toppertje
2 zoontjes
13 maand en 3 jaar

Mama2006
dochter
2 jaar

Sannie75
dochter en een zoon
4 jaar en 2jaar

Ik1978
zoon
3 jaar

Oeps
zoon
bijna  5 jaar

Baby77
*2 jongetjes*

SuusMama
zoontje
3 jaar

Heleen
dochter
2 jaar en 8 maanden

Krista
dochter
2 jaar

Zwanger      
Leeftijd            
Kindje          
Ronde                          
Uitgerekend op

Jazzie
25
2e
1e
27 mei 2009

MaikeSanne
24
1e
1e na mk
3 juni 2009

Sannie75
33
3e
3e
3 juli 2009

SuusMama
34
2e
3e
20 juli 2009

Echo's              
Datum                              
Hoeveelste                  
Hoe laat    

Jazzie
 17 november
2de
09.30

MaikeSanne
11 november
2e
14.45