quote: MissX_1983 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-11-2008 13:02:06&apos

);
Hey allemaal!!
Jeetje er komen steeds meer meiden bij, gezellig! Wordt wel steeds moeilijker voor me om op iedereen te reageren, ook qua tijd, maar ga het toch proberen.
@Iris, hoe is het nu met je meis? Is de grootste teleurstelling een beetje gezakt? Niet dat dat moet ofzo hoor, begrijp me niet verkeerd. Maar bij mij is het meestal na een dag ofzo dat ik alweer denk: nieuwe ronde nieuwe kansen! Alleen zo vervelend dat wachten telkens he.. Hoop dat je niet te heftig ongi bent...
@Suus, wat gaaf dat je al terecht kunt bij de vk! Weet je al of je dan een echo krijgt of niet? Maar sowieso al spannend lijkt me, een intake gesprek! Zo begint het steeds realistischer te worden of niet? Trouwens super leuk dat je hier gewoon blijft kletsen!
@Debby spannend zeg dat je misselijk bent en last van je borsten hebt! Ik duim voor je!
@Ik1978, ik heb altijd gedacht dat als we kinderen kunnen krijgen, we dan niet teveel leeftijd ertussen wilden laten (voor hoever je dan wat te kiezen hebt he...). Maar hoor het in m'n omgeving steeds meer dat de oudste 3 of 4 is en dat ze dan in verwachting raakt van de tweede. Moet zeggen dat dat me ook wel ideaal lijkt hoor. De een naar school zodat je net weer wat meer tijd hebt voor de kleine. Maar goed, aan de andere kant, ben je net uit de luiers, kun je weer van voor af aan beginnen. Ach het heeft allemaal z'n voors en tegens, toch? Lekker doen waar jullie je goed bij voelen hoor!
@Toppertje, leuk dat je er weer bent, eindelijk! Haha, heb al een aantal keer naar je gevraagd, was even bang dat je niet meer terug zou komen. Maar top dat je er weer bent en alles bevalt dus in jullie nieuwe huisje, geweldig! Je staat nog steeds in ons lijstje hoor, we waren je niet vergeten. Wanneer is je nieuwe OD? Of wordt het al NOD??
@Binnenvaartschipper, je staat in ons lijstje! Hoeveelste ronde is dit en hoeveelste kindje? Hoop voor je dat het gauw raak mag zijn na alle ellende!
@Sonica, wat naar dat wachten joh! Ik heb je even op het wachtbankje gezet, oke??
@Zoe en Tinkerbell, welkom hier! Ik heb jullie ook in het lijstje gezet! Zoe, wat is je leeftijd en is dit jullie 2e ronde en 1e kindje? Spannend dat de rd's er nog niet zijn!! En Tinkerbell je kunt hier met al je vragen terecht hoor! Geef je ook even jouw info door voor het lijstje? Succes meiden!
@MaikeSanne en Jazzie, hoe is het met de zwangeren en de kwaaltjes??
En hoe is het met de andere meiden? Morgen heeft Heleen haar NOD!
Hier alles oke. Voelde gister avond echt flinke steken links onderin m'n buik. Duurde wel drie uur en natuurlijk wel met tussenpozen. Vanmorgen weer! Hoop toch niet dat dat een verlate eisprong was. Heb echt geen zin om nog langer te wachten zeg. Dacht ook eigenlijk dat ik afgelopen donderdag m'n ei gevoeld had...
Liefs, ikke
Zwanger willen worden
Wanneer
Hoeveelste kindje
Toppertje
November
3e
Ik1978
November
2e
OD
Leeftijd
Datum
Ik1978
30
24 november
Toppertje
29
20 oktober
NOD
Leeftijd
Kindje
Ronde
NOD November
Zoe
?
?
?
11
Heleen
25
2e
1e
14
SanPap
24
1e
1e
17
Debby
26
1e
1e
17
Potjeongeduld
24
1e
2e
21
Leentje
22
1e
1e
21
Krista
26
2e
1e
22
Ikke
24
1e
3e
23
Jessica
24
2e
2e
24
Mama2006
28
2e
6e
25
Binnenvaartschipper
25
1e
1e na mk
30
Tinkerbell
29
1e
?
?
Mart
23
1e
2e
?
MMWS
24
1e
3e
?
Oeps
28
2e
3e
?
NOD
Leeftijd
Kindje
Ronde
NOD December
Baby77
31
3
3
12
Wachtbankje
Leeftijd
Reden
Kindje
Ronde
Sonica
31
NOD 5 nov, nog geen rd's
1
1
Moeders
Dochter / Zoon
Leeftijd
Jazzie
zoontje
1,5 jaar
Connie
zoontje
2 jaar
Toppertje
2 zoontjes
13 maand en 3 jaar
Mama2006
dochter
2 jaar
Sannie75
dochter en een zoon
4 jaar en 2jaar
Ik1978
zoon
3 jaar
Oeps
zoon
bijna 5 jaar
Baby77
*2 jongetjes*
SuusMama
zoontje
3 jaar
Heleen
dochter
2 jaar en 8 maanden
Krista
dochter
2 jaar
Zwanger
Leeftijd
Kindje
Ronde
Uitgerekend op
Jazzie
25
2e
1e
27 mei 2009
MaikeSanne
24
1e
1e na mk
3 juni 2009
Sannie75
33
3e
3e
3 juli 2009
SuusMama
34
2e
3e
20 juli 2009
Echo's
Datum
Hoeveelste
Hoe laat
Jazzie
17 november
2de
09.30
MaikeSanne
11 november
2e
14.45
SuusMama
28 november
1e (intake)
Leuk dat ik in jullie lijstje sta!! Heb net even wat gegevens erbij gezet. Ik wist alleen niet wat ik bij 'ronde' moest zetten. Want eigenlijk is dit de 5e ronde, maar omdat ik een miskraam heb gehad is dit weer de 1e ronde na de miskraam.
Ik hoor het wel.
liefs