*** Najaar 2008 stoppers ***

Ha MissX,

Tjee, kun je het allemaal bijhouden? Ik vind het hier al een hele klus om alle verhalen te volgen. Je moet echt elke dag lezen, anders mis je een hoop!!

Nee, ik krijg tijdens mijn intakegesprek bij de vk nog geen echo. Ze zei gelijk al door de telefoon dat ze het hartje ook nog niet zal kunnen horen. Ik had ook niet anders verwacht. Ben dan ook pas 6,5 week als ik ga! En trouwens. echo's doen ze hier niet bij vk-praktijk zelf, maar je moet ergens anders naar toe.

Nu mijn zoontje in bed stoppen, anders wordt het veelste laat.

Liefs Suus

Hoi hoii

Ben ik ook weer eens..Sorry dat ik niet zo vaak meer mee schrijf maar heb niet veel vut..
Alles gaat prima !
De echo was afgelopen dinsdag goed ! Er was metee een hartje te zien en een beeb wat eerst sliep, maar later lekker ging bewegen. Prachtig om te zien !!
Ben nu 11 weken en 2 dagen al weer.. gaat snel !
We zijn nu druk bezig om het de naaste familie en vrienden persoonlijk te vertellen en dan na t weekend mag het het dorp door haha

Mn misselijkheid is nog steeds aanwezig, maar ja hoort er bij he.. Mn eczeem zakt gelukkig langzaam af, dat is al een groot voordeel !
K groei voor mijn gevoel ook al een beetje..gelukkig nog niet in kilo's,maar voor mij gevoel zit m kleding al iets strakker,maar is moeilijk te peilen omdat ik voor de zwangerschap 8 kilo ben afgevalle..

K reageer andere x ff op jullie, k zal nu ff douche en als manlief nog op tijd thuis is dan gaan we ff naar grootouders..

Liefs Maike Sanne

ps... Jaa er weer zwangeren bij ! Gefeli !!

Hallooww dames!!

Ik  schrijf hier niet meer zo vaak maar ik lees wel mee hoor!

Ik wou Suusmama even feliciteren met haar zwangerschap!!
GEFELICITEERD MEID!!
Wat heerlijk dat er weer een zwangere bij is!

Voor alle klusmeiden hoop ik dat er een vruchtbare periode aanbreekt want ik gun het jullie zo....

Ik lees dat het met de andere zwangeren ook goed gaat!
Super!

Er zijn ook al weer heel wat nieuwe dames bij gekomen zie ik..mooi zo!

Hier gaat het verder ook goed, Jarno en ik (Jarno is mijn zoontje) zijn net ziek geweest, dat was wat minder maar we zijn er alweer zo goed als bovenop.

Ik blijf lekker meelezen en laat af en toe wel wat van mij horen!

liefs Connie

Hejj ikke, je dubbelleven is zo wel ontmaskerd, hihi. En, zal je net zien:  net nu je me op het wachtbankje hebt gezet, zijn de rd's gekomen. Gisteravond. Ik denk dat ik nu toch maar ga testen wanneer mijn ovulatie is, want of mijn NOD 11 of 19 december is???  Een beetje opgelucht ben ik wel. Stel je voor dat je zwanger bent en je hebt geen idee hoe lang, da's toch ook niet prettig?

Ga weer aan 't werk, x Son.

Mijn nod is 17 november maar omdat ze zeggen dat je 4 dagen van te voren kan testen heb ik net ff een test gedaan... ben erg nieuwsgierig haha. Maar eigelijk had ik het beter niet kunnen doen want ik dag eerst dat ik geen streepje zag maar met goed kijken zag ik een heel licht streepje... je moet wel echt goed in het licht kijken. Hij is wel roze dus... Over een paar dagen nog maar eens testen maar dit geeft me wel goede hoop!

Hey meiden,

Ik moet jullie iets vragen, maar het is echt vies, sorry daarvoor. Wil zo graag weten of een van jullie weet wat het is! Gisteravond had ik dus weer van die flinke steken links onderin m'n buik. Op een gegeven moment loop ik door de woonkamer en voel ik dat er gewoon iets van onder uit me loopt. Je kunt het vergelijken met klusspul wat eruit komt of als je hevig ongi bent. Zo  voelde het. Maar omdat ik de laatste dagen best wat afscheiding had, dacht  ik laat maar even zitten. Toen ik gisteravond (een uur later ofzo) naar bed ging, ging ik nog even naar de wc en schrok! Er zat een bolletje slijm in m'n onderbroek, helemaal doorzichtig. Je kunt het  met  het volgende vergelijken: een proefmonstertje in een tijdschrift zit toch vaak met een beetje lijm vast geplakt? Van dat lijm wat je tussen je vingers kunt rollen en  dan een bolletje wordt, doorzichtig. Begrijpen jullie wat  ik bedoel? Het zal dus al als een bolletje in m'n onderbroek en toen ik het tussen m'n vingers pakte (sorry! ) kreeg ik het ook niet uit elkaar. Echt dezelfde structuur als zo'n bolletje lijm. Zelfde grootte ook. En geurloos.  

Wat moet ik daar nou weer mee? Heb ik  echt nog nooit gehad. Het  kunnen ook echt geen klusresten zijn, want we hebben dinsdagavond voor het laatst geklust en dat ziet er bovendien ook altijd heel anders uit. Ook ziet mijn afscheiding (wat een naar woord toch) er altijd heel anders uit.  

Haha, dacht gisteren echt: komt dat uit mij?? Vond het zo raar. Maar misschien weet een van jullie wat het is of heeft iemand het  wel eens gehad?

@Suus, het is nog wel bij te houden hoor, haha! Maar kost me wel behoorlijk veel tijd. Vooral als je even niet online geweest bent. Heb er wel eens aan gedacht om nog maar op een topic te lezen en schrijven, maar ben veel te benieuwd naar alle verhalen! Ik schrijf bij de juni stoppers omdat ik toen echt gestopt ben met de pil, maar ik schrijf ook hier, omdat we eerst een paar maanden veilig geklust hebben.
Moet je voor de echo's naar het ziekenhuis misschien? Vraag me af hoe dat hier allemaal geregeld is. Ik woon in een dorp en volgens mij is hier in een wat grotere plaats dichtbij een praktijk voor alle omliggende dorpen. De vk is volgens mij ook een man. Moet een beetje een rare zijn. Ach ja, dat zien we dan allemaal wel weer he...

@MaikeSanne, fijn dat de echo goed was! Was je mannetje ook mee? En hoe reageert iedereen op het goede nieuws?

@Connie, leuk dat je er weer even bent! Gelukkig weer helemaal beter. Hoe is het met je zoontje verder? Gaat het goed op het kdv? En in z'n nieuwe kamer? Is ie al gewend?

@Sonica, wat shit dat de rd's toch zijn doorgebroken... Echt balen!! Ik heb je weer in het NOD lijstje gezet. Hoe lang duurde deze cyclus? Voor de volgende kun je het beste weer van hetzelfde aantal dagen uitgaan, omdat dit je eerste was, voorkomt ook teleurstellingen als het de volgende keer weer langer duurt. (Hoewel het natuurlijk sowieso een teleurstelling is als je ongi wordt) Maar goed, omdat dit de eerste was, kan het natuurlijk zijn dat de volgende keer korter is, dus dan is het niet zo'n gek idee om met ovutesten aan de gang te gaan ja.

@Zoe, heb jou op het wachtbankje gezet, maar eigenlijk vind ik dat je al onder de zwangeren hoort! Laat je weten wanneer je er zelf zeker van bent? Heb je nog een keer getest?? Ik hoop het zo!

@Debby, meis jij ook een lichte streep! Een streep is een streep en die komt er echt alleen als het hcg hormoon in je urine zit hoor! Overmorgen (als je zo lang kunt wachten) meteen weer een test ertegen aan! haha! Gefeliciteerd meis!!! Ik laat je nog wel even in het NOD lijstje, oke? Tot je er zelf zekerder van bent. Toi toi!

@Heleen, hoe is het met jou? Nog geen rd's hoop ik!!

Liefs, ikke

Zwanger willen worden

Wanneer            

Hoeveelste kindje          

Toppertje
November
3e

Ik1978
November
2e

OD

Leeftijd        

Datum

Ik1978
30
24 november

Toppertje
29
20 oktober

NOD

Leeftijd

Kindje

Ronde

NOD November

Heleen
25
2e
1e
14

SanPap
24
1e
1e
17

Debby
26
1e
1e
17

Potjeongeduld
24
1e
2e
21

Leentje
22
1e
1e
21

Krista
26
2e
1e
22

Ikke
24
1e
3e
23

Jessica
24
2e
2e
24

Mama2006
28
2e
6e
25

W1980
28
1e
3e
26

Binnenvaartschipper
25
?
?
30

Tinkerbell
29
1e
1e
8

Mart
23
1e
2e
?

MMWS
24
1e
3e
?

Oeps
28
2e
3e
?

NOD                                              

Leeftijd

Kindje

Ronde

NOD December

Baby77
31
3
3
12

Sonica
31
1
2
?

Wachtbankje
Leeftijd
Reden
Kindje
Ronde

Zoe
25
NOD 11 november, geen rd's en een lichte streep!                                                                
1
2

Moeders      

Dochter / Zoon                                          

Leeftijd

Jazzie
zoontje
1,5 jaar

Connie
zoontje
2 jaar

Toppertje
2 zoontjes
13 maand en 3 jaar

Mama2006
dochter
2 jaar

Sannie75
dochter en een zoon
4 jaar en 2jaar

Ik1978
zoon
3 jaar

Oeps
zoon
bijna  5 jaar

Baby77
*2 jongetjes*

SuusMama
zoontje
3 jaar

Heleen
dochter
2 jaar en 8 maanden

Krista
dochter
2 jaar

Zwanger      
Leeftijd            
Kindje          
Ronde                          
Uitgerekend op

Jazzie
25
2e
1e
27 mei 2009

MaikeSanne
24
1e
1e na mk
3 juni 2009

Sannie75
33
3e
3e
3 juli 2009

SuusMama
34
2e
3e
20 juli 2009

Echo's              
Datum                              
Hoeveelste                  
Hoe laat    

Jazzie
 17 november
2de
09.30

MaikeSanne
11 november
2e
14.45

SuusMama
28 november
1e (intake)

Heey meiden!

heb vanmorgen weer getest (kon me niet inhouden, wilde  het zo graag weten...) en het streepje was  toch echt een duidelijk streepje    begint dus langzaa m door te dringen dat het toch waarschijnlijk echt wel zo is! is nog erg onwerkelijk, maar voelt in elk geval al super..  nu hopen dat alles goed blijft gaan, want die eerste maanden lijken me toch wel erg spannend...

@ ikke: wat raar zeg van die afscheiding, kan me voorstellen dat je graag wilt weten wat het is, aangezien je het nog niet eerder hebt gehad. herken het ook eigenlijk niet wat het zou kunnen zijn.. maar ff goed in de gaten houden of je dit vaker krijgt.. op internet ook al gekeken wat het zou kunnen zijn?

@ debby: dus ook een licht streepje! hoop voor je dat het net als bij mij een duidelijkere streep gaat worden en dat je dus echt zwanger bent. zou echt super zijn voor je! maar ja, een licht streepje is een streepje,duss...

@ sonica: balen zeg dat je toch ongi bent geworden.. duim met je mee voor de volgende ronde!

Liefs Zoë

quote: MissX_1983 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-11-2008 13:02:06'));

Hey allemaal!!

Jeetje er komen steeds meer meiden bij, gezellig! Wordt wel steeds moeilijker voor me om op iedereen te reageren, ook qua tijd, maar ga het toch proberen.

@Iris, hoe is het nu met je meis? Is de grootste teleurstelling een beetje gezakt? Niet dat dat moet ofzo hoor, begrijp me niet verkeerd. Maar bij mij is het meestal na een dag ofzo dat ik alweer denk: nieuwe ronde nieuwe kansen! Alleen zo vervelend dat wachten telkens he.. Hoop dat je niet te heftig ongi bent...

@Suus, wat gaaf dat je al terecht kunt bij de vk! Weet je al of je dan een echo krijgt of niet? Maar sowieso al spannend lijkt me, een intake gesprek! Zo begint het steeds realistischer te worden of niet? Trouwens super leuk dat je hier gewoon blijft kletsen!

@Debby spannend zeg dat je misselijk bent en last van je borsten hebt! Ik duim voor je!

@Ik1978, ik heb altijd gedacht dat als we kinderen kunnen krijgen, we dan niet teveel leeftijd ertussen wilden laten (voor hoever je dan wat te kiezen hebt he...). Maar hoor het in m'n omgeving steeds meer dat de oudste 3 of 4 is en dat ze dan in verwachting raakt van de tweede. Moet zeggen dat dat me ook wel ideaal lijkt hoor. De een naar school zodat je net weer wat meer tijd hebt voor de kleine. Maar goed, aan de andere kant, ben je net uit de luiers, kun je weer van voor af aan beginnen. Ach het heeft allemaal z'n voors en tegens, toch? Lekker doen waar jullie je goed bij voelen hoor!

@Toppertje, leuk dat je er weer bent, eindelijk! Haha, heb al een aantal keer naar je gevraagd, was even bang dat je niet meer terug zou komen. Maar top dat je er weer bent en alles bevalt dus in jullie nieuwe huisje, geweldig! Je staat nog steeds in ons lijstje hoor, we waren je niet vergeten. Wanneer is je nieuwe OD? Of wordt het al NOD??

@Binnenvaartschipper, je staat in  ons lijstje! Hoeveelste ronde is dit en hoeveelste kindje? Hoop voor je dat het gauw raak mag zijn na alle ellende!

@Sonica, wat naar dat wachten joh! Ik heb je even op het wachtbankje gezet, oke??

@Zoe en Tinkerbell, welkom hier! Ik heb  jullie ook in het lijstje gezet! Zoe, wat is je leeftijd en is dit jullie 2e ronde en 1e kindje? Spannend dat de rd's er nog niet zijn!! En Tinkerbell je kunt hier met al je vragen terecht hoor! Geef je ook even jouw info door voor het lijstje? Succes meiden!

@MaikeSanne en Jazzie, hoe is het met de zwangeren en de kwaaltjes??

En hoe is het met de andere meiden? Morgen heeft Heleen haar NOD!

Hier alles oke. Voelde gister avond echt flinke steken links onderin m'n buik. Duurde wel drie uur en natuurlijk wel met tussenpozen. Vanmorgen weer! Hoop toch niet dat dat een verlate eisprong was. Heb echt geen zin om nog langer te wachten zeg. Dacht ook eigenlijk dat ik afgelopen donderdag m'n ei gevoeld had...

Liefs, ikke

Zwanger willen worden

Wanneer            

Hoeveelste kindje          

Toppertje
November
3e

Ik1978
November
2e

OD

Leeftijd        

Datum

Ik1978
30
24 november

Toppertje
29
20 oktober

NOD

Leeftijd

Kindje

Ronde

NOD November

Zoe
?
?
?
11

Heleen
25
2e
1e
14

SanPap
24
1e
1e
17

Debby
26
1e
1e
17

Potjeongeduld
24
1e
2e
21

Leentje
22
1e
1e
21

Krista
26
2e
1e
22

Ikke
24
1e
3e
23

Jessica
24
2e
2e
24

Mama2006
28
2e
6e
25

Binnenvaartschipper
25
1e
1e na mk
30

Tinkerbell
29
1e
?
?

Mart
23
1e
2e
?

MMWS
24
1e
3e
?

Oeps
28
2e
3e
?

NOD                                              

Leeftijd

Kindje

Ronde

NOD December

Baby77
31
3
3
12

Wachtbankje
Leeftijd
Reden
Kindje
Ronde

Sonica
31
NOD 5 nov, nog  geen  rd's  
1
1

Moeders      

Dochter / Zoon                                          

Leeftijd

Jazzie
zoontje
1,5 jaar

Connie
zoontje
2 jaar

Toppertje
2 zoontjes
13 maand en 3 jaar

Mama2006
dochter
2 jaar

Sannie75
dochter en een zoon
4 jaar en 2jaar

Ik1978
zoon
3 jaar

Oeps
zoon
bijna  5 jaar

Baby77
*2 jongetjes*

SuusMama
zoontje
3 jaar

Heleen
dochter
2 jaar en 8 maanden

Krista
dochter
2 jaar

Zwanger      
Leeftijd            
Kindje          
Ronde                          
Uitgerekend op

Jazzie
25
2e
1e
27 mei 2009

MaikeSanne
24
1e
1e na mk
3 juni 2009

Sannie75
33
3e
3e
3 juli 2009

SuusMama
34
2e
3e
20 juli 2009

Echo's              
Datum                              
Hoeveelste                  
Hoe laat    

Jazzie
 17 november
2de
09.30

MaikeSanne
11 november
2e
14.45

SuusMama
28 november
1e (intake)

Leuk dat ik in jullie lijstje sta!! Heb net even wat gegevens erbij gezet. Ik wist alleen niet wat ik bij 'ronde' moest zetten. Want eigenlijk is dit de 5e ronde, maar omdat ik een miskraam heb gehad is dit weer de 1e ronde na de miskraam.
Ik hoor het wel.
liefs

Terug
Bovenaan