Hey lieverds!
Ow, ik zou het wel van de daken willen schreeuwen!! Maar we moeten nog even geduld hebben. Ben iig al heel blij dat we het aankomend weekend aan de mensen die dichtbij ons staan gaan vertellen!
Ik heb gisteren de vk gebeld en ik krijg 23 december al m'n eerste echo, joepie!!! Ben dan volgens mijn eigen berekeningen 8 weken en 2 dagen. Weet iemand van jullie of en wat je dan al kunt zien op zo'n echo? En kan de vk dan ook al een beetje inschatten hoe ver je bent? Hij zei ook dat we moesten nadenken over een eventuele combinatietest. Jeetje zeg, heb nu een beetje op internet gekeken. Maar we twijfelen er zo over! Toch neigen we meer naar het niet doen. Ik ben nog jong en het komt niet in de familie voor. Daarnaast is het een kansberekening. Stel dat er een grote kans uit komt, dan weten we nu al dat we het toch laten zitten. Ook zo'n kindje is welkom! Pff, twijfel twijfel. Als je het weet, in hoeverre kun je je dan voorbereiden? Er is ook altijd nog de kans dat het wel goed gaat. En een vlokkentest, hmm, daar ben ik ook niet echt een voorstander voor. Ow!!!! Hoe denken jullie erover???
@Mart, meis spannend voor jou!! Hoop zo dat het nu raak is. Het is je zo gegund! Voel je je al anders dan anders??
@Mama2006, meis wat ontzettend klote voor je zeg. Kan me zo voorstellen dat je het even niet ziet zitten! Ik vond 3 rondes al een eeuwigheid duren, moet je nagaan hoe jij je moet voelen. Ga echt heeeel hard voor je duimen meis. Gebruik je ovulatietesten?
@Sannie, mijn vriend wil idd altijd wel mee! Ze zijn op zijn werk gelukkig erg makkelijk, dat scheelt. Ik wist alleen niet of het normaal is dat je partner elke controle meegaat, of alleen naar de echo's. Haha, heb er nog niet zoveel verstand van, dat blijkt. We doen gewoon lekker waar wij ons goed bij voelen. En het is idd wel leuk om m'n moeder of beste vriendin een keer mee te nemen ja!
Ik herken je gevoel denk ik wel een beetje. Ik ben ook niet echt misselijk, maar heb telkens een soort van 'leeg' gevoel in m'n maag. Maar ik heb ook helemaal geen trek! Ik verplicht mezelf maar gewoon om erg regelmatig wat te eten en elke dag fruit! Wordt wel lastig voor mij. Meestal eet ik wanneer ik trek heb, en ik ben niet echt een fruit mens. Maar voor de beeb doe ik alles!
@Suus, laat je weten hoe het morgen gegaan is! Ben benieuwd! Hoop zo dat je je gauw wat beter gaat voelen.
@Iris, dankjewel!! Tuurlijk blijf ik hier schrijven!! Ik ga denk ik ook niet schrijven op het zwanger zijn forum. Alleen als ik misschien een keer een vraag heb ofzo. Het is me allemaal een beetje te massaal daar. Vind het hier juist zo gezellig nu ik iedereen ken! En ik wil jullie ook allemaal zwanger zien worden natuurlijk! Ik schrijf hier op drie topics mee. Moet wel zeggen dat het me heel veel tijd kost. Maar goed, ik red het nog, haha!
Goed dat je er wat 'relaxter' mee om probeert te gaan nu. Ik voelde ook de ene keer m'n ei links en dan rechts hoor. En de laatste keer klopte het ook niet met de datum waarop m'n ei berekend was. Maar goed. Ik wacht wel af wat de echo zegt.
@Jazzie, is je woonkamer trouwens al helemaal af!? Zit de bank lekker?
Meiden nog wat. Ik weet dat het helemaal nergens op slaat. Maar ik durf niet echt sex te hebben nu, haha! Ik weet dat het geen kwaad kan, maar ben zo bang dat we het dan kapot stoten ofzo??? Kennen jullie dat idee? Ben ook gewoon heel erg bang dat het mis zal gaan. Moet echt even wat relaxter worden daarin.
Liefs, ikke