*** Najaar 2008 stoppers ***

Hoi hoi Allemaal

Even weer een ego berichtje van mij. Wat een mega drukke week gehad. Mijn zus is dinsdag bevallen van een jongentje gewoon bijna 10 pond maar wel een heel mooi jochie. Zaterdag een vriendin van mijn bevallen ook van een jochie alleen 6 weken te vroeg en mijn dochter brak ook nog eens haar sleutelbeentje. Echt zielig als je dat ziet ze is pas 2 jaar en al zoveel pijn moeten verdragen. En dan ook nog eens mega druk op me werk. Ik werk nu weer extra dagen om ze uit de shit te helpen. Wil ik eigenlijk niet want ik wordt er een beetje heel erg moe van. Gezzeur de hele dag daar. Lekker hoor die bezuinigingen. En dan wordt ik ook nog eens ongesteld tot mijn grote ergenis grrrr.
Zo ik heb even me hart gelucht.
In ieder geval alle zwangeren heel erg gefelicteerd en geniet ervan. Rust nu maar alvast uit want over een aantal weken lukt dat al niet meer.
Iedereen die wel last had van die rode Duivels heel veel succes komende maand. Ik heb mijn nieuwe datum niet uitgerekent weet namelijk nu even niet hoe ik dat moet doen aan gezien ik voor het eerst in me leven een onregelmatige cyclus heb.

Oja nog even een vraagje voor een vriendin van mij weet iemand hoelang het kan duren voordat je zwanger kunt worden na de prikpil. Ze heeft 'm al 2 jaar niet meer gehad maar is nog steeds niet zwanger.

Liefs

NOD

Leeftijd

Kindje

Ronde

NOD November

Binnenvaartschipper
25                              
1e                          
1e (na mk)    
30

Mart
23
1e
2e
5

NOD                                              

Leeftijd

Kindje

Ronde

NOD December

Tinkerbell
29
1
1
8

Baby77
31
3
3
12

Mamaita
27
1
5
12

W1980
28
1
4
17

Ik 1978
30
2
1
18

leentje                                                          
22        
1
2
19

Sonica
31
1
2
?

SanPap        
24
1
2
20

krista
26
2
2
20

Mama2006
28
2
7
25

Potjeongeduld
24
1
3
??

Wachtbankje
Leeftijd
Reden
Kindje
Ronde

Jessica
24
24 nov NOD, ???
2e
2e

MMWS
24
28 nov NOD, nog geen rd's!
1e
3e

Moeders      

Dochter / Zoon                                          

Leeftijd

Jazzie
zoontje
1,5 jaar

Connie
zoontje
2 jaar

Toppertje
2 zoontjes
13 maand en 3 jaar

Mama2006
dochter
2 jaar

Sannie75
dochter en een zoon
4 jaar en 2jaar

Ik1978
zoon
3 jaar

Oeps
zoon
bijna  5 jaar

Baby77
*2 jongetjes*

SuusMama
zoontje
3 jaar

Heleen
dochter
2 jaar  9 maanden

Krista
dochter
2 jaar

Zwanger      
Leeftijd            
Kindje          
Ronde                          
Uitgerekend op

Jazzie
25
2e
1e
27 mei 2009

MaikeSanne
24
1e
1e na mk
3 juni 2009

Sannie75
33
3e
3e
3 juli 2009

SuusMama
34
2e
3e
20 juli 2009

Zoe
25
1e
2e
22 juli 2009

Debby
26
1e
1e

MissX
24
1e
3e
2 aug 2009?

Echo's              
Datum                              
Hoeveelste                  
Hoe ver dan?
Hoe laat    

Jazzie
05 Januari        
3e
20 weken
11.00

MaikeSanne
?
?
?
?

SuusMama
24 december
1e echo
?
11:20

Sannie
13 december
2e
?
?

Debby
16 december
1e
?
?

MissX
23 december
1e echo
8 weken en 2 dagen  
15.30

hey,

hier ff een berichtje van mij.
Ik heb niet zoveel nieuws, maar wil toch laten weten dat ik blij ben dat het zwangerlijstje blijft groeien. geniet ervan dames het is maar zo kort ongeveer 9 maanden.elk schopje en beweging moet je van genieten.zelfs van die zware laatste loodjes moet je genieten als dat kan.Er zijn van die pagina's waar je de groei van de baby kan volgen, heb ik bij de eerste ook gedaan en dat vond ik erg leuk om dan te lezen hoe groot het ongeveer zou zijn en wat zich nu weer had ontwikkeld.het is maar een tip.

En voor de dames die er met smart op zitten te wachten..... ik hoop dat jullie er ook snel zullen staan.

voor mezelf ben ik er nog niet zo mee bezig ik ga er niet vanuit dat het deze of in de volgende 3 maanden raak zal zijn.Het kan er bij mij niet in dat je er bij de 1e bijna 2 jaar over doet en dat je er bij de 2e maar zo kort over doet.
natuurlijk hoop ik dat wel een beetje maar ga er dus niet vanuit.

groetjes

heeee oeps sorry mijn NOD is 19 november. jah dus we zien het wel.... deze week weer lekker aant klussen! hihihih

Mijn opa is nu 85 en hij is van de week weer gekomen van t ziekenhuis, hij had vocht achter het hart, het is altijd raak rond deze tijd, dan is hij altijd ziek, maar hij komt er altijd bovenop. maar hij praatte vorige week zo warrig, zo had ik hem nog nooit gehoord, dus ik moest eigenlijk wel even een traantje laten. Ik hoop ook heel erg dat hij het allemaal meemaakt, want ik ben zijn eerste kleinkind dat gaat trouwen! dus dat is ook wel heel speciaal voor hem.

Ja het aanzoek was zo super romantisch.... ik ben der ook nog helemaal ondersteboven van! hihihi

X

hai meiden!

hier een heel gelukkig persoon!  IK BEN  ZWANGER!
niet te geloven toch. zo onwerkelijk nog allemaal en vooral als ik het zo neer schrijf dan voegt het nog helemaal niet. en het is ook zo snel. in de 2e ronde en eigenlijk de 1e echte ronde, want die eerste maand wist ik helemaal niet hoe of wat met eisprong enzo.
Vrijdag kreeg ik last van bruinige afscheiding dus dacht dat ik ongi zou worden. zaterdagavond zou ik een feest hebben en wilde weten of ik wel of niet zwanger zou zijn. dus ik zaterdag al een test gedaan en die gaf een heeeeel licht streepje, dus geloofde het niet echt. heb dus ook 2 wijntjes gedronken op dat feest. heb gister dus weer een test gedaan en ja hoor, daar kwam een streep te staan. maar ik durfde nog niet echt blij te zijn. vanochtend weer een test gedaan en weer een dikke streep! heb nu gelukkig geen bruinverlies meer.
ikke; had t toch met die prop te maken he! haha, allebei zwanger geworden!

meiden, lekker ego berichtje, maar ik moet t echt met iemand delen! ik kon vannacht amper slapen door de zenuwen! wat doe ik daar aan? hebben anderen dat ook?

liefs mart

Hey meiden

Van harte gefeliciteerd mart!!!! wat geweldig!!!
Waarom heb je zolang gewacht met testen??

Ben eigenlijk alweer kwijt wat ik allemaal wilde typen.. hahahhaha

Missx hoe voel je je nu? nog geen kwaaltjes??

Sorry ben het even helemaal kwijt!!!

Hier nog steeds geen RD's... snap er helemaal niks meer van .... pffff... wachten....

xxx

@ Joooooeeeeeee MART23 gefeliciteerd met je zwangerschap!!! Echt helemaal geweldig. Dat je dat nog durfde om 2 wijntjes te drinken.... Had je geen symptomen van zwangerschap?? Echt geweldig, ga er maar lekker van genieten!! Ik hoop ook dat het bij mijn tweede ronde raak is!! SUper en strooi maar flink wat glitters, dan slaan die op ons over!

@MMWS: jeetje nog geen Duiveltjes bij je te vinden, das lang wachten. Hoe was het met je andere maanden? Was je toen wel regelmatig. En je hebt neem ik aan gewoon een test gedaan, pfff even afwachten. Ik hoop voor je (indien negatief getest) dat je snel ongi gaat worden!

@potjeongeduld: Echt super dat jullie gaan trouwen! Is echt geweldig hoor. Ik ben 3 maanden geleden getrouwd met mijn mannetje! Het was echt een superdag! Dus geniet ervan. Weet je al wanneer je gaat trouwen! Dan hoop ik voor je dat je snel nog een goed nieuwtje er aan toe kan voegen, namelijk zwanger! Veel geluk en succes met de voorbereidingen.

@ Ik1978: ik sluit je helemaal bij je aan! Blij dat het lijstje blijft groeien! Hopen dat wij ook snel op het "zwangerschapslijstje" komen te staan.

@babybeer: Wow gefeliciteerd dat je tante bent geworden. En ook je vriendin is bevallen, leuk hoor. Nu jij nog!! De prikpil, daar heb ik geen ervaring mee. Ik heb wel begrepen van een collega, dat het wel 1 tot 2 jaar kan duren ,voordat het medicijn uit je lichaam is... Maar of dat waar is, weet ik echt niet. Misschien moet zij eens naar de huisarts gaan. Die weet er vast meer van.

@ leentje: Ook dat gevoel van wachten ken is heel goed. En die onzekerheid, herken is precies. Niets aan te doen en rustig afwachten.

@ Miss X: Ik kan me voorstellen dat je een beetje onzeker bent over je bruinverlies. Als het aanhoudt bel je toch even met de verloskundige of huisarts, die kunnen er vast meer over vertellen. Ik vind het nog steeds geweldig dat je zwanger bent! geniet ervan.

@ SuusMama: Nou jij hebt ook een hoop pech met je zwangerschap. Ik duim voor je dat het snel afneemt, want dit is niet echt prettig zwanger zijn. ik heb ook wel eens gehoord over een middel voor de misselijkheid. Misschien kan je de huisarts bellen!

Even een stukje ego:

Ik heb de buikgriep. Gisteren op het werk de hele dag misselijk.... Vannacht overgeven en last van de darmen. Ik zal jullie de details besparen, hhahah.
Maar goed, vanmorgen iets later begonnen op het werk, zodat ik iets meer slaap kreeg. Ik moest namelijk heel veel doen en wou mijn collega het niet allemaal alleen laten doen. Ook voelde ik me vanmogen al iets beter. Zegt mijn baas tegen mij: Hoe voel je je nu? Ik zeg dat ik me wel iets beter voel, maar dat ik gisteren echt misselijk was en vannacht helemaal beroerd. Maar dat nu manlief op bed ligt met buikgriep (die is er iets slechter aan toe). Zegt hij zo: OWww dus het is echt buikgriep en niet iets anders?? Ik zo: Zwanger bedoel je!. Hij: Jaaaaaaa. Ik dacht echt: hhhhhhuuuuuuhhhhhh is het aan mij te zien ofzo, dat we bezig zijn.... Grrrr. Ik moest wel lachen. Ik zei tegen hem: IK ZWANGER..... Nee joh, en als het ooit zover is, hoor je het vanzelf wel..... Hihihi. En ik maar pret binnen in me. Je moest eens weten, dat wij in de tweede ronde zitten, hhhaha.
Hopen dat jullie het nog kunnen volgen.

Verder druk aan de klus morgen. Vandaag is mijn mannetje echt ziek, dus die zal wel geen zin hebben, wat ik snap. Ergens tussen woensdag en maandag is mijn vruchtbare dag, dus dan flink klussen (als doen wij het normaal ook wel om de dag). Dus lekker doorgaan.

Iedereen die ik vergeten ben: sorry.

Ik ga lekker thee drinken.
Toto snello

Liefs SanPap

Hay Meiden,

Hier weer even een berichtje, Er zijn hier nog steeds geen RD's!! Ik snap er niks van!!
Heb vanmorgen een test gedaan, maar daar kwam niks uit! Misschien een beetje te vroeg? Ik doe zondag wel weer een test of wat denken jullie?
Heb ook nog helemaal geen buikpijn ofzo, of iets wat erop gaat duiden dat ik het ga worden.
@mart: Jij van harte gefeliciteerd met je zwangerschap, geweldig joh!! Geniet ervan.
@iris: hoe is het met jou?

Nou ik ga weer snel verder, heb niet zoveel tijd,
Fijne avond allemaal.

Terug
Bovenaan