*** Najaar 2008 stoppers ***

Bedankt voor de felicitaties! mn eerste felicitaties, want niemand weet t verder nog behalve mn vriend en ik.

MMWS; mn NOD stond op 5 december, ik stond nog steeds in het lijstje van november maar dat klopte niet. maar ik had mn ei al eerder gevoelt dus ik wist dat ik wel rond 1 december kon testen.
balen dat je nog steeds niet ongi bent of zwanger natuurlijk! heel irritant om in onzekerheid te zitten. succes ermee!

sanpap; ik had en heb nergens last van en voel me helemaal top! dus ik had zoiets van een wijntje kan wel. maar ik wilde eigenlijk geen wijn drinken hoor, maar mn collega's hadden gewoon wijn besteld voor me. tja,  ik kan moeilijk zeggen dat ik zwanger ben. dus heb heel rustig gedronken en daarna weer een colaatje gedronken. ik had ergens gelezen dat je je daar niet zo druk over hoeft te maken als je alcohol hebt gedronken voor je getest hebt, als je nu maar niet meer drinkt. dat zal ik zeker ook niet meer doen.
Wat vervelend dat je zo ziek bent (geweest)! je voelt je dan zo belaberd he! sterkte ermee. en grappig dat je baas ernaar vroeg. soms denk je echt dat mensen het van de buitenkant kunnen zien aan je, haha!

ikke; hoe gaat t met jou? heb jij al kwaaltjes?

ohja, mn uitgerekende datum zal waarschijnlijk 8 augustus zijn! lekker in de zomer!
heb net even gesport en ga nu lekker douchen en dan bakkie thee op de bank en prison break kijken.

fijne avond!

liefs mart

O heeee, ik had weer een heel stuk getypt en het was weer weg, balen zeg.
Nou ik ga het nog maar eens proberen...

Lieve meisjes,

hier alles oke, rustig, het is nu weer afwachten, bah, de maanden duren steeds langer, kennen jullie dat??? Vreselijk dat geduld moeten hebben... Maar goed, ik heb wel veel afleiding en dat scheelt. Vanavond moet ik weer voetballen en daar geniet ik van, zolang ik dat nog kan....Ik zal dat wel moeten laten als we zwanger zijn, want een bal in je buik krijgen is ook  niet alles, denk ik. Moet ik toch maar een andere sport gaan zoeken...tegen die tijd.

@MissX: Meissie, als eerste gefeliciteerd met je zwangerschap, wat leuk en geweldig en fijn! Ja, balen dat je dat nu niet met je zus van dichtbij kunt delen. Je zult haar wel missen, ja. Ik denk ook dat ik mijn   familie ga missen als ik in verwachting ben.
Vervelend dat je bruinverlies hebt, gelukkig heeft de vk gezegd dat het normaal is en dat het nog wel een paar weken kan aanhouden, maar goed, de echo zal je wel helemaal geruststellen. Fijn dat je die nog voor de kerst kon hebben, zeg!
Probeer wat te relaxen en het van je af te zetten, hoop dat dat lukt!

@Potjeongeduld: Gefeliciteerd met je aanzoek, en deze maand ga je er gewoon weer helemaal tegenaan met je aanstaande, hihi! Veel succes!

@Suusmama: Wat mooi dat je vriendin er gewoon achter kwam van je zwangerschap, dat zijn echt virendinnen, he? Gefeliciteerd!

@Babybeer:  Wat zielig van je kleine meid! En ik hoop dat jij ook wat minder tegenslagen krijgt!! Sterkte!

@Mart: Gefeliciteerd!! Joepie, volgens mij brengt dit forum geluk, hihi!!!

Liefs Mamaita

Hi ladies,

Hier even een kort berichtje, ik ben er nog hoor!! Mart van harte gefeliciteerd, super zeg.

Zelf snap ik weer niets van mijn cyclus, ik heb ovulatietesten gehaald, maar niet de discipline gehad om elke dag een ovulatietest te doen. Vind elke dag foliumzuur al zo lastig, haha. Ik heb nu dus of nog niet mijn ovulatie gehad, of ik heb 'm gemist met testen. Er zijn ook vrouwen die helemaal geen ovulatie hebben, he? Nou goed, laten we daar maar niet van uit gaan, ik ben gewoon een tikje nonchalant (komt geloof ik ook vaker voor dan medische afwijkingen ;) ).

Ik schrijf nu met 1 scherm, dus een beetje een ego berichtje dan maar. Maar ik denk wel aan jullie, hoor. Geniet van het klussen & vruchtbare dagen toegewenst!!

Groetjes, Son.

mart; wauwwww!!! gefeliciteerd!!! Wat super dat je zwanger bent, kun je het al een beetje bevatten? kan me goed voorstellen dat je er 's nachts niet van kunt slapen...
geniet van de komende periode...

babybeer; gefeliciteerd, je bent tante geworden! leuk hoor alles goed met zus en zoon?
wat vervelend van je dochter, gaat alles goed met haar?
ik weet niet hoe het zit met de prikpil, dus daar kan ik je niet bij helpen..

sanpap; hoe gaat het nu met je? buikgriep, bah dat is wel erg vervelend. ik hoop dat jij en je man er weer snel boven op zijn....
wat grappig dat je baas dat vroeg, ik kan me voorstellen dat je dan het gevoel krijgt dat iedereen het aan je kan zien, dat gevoel heb ik ook wel eens. op zich onzin natuurlijk, maar het valt ons gewoon meer op nu....

binnenvaartschipper; wat balen dat je nog steeds geen positieve test in handen hebt en dat de rd's dan maar niet komen. Als ik jou was zou ik over een paar dagen weer testen, ik weet niet of ik zou kunnen wachten tot zondag, ik denk dat ik het eerder zou doen....

ik heb verder eigenlijk niks nieuws te melden....
straks nog even in huis wat doen en daarna weer een lange dag werken....
voor iedereen die moet werken, werk ze... en (voor iedereen) tot de volgende keer.

groetjes, leentje

He meiden,

Allereerst mart van harte gefeliciteerd!!!! Wauw en zo snel al.... strooi jij ook nog even glitters hier??? En je hebt nog nergens last van? Dat geeft mij hoop. Voor mij is het nu weer wachten tot mijn NOD en ik heb zo'n gevoel dat het niet raak is maar dat komt ook omdat ik nog niks voel maar ja dat zegt natuurlijk niks.

Ikke... hoe is het met jou?? En hoe is het met je bruinverlies?? Hopelijk is dat nu weg dan kun je misschien ook wat meer gaan genieten. Heb trouwens nog een vraagje voor je.. heb je afgelopen maand ook nog af en toe getemperatuurd?? Ik doe dat dus nog steeds en deze maand schommelt het echt heel erg. Voor mijn eisprong  is mijn temp. meestal zo rond de 36,3/36,4 en dan na de eisprong zo rond de 36,7. Nu was mijn temp. maandag ineens gezakt tot 36,4 en gisteren was ie ineens weer 36,8 en vanochtend was ie 36,7. Vond ik zo raar. Heb jij dat ook wel gehad of iemand anders die hier ervaring mee heeft? Misschien komt het ook wel omdat ik mezelf niet helemaal fit voel. Heb het ook steeds heel erg koud.

Leentje... Ik snap hoor dat je dat wachten heel erg vervelend vindt. Dat is het ook. Zelfs als je nog maar net bezig bent.   iedereen wordt toch liefst zo snel mogelijk zwanger maar helaas..... ach het gaat ons vast heel snel lukken!!!

Babybeer... dus tante geworden!!!   En je vriendin ook van een jongetje bevallen! Gelukkig maar dat alles goed is. Hoe heten ze? En jij op naar de volgende ronde dus!! Ik duim voor je!

SanPap... beterschap voor jou en je mannetje en hopelijk kunnen jullie nog veel klussen de komende dagen.

Binnenvaartschipper... Jee nog steeds geen RD's bij jou??? Frusterend zeg! Ik zou idd ook over een paar dagen weer testen! Succes meid en ik duim voor je.
Hier gaat het. Het is weer afwachten geblazen.

Liefs Iris

Hey meiden,

Allereerst: Mart gefeliciteerd. Super! Hoe voel je je en hoever ben je nu?

Ik heb alle berichtjes gelezen hoor, maar ik heb gewoon echt geen fut om te lang achter de pc te zitten. Ik ben zo moe ... En ook nog misselijk al moet ik zeggen dat het wel iets minder is dan vorige week. Hopelijk neemt het een beetje af. Ik heb korreltjes van VSM en misschien dat die toch werken? Ik moet overigens niet overgeven, ben alleen super misselijk. Ik had het er met de vk over dat ik af en toe het liefste wel wilde spugen omdat ik het gevoel is dat het dan minder wordt, maar dat is volgens haar niet het geval. Het misselijk zijn komt niet doordat ik iets verkeerd gegeten heb ofzo of dat ik ziek ben. Het komt door de hormonen, dus al zou ik spugen, dan zou ik nog misselijk blijven. Nu ben ik blij dat ik mijn eten binnenhou, maar ik heb niet altijd trek en daardoor wordt ik weer extra niet zo lekker. Zucht. ...

Ondertussen ben ik 7 weken en mogen de weken van mij voorbij vliegen. Pas mijn normale broeken allemaal al niet meer! Niet normaal hè. Weet niet wat me overkomt. Heb één broek in een grotere maat die laag valt en die pas ik dus nog en vandaag heb ik zelfs al een positiebroek aan van mijn eerste zwangerschap. Normaal draag ik altijd best strakke kleding en shirtjes zodat je mijn riem ziet, maar dat kan nu echt niet. Ben onwijs aan het zoeken in mijn kledingkast naar dingen die ik wel aan kan en die mijn buikje verbergen in de hoop dat niemand het nog ziet. Tegen het einde van de middag plof ik bijna en de rits van mijn winterjas past ook al bijna niet meer dicht. Snel toch?? Toch maar snel gaan shoppen dus, ha ha.

Ik ga nu even slapen, want mijn kleine vent ligt ook in bed, dus dat kan even. De boel laat ik de boel. Het is een enorme bende in huis, maar dat is nu even niet anders. Toch maar een schoonmaakster gaan zoeken????

Liefs Suus

P.S. Ik denk echt aan jullie hoor en sorry van dit ego-berichtje. De volgende keer neem ik echt de tijd voor jullie (als ik niet misselijk ben tenminste ....)

Hallo allemaal,

gefeliciteerd aan degene die zwanger zijn :)
Ik heb as maandag mijn NOD.... paar dagen na de ovulatie misselijkheid met overgeven, steekjes in onderbuik en enorm gevoelige borsten (opgezwollen, voller). Ik durf het niet te hopen....maar heb toch een beetje het gevoel zwanger te zijn na deze signalen. Nog een paar dagen wachten (die me echt te lang duren) en dan weet ik of ik ongi word... Ik houd jullie op de hoogte!!

Kus Tink

@mamaita; het duurt altijd lang als je moet wachten! heel irritant! hoop dat je t een beetje van je af kan zetten. en over voetballen en zwanger zijn; zodra je een buikkie krijgt mag je niet meer voetballen.

@sonica; wat vervelend dat je niet duidelijk je cyclus en eisprong weet. ik heb t afgelopen maand ook met ovulatietest gedaan en dat heeft goed uitgepakt! ik keek gewoon naar mn afscheiding, zodra die wat draderig werd toen deed ik een ovu test en de dagen erna. als het goed is spoor je dan zo je eisprong op. succes ermee!

@leentje86; het is nog niet echt te bevatten hoor. dat komt voornamelijk dat ik nog helemaal nergens last van heb. volgende week ga ik de verloskundige bellen en dan wordt het al echter! spannend!

@baby77; het zegt dus  blijkbaar helemaal niks, want heb nog helemaal nergens last van gehad! ik hoop dat dat nog wel even zo blijft. ik ben idd snel zwanger geraakt... maar ik raad dus wel ovu testen aan, ideaal!

@suusmama; ik voel me dus nog super! ik ben nu 4 weken en 4 dagen zwanger!
vind het echt erg voor je dat je je zo ziek voelt. ik kan me dat nu totaal nog niet voorstellen dat ik straks misschien ook zo beroerd ben.

@tinkerbell79; ik hoop voor je dat je zwanger bent, zou toch geweldig zijn! succes met wachten! misschien kan je van t weekend al testen.

tot snel

liefs mart

Terug
Bovenaan