Haai meissies!!
@Baby77: hey we hebben op dezelfde dag de NOD!!! Ik voel ook helemaal niets, bah, ik had gisteravond trouwens wel een beetje bruinverlies, maar dat hoeft dus helemaal geen slecht teken te zijn? Dus we moeten nog maar even afwachten, duurt nog lang, heee?
@Suusmama: ongelooflijk dat je je broeken niet meer past, ja bij een tweede schijn je sneller te groeien!! Wel leuk om het al te kunnen zien! Weet je tenminste dat het echt waar is! Hoe is het je misselijkheid? Helpen die tabletjes een beetje?
@Tinkerbell: Spannend!!! Jouw NOD komt nu echt dichtbij en je voelt dingen??? Ik hoop het voor je! Duim duim!
@Mart23: Hoe is het met je zwangerschapsgevoel? Dankje dat je mijn gevoel deelt in het ongeduldig zijn, heel moeilijk soms, en dan gister weer het bruinverlies, volgens mij word ik ook een beetje bijgelovig, want vaak dacht ik, volgens mij ben ik zwanger!!! En nu probeer ik dat juist niet te denken, misschien helpt het.... hihi gekke ik!!
Ja, en dat voetballen, ik geef het graag op voor een kindje!!!
@Binnenvaartschipper: Wat een spannende dagen voor jou, laten we er op hopen!!! Word je er al gek van, die onzekerheid, ik kan het me zo goed voorstellen!!
@MissX: Ja, nog even genieten van het voetballen dus! Ik woon in Sevilla, dus echt het zuiden van Spanje, ik wou het eerst niet opschrijven, tja je weet nooit wie meeleest, maar goed, ik voel me nu al zo lid van het cluppie, dus doe ik het gewoon.
Weet je wat ik me laatst bedacht, als ik nu in deze tijd zwanger word, dan loop ik dus op z ´n laatst in de zomer. Kennen jullie de zomer in Sevilla, 48 graden, dat wordt lekker soppen! Hahahahaha! Maar goed, ook dát heb ik er voor over, natuurlijk!
Wat zie ik nou? Meelopen in een orthopedagogenpraktijk? Ik ben ook orthopedagoog!!!! Ik heb een half jaar geleden hier mijn eigen praktijkje opgezet voor kinderen van 0 t/m 4 jaar en ik werk op een middelbare school, ook als ortopedagoog, wat leuk!!!! Vertel, vertel!!
Nou, hier is het dus rustig, en het is zelfs aan de frisse kant hier. Ik heb de kerstboom al opgezet, laat Sinterklaas het maar niet horen!! Ik had er gewoon zo ´n zin in, mis Sinterklaas zooooooo erg!
Ook omdat we dit weekend het dochtertje van mijn vriend hebben, dus voor haar zo leuk. Ja, ik ben al een beetje mama, ze is 6 en heel lief en leuk en we hebben het heel fijn saampjes. Dit weekend gaan we met z ´n drieen knutselen voor kerst.
Ze gaf me laatst oranje babypantoffeltjes cadeau met een nijntje erop, ze weet dat ik nijntje leuk vind (nederlands!) en oranje ook natuurlijk, en toen fluisterde ze in mijn oor, deze pas jij niet, maar mijn broertje of zusje wel! O, ik wil zo graag een broertje of zusje! Ze weet natuurlijk helemaal niets, maar dit was zo mooi, mijn vriend en ik hadden de tranen in onze ogen staan. Het was zo symbolisch en lief!
Nou, ik ga weer werken, heb de siesta niet gehouden vandaag, heb het gewoon druk in spanje, hihi!
Liefs Mamaita