*** Najaar 2008 stoppers ***

He meiden,

Wauw alweer een zwangere erbij... Oeps van harte gefeliciteerd. Hoe lang ben je nu zwanger? En heb je ook zwangerschapsklachtjes of dat (nog) niet?

SanPap... ha ha ha ik had dezelfde gedachte als jij.... er zijn hier zoveel meiden die zo snel zwanger raken, maar dat is natuurlijk niet voor iedereen weggelegd dus ik had ook al bedacht dat het voor mij dan waarschijnlijk wat langer zou duren. Maar laten we het er maar op houden dat dit idd  een geluksforum is... ha ha ha. En jullie hebben dus iig nog wel mooi op tijd geklust als jij vandaag je ei hebt gehad. 1 a 2 dagen voor je eisprong ben je op je vruchtbaarst, dus het wordt nu weer duimen draaien.

Mamaita...we hebben idd op dezelfde dag NOD, al denk ik dat dat die van mij deze maand iets eerder is. Ik had em op 30 dagen gezet omdat mijn cyclus altijd tussen de 26 dagen en 30 dagen schommelt maar ik heb mijn ei gehad op 24 november dus dat zou betekenen dat mijn NOD ook komende maandag zou kunnen zijn. Ik vind het idd ook heel lang duren. De eerste paar weken van de cyclus vind ik toch nog wel snel gaan maar de laatste week voor de NOD vind ik erg lang duren.
Wat leuk zeg dat je een eigen praktijk hebt opgezet in Spanje. Hoe lang woon je daar nu al? Ben je er naartoe verhuisd vanwege de liefde of dat niet? Vind het leuk om wat meer van de meiden te weten te komen hier. Meid jij ook heel veel succes. Mag nu ook wel eens he in ronde 5. Ik duim ook voor jou.

Ikke... hoe was het meelopen vandaag?? En hoe gingen de dyslexie-onderzoeken? En heb je je vriendin ook al verteld dat je zwanger bent? Ja had toch tegen een vriendin gezegd dat jullie probeerden zwanger te worden? Zo ja, hoe reageerde ze?

Binnenvaartschipper... nog steeds geen RD's bij jou??? Jemig... ik zou dat heel frustrerend vinden. Het liefst ben je natuurlijk zwanger maar als de test negatief is dan kun je ook maar beter zo snel mogelijk ongi worden, kun je tenminste weer door naar de volgende ronde.

Hier is alles goed. Voelde me vandaag chagrijnig en dat heb ik wel vaker, een paar dagen voordat ik ongi moet worden dus ja als ik daar van uit moet gaan dan is het deze ronde weer niet raak... ha ha ha...  maar ja we wachten rustig af.

Tot snel
Liefs Iris

Goedemorgen meiden,

Hier nog ff snel een berichtje, voordat we de grens over zijn.
Vanmorgen weer een test gedaan, maar die was negatief. Dus dan zullen de rd's wel binnenkort gaan komen denk ik. Zondag ben ik een week overtijd. Echt frustrerend zeg!!
Je kunt maar beter gewoon ongi worden als de test negatief, is.  Je gaat er toch steeds meer op hopen zolang je het niet word.
Fijn dat jullie zo mee leven!!

Fijne dag allemaal en de volgende x is m'n stukje langer. Sorry!

quote: baby77 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-12-2008 21:21:11'));

He meiden,

Wauw alweer een zwangere erbij... Oeps van harte gefeliciteerd. Hoe lang ben je nu zwanger? En heb je ook zwangerschapsklachtjes of dat (nog) niet?

SanPap... ha ha ha ik had dezelfde gedachte als jij.... er zijn hier zoveel meiden die zo snel zwanger raken, maar dat is natuurlijk niet voor iedereen weggelegd dus ik had ook al bedacht dat het voor mij dan waarschijnlijk wat langer zou duren. Maar laten we het er maar op houden dat dit idd  een geluksforum is... ha ha ha. En jullie hebben dus iig nog wel mooi op tijd geklust als jij vandaag je ei hebt gehad. 1 a 2 dagen voor je eisprong ben je op je vruchtbaarst, dus het wordt nu weer duimen draaien.

Mamaita...we hebben idd op dezelfde dag NOD, al denk ik dat dat die van mij deze maand iets eerder is. Ik had em op 30 dagen gezet omdat mijn cyclus altijd tussen de 26 dagen en 30 dagen schommelt maar ik heb mijn ei gehad op 24 november dus dat zou betekenen dat mijn NOD ook komende maandag zou kunnen zijn. Ik vind het idd ook heel lang duren. De eerste paar weken van de cyclus vind ik toch nog wel snel gaan maar de laatste week voor de NOD vind ik erg lang duren.
Wat leuk zeg dat je een eigen praktijk hebt opgezet in Spanje. Hoe lang woon je daar nu al? Ben je er naartoe verhuisd vanwege de liefde of dat niet? Vind het leuk om wat meer van de meiden te weten te komen hier. Meid jij ook heel veel succes. Mag nu ook wel eens he in ronde 5. Ik duim ook voor jou.

Ikke... hoe was het meelopen vandaag?? En hoe gingen de dyslexie-onderzoeken? En heb je je vriendin ook al verteld dat je zwanger bent? Ja had toch tegen een vriendin gezegd dat jullie probeerden zwanger te worden? Zo ja, hoe reageerde ze?

Binnenvaartschipper... nog steeds geen RD's bij jou??? Jemig... ik zou dat heel frustrerend vinden. Het liefst ben je natuurlijk zwanger maar als de test negatief is dan kun je ook maar beter zo snel mogelijk ongi worden, kun je tenminste weer door naar de volgende ronde.

Hier is alles goed. Voelde me vandaag chagrijnig en dat heb ik wel vaker, een paar dagen voordat ik ongi moet worden dus ja als ik daar van uit moet gaan dan is het deze ronde weer niet raak... ha ha ha...  maar ja we wachten rustig af.

Tot snel
Liefs Iris

Hey iris,

Kom op hé meid!!
Probeer een beetje positief te blijven, ook al is dat moeilijk!!
Ik ga voor je duimen.

Liefs

He binnenvaartschipper...
Bedankt voor je lieve berichtje. Ik ben wel positief hoor, iig positiever dan vorige maand. Reken er nu ook minder op.
En jij al weer een negatieve test!!! Echt superfrustrerend. Laat dan die ongi maar komen zeg.  Nou ja ik blijf iig voor je duimen dat je stiekum toch zwanger bent.

Liefs Iris

@Mart...SUPER gefeliciteerd zeg!!!!! Weer een zwangere erbij...!!!!!!!!!!!!!!

Ik sta nu idd bovenaan met NOD en vind het heel spannend. Steekjes in de buik wat minder geworden en ook nog maar heeeeel af en toe misselijk. Wel nog steeds pijnlijke borsten en voller....pfffff nog drie dagen wachten om te kijken of de RD eraan komen. Nog nooit zo uitgekeken naar die dag, hahaha.

@de rest....succes met klussen en het wachten...helaas.

Fijne sinterklaas en tot gauw.

Kus Tink

Hi!

Wat een vruchtbaar forum is dit zeg! Oeps, van harte gefeliciteerd!!! En  Tinkerbell... nu maar geduld oefenen, of heb je de test al uitgepakt?

Mart, ik weet dat de eerste weken niet alles zeggen, maar tot nu toe heb je echt een droom van een zwangerschap zo te horen, bofkont!Wat de ovulatietesten betreft, ik denk dat ik het in een volgende ronde nog wel ga proberen. Deze ronde was toch een beetje 'voor spek en bonen' een groot deel van de tijd dat ik dacht dat ik vruchtbaar was, was mijn hub geblesseerd door een val in de sneeuw... maar ja, 1x kan ook raak zijn.
SuusMama, kan me voorstellen dat je het moeilijk vindt stil te blijven, voor je gevoel is die buik al huge. Ik heb 1x de fout gemaakt (doe ik nooit meer!!) om de buurvrouw te vragen of ze zwanger was, terwijl het niet zo was, het schaamrood stond op mijn kaken. Ik hoor ook niet veel mensen die vraag stellen, in elk geval niet naar aanleiding van een buik, om waarschijnlijk dezelfde reden...
Binnenvaartschipper, wat een wachttijd, laat dan inderdaad maar komen die rd's
Jessica & MMWS weten jullie al meer?

Ik ga weer eens lekker de kou in, brrr. Wat een snertweer (maar wel mooie luchten - het glas is toch altijd halfvol/leeg. over weer gesproken: ik weet niet wat mooier is, in Spanje wonen of in Nederland met een relaxt temperatuurtje rondlopen als je een dikke buik hebt, mamaita).

Groetjes en klus ze! Sonica

Hey meiden,

Nou, gisteravond hebben we het tegen mijn schoonouders en schoonzusje + vriend verteld hoor. We willen het gewoon niet langer geheim houden, gaat gewoon niet meer. Gisteren vierden we Sinterklaas en ik kon gewoon niet mezelf zijn door het niet te vertellen. En dus besloten we het om het toch te doen. Ze waren super super blij!
Oh ja, donderdagavond eerst tegen mijn zoontje van 3. Die keek eerst heel verbaasd en je zag hem denken. En toe zei hij: "Ik wil een broertje ...'. Lief hè.

Morgen tegen mijn ouders en zussen + mannen. Ben benieuwd hoe zij reageren. Ik pas echt al mijn broeken niet meer en had vandaag dus al een zwangerschapsbroek aan. Niet normaal toch.

De misselijkheid wordt iets minder. Of het nou door die pilletjes van VSM komen of doordat het gewoon minder wordt, weet ik niet, maar ik slik die pilletjes gewoon nog even door. Baat het niet, dan schaadt het niet zullen we maar zeggen :).

Verder wel heel moe. Aan het einde van de dag stort ik echt in. Tja, hoort er bij.

Jullie zijn allemaal ook druk met van alles en nog wat. Hopelijk wordt iedereen snel zwanger, want dat is wel zo fijn én gezellig om samen ervaringen te delen. Maar ik leef net zo goed mee met degenenen waar het nog niet wil lukken hoor. Ik duim mij helemaal gek!!

Zo, nu weer een stapel pakjes in gaan pakken, want morgen vieren we nog een keertje Sinterklaas.

Liefs Suus

Hey lieverds!

Ik wil even zeggen dat ik jullie zeker niet vergeten ben en dat ik morgen op iedereen kom reageren!! Ben zoveel weg geweest de laatste dagen, gewoon geen kans gehad om hier te schrijven, sorry sorry!!!

Hier gaat alles prima hoor! Tot morgen!!!

Liefs en een dikke kus, ikke

Terug
Bovenaan