Hey meiden!
Vandaag hebben we de hele dag geklust bij vrienden die net een nieuw huis hebben. Lees: de mannen hebben geklust en de vrouwen zijn naar de intratuin geweest om ideeen op te doen, hahahaha!
@Oeps, GEFELICITEERD!!! Wat geweldig meis, super! Hoeveelste ronde was het nu raak? Ben echt blij voor je joh! Ik heb je onder de zwangeren gezet (als je dat leuk vindt). Vul je de rest even in? Lekker genieten meis!
@Mamaita, jeetje, de zomers in Sevilla zullen idd wel erg heet zijn! Stuur je wat van de warmte deze kant op? Kunnen we hier wel gebruiken haha! Ik ben bijna afgestudeerd Ontwikkelingspsycholoog. Komt nogal overeen met orthopedagoog, dus vandaar dat ik ook gewoon op die functie solliciteer. Leuk werk he!? Wat ontzettend gaaf dat je een eigen praktijk hebt daar zeg, wow! En wat een kleintjes waar je mee werkt. Bij ons zijn het toch meer de kinderen vanaf een jaar of 6 en jongeren/jongvolwassenen.
@Connie, wat sneu dat je zoontje niet helemaal lekker in orde is! Krijgt ie al het een en ander mee van Sinterklaas?
Hier is het bruinverlies sinds dinsdag helemaal gestopt. Ben zo blij! Durf nu eindelijk een beetje meer te genieten ! Maar ik hou wel in m'n achterhoofd dat het allemaal heel pril is (vandaag 6 weken) en dat het bij een op de zes zwangerschappen mis gaat. Maar ondertussen blijven we hartstikke positief hoor! Het besef begint nu pas langzamerhand echt te komen. Denk dat als straks iedereen het mag weten, het nog echter wordt!
Hoe is het verder met jou?
@SanPap, het lijkt ineens heel snel te gaan hier he met de zwangeren! Hopelijk is dit een geluksforum!! Zou fijn zijn als je in de gaten hebt wanneer je ei is! Jullie hebben iig op tijd geklust!
@Iris, best zuur is dat he, als je zoveel mensen hier zwanger ziet worden en zelf zo graag wilt! Ik begrijp je gevoel helemaal. Hopelijk vinden jullie het niet erg als ik hier blijf kletsen? Ik ga niet naar het zwanger-zijn forum. Vind het daar te massaal en ken jullie nu allemaal, vind dit veel leuker! Wil jullie ook allemaal zwanger zien worden! Maar ik kan me voorstellen dat jullie het vervelend vinden om die 'leuke' verhalen hier te lezen, vooral voor degenen bij wie het wat langer duurt...
Het meelopen in de praktijk donderdag was trouwens erg leuk! Heb zelf de onderzoeken (dit was het groepsgedeelte) al afgenomen! Aankomende donderdag ga ik weer een dagje om het uit te werken en de maandag erop ga ik een individueel onderzoek doen bij een jongen van 12. Vond het echt leerzaam en ook erg gezellige collega's!
Die vriendin die van onze plannen op de hoogte was, hebben we meteen op de hoogte gesteld. Ze was zo blij voor ons! We zijn nu 13 jaar bevriend en spreken en zien elkaar heel erg veel. Ze wist het eerder dan m'n ouders, haha! Haar moeder is kraamhulp en woensdag ga ik haar vragen of ze onze kraamhulp wil zijn. Bijzonder he? Is zo'n schat van een vrouw. Hebben we het vroeger voor de grap wel eens over gehad en toen gaf ze aan het zeker wel te willen. Ben benieuwd! M'n vriendin zegt zeker te weten dat ze het gaat doen. Leuk leuk!
Oh, voor jou wordt het spannend deze week! Ik hoop het toch zo voor je meis! Duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim....
@Binnenvraatschipper, meis wat is dit vervelend voor je zeg, die onzekerheid, bah! Maar nog steeds geldt: geen bloed geeft moed! Mag ik vragen hoe jullie schip heet? Ik woon vast aan een vluchthaven namelijk (Rijn) en kijk elke dag even uit m'n raam welke schepen er liggen. Misschien lig je hier nu wel in m'n voortuin, hahahaha!
@Tinkerbell, morgen je NOD!! Oh meis, als ik je klachtjes zo lees!! Dan denk ik dat het raak is hoor! Of je moet dit altijd hebben voor je ongi wordt...
@Sonica, meis 1 x kan heel goed raak zijn hoor! Er hoeft maar een snel zwemmertje tussen die miljoenen te zitten en het resultaat zal er over 9 maanden zijn. Hoop het zo voor je!
@Suus, Hoe heeft iedereen gereageerd op het fantastische nieuws?? Wat lief hoe je zoontje reageerde zeg, haha! Ben zo blij voor je dat de misselijkheid wat begint af te nemen nu. Heeft ook lang genoeg geduurd of niet?
Hier gaat het dus allemaal erg goed. Geen misselijkheid. Weet iemand hier of je dat dan nog kan krijgen? Of is het altijd zo dat je dat dan vanaf het begin van de zwangerschap al hebt? Ik hoop dat het wegblijft iig. Verder beginnen m'n borsten wel wat gevoeliger te worden en heb ik nog steeds geregeld (vooral 's avonds) last van m'n onderrug. Maar ik mag zeker niet klagen! Ben ook niet meer moe dan anders. Zal vast nog wel komen.
Morgen weer een afspraak met m'n scriptiebegeleidsters. Ben benieuwd wat ze van m'n conceptversie vinden! Hoop dat ik niet al teveel meer hoef te verbeteren en de complete eindversie voor de Kerst kan inleveren.
Fijne avond allemaal!!
Liefs, ikke
NOD
Leeftijd
Kindje
Ronde
NOD December
Tinkerbell
29
1
1
8