*** Najaar 2008 stoppers ***

Hola!!!!

Hoe is het met jullie? Hier alles oke, vandaag was het een vrije dag, dus we hebben lekker gerelaxed. Lekker lang weekend gehad en morgen weer werken..
Ik ben eerlijk gezegd ontzettend nerveus, NOD komt dichterbij (vrijdag) en ik heb sinds drie dagen ontzettende dikke memmen, hihi, en echt pijnlijk!!! Als ik mijn beha uitdoe lijkt het wel alsof ze  eraf denderen!!! Maar ook heb ik sinds een dag of drie bruinverlies, hhhuuummmm, dus ik denk dat die kl#te-ongi (sorry) er weer aankomt. Last van mijn borsten heb ik normaal niet echt, soms wel, soms niet, maar NU. Dus  al met al kan ik weer vertrouwen op de klachtjes. Ggggggrrrrrrr, ik word er soms zoooo moe van! Klink echt alsof ik al 5 jaar bezig ben i.p.v. 5 maanden, maar mij benauwt het soms ook echt,  de gedachte dat het voor ons niet weggelegd zou zijn. Ook  moet ik eerlijk zeggen dat ik nooit echt voor mijn dertigste een kindje wilde, maar mijn vriend  is 41, dus we  hebben een leeftijdsverschil, en ik wil gewoon geen ouwe vader voor mijn kinderen.... Fysiek dan, want hij is heel jong qua denken en doen, echt, het is een  droomjongen. Sinds we samen zijn,  heb ik het sterke gevoel dat hij de vader van mijn kinderen zal zijn en is mijn klokje als een gek gaan tikken.    

@Iris,  En?? Vandaag is het maandag,  hoe is het??? Ik woon hier  nu 1,5 jaar, het bevalt heel erg goed, al mis ik mijn familie en vrienden wel echt hoor! En jaaa, vanwege de liefde hier naar toe verhuisd.  Romantisch  he?? We hebben elkaar leren kennen in Nederland, hij was met vrienden een paar dagen in ons landje en toen hebben we elkaar leren kennen, ik vond hem al meteen ontzettend leuk en sexy, maar ja, die afstand, toch wel moeilijk.  Smsen, mailen, bellen en toen echt heel erg verliefd geworden, op vakantie gegaan samen. Toen een jaar met die afstand   geprobeerd een relatie  op te bouwen, om de drie weken zagen we elkaar een lang weekend. Het was een ontzettend duur, mooi, maar ook  een moeilijk jaar.  Steeds maar weer afscheid nemen, hartstochtelijke weekenden en daarna weer drie weken alleen. Maar goed, na een jaar veel gepraat te hebben, heb ik de knoop doorgehakt om het te proberen hier. En tot nu toe gaat het heel erg goed, maar hij zou het ook heel leuk vinden om in Nederland te wonen. Dus wie weet...

@Binnenvaartschipper: Jeetje meis, wat vervelend voor jou! Ik had het ook twee maanden geleden, 10 dagen overtijd, dat is echt  rot.  En steeds negatieve testen, ja, toen wilde ik echt dat die rd ´s  kwamen, dan kun je tenminste weer op naar de nieuwe ronde. Sterkte en wie weet....

@Sonica, een keer moet voldoende zijn, dus heb maar hoop, wij klussen ons  soms helemaal suf,  en dat werkt dus ook niet... Wie weet hebben jullie geluk. Ach, die arme man van je, heeft ie zich erg pijn gedaan? Tja, dat is het gevaarlijke van het weer in Nederland,  de sneeuw en gladheid.  Ijs van de ruiten krabben, ik weet  niet eens meer hoe dat nog eens ging!!  Ik heb de krabbers nog steeds in mijn auto liggen, ik heb mijn autootje nl ingevoerd.  Spaanse vrienden die bij mij in de auto zitten vragen me soms wat dat voor een dingen zijn, hahaha! Maar goed, ik ben liever  hoogzwanger  in een Nederlandse zomer, ja, maar ja, we hebben het allemaal niet voor het kiezen, en ik heb het  er graag voor over.

@Ikke, nou jij hebt wel echt een burgerlijk dagje gehad gisteren, hihihi!  Echt toe aan een gezin, he? Nou, ik moet je eerlijk zeggen dat ik dat soort dingen ook echt gezellig vind, dus maak je geen zorgen! Gaaf, ontwikkelingspsycholoog. Ja, lijkt toch wel  een beetje op elkaar...  Ja, ik werk dus   ´s morgens met ´kinderen ´ van 15 tot en met 18 jaar en ´s middags met ouders van kinderen van 1 tot 4.  Een heel groot verschil, maar heel erg leuk!!!  De jongvolwassenen zijn moeilijk opvoedbare  jongeren met aan autisme verwante stoornissen en met de kleintjes werk ik niet echt heel frecuent,  bijvoorbeeld testen afnemen of observaties, werk meer met de ouders. Ik geef nu twee keer per week ´les ´ aan ouders en leerkrachten in de vorm van seminaria, heeeel erg leuk en uitdagend werk. De onderwerpen zijn heel erg uiteenlopend, van huilbaby ´s tot  straffen en belonen.
Hoe is het met je zwangerschap? Hoe voel je je?

@Tink, vervelend he. Succes met klussen, ronde twee net voor 2009 begint??? Misschien???  Duimen!!

@Oeps, hahaha, wat een supergrappig antwoord van je  zoontje!! Echt lachen, tja, kinderen denken nou eenmaal zo.  
Hoe gaat het met jouw zwangerschap?  Wil jij weten wat het wordt? Ik zou het, denk ik, toch wel graag willen weten.  Weer even een verschil tussen Ned en Esp, hier weten alle mensen het en vertellen het ook aan iedereen wat het wordt en hoe het gaat heten, dat vind ik helemaal niet  leuk. Ook al vertellen ze het meteen als ze zwanger zijn, ga ik ook niet doen. Maar ik zou het wel  willen weten wat het wordt.

Nou, ik moet nog even afwachten tot vrijdag, bleeeh, ik hoop dat er gauw duidelijkheid is, wil zoooo graag het nieuwe jaar in met een wondertje in mijn buik!!!! Zoals iedereen hier....

Fijne avond en tot snel!!

Liefs Mamaita

@mamaita: Wat leuk, ik werk ook met jongeren tussen de 12 en 16 jaar, met psych stoornissen en gedragsstoornissen. Dus ook met autisme, adhd etc etc!

We gaan idd happy door naar de volgende ronde, misschien een heel gelukkig begin van nieuwjaar..want 1 of 3 heb ik NOD, ligt aan cyclus...of ie nu 26 of 28 dagen is..

xx

hai meiden!

@suusmama; het kan idd zijn dat ik niet zo veel last krijg, maar t zegt nog niets. ik begin nu wel wat meer besef te krijgen dat het echt zo is. maar zo lang je t nog aan niemand hebt verteld, blijft het toch een beetje onwerkelijk... maar we zijn o zo blij!
ben blij voor je dat je misselijkheid wat minder wordt!

@missX; jij hebt dus ook nog niet echte kwaaltjes? ik ook nog steeds niet. ik slaap nu weer elke nacht heel goed door! heel fijn!

@oeps; Gefeliciteerd! super voor jullie, geniet ervan!
wij willen trouwens niet weten wat het wordt, jullie wel? en ik zou wel borstvoeding proberen te geven maar zou het niet lukken dan is het gewoon jammer en treur ik daar niet om. ik ga niet lopen klooien met veel pijn en moeite, dat vind ik zonde van mn kraamtijd. wat ga jij doen?

@mamaita; Wat gaaf dat je daar je eigen praktijk hebt gestart. wat wordt het warm daar zeg! ik duim echt voor jou deze week! echt spannend.

@mamajb; ik vind het geweldig dat het zo snel gegaan is. maar het overviel me ook wel een beetje. je gaat toch nadenken van; ohjee nu kan ik echt niet meer terug, het is gewoon echt zo. heb ik wel een goede beslissing genomen enz.enz..
maar ik denk dat iedereen dat wel af en toe heeft. nu ben ik gewoon hartstikke trots dat ik zo snel zwanger heb mogen worden!

@iris; voor jou wordt het ook weer spannend! hoop t zo voor je!

@sonica; ik voel me idd echt nog steeds top! heb het wel sneller koud en sneller honger, maar das niet erg.

@sanpap; ik hoop voor je dat het deze ronde raak is! zou toch super zijn. je hebt in iedergeval je best gedaan... hahaha!

@tinkerbell; balen dat de rd's toch gekomen zijn, je had   nog zulke goede hoop. succes voor de volgende ronde.

meiden die nog niet zwanger zijn, hier komen ze:
***************************************************************************************
****************************************************************************************
**************************************************************************************

en ik hoop dat ik ook hier mag blijven schrijven, want heb ook niet zo'n behoefte aan het andere forum. maar ik kan ook begrijpen dat de niet zwangeren het frusterend vinden. nou ik hoor t wel.

fijne avond!

liefs mart

oeps! weet niet wat ik gedaan heb...... hahaha! kunnen jullie t in iedergeval goed lezen.

@Mart; Ik vind dat je hier mag blijven schrijven. Kan me voorstellen dat je hier nu "gesetteld" bent en men je hier kent. En ik mag ervan uitgaan dat iedereen gewoon heel blij voor je is en met je meeleeft. Een beetje jaloezie zal wel, maar goed iedereen wilt hier graag zwanger worden! Maar ik zou het leuk vinden als je ons op de hoogte houdt!

geniet ervan.

x Tink

Nou missyX: haal mij maar van het wachtbankje:
De rd's zijn gekomen!!
Ben nu toch wel blij dat ze gekomen zijn hoor, weet je tenminste waar je aan toe bent.
Nu maar op naar de volgende ronde!! Had zondag ff een rot dagje, maar ik moet toch zeggen dat ik weer optimstisch ben. (gelukkig)
Fijn dat jou zwangerschap zo goed verloopt!!

Dus Leentje: gelukkig niet naar een huisarts ofzo!! Daar ben ik idd ook niet zo dol op. Ik kom er haast nooit en dat wil ik graag zo houden. haha. Hoe is het met jou?

Mamaita: Bedankt voor je berichtje, hier is eindelijk duidelijkheid. Voor jou een spannende tijd! Je nod schiet al op!!

Suusmama: wat leuk dat je het hebt verteld!! Kun je het eindelijk ook lekker met je familie delen!!

Mart: van mij mag je hier ook gewoon blijven schrijven hoor, dat moedigt mij alleen maar aan. haha. We zijn hier allemaal voor hetzelfde bezig, alleen bij de één duurt het wat langer als bij de ander.

Groetjes

Oja, dat wou ik ook nog even zeggen: alle zwangeren, lekker blijven hoor! Dat geeft ons tenminste sprankjes hoop en vreugde, anders blijven er alleen maar negatieve berichten over en we moeten elkaar ondersteunen en uit de put blijven houden!

En binnenvaartschipper, jammer maar ook fijn dat je rd ´s zijn gekomen, heb je nu wel duidelijkheid, he meid?! Anders ging je toch weer twijfelen aan die testen, ik weet het, je hoofd zegt dit, je gevoel dat! Hopelijk een normale cyclus deze maand en gelukkig blijf je optimistisch.
Dikke zoen Mamaita

@binnenvaartschipper; hehe eindelijk duidelijkheid.... Kan me goed voorstellen dat je aan de ene kant even goed baalt dat de rd's zijn gekomen, maar goed nu weet je in ieder geval waar je aan toe bent, en je hoeft in ieder geval niet naar de huisarts, dat scheelt al weer een hele boel haha
met mij gaat alles prima, flink geklust de afgelopen tijd, dus daar kan het niet aan liggen. nu zien we wel hoe het verder gaat...
het scheelt dat ik de komende tijd erg veel moet werken, dus veel tijd om er over na te denken heb ik niet, zo gaan de dagen ook wat sneller voorbij...

@ mart; wat mij betreft mag je hier lekker blijven schrijven hoor, ik vind het wel leuk om alle verhalen te lezen van de zwangere dames onder ons, dus blijf vooral lekker hier...!

groetjes leentje

Terug
Bovenaan