*** Najaar 2008 stoppers ***

Hey Ikke

Ik vindt vooral de laatste naam op het meisjes lijst mooi !!!!
Hahahahahaha

Liefs Mama2006

Hmm, hoe zou dat nou komen??  Is het soms jouw naam? Ssssstttttt......

He hallo,

Hoi mama2006 wat leuk dat je er ook weer even bent, of kan ik beter Vera zeggen??? Hi hi hi....

Ikke... mooie namen hebben jullie bedacht. Ik vind Jesper en Linn ook erg leuk. Linn had ik ook nog niet eerder gehoord. Jullie houden dus ook wel van korte en stoere namen, vind ik ook leuk. Zo vind ik Britt ook erg leuk maar ik heb iemand in de familie beloofd om die naam niet te gebruiken. Ze is nog helemaal niet zwanger maar deze naam had ze al bedacht en ze wilde mij die naam alleen vertellen als ik beloofde om die naam dan niet te gebruiken. Ha ha ha stom van mij om dat te beloven maar ja beloofd is beloofd.

Ik zal hier ook nog een paar namen neerzetten die ik mooi vind.

Jongen
Jorn
Jarno
Redmer
(ook) Lars
Sven (komt alleen een beetje vaak voor)

Meisje
Mette (vindt mijn vriend niet mooi)
Yara
Tara
Tess
Anouk
Manouk
Lieke

En zo zijn er nog wel meer mooie namen maar deze (vooral Jorn, Mette, Yara, Tara en Tess) vind ik vooral erg mooi. Wat vinden jullie van deze namen??

Connie, leuk dat je nog meeleest. Balen dat je ziek bent. Ik vroeg me ook af wat de 5e ziekte is.

MMWS, dus toch nog ongesteld! Balen. 3 maal is scheepsrecht voor jou hoop ik!

Liefs Iris

Hoi hoi!

@Iris, dat zijn ook mooie namen! Ik vind Lieke en Sven ook erg leuk zeg! Wel moeilijk he, het is toch wat voor een leven lang. Gelukkig hebben mijn vriend en ik nogal dezelfde smaak.

Ik ga lekker bankhangen.

Fijne avond!

Liefs, ikke

Zwanger willen worden

Wanneer            

Hoeveelste kindje          

Toppertje
November
3e

Ik1978
November
2e

OD

Leeftijd        

Datum

Ik1978
30
24 november

Toppertje
29
20 oktober

NOD

Leeftijd

Kindje

Ronde

NOD November

Sonica
31
1e
1e
5

Oeps
28
2e
2e
5

Suusmama
34
2e
3e
7

Baby77                                          
31
3e
2e
10

Heleen
25
2e
1e
14

SanPap
24
1e
1e
17

Potjeongeduld
23
1e
2e
21

Leentje
22
1e
1e
21

Ikke
24
1e
3e
23

Jessica
24
2e
2e
24

Mama2006
28
2e
6e
25

Mart
23
1e
2e
?

MMWS
24
1e
3e
?

Moeders      

Dochter / Zoon                                          

Leeftijd

Jazzie
zoontje
1,5 jaar

Connie
zoontje
2 jaar

Toppertje
2 zoontjes
13 maand en 3 jaar

Mama2006
dochter
2 jaar

Sannie75
dochter en een zoon
4 jaar en 2jaar

Ik1978
zoon
3 jaar

Oeps
zoon
bijna  5 jaar

Baby77
*2 jongetjes*

SuusMama
zoontje
3 jaar

Heleen
dochter
2 jaar en 8 maanden

Zwanger      
Leeftijd            
Kindje          
Ronde                          
Uitgerekend op

Jazzie
25
2e
1e
27 mei 2009

MaikeSanne
24
1e
1e na mk
3 juni 2009

Sannie75
33
3e
3e
3 juli 2009

Echo's              
Datum                              
Hoeveelste                  
Hoe laat    

Jazzie
 17 november
2de
09.30

MaikeSanne
11 november
2e
14.45

Tjee, jullie zijn al namen aan het bedenken . Hier eerst maar eens zwanger raken ... Mijn lichaam geeft allerlei wisselende signalen af. Zucht, wat moet ik daar nu mee. Ja, wachten tot mijn NOD is geweest. Ik hoop zó dat ik niet ongi wordt, maar ja jullie kennen dat gevoel vast ook.

Kennen jullie elkaar trouwens ook persoonlijk of alleen via dit forum? Hebben jullie elkaar bijv. al een keertje ontmoet, bijv. op de Jonge gezinnenbeurs ofzo?

Liefs Suu

Leuke namen allemaal.
Ik vind Lisa een hele mooie naam. Als ik een dochter krijg dan zal haar tweede naam deze keer zeker lisa zijn.
Verder heb ik eigelijk nog niet echt een naam. Qua namen hebben mijn vriend en ik een totaal verschillende smaak. Het was bij mijn eerste dochter ook erg lastig om een naam te vinden die wij beide mooi vinden. Dat werd uiteindelijk Marinda. Hadden we echt op 1 van de laatste dagen besloten toen ik nog zwanger was. hihihi.

Hoi hoi....

Suusmama.... je hebt ook helemaal gelijk... eerst maar eens zwanger worden. Mijn vriend zei laatst precies hetzelfde tegen mij toen ik weer eens over namen begon. Kan er niks aan doen maar vind het gewoon leuk om over na te denken.

Babybeer... dat is erg lastig als jij en je man/vriend een totaal verschillende smaak hebben qua namen. Maar ja gelukkig hoef je zoiets niet in 1 dag te beslissen he?

Nou alvast welterusten allemaal.

Liefs Iris

hallo,

@missX_1983: ik wil wel in de lijst staan. als ik het goed begrijp zijn dit de gegevens die je dan nodig hebt:
leeftijd 26
dit wordt mijn 2e kindje ik ben dus al moeder, van een dochter die 14 jan 2 jaar wordt.
deze maand wordt de eerste ronde. mijn NOD is denk ik 22 november.

groetjes krista

Terug
Bovenaan