*** Najaar 2008 stoppers ***

Bah bah bah, , ze zijn er weer!!!!!!!
Ik BAAL ontzettend, heb echt even zitten huilen.
Even geen zin om te denken in ronde 6 en ook even geen zin meer om te denken in vandaag.
Mijn lichaam (of ikzelf) heeft me ook goed voor de gek gehouden.

Ga naar bed, sorry voor dit deprimerende berichtje meisjes....

Liefs Mamaita

Oh lieve meiden,

En wat loop ik dan te klagen zeg. Ik ben tenminste zwanger. Nog wel geen echo gezien ,maar ik weet dat ik zwanger kan raken.
En bij jullie wil het maar niet lukken. Ik duim écht voor jullie hoor. Zo vervelend als je weer een maand verder moet. Weer wachten, weer proberen, weer wachten en hopen. Ik hoop dat mijn duimen helpt.
Mamaita, huil maar lekker hoor. Dat lucht hopelijk op. Ik heb vandaag ook veel lopen huilen. Zomaar om niets soms. Zullen de hormonen wel zijn ...

Liefs en een dikke knuffel voor jullie, Suus

He meiden,

Even een berichtje voor Mamaita en mama2006....balen balen balen! Vind het heel sneu voor jullie. mama2006 was anders zo'n mooi kerstkadootje geweest.
En mamaita.... je had zulke goede hoop he?! Bah.... voel je je inmiddels al iets beter?? Gaan we gewoon samen begin van 2009 zwanger worden.

Liefs Iris

Hey Meiden,

Nog bedankt voor jullie stukjes voor mij! Beetje laat, maar we zitten nu weer in Nl.

Iris: Wat balen zeg dat je ongi bent geworden!! Wel vroeger dan verwacht zeg!!
Goed van je dat je er zo nuchter over bent! Nu lopen wij een beetje tegelijk met de volgende Nod. Nog bedankt voor je tip over die pillen van de Etos.
Ik had nu een cyclus van 37 dagen, dus da's best lang vind ik.

Mamaita: Wat vervelend dat bij jou de rd's ook al zijn gekomen!! Kom op hé meis! Probeer het positief te bekijken, ook al is dat moeilijk!!

We gaan gewoon met z'n allen de volgende ronde in, wel fijn dat we elkaar hebben.
Kun je het tenminste van je af schrijven.
Ik hoop op een heel vruchtbaar 2009 voor ons allemaal!!

MissX: Mijn nieuwe Nod is: 5 jan.

@mamaita...Pffffff enorm balen zeg voor je....!!!! kan me voorstellen dat je daar echt van moest huilen. Voor mij was het pas de eerste ronde en ik had er al moeite mee (tja en dan ook nog eens tussen 30 fam leden zitten als je daadwerkelijk ongi wordt :()
Maar goed, ik ga idd keihard werken voor de volgende ronde en hopen dat het wat wordt.
Leef echt met je mee meid!!
Dit werk is idd een soort van roeping, niet altijd even makkelijk, maar wel zeer uitdagend.
Gaan we samen naar de volgende ronde, dus helaas voor jou ook: klus ze!!
Knuffel!!

hai lieve meiden,

ik word echt verdrietig als ik al die stukjes lees! zo balen voor jullie.... weer een ronde verder. dan kan ik me soms zo schuldig voelen, omdat het bij mij dan zo snel is gegaan.  maar daar kan ik ook niks aan doen natuurlijk. he.... wat een narigheid.
maar we zullen jullie allemaal bijstaan en we hopen voor jullie op een vruchtbaar 2009!

hier gaat t nog steeds goed, ondanks dat ik wel wat moeier word. ik heb gisterochtend de verloskundige gebeld en ik heb een afspraak op 8 januari om 9:00 uur!  lekker snel al en echt spannend. we krijgen dan de eerste echo zei ze. ik ben dan 9 weken en 5 dagen zwanger. wil iemand dit voor mij in t lijstje zetten? thanx!

nou ik laat t hier even bij.
ik strooi nog even wat geluks glitters voor alle niet zwangeren!!!
***********************************************************************************************

liefs mart

Hey lieverds,

@Mamaita, oh meis wat vervelend voor je zeg! Kan me helemaal voorstellen dat je er even doorheen zit en hebt gehuild. Het is ook zo oneerlijk, de een in een paar rondes en de ander doet er langer over... Wilde dat ik iets voor je kon doen...

@Mama2006, meis hebben jullie helemaal niet kunnen klussen de afgelopen dagen? En weet je zeker dat je je ei gehad hebt? Sorry voor m'n vragen hoor, maar hoop het gewoon zo voor je. Ik gun het je heel erg!

@SanPap, je hebt echt een schat van een man zo te lezen. Fijn is dat he, over alles al fantaseren! Dat maakt het allemaal al zo echt! Ik heb het er met mijn vriend ook wel eens kort over gehad van 'wat als het niet lukt'? We waren er wel over uit dat we de mm in zouden willen, maar geen donor of draagmoeder. Of een kindje van ons allebei, of van geen van beiden, adoptie dus...

@SuusMama, meis maakt helemaal niet uit dat je nu even niet op iedereen reageert hoor. Komt vanzelf wel weer. En maak je niet te druk over of het misgaat hoor. Aan je kwaaltjes te zien zit het voorlopig nog wel goed, haha!

@Mart, wat leuk dat je dan ook meteen de eerste echo krijgt! Heb het lijstje al aangepast.

Nou, vanmorgen was het zover, m'n eerste misselijkheid inclusief overgeven...  Bah wat voelde ik me beroerd zeg. Ben bijna de hele dag misselijk geweest, maar nu gaat het gelukkig weer een beetje. Haha, moet toch lachen om die misselijkheid, het eerste echte teken voor mezelf dat het goed zit!

Verder ben ik gisteren naar de moeder van m'n beste vriendin geweest (vriendin ook mee) en heb haar het goede nieuws verteld. Ze vond het helemaal geweldig. Ook wil ze heel graag onze kraamhulp zijn straks. Leuk!!! Ben helemaal happy dat ze wil, tis zo'n aardige vrouw en ik ken haar best goed. Is dat ook weer geregeld!!

Nou, ik ga even m'n kerstkaarten schrijven...

Liefs, ikke

NOD                                              

Leeftijd

Kindje

Ronde

NOD December

W1980
28
1
4
17

Ik 1978
30
2
1
18

Leentje                                                          
22        
1
2
19

Potjeongeduld
24
1
3
19

Sonica
31
1
2
?

SanPap        
24
1
2
20

krista
26
2
2
20

Mama2006
28
2
7
25

NOD                                                    

Leeftijd

Kindje

Ronde

NOD Januari            

Tinkerbell
29
1
2
1 of 3

Binnenvaartschipper
25
1
2 (na mk)
5

Baby77
31
3
4
7

Mamaita
27
1
6

Wachtbankje
Leeftijd
Reden
Kindje
Ronde

MMWS
24
28 nov NOD, nog geen rd's!
1e
3e

Moeders      

Dochter / Zoon                                          

Leeftijd

Jazzie
zoontje
1,5 jaar

Connie
zoontje
2 jaar

Toppertje
2 zoontjes
13 maand en 3 jaar

Mama2006
dochter
2 jaar

Sannie75
dochter en een zoon
4 jaar en 2jaar

Ik1978
zoon
3 jaar

Oeps
zoon
5 jaar

Baby77
*2 jongetjes*

SuusMama
zoontje
3 jaar

Heleen
dochter
2 jaar  9 maanden

Krista
dochter
2 jaar

Zwanger      
Leeftijd            
Kindje          
Ronde                          
Uitgerekend op

Jazzie
25
2e
1e
27 mei 2009

MaikeSanne
24
1e
1e na mk
3 juni 2009

Sannie75
33
3e
3e
3 juli 2009

SuusMama
34
2e
3e
20 juli 2009

Zoe
25
1e
2e
22 juli 2009

Debby
26
1e
1e

MissX
24
1e
3e
2 aug 2009?

Mart
23
1e
2e
8 aug 2009?

Oeps

2e

Echo's              
Datum                              
Hoeveelste                  
Hoe ver dan?
Hoe laat    

Jazzie
05 Januari        
3e
20 weken
11.00

MaikeSanne
?
?
?
?

SuusMama
24 december
1e echo
?
11:20

Sannie
13 december
2e
?
?

Debby
16 december
1e
?
?

MissX
23 december
1e echo
8 weken en 2 dagen  
15.30

Mart
8 januari
1e echo
9 weken en 5 dagen
9.00

hi dames!

Ik heb de berichtjes met tranen in de ogen gelezen, pffff het lijkt me zo moeilijk als je al zo'n tijd bezig bent ( voor de meeste dames ) en weet je als je je beroerd   of rot voelt dan mag het best een ego berichtje zijn.  

Ik zit  ook elke x als mijn rode dagen er weer aankomen ben ik ook  wel wat gespannen, maar ik ben er verder nog niet zo mee bizig. Volgens mijn vriend wel hoor. hij  ziet het vanzelf wel.....

heel veel liefs en iedereen een hele dikke knuffel.

Sterkte dames!

X

Terug
Bovenaan