*** Najaar 2008 stoppers ***

hoi meiden
sorry dat ik zooooooo lang niet heb gereageerd hier maar mijn comp.... hoe kan het ook anders was weer eens stuk.
ik heb echt veel gemist zie ik, probeer zoveel mogelijk terug te lezen, maar is wel heel veel zie ik.
er zijn weer een paar zwangeren bij. leuk gefeliciteerd hoop dat jullie je een beetje goed voelen.
helaas ook alweer de nodige rd's ontdekt, meiden die op zijn naar de januari ronde ik hoop op een heel vruchtbaar begin van 2009. denk persoonlijk dat ik ook naar deze ronde door zal gaan.
ik was namelijk net als mama2006 ziek tijdens mijn eisprong heb toen dus ook niet geklust, het mag dus een wonder heten als ik nu wel zwanger zou zijn.
heb me er al bij neergelegt dat ik waarschijnlijk niet zwanger 2009 in zal gaan.
zolang mijn comp het toelaat zal ik weer mee gaan schrijven bij jullie want ik heb het wel gemist hoor.
kus kris

ben bang dat het bij mij is mis gegaan!
Ik ben vanmorgen zo'n uur tot 2 uur helder rood bloed verloren!
Gekampt met buik en rugkrampen!
Kan pas morgen bij een dokter terecht!
Nu is het bloeden gestopt, ook geen krampen meer
Heb ook geen stolsels ofzo verloren...

Ik heb er geen goed gevoel over..

Hou jullie op de hoogte

Hee, Oeps, wat een nachtmerrie zeg! Ik kan moeilijk goede woorden vinden om hier op te reageren, echt naar voor je. Veel sterkte nu en later bij je huisarts toegewenst!

Heel veel sterkte oeps....pfffff echt kut zeg....Hoop dat het toch goed is gegaan.

xx

Oeps o nee toch....... Meid wat een onzekerheid !!
Ik hoop dat je morgen toch positief nieuws krijgt...

Sterkte Mama2006

oeps, ik wil je heel veel succes wensen voor morgen! wat ontzettend schrikken moet dat zijn geweest. ik vind het heel erg voor je. hoeveel weken ben je nu?

liefs mart

oooohhhh neee oeps!!!
ik hoop dat het goed is gegaan
heel veel sterkte bij de arts morgen
weet verder niet hoe ik moet reageren
liefs mij

Terug
Bovenaan