*** Najaar 2008 stoppers ***

Hallo daar,

Wat een relatie zeg: na een lange dag eindelijk thuis, ik met een koptelefoon achter de laptop, hij achter de tv aan de andere kant van  de kamer. Het lijkt niet echt op een stel dat zwanger wil worden, haha. Nou zit romantiek er ook niet echt in, voor mij zijn de rd's weer gearriveerd. Even herstellen (manlief letterlijk, die rug schoot niet echt op), dan weer door naar de volgende ronde.

@tinkerbell: wat je lijf je niet allemaal wijs kan maken he. mij overkwam net zoiets in de tweede ronde, bizar gewoon.
@mamaita: haha, het klinkt  haast alsof je in de armen van je vriend gedreven bent en je niet anders kon dan naar Spanje te gaan... nou ja, liefde laat je ook niet koud, daar is het liefde voor. @mart: mooi, hoop dat je lang 'op de wolk' mag zitten. en mocht jij of een van de andere zwangeren  nog twijfelen: gewoon blijven schrijven hoor!
@binnenvaartschipper, iris, tinkerbell  en mamaita: succes in deze volgende ronde, enne... zwanger worden in 2008 kan nog steeds, houd hoop!  
@ikke: gaat goed met je scriptie, zo te horen. lekker hoor, als je dat zo achter de rug hebt. er gebeurt straks genoeg, dan ben je daar in elk geval al klaar mee voor de kleine er is
@sanpap: je vroeg een goede tip over ovulatietesten, ik weet in elk geval wel wat je niet moet doen: de goedkope van internet nemen. absoluut onhandig (je moet het tussen 10 en 22 uur doen, 10 minuten wachten, probeer dat maar eens onopvallend te doen)

Ik verwacht mij volgende NOD waarschijnlijk op 9 januari (grote gok, hoor, de ene keer was het 36 dagen, de andere keer 26, ik houd het op 30). Nog even  een paar dagen  200% voor het werk en dan weer aan de klus. Het leven is zo nooit saai.

Groetjes en slaap ze nu/straks!

Sonica

Hoi meiden

Bedankt voor jullie lieve reactie's !!!

Missx tuurlijk mag je dat vragen !!
Nou ik ben al vanaf vrijdag ziek ( dag 10 ) en dinsdag begon mijn ovu test al te verkleuren ( dag 14 ), meestal komt mijn ei 1 dag later dat was dus woensdag.
Nu jullie weten zelf ook wel, dat als je niet lekker bent is klussen wel het laatste waar je aan denkt hahahah.
Dus van af vorige week vrijdag tot vandaag niet geklust dus 0% kans hahaha.

Nou vindt het niet heel erg ( tuurlijk had ik deze kans liever benut ) want mijn dochter is geboren in september en als ik deze maand zwanger zou worden zat ik rond precies dezelfde tijd.
Misschien heeft het zo moeten wezen ;)

Liefs Mama2006

hallo meiden,

iris; haha ja we doen ons best, en inderdaad nu maar weer duimen...
wat balen dat bij jou de rd's zijn gekomen, had het je echt zo gegund... op naar de volgende ronde, en hopenlijk dan een goed begin van 2009!!
vind het knap hoe je er mee omgaat, geniet lekker van elkaar in ieder geval!

ikke; ja wij hadden net de vruchbare dagen achter de rug, ben benieuwd, nog even een weekje wachten ongeveer! vorige ronde meende ik echt van alles te voelen, nu heb ik meer zoiets van we zien het wel! meer als afwachten kunnen we toch niet doen..
wat leuk dat de moeder van je vriendin kraamhulp wil zijn bij jullie!! dat lijkt me echt fijn en bijzonder! en ook echt misselijk geweest, ja het is in ieder geval een teken dat je echt zwanger bent... alleen te hopen voor jou dat het niet al te lang duurt.

sanpap; zo te horen heb je een hele lieve man... leuk he om er zo met z'n tweeen over te praten?!

suusmama; hopenlijk doen de sterretjes hun werk haha..
ik hoop voor je dat de eerste weken snel voorbij gaan voor je gevoel.. kan me voorstellen dat de eerste weken heel erg spannend zijn en als je je dan ook niet optimaal voelt, kan dat erg vervelend zijn lijkt me... Geeft niks hoor dat je dat hier schrijft daar is toch een forum voor..

mamaita; bah wat balen dat de rd's zijn gekomen, helemaal omdat je er zo'n goed gevoel bij had! doe het rustig aan... hoe gaat het nu met je?

hier is het gewoon afwachten, ik voel niks bijzonders (dit in tegenstelling tot de vorige ronde) en ik heb echt zo iets van we zien het wel... probeer er niet al te veel mee bezig te zijn en positief te blijven denken. ik kan er toch zelf niks aan veranderen...
iedereen een fijne dag toegewenst.

liefs, leentje

Hoi hoi meiden,

Mamaita, hoe is het met je? Hopelijk gaat weer een stukje beter.

Sonica... ook balen voor jou dat de RD's weer zijn gearriveerd. En je hebt gelijk, we kunnen idd nog in 2008 zwanger worden. Geldt ook voor jou. Laten we hopen dat we allemaal begin 2009 een positieve zwangerschapstest in handen hebben.

Leentje... voor jou nog een weekje wachten. Vind zelf die laatste week het langst duren. Duim duim duim.......

Potje ongeduld.... ook voor jou nog een weekje wachten. Spannend spannend....

Ikke... dus de misselijkheid begint nu echt te komen. Mooi dat je het zo positief bekijkt. Het is idd een teken dat het goed zit. Hopelijk ben je niet teveel en lang misselijk anders wordt het natuurlijk wat minder. En je hebt je kraamvrouw ook al geregeld. Is wel fijn dat je dan iemand om je heen hebt die je goed kent. Lijkt me echt heel fijn.

Mart.... bedankt voor je glitters. Blijf ze maar strooien hoor. Kan nooit geen kwaad. En jij hebt ook al snel je eerste echo. Super zeg. Mooi begin van 2009 meid.

SanPap... jij hebt echt wel een lieve man zeg. Heel mooi vind ik dat. Je leest en hoort ook wel eens andere verhalen. Mijn vriend is gelukkig ook superlief en wil ik ook van alles weten. Vind ik ook wel heel fijn want je gaat er toch samen voor.

Zoe hoe is het met jou?? Kun je het allemaal een beetje aan nu je vriend er niet is?? Heb je veel contact met je vriend??

Nou meiden heel fijn weekend.

Liefs Iris

Hallo lieve meisjes,

hier kom ik dan weer uit mijn donkere hol, hahahaha, nee hoor, zo erg is het echt niet geweest. Ik heb me echt heel erg rot gevoeld op de dag zelf, ik na het berichtje in een heet bad gaan zitten met een blikje bier, zo van ´ik ben boos! ´    O, ik ben echt een gek mens hoor! Ook echt niet romantisch met een glas wijn of zo, nee lekker mannelijk!    
Maar mijn vriend en ik hebben daarna lekker zitten kletsen en hij heeft me een voetbal cadeau gedaan. "Want ja, nu kan ik toch weer een maand langer voetballen". O, wat zijn de mannen  weer lekker praktisch en nuchter. Goed, dat hielp me wel en hij  heeft me ook echt lekker zitten knuffelen.    
Nu weer op naar een nieuwe ronde dus, NOD 9 januari (verjaardag van m ´n papa!) en wie weet....  We zitten er nu over na te denken om ovulatietesten te kopen voor deze maand.

Hey, ik moet nog even iets anders vertellen, ben niet zo zweverig typje, maar iemand vertelde me iets over Reiki, kennen jullie dat? Nouja, goed, ben nu al twee keer bij  de reiki-meneer geweest en het ontspant echt ontzettend, het heeft te maken met energiekanalen en blokkades. Hij is dan zo ´n twee uur met me bezig en daarna voel ik me zo ontzettend goed en liefdevol. Ik heb vorig jaar een aantal  verdrietige  dingen meegemaakt en het kost me veel moeite om me te ontspannen en vooral om te huilen.  Eergisteren toen ik moest huilen was dus ook zeer speciaal, maar volgens mij ook resultaat door de reiki.  
Het helpt me ontzettend goed, dingen te verwerken en een plekje te geven, doordat hij ook met me praat en luistert.
De eerste keer vertelde ik dus ook van onze kinderwens en toen liet hij me een steen zien zo groot als een aardappel, de zogenaamde fertiliteitssteen uit India. Ik zei  "Geef maar hier,  ik krijg hem wel doorgeslikt!!" Hihihihi.  Hij is heel serieus, maar er kon toch wel een lachje vanaf! Maar goed, nu na de tweede keer heeft hij dus  zo ´n steentje gegeven en hij zegt dat 9 van de 10 vrouwen zwanger raakt door dit steentje bij   je te dragen.  Ik ga het echt proberen, hoor, baat het niet, dan schaadt het niet!

Hier  verder dus alles  goed en we  gaan weer lekker  het weekend in. Heb zo om 22.15 (viva españa!) een etentje met alle meiden van het voetballen, gezellig! En ga er echt van genieten. Mijn mannetje is ook naar een etentje, dus allebei onder de pannen.

Even antwoorden op jullie..

@SuusMama: Meissie, maak je niet druk, zo hebben we allemaal onze zorgen,  en voor onszelf  is het de allergrootste zorg.  Als je eenmaal in verwachting bent, betekent dat niet dat je meteen alle zorgen achter je hebt gelaten.  Juist dán komen er heel andere zorgen bij, logisch!  Lief, je reactie, dankjewel voor je steun!

@Baby77: Dankje meis, ja tuurlijk, wij kunnen zelfs nog in 2008 zwanger worden. Want waarschijnlijk zal ik mijn eitje rond kerst hebben.. Dus we gaan ervoor!!! Zwanger 2009 in, joehoe!!!

@Binnenvaartschipper: Ja, ik weet het, positief blijven, maar dát lukt me echt niet de dag van de rd ´s, maar goed, je ziet nu dat ik weer ++ ben, he. Ik ben echt een heel vrolijke meid  en dat moet ook vooral zo blijven.  Jij ook  bedankt voor je steun en jij ook deze maand op  naar de grote klus!

@Tink: Lief! Een hele dikke knuffel terug voor jou en klusze!! Vertel eens wat meer van jouw werk..

@Mart: Gekkie, niet schuldig voelen, joh!  Genieten van jouw moment en de onze  komt ook  nog wel! Fijn die echo al in januari! Spannend!! Dankje voor de glitters!

@MissX: Door  te forummen doe je al heeeel veel voor mij! Grote steun die ik hier altijd maar weer heb, zooooooo  fijn!   Hoe is het met je misselijkheid? Meer last van  gehad? Fijn dat die moeder van je vriendin  ja heeft gezegd, dat is ook al weer geregeld. Alles wordt nu echt echt echt, he? Leuk hoor meissie!

@Potjeongeduld: Hoe is het met jou? Zit je al in je spannende dagen? Dankjewel voor je lieve steun, he! Hopelijk is het raak voor jou deze maand!  

@Sonica: Tja de liefde, he, ik moest gewoon bij hem zijn en dat gevoel heb ik nog steeds, nog veel sterker zelfs, ja. En nu ook de kinderwens maakt  onze band veel sterker. Ah wat moooooooiiiiii! Ja, ik ben echt gelukkig! Wow!

@Leentje: Dankje voor je steun! Hoe voel jij je? Spannend voor jou nu, he?!

Dat was het weer voor vandaag! We spreken elkaar snel weer!!

Muchos besitos  (veel kusjes)
Mamaita

hi dames!

Ja het is voor mij nog een weekje in spanning! ik voel wel weer vanalles maar ja de eerste maand had ik het precies het zelfde, vorige maand voelde ik niets.... ik ga er nixd van verwachten dan valt het ook niet tegen.

Dikke x en knuffel!

X

@mamaita: Hahahah moest wel lachen om je berichtje met je potje bier ;-) Kan het me zoooo voorstellen, zo voelde ik me ook, hahha. Vanavond op stap en dan even ook wat alcohol nuttigen, want nu mag het nog, haha.
Ik sta trouwens ook bij de jan NOD, misschien jij ook?
Mijn werk... ik werk op een groep van 8 kinderen tussen de 12 en 16 jaar. Dit is een psychiatrische kliniek. het is een besloten groep, dus de deuren mogen open en dat mogen alleen wij doen. De kinderen die er zitten hebben psychische problemen en/of gedragsproblemen. Hechtingsstoornissen, ODD, Adhd, autisme etc. verblijven dus daar en sommige mogen in het weekend naar huis. Komt af en toe wat agressie in voor en moeten we dus ook wel eens fixeren en separeren. Hele uitdagende baan zo met die kindjes en is bijna altijd wel wat te doen!
Leuk trouwens dat je ernaar vraagt, wat doe jij dan precies??
Ik heb al het goed is de 17e mijn vruchtbare dag, dus ik mag weer lekker gaan klussen ;-)

@ de anderen, een fijn weekend en tot snel.

Dikke kus Tink

Jeetje wat is het rustig hier... Iedereen lekker aan het optuigen van de kerstboom, want dat ga ik straks ook doen namelijk! Heerlijk karwei altijd!! Kan ik echt van genieten, maar nu voel ik me niet goed. Ik heb een dikke keel, wordt echt snot verkouden en ben alleen maar aan het hoesten.... pfff ik voel me zo rottig.....
Ik heb flink geduimd tijdens mij "ei" maar ikdenk niet dat het raak is. Ik voel niets, was alleen heel erg moe de afgelopen dagen, maar dat komt dus omdat ik misschien wel de griep ga krijgen.... Ik ben normaal nooit ziek, maar nu heb ik gewoon net de buikgriep gehad (net voor mijn ei) en nu wordt ik grieperig. Ik zit helemaal vol met snot... (sorry) :)))
Dus ik denk: op naar de volgende ronde.... Ik bereid me er gewoon op voor, kan het ook niet tegenvallen als volgend weekend de RD'tjes gaan komen.

@alle dames: bedankt voor jullie steun!!! Ben echt blij met dit forum.

@Mamaita: hahaha lekker met een glaasje bier in bad..... Heerlijk toch!! Geniet er maar van, want we hopen, dat je vanaf de volgende ronde geen bier meer mag drinken!!!!!!!

Ik heb even gaan puf om iedereen te schrijven, sorry. Ik ga de kerstboom optuigen en dan kruip ik op de bank, .
Iedereen een hele fijne zondag toegewenst.

Liefs SanPap

Terug
Bovenaan