*** Najaar 2008 stoppers ***

Hallo dames...

Vanmorgen via de huisarts naar de gyn gestuurd..

Inwendige echo gemaakt waar helaas niets meer op te zien was!

Ons vermoeden is bevestigd, het is dus echt een miskraam!

Tuurlijk is het heel vervelend en rot, maar anderzijds denken wij: Liever nu dan over een paar weken! Moeder natuur doet gewoon zijn werk!
Dat heb je nou eenmaal niet in de hand!

@ Alle zwangere: Een fijne gezonde zwangerschap gewenst!
@ Alle (nog) niet zwangere: ik voeg me vol goede hoop weer bij jullie!

Liefs

Oeps, meisje, ik vind het echt heel erg voor jullie! Ik wens jullie heel veel sterkte en we zullen je steunen en hopelijk helpt dat een beetje.
Een hele dikke knuffel van Mamaita

He oeps,
Wil even zeggen dat ik het erg rot voor je vind. Je hebt helemaal gelijk met wat je allemaal zegt maar ik vind het wel heel knap dat je direct al weer zo positief bent. Ik leef met je mee hoor. En hopelijk voor jou  dan ook meer geluk in 2009 meis.
Liefs Iris

Oneee OEPS.... Wat vind ik dat ontzettend K*T voor je! Jeetje ik weet niet wat ik moet zeggen. Veel sterkte en vind het knap van je, dat je zo positief kunt denken! Echt super! En hopen op een goed 2009 voor jullie!

Liefs SanPap

@oeps....pff das k*t zeg!!!! Fijn dat jullie het wel zo positief kunnen zien, is ook niet makkelijk. Maar idd beter zo vroeg dan als je langer zwanger ben en idd de natuur beslist nu voor jullie....

Sterkte toch..

xxx

Hey lieverds,

Wil even laten weten dat ik er nog ben hoor, maar krijg zo visite dus nu geen tijd om te schrijven. Of vanavond laat of morgen reageer ik weer op iedereen. Sorry dat ik er een paar dagen niet was, zo veel van huis geweest!!

Wil wel  Oeps heel veel sterkte wensen. Meis ik zit het met tranen in m'n ogen te lezen. Wat vreselijk voor jullie! Neem hier samen goed de tijd voor. Wij zijn er hier ook voor je dus als je zin hebt om van je af te schrijven, gewoon doen hoor! Hele dikke kus voor jou...

Kuss

Hey Meiden,

@oeps: Goh, wat erg dat je een miskraam hebt gehad!! Hoever was je?
Ik weet niet goed wat ik moet zeggen. Wel fijn voor je dat je toch optimistisch bent na dit. En idd net wat jij zegt: als het dan fout moet gaan, dan beter nu dan over een paar weken. Maar het blijft nooit leuk natuurlijk!! Veel sterkte meis!!

@MissX: Hoe is het met je misselijkheid?

@Leentje: Spannende dagen voor jou zeg!! Ik hoop het hoor!! Nog even volhouden!

@Suusmama: Jij ook  nog steeds misselijk, of word het al minder? Ik hoop het voor je.

Hier alles goed, lekker bijna kerst. Rond de kerstdagen, weer flink klussen en dan maar weer hopen.

Fijne dag allemaal,

Liefs

Terug
Bovenaan