*** Najaar 2008 stoppers ***

He meiden,

He oeps hoe is het nu met je? Ik hoop dat je nog steeds zo positief bent als een paar dagen geleden. En anders gooi je er hier alles maar uit hoor, daar zijn we ook voor.

Hier gaat het ook wel. Gisteren was de uitgerekende datum. Zag er van tevoren erg tegenop en ik was ook wel een beetje verdrietiger dan anders maar het viel me nog mee. Het was  meer denk ik nog de dagen ervoor. Dat je gewoon tegen die dag op kijkt. Ben nu iig blij dat die dag voorbij is. En nu maar hopen dat iedereen snel zwanger is!

Liefs Iris

Hey meiden!

Daar ben ik eindelijk weer hoor! Pff, voel me erg beroerd. Ben misselijk! Sinds vorige week ben ik elke dag wel misselijk en al een paar keer overgegeven. Maar het hoort er nou eenmaal bij he...

@Oeps, hoe is het nu met je?

@Sonica, ik herken het wat je schrijft over hij achter de tv en jij met koptelefoon achter de laptop, haha! Wat balen dat je weer ongesteld bent geworden! Bah! Ik ga weer heel hard voor je duimen hoor. Nu moet het raak zijn! Ik heb het lijstje al aangepast.

@Mama2006, hoe is het met jou? Vervelend he dat wachten nu terwijl je weet dat het voor niks is...

@Leentje, voor jou is het wachten aangebroken... Het is bijna zover! Hoe voel je je?

@Iris, meis kan me voorstellen dat gisteren moeilijk voor je was. Hoe is het met je man?

@Mamaita, haha, met een pot bier in bad! Ik geef je groot gelijk meis! Zou super zijn als het op de verjaardag van je vader raak is! Ga je nog vee terug naar Nederland? Ik heb trouwens helemaal geen verstand van Reiki, maar dat zijn wel dingen waar ik zeker voor open sta! Hopen dat de steen echt geluk brengt!

@Tinkerbell, vandaag aan de klus meis!!!

@SanPap, leuk he, de kerstboom optuigen! M'n vriend heeft er een hekel aan, dus mag ik het altijd doen. Fijn, want dat wordt ie precies zoals ik het wil, haha! Hoop dat je niet ziek bent geworden?

@Krissie, wat balen dat jij ook ziek was tijdens je vruchtbare dagen!! Toch duim ik voor je hoor!

@Binnenvaartschipper, en lig je al ergens in een vluchthaven?

Meiden, goed nieuws! M'n scriptie is goedgekeurd! Ik pas nog een paar laatste dingen aan maar hoef dat al niet meer aan m'n begeleidsters te laten zien! Ik kan 'em dus deze week uitprinten en inbinden, joepie!! In januari dan het eindgesprek en dan ben ik echt afgestudeerd. Heerlijk!!!

Liefs, ikke

P.S. Schrijft W1980 hier nog mee? Ben benieuwd hoe het met haar is. Vandaag haar NOD!

En Ik 1978???

En hoe is het met MMWS (op het wachtbankje??)

NOD                                              

Leeftijd

Kindje

Ronde

NOD December

W1980
28
1
4
17

Ik 1978
30
2
1
18

Leentje                                                          
22        
1
2
19

Potjeongeduld
24
1
3
19

SanPap        
24
1
2
20

krista
26
2
2
20

Mama2006
28
2
7
25

NOD                                                    

Leeftijd

Kindje

Ronde

NOD Januari            

Tinkerbell
29
1
2
1 of 3

Binnenvaartschipper
25
1
2 (na mk)
5

Baby77
31
3
4
7

Mamaita
27
1
6
9

Sonica
31
1
3
9

Oeps

2

Wachtbankje
Leeftijd
Reden
Kindje
Ronde

MMWS
24
28 nov NOD, nog geen rd's!
1e
3e

Moeders      

Dochter / Zoon                                          

Leeftijd

Jazzie
zoontje
1,5 jaar

Connie
zoontje
2 jaar

Toppertje
2 zoontjes
13 maand en 3 jaar

Mama2006
dochter
2 jaar

Sannie75
dochter en een zoon
4 jaar en 2jaar

Ik1978
zoon
3 jaar

Oeps
zoon
5 jaar

Baby77
*2 jongetjes*

SuusMama
zoontje
3 jaar

Heleen
dochter
2 jaar  9 maanden

Krista
dochter
2 jaar

Zwanger      
Leeftijd            
Kindje          
Ronde                          
Uitgerekend op

Jazzie
25
2e
1e
27 mei 2009

MaikeSanne
24
1e
1e na mk
3 juni 2009

Sannie75
33
3e
3e
3 juli 2009

SuusMama
34
2e
3e
20 juli 2009

Zoe
25
1e
2e
22 juli 2009

Debby
26
1e
1e

MissX
24
1e
3e
2 aug 2009?

Mart
23
1e
2e
8 aug 2009?                                                                                              

Echo's              
Datum                              
Hoeveelste                  
Hoe ver dan?
Hoe laat    

Jazzie
05 Januari        
3e
20 weken
11.00

MaikeSanne
?
?
?
?

SuusMama
24 december
1e echo
?
11:20

Sannie
13 december
2e
?
?

Debby
16 december
1e
?
?

MissX
23 december
1e echo
8 weken en 2 dagen  
15.30

Mart
8 januari
1e echo
9 weken en 5 dagen
9.00

Ha lieve meiden,

En vooral nu even: ha lieve Oeps. Ik zit hier met tranen achter mijn pc. Ik vond het zo erg voor je. Hoe ver was je precies (als ik het mag vragen). Het lijkt mij echt heel erg en het is ook iets waar ik zo bang voor ben. Hoe voel je je nu? Je klinkt wel heel positief en dat vind ik heel knap van je hoor. Je hebt toch zeker ook wel een traantje gelaten? Ik wens je veel sterkte hoor.

Een miskraam is iets waar ik ook zo bang voor ben. Ben zo super onzeker nu. Moet nog een week wachten op mijn echo. Dat duurt zo super lang en daar word ik alleen maar meer onzeker van. Maak mezelf helemaal gek af en toe. Met de misselijkheid gaat het wel iets beter. Soms denk ik: hè, ik ben niet missellijk, maar dan komt het later toch weer terug. Blijf stug de VSM pilletjes slikken, geen idee of het werkt, maar ik wil het niet uitproberen of het zonder wellicht nog erger is ...

Ook alweer een paar dagen geleden sinds ik hier gelezen heb. Ben gewoon zo moe, dat ik na een dag werken of met mijn zoontje bezig geweest te zijn, echt instort. Lig elke avond rond 8 uur op bed! Ja, heel gezellig voor mijn vriend ahum. Maar ja, die snapt het ook wel. Ik ben ook echt totaal niet gezellig voor hem, kortaf, snauw af en toe en ken mezelf helemaal niet terug. Hopelijk gaat dit ook snel over ....

Oh ja, een kleine wijziging op het schema: mijn echo heb ik niet om 11.20 uur op 24 december, maar om 16.15 uur. Ja, echt de laatste afspraak voor kerst. Hoepijk krijg ik goed nieuws ...

Veel liefs voor jullie allemaal.

Liefs Suus

P.S. Staat jullie kerstboom al?? En zijn de kerstkaarten al geschreven? Dat laatste moet ik nog doen, maar moet eerst even de moed en energie verzamelen. Ben normaal gesproken veel sneller en maak dan leuke kaarten met een foto ofzo, maar kon het dit jaar niet opbrengen, dus maar kaartjes gekocht. Ach, dat is ook een kerstgroet moet ik maar denken, maar voor mijn gevoel maak ik mij er maar makkelijk vanaf dit jaar. Zucht ...

@Miss-X1983

Ja ik lees af en toe stiekum mee! hihi.
Vandaag mijn NOD (uitgaande van een 24 daagse cyslus) maar nog niks te zien.
Heb sinds een paar dagen wel een beetje een ongi achtig gevoel in mijn onderbuik.
Kan dat ook als je wel zwanger bent? Uitgaande van een cyclus van 27 dagen moet ik wachten tot de 20e. Tot nu toe was mijn cyclus 24-27-24 dus dat zou ook kunnen.
We moeten maar afwachten. Kom nu een beetje tot rust, vorig weekend verhuisd, ben aan een stuk doorgegaan, werk, klussen (in huis) en slapen. Ben nu echt gaar, maar het resultaat mag er zijn. Jullie horen van me als ik meer weet, wil morgen of overmorgen wel een test doen als er dan nog niks is. Wie weet welke test gevoelig zijn? ik geloof die van clear blue digi niet zo he?

@ de andere meiden:
Sorry voor mijn ego berichtje, ben nu zolang afweziggeweest dat ik het allemaal niet kan bijbenen. Ik lees dat oeps een miskraam heeft gehad.,

@oeps: Ik hoop dat het goed met je gaat, ik vindt het heel erg om te lezen. Kan me niet voorstellen hoe dat moet zijn. Ik hoop dat jullie samen de kracht vinden om ermee om te gaan en er op een gegeven moment weer voor te gaan.

Liefs W1980

Hallo, Hier ben ik ook weer eens

Wou even reageren op Oeps..

Lieve meid...Wat erg dat je een mk hebt gehad !! Hoe voel je je nu? Gaat het een beetje?
Ik weet precies wat je mee maakt meis, heb er eentje gehad met 6 weken en 4 dagen..
K hoop dat je er goed met je partner over kunt praten en je kunt hier ook altijd terecht meis !
Misschien een vraag waar je nu nog niet aan (wilt) denken, maar gaan jullie er weer meteen voor? Of wacht je nog even?
Ik zeg je dit omdat je in de maand na de mk extra vruchtbaar bent...   Hier was het weer meteen raak en ben nu inmiddels alweer 16 weken zwanger !!
Sommige vk of gyn zegge dat je je eerste ongi af moet wachten maar dat is flauwekul. Dat is alleen zodat ze dan wete hoever je bent.. nou je kunt zelf ook wel rekenen toch:p

Meis succes !!    

Liefs Maike Sanne

He meiden,

Ikke: wat geweldig dat je scriptie is goedgekeurd!! Ben je er straks lekker helemaal klaar mee. En hoe gaat het op het werk? Of was dat dagje meelopen eenmalig?? En vervelend dat je zo misselijk bent maar helaas hoort dat er heel vaak bij. Zucht.... was ik maar zo misselijk... ha ha ha nee hoor maar ik zou natuurlijk ook wel graag zwanger willen zijn. Hopelijk wordt 2009 een veel beter jaar. 2008 was niet zo best en dan heb ik nog niet eens alles verteld.

Een moeder van een vriendin van mij heeft kanker en dat komt niet meer goed. Ze heeft hooguit nog een paar maanden...
En vorig jaar waren we met de feestdagen met een groep vrienden weg en toen is op oudjaarsdag het dochtertje van onze vrienden plotseling overleden. We waren er met zijn allen bij. Ze is overleden aan hersenvliesontsteking. Dat was echt verschrikkelijk. Wij zijn die week erop ook de hele week bij onze vrienden blijven slapen en samen met de familie hebben we de begrafenis geregeld. Dit is nu bijna een jaar geleden. Oud en nieuw zal voor ons nooit meer hetzelfde zijn. En toen dachten we met zijn allen dat we wel genoeg hadden meegemaakt in de vriendengroep en toen moesten wij ook nog eens, na een zwangerschap van 20 weken, onze mannetjes verliezen. Dus Suus, om jouw vraag te beantwoorden, nee voor ons dit jaar geen kerstboom en ook geen kerstkaarten verstuurd. Dit jaar kunnen de feestdagen voor mij niet snel genoeg voorbij zijn.

Sorry, volgende keer kom ik hopelijk weer met wat positievers. En hopelijk wordt 2009 voor ons allemaal geweldig!!!!

Liefs Iris

nod morgen, voel nog niks, kan ook later zijn natuurlijk ben uitgegaan van 28 dagen.
en het is nog maar de eerste ronde.
afwachten dus

oeps ik wens je sterkte met dit verlies.

groetjes  

ojee dames ik zit met het volgende:

Voelde tot vorige week helemaal niets! Was alleen moe, maar ik nam aan dat het kwam door mijn opkomende griep... Maar goed ben alleen verkouden geworden terwijl ik me wel zo voelde. Maandag op het werk, was ik erg duizelig en met vlagen misselijk. Verder niets op uit gedaan. Dinsdag weer moe, duizelig, een heel gerommel in mijn baarmoeder. Beetje als ongi krampen, maar dan toch anders. Normaal als ik die voel aankomen, dan ben ik met een paar uur ongi. Ik dus afwachten. Woensdag werd ik wakker als een brok ellende. Moe, moe moe. Ik naar het werk. Tegen de middag aan, voelde ik me anders. Ik kan het niet omschrijven, maar ik voelde me zwanger... Misschien ontpillen. Ik ging even naar het winkelcentra en heb op mijn werk een test gedaan digitaal van Clear Blue  (hoe gek, zit je op het toilet van de baas te staren naar een stikkie). Ik test tot mijn grote verbazig zwanger!!!!! Whhhhhhh. Ik uit het werk gelijk nog 2 testen gekocht. Ik denk ik zeg niets tegen mijn mannetje en doe samen met hem een test, omdat ik wel gezegd had dat ik me anders voel. En allerlei vage klachtjes heb. Wij samen kijken: Niet zwanger. Huhhh grote teleurstellen voor beide. Ik vanmorgen nog een digitale test gedaan: Niet zwanger. Hoe kan dit. Op het scherm staat niet zwanger, maar er staan wel twee streepjes op het stikje.... Op internet zegt de een, dat je dan te vroeg bent met testen, het oog van clear blue kan het nog niet lezen. De ander zegt, dat je er helemaal niet naar mag kijken, want als een man er overheen pist, krijg je ook twee streepjes....

Owwww nu weet ik niet meer wat ik moet doen. Ben ik nu wel of niet zwanger.
Mijn mannetje en ik hebben afgesproken, dat als ik zondag nog niet ongi ben, ik maandag een test ga doen. Maar eigenlijk kan ik niet zo lang wachten, terwijl ik weet dat het het beste is, omdat ik nog voor mijn NOD zit.

Tjeee van een ego berichtje, maar ik zit zo in twijfel. IK voel aan alles gewoon dat het zo is. Ik heb een positieve test en twee negatieve. Wat zouden jullie doen.
Ik denk aan de ene kant, dat ik gewoon een test ga halen van de kruitvat ofzo. Want digitaal van Clear Blue moet je veel HcG waarde bij je hebben en het kan natuurlijk dat ik dat nog niet zoooo veel bij me heb omdat ik nog 3 dagen voor mijn NOD zit.....

Pfffff wat moet ik nu.

Sorry voor mijn ego berichtje, ik zal proberen vanavond eens iedereen te schrijven.

Dikke kus SanPap

Terug
Bovenaan