ojee dames ik zit met het volgende:
Voelde tot vorige week helemaal niets! Was alleen moe, maar ik nam aan dat het kwam door mijn opkomende griep... Maar goed ben alleen verkouden geworden terwijl ik me wel zo voelde. Maandag op het werk, was ik erg duizelig en met vlagen misselijk. Verder niets op uit gedaan. Dinsdag weer moe, duizelig, een heel gerommel in mijn baarmoeder. Beetje als ongi krampen, maar dan toch anders. Normaal als ik die voel aankomen, dan ben ik met een paar uur ongi. Ik dus afwachten. Woensdag werd ik wakker als een brok ellende. Moe, moe moe. Ik naar het werk. Tegen de middag aan, voelde ik me anders. Ik kan het niet omschrijven, maar ik voelde me zwanger... Misschien ontpillen. Ik ging even naar het winkelcentra en heb op mijn werk een test gedaan digitaal van Clear Blue (hoe gek, zit je op het toilet van de baas te staren naar een stikkie). Ik test tot mijn grote verbazig zwanger!!!!! Whhhhhhh. Ik uit het werk gelijk nog 2 testen gekocht. Ik denk ik zeg niets tegen mijn mannetje en doe samen met hem een test, omdat ik wel gezegd had dat ik me anders voel. En allerlei vage klachtjes heb. Wij samen kijken: Niet zwanger. Huhhh grote teleurstellen voor beide. Ik vanmorgen nog een digitale test gedaan: Niet zwanger. Hoe kan dit. Op het scherm staat niet zwanger, maar er staan wel twee streepjes op het stikje.... Op internet zegt de een, dat je dan te vroeg bent met testen, het oog van clear blue kan het nog niet lezen. De ander zegt, dat je er helemaal niet naar mag kijken, want als een man er overheen pist, krijg je ook twee streepjes....
Owwww nu weet ik niet meer wat ik moet doen. Ben ik nu wel of niet zwanger.
Mijn mannetje en ik hebben afgesproken, dat als ik zondag nog niet ongi ben, ik maandag een test ga doen. Maar eigenlijk kan ik niet zo lang wachten, terwijl ik weet dat het het beste is, omdat ik nog voor mijn NOD zit.
Tjeee van een ego berichtje, maar ik zit zo in twijfel. IK voel aan alles gewoon dat het zo is. Ik heb een positieve test en twee negatieve. Wat zouden jullie doen.
Ik denk aan de ene kant, dat ik gewoon een test ga halen van de kruitvat ofzo. Want digitaal van Clear Blue moet je veel HcG waarde bij je hebben en het kan natuurlijk dat ik dat nog niet zoooo veel bij me heb omdat ik nog 3 dagen voor mijn NOD zit.....
Pfffff wat moet ik nu.
Sorry voor mijn ego berichtje, ik zal proberen vanavond eens iedereen te schrijven.
Dikke kus SanPap